-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #184425 üzenetére
Mint mindig, rohadt hosszú. Tök mint tíz éve mérem ezt is, és állítom szintén, hogy nem jobb a kinti benzin, csak hazafelé lejt néha az út, még kiféle kikormolja az ember.
Ott a tegnapi tankolásom is, a legolcsóbb kútnál evett idáig a legkevesebbet. (1, ez még csak egy méteres volt 2, hosszú távon jön ki a több adalék előnye)<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AMD Power #184461 üzenetére
Az 5%os hányados párszázalékkal kisebb energiaigényét észreveszed, ki tudod mérni?
A bioetanol kisebb energiatartalma miatti esetleges 1,5 százalékos többletfogyasztást ellensúlyozza, hogy az etanol jobban ég a benzinnél, ezért emeli az oktánszámot, ami egyes modelleknél épphogy a fogyasztás csökkenéshez vezet. Mint írja, az ADAC autóklub által, öt autón elvégzett mérések szerint az NEDC-mérési ciklusban a Ford Fiesta 1,1 motorja 1,7 százalékkal több, az Opel Corsa E 1,4 négyhengerese 2,1 százalékkal kevesebb benzint fogyasztott E10-ből, mint E5-ös üzemanyagból. A Golf 1,0 TSI, a Mégane 1,33 TCe és a BMW 318i fogyasztása gyakorlatilag egyforma volt mindkét benzinnel.
Termosztátra nézz rá, meg a gumijaidra (nyomás, és hogy milyen öreg).
Qru: Úgy látom nem csak nekem vegyesek a tapasztalataim az újabb Skodákkal. Bár ha ez megnyugtat, a Fordokból mindig szívesen ülök vissza a Skodákba
w333: Miért ne bírná a TU3 az E10et? Mértétek amúgy a jobban meg és/vagy kevesebbet esziket? (Auchan ugyan nincs a környéken, de gyűjtök az infókat, de értelemszerűen a mérhető/reprodukálhatóak a legérdekesebbek.)
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AMD Power #184472 üzenetére
100km-en semmit tudsz kimérni pontosan sajna.
Ha ugyanoda állsz és ugyanaddig tankolod, akkor is lesz benne 2 deci szórás. Ha nem ugyanúgy ugyanahhoz az oszlophoz állsz be, máris bukó.
Megfigyeltem több kútnál is, hogy nem annyi megy bele, mint másutt (van ahol több, van ahol kevesebb), ami rövid időre elviszi a statisztikát, de következőleg a szokásos helyen tankolva meg ellenkező irányba lendül túl. 2-2 tank hasonló körülmények között ami már kezd érni valamit.Így a jobba fogyasztot könnyű számszerűsíteni, és a semmitől egyel jobb 3-3 mérés valamelyik appal legalább (előtte 1-2 percig már legyen pontos pozíciója, akár gmap is mehet a háttérben). Ha van különbség, látszani fog. Bár OBD-vel és chippelve is 15-18%volt a max különbség amit ki tudtam mérni, és benzin és benzin között 0-3% (chip után, előtte gyakorlatilag nullát).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AMD Power #184481 üzenetére
Aszittem két kút üzemanyagát akarod összemérni ezen a 100km-es tesztkörön. De akkor már csak van arról infód hogy ott mennyit fogyaszd a gépkocsi?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Dorian #184488 üzenetére
Ha te mondod, én elhiszem hogy jól tapad. Nem vonom kétségbe a gumis hozzáértésed.
Gumikkal versenyszerűen bringán kb 14 éve foglalkozok, autón is mindig érdekeltek, bő tíz éve minden évben legalább egyszer járok veztech térningen, vezetek sok céges autót, és éves mennyiségben, meg cégtől távban is elég sokat, és nem nagypapásan. 1-4 évente cserélek gumit a saját autókon, hogy többfélét is kipróbáljak. Ezek alapján; ha ez fél éven át naptól óvott, és ápolt Michelin, Dunlop vagy Goodyear, sztem akkor jól, bocs baromi jól tapad már, főleg vizesen. Conti, Pirelli, Bridgestone már még rosszabb, ha ettől is alsóbb polcos, akkor nem is firtatnám tovább.
Az a 10éves markatingszart hagyjuk. Főleg hogy semmilyen kitétel és márka és minőség sincs mellé, minden jó tíz évig, amikor egy csomó gumi harmadik szezonjára katasztrófális?
5 év, ha normális gumi, 6 év ha normális téli. De tudod mit, akkor 1,7mm-es gumikkal fuss neki egy nyomvályús, vizes útnak esetleg, hisz 1,6mm alatt cserés, azt mondják.
Szóval ha gondolod hogy belefér a közeljövőben, lehet mégis érdemes lenne megfontolni a cserét, és azt is, hogy mire.6030D: +1
Peter.70: TénylegAz autonavigátor évek óta rak be használt gumikat is a tesztbe, érdemes ránézni párra.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz EQMontoya #184500 üzenetére
Egy olcsóbb márka gumija már 2-3 évesen nyekereg ha normál tempóban veszed be a kanyart, akkor is. Több ismerősöm Falkenje pl, Laufenn, stb, stb.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #184515 üzenetére
És te most most beszélsz? Hogy keverés a téli még a nyárig egybe? A 10 éves Laufenn meg paradoxon, ne vicceljünk. [link]
Dorian: külső levegőre tenni, és a klímát megérkezés előtt 5 perccel kikapcsolni, hogy a hőcserélő leszáradjon
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz demars #184600 üzenetére
+1 OBD+Torque-ra.
Az más kérdés, hogy akkor már olajhő legyen (ha tudja az autó), illetve ha így óvod az autót, akkor ezekre figyelj - de azt hogy kb mikor jó, a fűtésből és a hangjából nagyjából érezni.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Peter.70 #184611 üzenetére
Ott télen nem nagyon szokott ilyen meleg lenni...
Nem nagyon szoktuk helyén kezelni ezt; mikor olvasom a hírekben, hogy jön Mo-ra a szibériai hideg (-12 és -16 között) ezt épp a -30 - -50nél olvasom, akkor a hír íróját/bemondókat kicsit kivinném oda a miheztartás végett, mégha onnan is jön a hideg, említeni sem érdemes.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Rátarti f...k, akiket nem lehet megkérdőjelezni, akárcsak a japánok. Azzal a különbséggel, hogy a japánok legalább precízek
a németekkel ellentétben.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #184692 üzenetére
Szerk: Nem pont neked, csak folytatom a gondolatmentet
Engem meg majdnem mindenki feltart az utakon a tápláléklánc alján lévő autót vezetve is(az utazó sebesség elérésében), most a bigblockos 83 lovas kisautóval, előtte a 73@80 lovassal (is). A napi 2 órában van 2-3 erősebb (2.0 dízel vagy 1.4-1.6T) céges aki otthagy mint a pinty ha nyomják neki, a többiek meg ha fel is veszik a lapot; hogy ne hervadjak már el, amíg elérjük a hatvanat/kilencvenet; nem (nagyon) lépnek el. És nekem ez tökre elég
Ha valahonnan hozzuk el ez autót, mindig én hozom a gyengébbet, és másnak adom az erősebbet, de mindig agyérgörcsöt kapok hogy a facért nem ér utol másfél-kétszer annyi lóval -a feleségemen kívül- senki. És nem racsingolok, csak úgy mennék, ahogy a kreszben le van írva.
Jó, a Meganeban több a hajlandóság, meg már a gyárinál is több, de ugyanazoktól a 140+lovas turbósoktól kapok ki, a többiekre meg többet verek .Miután én is vezetek olyan 140+ lovas szekereket is, többször felmerült benne: Mi a p...nak polgári változatokba ennyi/több erő(főleg olyan futóművekkel amik alattuk vannak)?! De komolyan, a 205/225ös gumiknak esélye nincs még néha hármasban sem.
S5-ben konkrétan szarul éreztem magam, a táj gyorsan ment, de nem esett jól, nem kívánta az autó sem, meg én sem a gyors haladást, kanyarvadászatot. Szaros kis konzervdoboz Elise-ben (vpályán) meg folyt a fülemből az adrenalin, hogy 'jájj, ezt sose tudnám megunni' .
Sőt, a 208al legalább úgy élvezem a közlekedést mint az S5-el, és a fele V6os hangja se rosszabb mint annak . Nem vagyok álszent, jól jött az erő, sőt, sok is; de ebből nem mindig tudott eleget letenni, az autó nehéz volt, és ... nekem steril és stresszes azokkal a peres gumikkal.Szal csak a teljesítmény szerintem kb semmit nem mond el az autóról. Akik szerint 100-150-250 ötven ló kevés, menjen ki a ruszkikhoz egy hétre.
Mindegy, hogy 60 vagy 600 lovas autót hajtanak, az összes lovat megdolgoztaják, még a városi forgalomban is. Ami valahol beteg is, meg jogos is, nem azért veszek x lovas autót, hogy 0,4x-et hasznájak csak belőle, míg itthonra juzerek 95%a nem használja ki a 60%ot sem, (és 65nél beb*ssza az ötöst és még 1 km mire eléri a 90et ).t72killer: Izé, nem elég ha az ülőlapokat veszed ki, és akkor a támlák még kb sík, pakolható felületet is adnak? Előbbi könnyen ki szokott jönni, de mindenképp egyszerűbb kiműteni, és nem kell az üa szivattyút sem védeni.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz t72killer #184812 üzenetére
Octáviába is lehet pakolni, de asszem kategóriájában akad még erős versenyző; nálam kiemelt helyen szerepelt a hely/variálhatóság/praktikum: [Megane]
A korábbi Picasso ikeázós setupját inkább nem mutatom, 4,27 méterre ellenére más kategória<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #184814 üzenetére
Állítva? Ha igen (az kb kizárt), az nice. Fektetve a 650B-s Scott is befér és még lötyög .
A babacuccos rész sem ismeretlen, az akarat meg igaz is, de azért egy szedánnal sokra nem mennék Hozzá vagyok szokva hogy nem gond a cuccolás, 3-4 monti (bent) 3-4 emberrel és a cuccok, lapraszerelt bútor, összeszerelt kanapé, hétfokos 3 részes létra, sörpadok, stb<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #184817 üzenetére
Kisautótól derék az is, főleg akkor, ha még befér a 3. ember is.
Amikor picit túlvállaltam magam, akkor a 3 monti (még 26osok) meg az 5 ember meg az 5 ember 1 heti cucca is be, illetve elfért A szokásos kérdésre, hogy miért nem fentre mentek a bringák; az 1500Km-es távon túl azért is, mert kétszer annyit értek mint az autó, és több okból kifolyólag sem szívesen rakom úgy fel; mellesleg sokkal stabilabb az autó a boxszal a tetőn, mint a bringákkal.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Baszki egy darabig keresgéltem miről van szó
Akinek még esetleg nem esett le; a képen az a lényeg, hogy nem kell rekesz/láda/doboz/banyatank; simán felnyitható, még a csomagtértálcával is, és nem gurulnak szét a kisebb cuccok . Csipázom, a többi autóban gyári vagy obis banyatank féle gurulós kosár van/volt bent ugyanezért.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz anorche1 #184834 üzenetére
1, Télire is 175öt raktam volna, mert hó diccse', nedves és szárazon közlekedünk.
2, Pontosan milyen is azaz új gumi?
3, Ha maradsz az 5,5ös felninél, ne válts 185re (lásd gumitopik tegnapi hsz-ek).Látatlanban egyszer a hangolás (biztonságosabb) kb 40%ban, és 60%ban a nem annyira potens gumira tippelnék. Meg motorváltozat függvénye is, illetve ne feledjük hogy akit ilyenek érdekelnek... izé, nem biztos hogy a Fabia a kisautók között is ami drivers car...
#radler: Sörhöz nincs köze, azért hívjuk annak, mert azt már ki tudja mondani kislányom, már fél éve mondja 'Ső', ső!' Egy kis vízzel a kedvenc üccsije; meg apáé is
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz stickermajom #184858 üzenetére
Hol lehet az autókat regisztrálni ilyen eshetőségekre?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz macilaci78 #184920 üzenetére
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #184942 üzenetére
Felmerült, de van normális, és nagyon szar Rezaw Plastos csomagtérszőnyeg is!
Lásd #184925<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz barnam_ #185069 üzenetére
Az csak annyit jelent, hogy valószínű helytelenül vészfékezel. Mondom ezt kb 14 tréning után. Leírták, elmondták miért. A vészfékrásegítőt se hagyd figyelmen kívűl. Plusz a legtöbb mai autónál eleve 0 motorfék van.
Hol van az a pont ahol le akar fulladni? Vészféknél?!
(Jellemzően állóra fékezzük ilyenkor, bár ahogy a gumis topikban írtam pár hete, ott épp kb 30ig nyomtam, akkor haladtam el az elém kikanyarodó mellett.)Tréningeken 10ből 3 ember úgy, hogy ez a feladat, annyira nem tud vészfékezni(az elején), hogy be se kapcsol a vészfékaszisztens! Nálam a havi 2500km alatt 1-3* be szokott kapcsolni intenzív fékezés közben is.
Dluinet: Nagy valószínűség szerint nem ültél helyesen. Oké hogy nagy erők hatnak (novemberi tréningen a száraz vészféknél betoltam a kormányt a 208ason - több mint 10 autóval vészfékeztem, ez egyiknél se sikerült még, igaz, itt combos lejtőn csináltuk - bár egy hétre rá élesben a lejtőn sem csuktam össze a kormányt már), de a lábad le kell tudni venni.
Az a baj, hogy alig van rendes videó a helyes ülésbeállításról, múltkor 3at küldtem is minek, mert egybe nem találtam jót .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz focvis #185088 üzenetére
Ilyen körülmények között jó az.
Ma tankoltam a vöröskét, elsősorban meló (2*51) meg boltolás (2*10) km; 5.89l lett.
A kisoroszlános tapasztalatok/uccsó fogyi után az olcsó kútra is ráprobálok ezzel is. Ma pl extrán adalékot benyát terveztem neki. Oroszlány helyett Tatára mentem be, mondván 6-7Ft-al olcsóbb a MOLnál a 95-ös, lássuk mennyivel olcsóbb a 100as. Drágább volt a 100as, süssék meg, úgyhogy megint sincs nyálat kapott csak.Qru: Már az ABSnek se barátja a ilyen motorfék. Haverom prezentálta ugyanezt az elméletét a Passattal, sztem ugyanúgy lassult, de motornak se jó, még az (ABS-es) irányíthatóságnak sem szvsz
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Dluinet #185098 üzenetére
Ja, ballal nem vagyok túl ügyes, mind szerpentinezés (aminek már semmi értelme, mert ballábfék esetén elveszik a gázt a elektromos gázpedálos autók, ellenben segítenek a revmatchingben) még ijesztgetésnél is próbáltam, elég darabos volt
Btw a kb függőleges támla, hátra csusszanás és övráhúzás minden beszállásnál(mintha négypontost tépné magára az ember), kabát Off, combot lehetőleg kicsit megtartó magasság, üléstávolságnál figyelni arra, hogy a váltó távolabbi fokozatához se kelljen előre hajolni, és ehhez állítani a kormányhosszt (lapocka az ülésnek, csukló éri a karimát) setup/rutin sokaknak hibázik
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Mi a kisasszonnyal keményebbek vagyunk, (kicsit hígított) radler még almafröccs a kedvenc. Bár akár ha apa így issza a gyógynövényes italport, hogy de fini, akkor Picur is lecsap rá, hogy neki is kell és 'hmm, finí’
Ezt a nyüvest sózást se értem miért erőltetik, sok értelmét nem látom. Pár fokkal hidegebb hőmérsékletnél fagy vissza, na bumm, ezzel nyerünk bármit? Hó miatt? Ne vicceljünk. Ónos eső? Évente 1-2 napot van. Akkor... Még mire jó, hogy szétcsesszük a környezetet, állatok lábát, kocsikat?
Embert küldünk a Holdra, de nem tudunk/akarunk télen is normálisan használható cipőt hordani/venni? Autógumikról ne is beszéljünk. Osztrákoknál és oroszoknál is jártam eleget télen, máshogy, de mindenütt sikerült megoldaniuk a téli közlekedést, sokkal flotabbul mint nálunk. Sógoréknál még néha (turisztikailag sűrűbben látogatott helyeken főként) tolják rendesen a síkosságmentesítést, de szerencsére egyre kevesebb helyen, inkább félretolják a havat amilyen hamar tudják, nem a focipályákkal kezdenek hanem az utakkal.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Reggie0 #185214 üzenetére
A képen kétféle cucc van, alsó a hómacdka, lánccal és acél karmokkal, hegyvidéken.
A felső az 9-9 acél tüskét tartalmaz, az jeges aszfalt vagy döngölt földút való.Én nem dolgoztam(pontosabban nem a munkahelyen), szabin vagyok
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz RAiN91 #185219 üzenetére
200 Ft, ha nagyon koszos 300. A kollégák mindig azt mondják milyen tiszta az autóm mindig...
Elsőből samponos mosással körbecsapatom. Utána körbekefélem az autót (mindenütt, végénngumit és felnit is) majd a második százassal öblítek, esetleg oldalára/hátra wax. Igaz, ultraretkes nem.szokott lenni az autó, inkább hetente lemosom (vagy amíg koszos nem lesz, de azért havi egy mosás biztos van).
Pl: [link]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz barnam_ #185242 üzenetére
Ha normális minősegű és korú(és a szint is Ok benne, és/vagy legalább terhelővillával megméretted), semmi baja nem lesz 3 hó alatt, indítja majd az autót, ha most kb tele van. Használat előtt 2A-el csepp/kondícionálótöltés. Barokkos túlzás kétszer tölteni, sőt, nem értem minek most, ha használat előtt is javasolják.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Azzal kezdtem, ha korrekt most az akku.
Igaz, én csekkokgatom évi 1-2x, lefeszegetem a tetejét, évi kétszer töltöm, illetve hallo hogy lasabban teker e(és olyankor tesztelem is az akkut), sokan meg nem figyelik...
Most decemberben cseréltem a puncisba, alsópolcosat kapott 3 éve (korábbi tulajnál) , a törődés ellenére is lasabban teker, nem várom meg meddig, 4k-ért eladom ezt még. Pikacsuba kb 7évet ment ahogy gondoztam, két éve (6-7. éve) már nem volt százas, kicsit lasabban indított, így inkább cseréltem már (de még fél évet tuti használták utánam a régit).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #185266 üzenetére
Ha nincs, akkor pár hétre beleástam magam, meg hadználtunk pár félét, kicsi off elférhet. PSA topikba egyszer írtam már erről(főként babakocsiról de ülésekről is esett szó), de passz mikor, ráleshetek (azóta új ülés miatt múlt hónapban megint átnéztem a piacot).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz BUZZLGHTYR #185268 üzenetére
Ha alváz és üregvédelmet csinálnak, úgyis kap. Ha csak védenéd, akkor alulról sztem kb semmit nem ér, nem onnan kezd rohadni, hanem a felületek találkozásánál, vagy ha meg tud állni benne a dzsuva, onnan. Maximum ha már van felütheti rozsda, azt lecsiszolni, rájavítani sima festékkel, cső.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz C0d3r #185298 üzenetére
Ha már el is tetted a blokkokat, ajánlom figyelmedbe a spritmonitort (aláírásomban a link pl). Nem csak a tankolást, bármilyen szervizelést, adókat, stb remekül lehet vezetni, plusz értesíthet km/idő alapján elvégzendő vagy megvásárolandó dolgokra.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz kornyiktamas #185310 üzenetére
99% hogy kell.
Más: Megnéztem a Yaris GR-es videót, nekem jobban kéne mint a Supra. Sőt, nehéz lenne dönteni ez még a GT86 között, de egyelőre a GR a szimpibb
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz sutszi #185361 üzenetére
Ne gondold hogy túlzás. Mazda6 pókszeműből pl az 1.8 kb 140lovas keservesen ment, a 2.0 se nagyon jobb, a 2.3 már alakult, de az se kifejezetten jól ment. Mondom ezt úgy, hogy pl az autóink (aláírás) relatív jól mennek szvsz. (Hatos váltóval keveset éjt, vvt, plusz csipsz, a másik meg a 2750es nyomatékmaxtól eegy sose messzire, szeret hamar felpörögni).
Annyira rohadt hosszú a váltó a mazdában és közép helyett olyan magasra hangolták a nyomaték maximumot, hogy alig ment jobban mint az 1.4G Astra, ami a másik autó volt a konvojban, pedig azt se vádolják azzal hogy nagyon tüzes lenne.
Haverom 1.8 125 lovas 20V Leonja is álmos volt (váltó tuti hosszú, nyomaték is egyenletesen és későn jött) a Picassom hasonlóan ment, chip+hátsó dob csere után még simán jobban. Mikor ezeket és két új lambdaszondát is kapott, kezdett úgy menni a Leon ahogy 1.8 szívódnak illene (előtte 1.8 16V 117 lovas autók volt).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz macilaci78 #185431 üzenetére
Hisz van most is ilyen.
80%ra tölt 100-110 másodperc alatt, a teljes töltéshez 150sec kell, 3 kattanásig 160sec.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Mondjuk furi, ismerős hölgy panaszkodik SX4en a(z1 éves) TS860ra hogy csúszkál mondtam menjünk egy kört, nem a guminak kéne lennie...
Nekem meg a kisoroszlánon kel szoknom, hogy mindig fasza gumikkal jártam, és ez az egy gumi mind felett, nem kompromisszum mentes. Nem rossz ilyen utakon, de nem is jó. Ez a -1 - 4°os tartomány kicsit csúszósabb mint a korábbi Nexen 4S vagy másikokon a GY 4S (télire használtam/használom ezeket). Ha külön téli szett lenne, jövőre nem raknám vissza (kereszteződéseknél néha meg megcsúszik amikor haatározotabban lassítok; meg egy-egy nagyobb fékeznésnél is kicsit hosszabb a fékút mint amihez szoktam bár a kabátomat hétfőn is kétszer borítottam le, tehát lassul ez, csak lassulhatna kicsit jobban is).
Meglátom milyen lesz a Hankook 4S^2vel a nyár, aztán worst case kénytelen leszek venni egy nyári szettnek való felnit is, saaajnos, és két szett papucs kell.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz spici #185604 üzenetére
S&S-os autóknak kell az AGM, és általában akku csere után tanítani kell nekik az új akksit.
EFB vszínű nem lesz jó, VAG topikban kérdezz utána.
Ne vicceljünk, a 1,6 szívó benzineshez vettem most 64est... (Azonos méretnél alsópolcosok kisebb, jobbak nagyobb teljesítményűek.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Múltkor volt kérdés a kocsi mosás; dzsuvás időben ezt értem el 100 forintból: [kép], [kép].
Kerekeket egyesével gyors lekefélem, kb 40 sec öblítés, 18 sec viaszossal.Vész/intenzívféknél kb 10 szinte minden autó kirakja a vészvillogót, érdemes kipróbálni, megnézni vkivel. Fős érzés mikor várja az ember a csattot (szerencsére idáig csak koccanásként érték még utol).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Ja, a lényeget kifelejtettem, még odaérve mosattam, amíg nem száradt rá (és nincs sor a mosónál).
Hideg és tankolás: tegnap teli is raktam a kisoroszlánt mosás előtt a jobbik nyállal, nekem is több lett mint az átlag: 713,7kmre 33,99l, az 4,76 l/100km.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #185712 üzenetére
Nem is értem a kérdéseket... Biztos Pest környéki el lehettek(?).
Mert az ország többi részén (mikor a nyamvadt 5G-t reklámozzák) sok helyen nincs LTE vagy UMTS vagy HSPA, (vagy ha úgy tetszik se 4 se 3,5 se 3 se 2G de még Edge se). Sőt, olykor még térerő sem a tízes főúton amerre járok és hasonló forgalmasabb utakon.
Ez főként Telenor, a Té még rosszabb(iphoneban legalábbis) , vodát lakotton kívül hagyjuk is.Másodszor meg nem fizetek (főként ezért ilyen csúcs szolgáltatásért) sok betért - azért emeltem másfél gigára, mert ha évi kétszer veszek 1-1 gigát az többre jön ki mint egész évben a havi 1,5. Igen, offline is van zeném (főként ezért fizeten Spotify prémiumot, ami alól tavaly kiherélték hogy normálisan kezelhessük az offline zenéket plusz az offline gyorskapcsolót is ) de ettől még főként rádiózok.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz EQMontoya #185743 üzenetére
Az, hogy tavaly előadrja, albumra, mindenre játszhattál e a zenéből - vegyesen is, random mehetett ha akartad 2000 számod, mind a 120 előadó 300 albumán át. Most CSAK listát tud lejátszani, mindent kézzel listába kell tenned, a világ nem pipált ilyen visszabutítást. A redőnyről a Spotify offline a kapcsolását is törölték. Vissza normál módba az az autoból, alapkép, belállítások, legörget, offlinera állít (net a forgalom miatt kell, de hogy leegye a neten a Spotify az nem hiányzik). Vagy Android autós felületről a kedvencek listát indítson, de ahhoz már mindig hozzá kell adnom a számokat, nem tudom a sokféle letöltött zenét vegyesen hallgatni .
Gondolkodtam hogy deezerre váltók, de lusta vagyok, és ott is élő kéne fizetni hogy rendesen lássam milyen.
brumi1024: Nekem csak a melóba járás havi 44-46 óra, és azon túl is autózok. Lakossági csomagokban nem lenne olcsó, plusz változó ki mennyit költ telefonra, nekem 3400-3600/hó mindenestül (multiflotta blue) a két vagy háromszorosa se sok sokaknak, nekem rohadtul a limit fölött van, túl sok dologra megy el 3-50-15-20 ezer minden hónapban/adott gyakoriság szerint.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #185749 üzenetére
Spotify szépen cachel, az elmegy(amíg nem léptek 1-3 számot), de egy darabig webrádióztam, na az már sokszor megakad.
Még nyilván időnként unalmas kezd lenni, plusz nálunk is nekem ízlése nem teljesen egyezik az és enyémek, szereti pl a retromixeket (hétvégi bevásárlásnál mindig ez megy), stb. Sőt, néha még normális műsorok is vannak a rádióban.
Attól függetlenül hogy nem olyan drága a mobilnet, azért sokan rádióznának (részében mert a helyi rádióban 90%ban hallom ha probléma van az úton, amit a navi programok még nem feltétlen jeleznek).
Én örülnék a DAB-nak, de hát ez kb veszett fejsze nyele.Egyébként jó tünetek még az analóg rádió is meglepően jól szól hifin, DABhoz nem volt szerencsém, de a környéken nagyon jól jönne, mert közepes az analóg lefedettség a Gerecse alatt 😐
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz szabonagyur #186261 üzenetére
Nem kötelező a T hanem tilos!
ergo5991: Mi előnye van a matricának? Szerintem -ahigy írod is- többet az mint használ, én büntetném a használatát. Mindenki vezessen legjobb tudása szerint, pont. Van aki 50 évig süssék vezet, van aki fél év után már jobb nála. Sokan mentegetőzésként ragasztják fel (főként nők), hogy de hát én ennyit tudok, legyen mindenki elnéző.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gergo5991 #186181 üzenetére
1, A magyar lengéscsillapító mérés semmit nem ér.
Semmit.
Egy számmal nem lehet leírni a karakterisztikája. De hogy azt is milyen szarul tudják itt egy példa:
Asszem 2015ben raktam a Picasso a Monroe Reflex frekvencia szelektív csillapítókat. Előtte németek a jó gyári, 69%. Ugyanoda visszamentem az extra csillapítót bemérni, 69%. Szemre is tök máshogy viselkedett és az úton is. Fék év után ekkor visszahozzák a gyárilag, a mostani tulaj bemérette (a natív, olyat kátyúzott hogy gumi felni kuka, és szivárog a csillapító, de bekérette és használja tovább) ott évvel és kb 100.000-el később, és 77%-ot méreek neki (másik műhely).2, Igen, bebicsaklik kicsit a gumi. Nyomás fokozása segít (Megane3nál +0,3bar a matrica szerint) vagy stílushoz illő gumi, esetleg felni is.
Például kezd azzal, hogy 4 rávaló méretű 195/65R15-ös jó gumit rakat rá, és máris sokat javul! Párom előző autóján 5,5" téli 175/65R14, a nyári szintén 5,5" de 185/60R14 volt, és többször tapasztaltam ugyanezt, lendületesebb kanyarodás)irányváltáskor.
Javult plusz 3-4 tizeddel (nyáron), de keskenyebb gumi vagy szélesebb felni a megoldás (ésszel persze).3, Van abban a motorban tartalék, nekem padon 124 ló a max, de főleg alul és közepén lett jobb a csipsztől.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Bátran mehet függőlegesbe a fordulatszámmérő mutatója, fent van a bugi: [link]
Igen, a 140-200 lovas kétezres tádékba nyilván több akarat van, de azért a tiéd sem egy forgalmi akadály. Revmatching, mélyrenyomott pedál, rendesen forgatni (melegen mint írták, 4-6p-el később mint ahogy a vízre üzemmeleget mutat).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Ukrajnai háború
- Filmvilág
- Keresek egy topikot, de nem találom!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest