Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Indiant
addikt
Van valakinek LG BD660 3D blue-ray lejátszója? Vélemény privátban? Érdemes ilyet venni a tv-hez?
-
Zacsi7
csendes tag
Sound bar -t vennék. Ha valaki megválna a TVhez kapott cucctól.
Ajánlatokat privátban várom. -
Zolee0828
csendes tag
Sziasztok!
Bocsi, de teljesen amatőr vagyok a dologban...
A jövő héten jön meg a LG 42LM 620s Tv.
Digi Tv kábeles előfizetésem van, itt van lehetőség digitális vételre is elméletileg,... ugye ezt érdemes kérni?
Valaki látta az olimpiai közvetítést 3D-ben???
Tapasztalatok??!
A HD-s adások mennyivel lesznek jobbak? (tudom ez szubjektív)
Tapasztalatok??!
LG 42LM 620s Tv.
Elsősorban filmeket szeretnék nézni rajta ... egy Toshiba 3 usb-s 1TB-os 2,5"-os külső meghajtóról...
Milyen formátumban töltsem fel a HDD-re? meg kell osztani a meghajtót vagy látja a tv egyben???
Számítógéppel összekötve lövöldözős/stratégiai játékokra használja valaki, vagy erre mennyire jó?
Tapasztalatok??! Vélemények!Minden választ előre is köszönök!
Üdv.: Zolee[ Szerkesztve ]
-
MoKiLoK
csendes tag
válasz norbszt #17519 üzenetére
Szia,
Köszi, szóval a frissítéssel csak rosszabb lett a dolog. Egyébként én is írtam az LG-nek, nekem is azt mondták, majd a következőben javítják.
Egyébként minidlna-t használok én is, mert kevésbé terheli a routert, mint az ushare. Viszont nekem nem írt ilyeneket a syslogba, mint amit bemásoltál.
Amúgy van itthon egy Asus O'play-em is, azon eddig még nem próbáltam ki a dlna-t, most viszont megnéztem, hogy játssza le a streamet. És igen, lehet választani mind a nyelvek között, mind a feliratok között, tehát a DLNA server (minidlna) küldi a jelet. Ezek szerint tényleg a TV kliensben lehet a hiba. -
gulyasa
őstag
válasz Zolee0828 #17554 üzenetére