Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz mobilizmo #101972 üzenetére

    Nem arra fizetek elő, hogy a weboldalt nézegessem, hanem a tartalmakra.

    Ez teljesen lényegtelen, hogy erről mit gondolsz. Ha előfizetsz az HBO GO-ra, akkor szerződést kötsz egy céggel, a cég által közölt szerződéses feltételekkel (ugyanilyen falra hányt borsó, egy telekomszolgáltató ászf változásán utólag anyázni Én nem szolktam a számla alját olvasgatni felkiáltással). Amenyiben az abban írtaknak nem felelnek meg, akkor jogos a felszólalásod, amennyiben aszerint szolgáltatnak, akkor nem. Ezen szerződésneek eleme az alábbi pont:

    5. Eszközök
    5.4 A Szolgáltatáshoz kizárólag a Weboldalon aktuálisan felsorolt típusú eszközöket lehet felhasználni és regisztrálni. Az HBO jogosult időről időre meghatározni, mely eszközök minősülnek jóváhagyottnak a technika aktuális fejlődési állapota és szabványai alapján. Az HBO nem biztosít saját eszközöket és nem vállal felelősséget bármely jóváhagyott készülék teljesítményéért vagy azért, hogy az folyamatosan kompatibilis lesz a Szolgáltatással és annak frissítéseivel.

    Innentől kezdve pedig ha az eszközöd nincs benne a támogatott listában, akkor sajnos így jártál. Ellenben nem záródtál ki a szolgáltatásból, azt nézheted asztali gépen, notebookon, tableten, felefonon. Amennyiben ez neked nem felel meg, az egyéni szoc. probléma, akkor vagy okosítod a tv-det egy külső, modernebb eszközzel, vagy felmondod a szerződést.
    Tény, hogy az adott készülék támogatottságának elveszte kommunikációján lenne mit javítania a cégnek...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák