Hirdetés
Aktív témák
-
őstag
Nincs tapasztalatom, de sajnos neked lesz, így utána megoszthatnád velünk. Biztos lehet belőle tapasztalatot szerezni.
Gondolom nem kérdeznéd, ha nem lenne gyári garis a tévéd, így ha az van, akkor két dolgot tehetsz. Nem írtad le mennyi ideje vetted, így nem biztos, hogy minden helyes, amit írok:
1. Felhívhatod a boltot, ahol vetted. Általában a boltok 1 év alatt vállalják a szervíz lebonyolítását, van amelyik a teljes garanciaidő alatt.
2. Az LG honlapján a részletes adatok megadásával igényelheted a szervízt.
2. Elviheted egy szakszervízbe. Pl. Budapesten ez eléggé jónak tűnik. Persze nem ismerem a boltot, de hátha kapcsolatban állnak az LG-vel és akkor ott is érvényesítheted a garanciát. Meg kell tőlük kérdezni. Ez a leggyorsabbnak tűnő megoldás, de lehet, hogy csak a garancián túli tévéknél éri meg, ha nem szervízpartner.
-
aranymakk
tag
Szeva!
Nekem 42LD650-em van de Outletes, nekem is szervízben van, de nem nagyon tudom, hogy ez is LG szervíz vagy saját, annyit viszont tudok h. ezen a héten kedden lesz 3. hete hogy ott dekkol, mondjuk nekem nagyon nem hétköznapi a probléma vele szóval lehet neked hamarabb meglenne. Egy kérdés viszont, neked olyan távod van hozzá, amin van NetCast gomb?
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest