Új hozzászólás Aktív témák

  • Tachion86

    tag

    válasz kacsip #860 üzenetére

    Én is azt mondom hogy jó gép ha sikerült kifogni egy jó példányt. Csak ha valami baja van onnantól jönnek a problémák. És lehet i5, lehet i7, lehet régi vagy új széria de a Lenovo szerviz az ugyan az marad sajnos. Végül is nem beszélek én le róla senkit, viszont azt nagyon erősen ajánlom mindenkinek hogy neten rendelje meg házhozszállítással még akkor is ha hogyha a bolt mellett lakik! Mert akkor van rá 8 napja hogy elálljon a vásárlástól, akár indoklás nélkül is.

    Itt viszont azt azért hozzáteszem hogy ez esetben 30 napon belül fogják neki visszautalni a vételárat és volt már ilyenre nekem példa, 100% hogy direkt kiszámolják a naptárban és az utolsó, harmincadik napon utalják. Nem titkolom ez konkrétan az ipon volt. Na most ilyen esetben gyakorlatilag úgy jár mindenki mintha a Lenovo szervizbe küldte volna a gépét mert egy hónapig se gépe, se pénze nem lesz. Azt meg szerintem nem sokan tehetik meg hogy nem várják meg míg visszakapják a 250-300e Forintjukat és vesznek rögtön helyette egy másikat, az elsőnek az árát meg majd utalják amikor utalják. A notebookzone-ban is majdnem így jártam csak a két napig tartó fogyasztóvédelmi törvények és jogszabályok, fórumok utánolvasásának és a markáns fellépésemnek köszönhetem hogy nekem azonnal készpénzben visszaadták az árát. De nem írok semmi rosszat róluk, megígértem nekik. :-)

    Az viszont teljesen bizonyos hogyha évek múlva majd ezt is lecserélem és lesz konkurenciája az akkori Lenovo gamer laptopnak akkor még ha kicsit akár kevesebbet is tud, akkor is inkább más gyárló gépét fogom választani.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák