Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sapphi

    aktív tag

    válasz Tachion86 #861 üzenetére

    Én úgy gondolom, hogy ez minden gyártóra igaz. Mindenki profitorientált és nekem a Dell szervíz és az Asus szerviz is több mint 2-3 hét volt. (Én alapból nem vagyok a szervizekkel megelégedve, de természetesen megértem, hogy miért így van ez és sajnos el kell fogadni.)

    Ha valaki olyan garanciális ügyintézést szeretne, hogy minden pörögjön az bizony pénz... És itt gondolok arra, hogy a gépre veszel biztosítást vagy ha lehetőség van még plusz garanciát vagy alapból veszel egy gépet 600 000-ért és arra már tényleg mindenféle segítséget megadnak és még akkor is cserélik ha leöntöd és szétmegy az egész gép.

    De ebben az árkategóriában is hallattam elég érdekes dolgokat egyik gyártó felől. Így a rizikó úgy gondolom mindenhol megvan.

    A boltokról meg mit lehet elmondani. Pénzt visszaadni senki se szeret az nem profit és csak a gond van vele.

  • kacsip

    tag

    válasz Tachion86 #861 üzenetére

    Amúgy az, hogy hol veszed át a terméket, nem kellene befolyásolni ezt a folyamatot, mert magában a törvényben az van benne, hogy távollévők között kötött szerződés, az meg akkor jön létre, amikor lenyomod a rendelem gombot neten keresztül :) Ettől függetlenül nem tudom, hogy a laptopszalon mit fog mondani. Már vittem így vissza plazma tv-t is máshonnan rendelve, de azt is csak cseréltem, mert se a bolttal, se a márkával nem volt gondom; meg mást is, és eddig nem volt gondom azzal, hogy személyes átvétellel vettem volna át. Nagyon remélem, hogy itt se lesz.

Új hozzászólás Aktív témák