Új hozzászólás Aktív témák

  • kbalage2

    aktív tag

    válasz Pötyi #66216 üzenetére

    Ezt le lehetne ennyire egyszerűsíteni, de valószínűleg nem ezen múlik. A "csak viszi a pénzt" koncepció ezzel az erővel a LUG-okra is halmozottan igaz, ők még csak nem is demózzák a portékát csak építenek mindent összevissza amihez kedvük van :D

    Egyébként a marketing megjelenés teljesen jól forintosítható, egész egyszerűen mérhető pl. hogy mennyit költ a LEGO a mostanában divatos influenszer marketingre és annak mennyi az elérése. Biztos vagyok benne egyébként hogy sokkal nagyobb az a büdzsé mint amennyibe nekik az összes review szett kerül postázással mindennel együtt, szóval könnyen összehasonlítható a szinte ingyen és lelkesen dolgozó Fan Media elérésével hiszen a riportokat arról is megkapják.

    Ha hozzávesszük hogy random cégek manapság mennyit hajlandóak fizetni 60-90 másodperc YouTube videóba integrált reklámért, akkor még egy UCS szett ára is szinte aprópénz.

    #66217 sb - azért nem rakétatudomány megfejteni egy ilyen multi működését, meg hogy miért nem sikerül ezeket a dolgokat központilag megoldani. Amit mi úgy látunk kívülről mint "xyz szett review megjelenés" annak az ő szemszögükből nincsen egyetlen gazdája. Vannak a boltok, azoknak kialakult promóciós folyamatai, ezen találtak az élelmesek egy kiskaput ami effektíve nem megy szembe a szabályokkal. Van egy tök más részleg ami meg szetteket ad embereknek hogy publikáljanak róla. A kettőnek vállalatilag semmi köze egymáshoz, és ugyan valahol valakinek az érdekei csorbulnak, de nem annyira hogy ezért globális, több ezer partnert érintő folyamatokat akarjanak központilag megváltoztatni.

    Minden ami LEGO RC - racingbrick.com

Új hozzászólás Aktív témák