Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    @kbalage, Pötyi
    Én értem a (fél)logikát mögötte, nehéz rám fogni, hogy ne lennék logikus gondolkodású. De már mind részkérdés. Mehetnénk tovább, hogy miért éri meg X részlegnek az ami Y-nak nem, hol jó ez a cégnek, miért nem konzisztens....

    ... és eljuthatnánk nagyon sarkos példával odáig, hogy biztos van bent 5-6 ember akinek az is érdeke lenne, hogy megjelenés előtt 3 hónappal kapja meg valaki, mert mondjuk k*va sokat fizet zsebbe. Esetleg marketing értéke is van, merthát mekkorát szól. Persze ez meg a jogi osztálynak nem tetszene akik lecsukatnák őket... :DDD kivéve ha 5-6 helyett 50-60 emberről van szó mert azzal egész jó kis maffia-család jönne össze, ott megint nem számítana a jog. :D Ezek most már kb. ilyen okfejtések... van értelme, ha balról 110 fokban nézem marketinges és pénzügyi szemüveggel, amúgy meg...

    szerk: Aztán jönne egy gyártási mérnők aki közölné, hogy most az az érdek ha nem készül fehér kocka pár hónapig, mert gáz van. Egymással szembeni érdekek mindig vannak cégen belül de ezeket illene konszolidálni. Ez itt kb. semmibe se kerülne. De lehet, hogy más esetben is, teljes embargo törléssel is ugyanott lennénk mint most.

    szerk2:
    Egy fan médiás yutuber meg csak viszi a pénzt, ha kap ingyé' egy készletet.
    Ezt mondjuk nem hiszem. Ill. nyilván darabfüggő, de a marketing azért iszonyú nagy extra egy ilyen cégnél. Vegyél 30mp műsoridőt a TV-ben a YT reviewereknek küldött szettek előállítási belső költségéből. Mennyi jönne ki? :) És melyiket látná a gyerek?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák