Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Throme #65977 üzenetére

    Az a baj, hogy ott is van pár alkatrész ami vagy olcsóbb vagy egyszerűen nincs máshol. És ha még jön mellé ajándék is, főleg ami szintén nem nagyon kapható máshol, akkor azért jó néha kihasználni ilyen "értelmes" vásárlásra is, nemcsak a webshop+30%-osra...

    Az bosszant, hogy mi a *****-ért nem lehet legalább némi értelmet mutató választ adni? Legalább aminek a kérdéshez köze van. Ill. ha nem is mindig sikerül, legalább ne 5-ből 5x legyen már MINDEN elb*szva.

    Megírom, hogy utólag kerül ki... ő válaszol, hogy azért nem került be...
    Írja, hogy nincs benne a PaB... de bakker, a limitet átvitte a készlet is ami 21k volt a limit meg 19k...
    Most azt érthető okokból nem részletezem, de a 26.5k limites nyuszis cucc ott van most is... na azt nem vitte át PaB nélkül a 21k-s vásárolt készlet... mégse törölték a rendelésből. :U

    Értem, hogy ügyfélszolgálat meg nemértenekhozzászegények, de olyan fokon értelmetlen, hogy akkor ne legyen. Persze kell, hogy legyen, de így csak papíron elég. Ami egy vizsgálatnál ugyanúgy nem menne át, nem véletlen, hogy a megszületett hülye válaszok is totál fogyasztóellenesek. Így ekvivalens azzal mintha nem lenne és ugyanúgy repülne a büntetés.

    Nem tudom, én is ügyfelekkel foglalkozom csak szakmaibb vonalon. Ha f*sságokat mondanék akkor repülnék. És végül is ez is szakmai, ami felmerül fogyasztói oldalról arra kéne megfelelő választ adni.

Új hozzászólás Aktív témák