-
GAMEPOD.hu
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
hugi0
őstag
Azert mert szeleseb a kijelzo meg nem biztos hogy tobbet latsz.
Mert egy 16:9 es moncsin jatszhatsz 1280* 720 ban.
Viszont egy 4:3-as kijelzon nyomhatod 1600*1200 ben.
Utobbin tobb mint 2x anyi keppontot figyelhetsz meg.Persze nalam a cserenel az is kozrejatszott, hogy a 22" es CRT moncsim siman benyakalt 142 Wattot.
Mig a mostani csak 32 Wattot. (gyari adatok)[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Devas
őstag
1600x1200 és az 1920x1080 nagyjából azonos pixelt jelent, a kérdés az hogy a 4:3-ból vagy a 16:9-ből látsz-e többet, melyiknél mekkora felület esik a periférikus látómeződbe. 16:9-nél már a két széle homályosodhat, a 4:3-nál az alja és a teteje. Szóval kb egál. A kijelződ meg minnél nagyobb, annál messzebb kell ülnöd tőle, hogy belásd az egészet rendesen. A fogyasztás sem annyira érdekes, mert általában, ami kevesebbet fogyaszt, az drágább is, így pénzben ugyanott van az ember.
De viszont amiről a kollega beszélt, az igaz a LOL-ra, hogy minnél nagyobb a felbontásod, annál nagyobb játékteret látsz be, ezt személyesen tapasztaltam, amikor a régi monitoromat egy FHD-sra lecseréltem.
[ Szerkesztve ]
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
DarkByte
addikt
Viszont én nemrég cseréltem a FHD monitoromat WQHD-re (2560x1440). És semmivel nem látok többet, csak szimplán részletesebb az egész játék. Szerintem inkább a képarányok változtatják a belátható játékteret. A linkelt monitor 21:9-es. Viszont én 16:9-es monitorról váltottam 16:9-esre. Átmenetileg amíg nem jött meg az új monitor a tartalék 5:4-es 1280x1024-es LCD-men játszottam és szabályosan felcseszett mennyire nem láttam semmit a játékból Az másik kérdés hogy a LoL font renderelése kisebb felbontáson szerintem borzasztó, több helyet foglalnak el, pl. a játékos nevek amiket úgy néztem nem lehet kikapcsolni (amik a hero-k felett jelennek meg a HP sávval).
[ Szerkesztve ]
-
Kasya
nagyúr
válasz marked one94 #33955 üzenetére
shift+k nevek, shift+l HP bar
Ha jol ertem, akkor a 16:10-es /1920*1200/ megoldason tobbet latnek? Az biztos, hogy 4k-ra felskalazva se latok tobbet.
[ Szerkesztve ]
-
Devas
őstag
válasz DarkByte #33954 üzenetére
Baromira egyszerű összehasonlítani, egyszerűen feltöltünk több screenshot-ot, különböző felbontásban más méretarányokkal és összehasonlítjuk. Viszonyítási pontnak megfelelne a bázis az első pár másodpercben, a játék legelején, scroll és zoom nélkül. Pálya summoner rift, baloldali csapat. Kár hogy nincs paint-em ahova betehetem a képet.
Hugi:
Elképzelhető hogy a szem számára "ergonómikusabb" a 4:3, sajnos nincs ilyen monitorom hogy kipróbálhassam.[ Szerkesztve ]
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
DarkByte
addikt
Köszi, ki is próbálom ma!
Az említett monitor 2560x1080-as felbontással bír (21:9-es képarány). A WQHD monitorok szélességét kombinálja a Full HD monitorok sorszámával. Ez a Cinemascope felbontás amit a legtöbb mozi film használ (2.33:1, általában így jelölik még).
Devas: jó ötlet. Meg is nézem majd hogy nálam ablakos módban engedi-e a 2560x1080-at.
[ Szerkesztve ]
-
Devas
őstag
válasz DarkByte #33961 üzenetére
16:9-es monitoron ablakos módban, szegély nélküli beállítással készítettem screenshotot 1920x1080-ban és 1280x720-ban is (mindkettő 16:9) és szögre ugyanannyit láttam a képből. Tehát elméletileg 21:9-él oldalirányban többet fogsz látni, függőlegesen pedig kevesebbet.
Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.
-
hugi0
őstag
válasz DarkByte #33963 üzenetére
Talaltal a jatekban nagyobb felbontast (1920*1080-nal) ?
- mert ha nem, akkor nem fogod tudni nagyobra rakni.Szerintem csak akkor van elonye a szeles kijelzonek ha kozelrol nezed, mivel ilyenkor kihasznalod a periferikus latasod.
Amint a monitort megfelelo tavolsagbol nezed, abban a pillanatban az also-felso tartomany hianyos.
- ha jok az informaciom a megfelelo tavolsagrol.Sokk evvel ezelott valahol az volt megirva, hogy a megfelelo tavolsag a kepatlo ketszerese.
22" kijelzonel ez tobb mint 110 centimeter.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
DarkByte
addikt
Persze, 2560x1440-ben (WQHD) játszom. Ez a monitorom natív felbontása. De Full HD és WQHD között nem tesz ki egyéb felbontást. Pedig egyébként Full HD alatt van ott mindenféle tört felbontás. Szerintem a monitor nem küldi az EDID infók között hogy le tudja kezelni a 2560x1080-at, és ezért a kártya driver sem jelenti DirectX felé mint választható felbontás. Valószínűleg ha turkálnék a registry-ben vagy valami tuner programmal, tudnám engedélyezni, vagy a LoL-t lehetne rá kényszeríteni. De ennyire nem érdekel
[ Szerkesztve ]
-
Kasya
nagyúr
válasz DarkByte #33965 üzenetére
Nvidia legujabb drivere mar engedi a "mesterseges" felskalazast is (DSR). Ha olyan kartyad lenne, erdemes lehet "beeroltetni". Nekem 1920*1200 a nativ es felskalazva csak kisebb hud/lassabb eger (nyilvan ezek allithaotak) es valamivel jobb elsimitast tapasztalok.
szerk: most nezem a profilod, hogy Ati. Akkor targytalan.
[ Szerkesztve ]
-
hugi0
őstag
WOW
Ez egy legalis ZOOMHACK ?"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
hugi0
őstag
válasz glacious #33970 üzenetére
Problad ki. - ha ATI vga-d van.
Ha meg nVidia akkor adott a lehetoseg.Az eredeti felbontasoknal ez all fent, az ujjaknal mar nem.
[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Jeollam
aktív tag
sziasztok. van lehetőség rá, ha testvérem nyomatja, akkor én is tudjam nézni?
fel van véve barátnak.
Köszi
0 és 1 között végtelen mennyiségű szám van.
-
Jeollam
aktív tag
válasz birozoli7800 #33974 üzenetére
engem nem enged!
[ Szerkesztve ]
0 és 1 között végtelen mennyiségű szám van.
-
JLHFans
tag
Lehet röhögni meg minden, de nálam muködik, sorozatban kb 7. ranked győzelmem ezzel a felállással :
Jungle Malphite ( a duo partnerem általában Yasuo ) és nem tank runákkal kezdek, hanem attack speed, mi több, az elsö tárgyam sem a HP-t adó buldózer, hanem a devourer
Persze ezeken kivul utána már full tankosra épitem némi mr el el ha kell, illetve utolsó tárgynak még megy esetleg egy Wit's end.Volt olyan, hogy még 9-26 ról is forditottunk, ha én meg a Yasuo is eltalálunk 2-3-4 embert az ultival akkor gg van, és mellette még ugye op attack spd em és magic dmg em is van, ami rendesen meg szokta lepni a népeket
A legszebb game mondjuk az volt, mikor a bot lane ugy nézett ki emelett, hogy Leona+ Varus, hát volt némi cc unk az biztos[ Szerkesztve ]
-
bucketb0b
őstag
válasz JLHFans #33979 üzenetére
Ezért szeretem a Yasuot, építsz neki critet és kész vagy. Majd más feldobja neked, én az utlijához előfeltételnek szabnám, hogy saját magadnak kell feldobni. Múltkor velünk volt 1 gyerek és folyamatosan szidta a csapattársakat, hogy miért nem dobjuk fel neki az ellenfeleket. Majd jött egy egyszerű ámbár találó kérdés, hogy miért nem dobja fel ő saját magának és utána csendbe lett a gyerek.
-
bucketb0b
őstag
válasz JLHFans #33982 üzenetére
Nem tudom nem szeretem a melee-s champeket, de Yasuo mid ritkán válik be. Amikor yasuo van valamelyik oldalon általában 10/9 bukó a lane. Ha nem tud más feldobni akkor téged könnyen kijátszhatnak 1v1ben. Ha már midezni akarsz akkor zed vagy talon. 2 legundorítóbb champ miden.
[ Szerkesztve ]
-
JLHFans
tag
válasz bucketb0b #33983 üzenetére
Szerintem Heimer is undoritó, legalábbis az ellenfeleim nem szokták szeretni, ha vele megyek
Persze nyilván vele nem fogom pikk-pakk megölni az enemyt, meg nincsenek olyan kombói mint akár Zednek vagy Talonnak, ellenben egy idó után baromi idegesitö tud lenni, és hát az emberek nagy része nem a türelméről hires -
JLHFans
tag
Amugy Talon volt az a champ, aki az eredeti terv volt, rengeteget gyakoroltam vele már mindig mikor ingyenes volt, aztán.....ugye jött a nerf és azota nem tudom, jelenleg mennyire játszható.
-
bucketb0b
őstag
válasz marked one94 #33987 üzenetére
Látom quinn közönségkedvenc volt
-
Whynot?
aktív tag
válasz marked one94 #33989 üzenetére
hogy érted, hogy Janna puha volt? Azért kérdem, mert utóbbi időben elkezdtem jannázni, de 25-ből csak 2 meccset buktunk vele és el sem tudom képzelni, mit lehet vele elszúrni, annyira jó support. (persze ez csak aram, bár valójában az aram szerintem teamfight szempontjából még tán keményebb is)
-
Whynot?
aktív tag
válasz Dani_kp #33992 üzenetére
Igazándiból nagyon kevés normál meccset játszottam, ranked meccset meg sohasem, mert nekem melóból hazaesve pont jó volt az aram folyamatos pörgése, állandó teamfightjai, ezért csak aramozni szoktam. De szívesen venném, ha elmagyaráznád, mi a különbség. Valóban kÍváncsi vagyok és nem szívózok.
[ Szerkesztve ]
-
JLHFans
tag
válasz marked one94 #33987 üzenetére
Tényleg vegyél már fel please és hadd játsszak ellened egyszer supportot, komoly tétbe játszhatunk IRL pénzben akár mondjuk 10 meccset, és garantálom egyetlen pentakilled se lesz, de szerintem még túl sok vidám pillanatod sem, amennyiben én suppulok enemynél
-
Whynot?
aktív tag
uhh, én nem fogadni, csak alázatosan kicsit tanulni szerettem volna, de attól tartok ebből már semmi sem lesz, kezdődik az arcolás...
-
bucketb0b
őstag
válasz JLHFans #33994 üzenetére
Erre azért ne vegyél mérget, hogy te lecarryzel egy plat ellenfelet amikor bronzból alig jutottál ki Amúgy meg leona.. a 4 stunja kb. ennyi semmi több, már várom a nerfet, mert akkora egy OP szar support, hogy félelmetes.
(#33995) Whynot?: nem neked írták amúgy meg azért más egy aram, mert ha az ellenfélnél nincs hasonló távolsági erő akkor szinte biztosan bukta az adott csapat a kört. Normálban nincs ekkora mana,life regen és nincsenek ledobva a pálya szélére health csomagok. És ha ott hibázol megszívtad, mert nagy pénzkiesés, normálon nem kapsz passzív xp-t és goldot. Ráadásul az ellenfeled ezzel még több előnyre tesz szert és akkor még ott van az is, hogy ha meghalsz bot lanere nem kis idő visszaérni.
[ Szerkesztve ]
-
Whynot?
aktív tag
válasz bucketb0b #33996 üzenetére
Tudom, hogy nem nekem írták, csak úgy éreztem, hogy ez a fogadás téma merőben megfordítja a társalgás eddigi (szerintem építő) menetét. Rendben, tényleg van healthpack a pálya szélén, ellenben nincs recall, szal medi ide vagy oda, 5-ből 3 player 150 hp-val szaladgál, ami a supportnak még inkább feladja a leckét, ráadásul azt a szerencsétlen packot 10 ember akarja megszerezni. De ez szerintem csak a játékmenet különbsége, nem pedig support beli különbség. És mivel elhangzott, hogy egy aram jannát nem lehet összehasonlítani egy ranked jannával, tényleg érdekelne, hogy miben más maga a karakter és a szerepe.
-
JLHFans
tag
válasz bucketb0b #33996 üzenetére
Mi az az alig kijutás ? Kellett hozzá sok game igen, és semmivel se voltam roszabb játékos akkor sem, mikor bronze 5 ös voltam, 1-2 hete ahogy most se vagyok jobb, mikor épp a s3 ért játszom promót, de ez nem engem minősit szerintem sem jó sem rossz értelemben hanem azt, ami bronzeban folyik.
Persze tudom, hogy ha jobb vagy mint a szinted lecarryzed blablabla meg mindig ott vagy, ahol a szinted van, hallottam a hasonló orbitális faszságok 100 ait, de ( véletlen se neked meg senkinek se szól ez tényleg no offense mielőtt bárki magára veszi ) de az én tapasztalatom pont az ellenkezője.
Vagy szerinted (vagy bárki más szerint ) akkor bronze 5 szinten játszottam és ha mondjuk 1 vagy 2 hét mulva gold leszek ( mert szerintem 80%) akkor majd gold szintű játékos leszek ? Mert szerintem akkor is silver szinten játszottam, meg 1-2 hét múlva is igy lesz ( jó egy picit lehet javultam de minimálisat ennyi idő alatt nem is lehetne többet ) egyszerűen csak nincs minden második gameben afk csapattársam végig, meg itt már előfordulnak olyan emberek is, akiket némi teamworkre is rá lehet venni
Ha plat vagy akkor ne haragudj amúgy, nem mondtam hogy lecarryzném, csak hogy szerintem nem lennének pentáid És amugy igazad van, Graves is nagyon OP adc, ahogy Leona is OP support
-
Kanczy
Topikgazda
válasz Whynot? #33997 üzenetére
A laning fázis, és a tetteid következménye. A riften wardolnod kell, az ellenféllel jól tradelni, nem meghalni (aramon gyakorlatilag teljesen mindegy), kevesebb a manád és az életed, nincs mellettetek még három ember, akik megmentenek, ha mellélősz egy cd-t. Ha meghaltok, akkor az ellenfél sokkal erősebben jön vissza, esetleg beüti a tornyotokat, és már megy is midre vagy sárkányozni, hogy elsnowballozza a meccset. Jön midgame: objectivek (főleg sárkány) wardolása és biztosítása, teamfightban jó emberről peelelni, az ultidat az akció közepén instant sebességgel, a helyzetet felismerve okosan használni (megnyerhetsz vagy elveszíthetsz vele egy teamfightot). Late gameben pedig mindez hatványozottan igaz, ráadásul lesz 2-4 aktivált tárgyad, amelyikkel életet menthetsz, és ezáltal akár meccset is nyerhetsz.
Ezzel szemben aramon egy irányból jön az ellenfél, (azaz gyakorlatilag nem kell tudni pozícionálni és nehéz elrontani az ultit), kb. végtelen manád és életed van, nem kell wardolni, stb.
Biztos van még más is, ami most nem jutott eszembe, de ez is elég kell legyen, hogy lásd a hatalmas különbséget. Ráadásul Janna az egyik legerősebb champ aramon, úgyhogy tényleg ne hasonlítsuk össze a kettőt
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
bucketb0b
őstag
válasz JLHFans #33998 üzenetére
Én se támadásból írom, de bronz osztályt silver is tud carryzni, ott annyira sötét emberek játszanak, hogy az félelmetes. Kezdve az AP yasuoval a duo top leona supporton át a ww adcvel és még nem tudom mi van ott. Szerencsére én csak pár meccset játszottam bronzosokkal, elég is volt. Egyébként nem én vagyok a plat hanem a "graves-ünk"
De szerintem ha ellenem supportolnál és én bannolok nem leonázol mással is megoldanád a jó supportolást?
Mert ha nem akkor ez egyértelműen a champ jutalma.
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.