Aktív témák

  • eketomy

    senior tag

    Sziasztok!

    Eljutottam odáig a SHARP szervízzel, hogy lefotóztam nekik a TV-m (LC-40SH340E) pixelhibáját és elküldtem a számla másolattal ill. a sorozatszámmal egyetemben emailb-en nekik a képeket ill a scannelt anyagot!
    Na jött a válasz, hogy keressem elő a dobozát csomagoljam be és másnap ott a dhl-es futár és elviszi a központukba a tv-t és ha megérkezett akkor Ők postán visszaküldenek nekem egy csere bizonylatot (papírt) amivel be tudok menni az egyik példánnyal az EURONICS-be és tudok kérni egy csere tv-t vagy ha nincs olyan tv-jük akkor vissza tudom kérni a pénzem.

    Na már most a kérdésem itt jön, én ezt a TV-t részletre vásároltam, és ha pénzt akarnék visszakérni akkor ilyenkor mivan? mivel még teljesen ki se fizettem!?
    Ill. még valami, ha elviszik a tv-t akkor tutira azzal a papírral amit visszaküldenek kicserélnék nekem? járt mostanában valaki így? elég bizonytalan vagyok én már mindenkivel még az ilyen cégekkel is és azt se szeretném ha hetekig nem lenne tv-m!

    köszi előre is a válaszokat!

    Peace! - !!!PC/PNA/NOTEBOOK SZERVÍZ!!!

Aktív témák