Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz AMATŐR #28984 üzenetére
A válaszidő ilyen szinten nagyjából tökmindegy, az meg más kérdés, hogy nem is egységesen mérik. Az input lag ettől független, és nagyságrendekkel több lehet.
Tehát hiába 3 ms a válaszidő, amikor épp 100 Hz-en tolja a képet, ha a bemenetén
ilyenkor egy jóval kisebb frissítésű képet feltételez, és annak kockái közé interpolál:
játékra gyakorlatilag használhatatlanná teszi az egészet. (Ha mondjuk már 30 FPS
is az input, egy képkockányi eltérés akkor is 33,3 ms csúszást eredményez. Minél
kisebb az input framerate-je, ez annál nagyobb - pl. 24 fps-nél 41,6 ms -, ill. fordítva,
minél nagyobb az "input FPS", annál kisebb, viszont annál kevésbé van értelme az
egésznek. Ha egy játékban az LCD-vel szinkronban megvan a 60 FPS, szerintem
azon bármilyen hókuszpókusz csak ronthat, ill. bőven elég folyamatos mozgás...)[ Szerkesztve ]