Hirdetés
- Assetto Corsa Competizione
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- PlayStation 5
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Call of Duty: Black Ops 6
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Konzolokról KULTURÁLT módon
Aktív témák
-
denes242
aktív tag
Szerinted ott már mindegy, hogy 16 ms-ig folyamatosan kint van,
vagy kétszer pakolja ki fele ennyi ideig?24Hz-nel nem 16 ms, hanem 41.
Igen mindegy. Ugyanugy 41 ms-ig latod a kepet (semmi villanas), ugyanugy "beeg" a szembe.
Akkor nem egne be, ha 1.) nem 41ms-enkent valtozna a keptartalom hanem sokkal gyakrabban - ha bekapcsolja a manus a 100Hz mozgasinterpolaciot akkor ez van, de 5:5 pulldown-nal alapbol nincs mozgasinterpolacio, merpedig most errol beszelunk
2.) akkor sem egne be, ha 120 Hz-cel villogna a hattervilagitas, olyan hatast keltve mint a plazma vagy crt TV - de nem villog, ilyet csak a draga ledes tevek tudnak.Tehat mivel 41 ms-ig ugyanazt latod (semmi komoly villanas), ugyanugy beeg a szemedbe a kep.
Ami a forrasokat illeti, ugyanzok mint neked, csak te olyan kovetkezteteseket vonsz le belole amit egyszeruen nem irnak (nem irjak, hogy azonos keptartalom mellett a nagyobb framerate barmire jo lenne, csak azt irjak a gyorsabban valtozo keptartalomnak van ertelme).
szerk: 16 ms helyett 41 ms a helyes 24Hz-nel
[ Szerkesztve ]
P5B Deluxe - Q6600@3.0Ghz - Zalman CNPS9700 - GEIL Black Dragon - FSP Epsilon 600 - Thermaltake Armor Jr. - Debian Linux
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest