Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    veterán

    válasz beg #67839 üzenetére

    Nem kértem hogy ne küldjön készüléket, csak annyit hogy másikat kérek, és a különbözetet fizetem természetesen. ebben nincs semmi komplikált, emberi hozzá állás kérdése. Nem a Web shop dönt vagy irányít hanem az ember. Nem a webshop forgalmaz hanem az ember. A shop csak egy eszköz.
    Semmi teljesíthetetlent nem kértem. Hozzá állás kérdése az egész. lehet 125 oldalon is keresztül lépkedni ha nem veszed észre a hibát akkor mindegy. Lehet ez ellen érveket felhozni persze tudom. de nem a shop aki cselekszik, hanem az ember. És ebben nagy nullák. Mondhatom, hogy azonnal jeleztem hogy mit szeretnék, mindegyik online csatornájukon. szóval nem hetek múlva vagy napok múlva. Én is a kereskedelemben élek, rendelek számos helyről, de még soha nem csináltam ilyet, pedig keményen tolják a beszállítók, van hogy 33% amortizációval vennék vissza a terméket. Szóval nincs életekbe kerülő hiba, ha csak annyi időt foglakozott volna az üggyel amennyit lekörmölt foghegyről akkor már rég meglenne a ügy oldva, és javasolnám a vásárlást.Majd mindenki maga dönt, hogy vásárol e onnan vagy sem. Ez is egy információ annak aki tervezi.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák