Új hozzászólás Aktív témák

  • Gergosz2

    veterán

    Sziasztok!

    Az alábbi helyzettel állok szembe:

    Augusztus 8.-án rendeltem anyámnak egy sarokcsiszolót(mondjuk ez lényegtelen) .Szokás szerint nem a legolcsóbbra mentem rá, hanem figyeltem, hogy olyantól vegyek akitől előtte azért már többen is vettek és többségében pozitív visszajelzést adtak. Az eladó másnap elvileg postára is adta a cuccot és akkor el is indult a 60 nap.

    Pont ma reggel jött az email, hogy a buyer protection már csak 4 napig tart, szóval figyeljek. Az igazat megvallva el is felejtettem ezt a csomagot, most már muszáj lesz valahogy rendszereznem a kint lévőket.

    Gyorsan meg is lestem, hogy hol járhat és 17track szerint már augusztus 19-én megérkezett hazánkba. Mondom oké, volt már olyan előtte is, hogy megérkezett, idehaza meg 2 hetet ültek rajta, szóval nem paráztam annyira. Kíváncsiságból felnéztem a posta oldalára is, de itt már meglepetés ért, ugyanis az ő rendszerükben nincs benne. Azóta a hirdetést is törölte a kínai barátunk ami persze alapjában véve semmit sem jelent , mert sokszor volt már ilyen rendelésem.

    Írtam a postának, hogy náluk van-e a gond, de gyanítom, hogy nem. Szóval arra gondoltam, hogy hétfőn nyitom is a dispute-ot. Más is ezt tenné? Vagy ALI-n meg kell várni míg lejárt a 60-nap vagy mi? Csak ezért kérdezem, mert még Alin nem kellet szerencsére reklamálnom a pénzemért, és azért is gondolom, hogy nyitnom kéne, mert az e-mail emlékeztető is szólt, hogy már csak 4 napig van buyer protection a termékre.

    Szerk: a maláj posta szerint is itt van: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito

Új hozzászólás Aktív témák