Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    válasz bl4ze #50708 üzenetére

    Az ügyfélszolgálat (negyedszerre sikerült elérni őket) nem látja a kézbesítési címet, így nem is tudják elmondani. De mivel Royal Mail adta át nekik, a feladó indíthat keresést, ott elvileg meg tudják mondani, milyen címre adták át a GLS-nek.

    Az ügyfélszolgálatos hölgy szerint rossz a követési szám, amit kaptam, vagyis nem az én csomagomra vonatkozik, de mindenképp a feladónak kell jeleznem, ő tud intézkedni.

    Nekem azért furcsa ez az egész TN, mert szállításnál választhattam volna regisztrált csomagot, de az +5font lett volna, így a Standard csomagot kértem. Egész addig nem került elő TN, amíg nem írtam neki. A Royal Mail-el meg vagyok elégedve (eddig tízből egy csomag nem jött meg, azt újraküldték, mert az eladó is látta, hogy valami gebasz van, öt nap múlva itt volt), épp ezért nem is kértem másikat.

    Az eBay dispute Request-el indul? Mert odáig jutottam, hogy nem kaptam meg a csomagom, itt kiválaszthattam, hogy a termék kell, vagy a pénz, írhattam egy rövid szöveget az eladónak. Még nem indítottam, megvárom a reakciót.

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák