Új hozzászólás Aktív témák
-
Akula
őstag
szervíz levette kerekeket, nézték, simogatták, feltették valami fékhatás mérőre meg próbaút, persze akkor semmi. és ami a legérdekesebb, hogy csak akkor csinálja, mikor gurulok. mikor hozzáérek a fékhez, arra az időre nem nyikorog. leveszem a lábam a fékről, elkezdi.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
Semmit nem fognak tudni csinálni vele, de ha esetleg igen, akkor írd már meg!
Az én ötletem az, hogy ha felmalagszik a fék, mondjuk szerpentinezés után, akkor felmelegszik minden,mert nem olyan a hűtése, mint egy brembo cuccnak. a meleg miatt a fékcsövekben a fékfolyadék is kitágul (és itt jön a tipushiba) nem a kiegyenlítő tartály felé terjeszkedik, hanem nyomja a betétet a tárcsához és folyamatosan fékez. Ettől persze még jobban melegedik és ezzel a kör be is zárul. Amikor hozzáérsz a fékhez, a másik kerék oldali dugattyú is működésbe lép és valamiért a két oldalban a folyadék nyomás kiegyenlítődik. Nekem két évente a szerviz lecseréli a folyadékot, de az is igaz, hogy nem állok ott mellettük amikor csinálják, csak remélem, hogy tiszta a rendszer és nem valami kis koszdarab okozza.
Más ötletem: nem is a fékbetét nyikorog a tárcsán, hanem valami teljesen más dolog ér bele. De ezt nem találta meg a szerelő és a tárcsa sem volt összekarisznyolva. szóval passz"Akula Sub, ready for the deep!"
-
-
Akula
őstag
ez a műanyag gyűrű arra való, hogy a végállásban "koppig" kitekerve a kormányt ne legyen fém a fémen ütközés. semmi köze a rossz utakhoz. a teremgarázs tehet a haláláért. amúgy ez szemmel láthatóan egy gyenge konstrukció. sportkocsikban olyan darab gumiból van, mint a motortartó szilent.
"Akula Sub, ready for the deep!"