Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsidzsas
aktív tag
Addig húztam magam, még lecseréltem az M365-t egy Esegway 500-ra. Ennek más a kijelzője és sajnos majdnem minden rejtett menű le van tiltva. Valaki tudja hogy lehet unlockolni ezeket? Gázkar MR-100-as.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
DigitXT
nagyúr
-
eFeMeR74
senior tag
válasz dzsidzsas #7701 üzenetére
Gondolom úgy mint az összes ilyen fajtát😃
Elméletileg a 2 gombot egyszerre nyomva tartva kb 3 mpig belépsz a szerviz menűbe és ott a P 00,P01, stb
ZERO 10X LCD Settings92 668 megtekintés61045MegosztásMentésBejelentésFalcon Pev | Pab Pmd Escooter Ebike Shop Singapore10,1 E feliratkozóFELIRATKOZÁSKözzététel dátuma: 2018. aug. 27.In this tutorial, we teach you how to configure all the ZERO 8, 9, 10 and 10x LCD settings including the different fault codes of this e-scooter. The ZERO e-scooter has many functionalities that enable you to configure your ZERO scooter the way that best suits your needs. This tutorial only applies to the QS-S4 LCD throttle. Here are the extent of the settings: 1. P01 - LCD brightness level (1, 2, 3) 2. P02 - Mileage display in km or miles 3. P03 - Voltage level of machine (24, 36, 48, 52, 60V) 4. P04 - 1-60 mins before machine goes to sleep with inactivity 5. P05 - N/A 6. P06 - Wheel diameter in inches 7. P07 - No. of magnets on motor (Default 30) 8. P08 - Power Level (0-100) 9. P09 - Zero start or kickstart 10. P10 - N/A 11. P11 - Electronic braking on or off 12. P12 - Soft or high acceleration (1 is softest start; 5 is highest torque) 13. P13 and P14 - N/A 14. P15 - Controller cutoff voltage 15. P16 - Zero-ing of ODO 16. P17 - cruise mode 17. P18 to P20 - N/A Fault Codes: 2 - brake 4 - 6kmh cruise 6 - battery undervoltage 7 - motor faulty 8 - throttle faulty 9 - controller faulty 10 - faulty comms between controller and LCD 11 - faulty comms between controller and LCD 12 - BMS failure 13 - headlight failure[ Szerkesztve ]
MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Reggie0
félisten
Kugo S1 Plus-bol megjott a feher szinu ugyan ugy a geekbuyingrol. Ez az orosz verzio a nagyobb vegsebesseggel. Majd ma tesztelem, szerintem a teljesitmenye is nagyobb. A kormanya magasabban van egy 10 centivel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #7565 üzenetére
For the record: 45.9V-ról 46.4-re kúszott vissza. Úgy, hogy az első
motor csak tessék-lássék segített be (bár néha meglepően sokat:
17A csúcs), mivel nem volt rendesen feltöltve (36.5->36.6). Szvsz
jelentősen befolyásolja a gördülési ellenállást a gumiválasztás.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #7710 üzenetére
Csak arra tudok gondolni. 1-2A-rel kevesebbet vesz fel a hátsó motor vezérlője,
az ugye magában ~100W, és ha még hozzáveszem, hogy az első most szinte
egyáltalán nem dolgozott lusta voltam feltölteni, akkor kifejezetten jó eredmény.
Viszont még mindig rosszabb némileg, mint a dupla tömör S1 kerekes...Szerk: nyilván ez a feszméregetés () nem túl egzakt... inkább kéne nézni a
valódi fogyasztást. Az első keréken néztem is: lóf.x kategóriába volt sorolható.
A hátsón konkrétan volt, hogy "csak" 6A kijelzett, 30 km/h-nál, 47V fesznél.
Ez pontosan kettővel kevesebb, mint amit korábban írtam, valósban kicsit több.[ Szerkesztve ]
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Elektromos rollert vásárolnék főleg munkába járásra, illetve városi szaladgálásra vidéken. Átlagos nap: 2x2,5km sík terepen 80-90kg felnőtt teherrel.
Két típust néztem: Xiaomi Mi Electric 1S és Segway Ninebot KickScooter E25E.
Az utóbbit venném magamtól. Ti mit javasoltok? Esetleg ezen kívül más típust hasonló áron, 150e Ft környékéig? -
dzsidzsas
aktív tag
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz eFeMeR74 #7703 üzenetére
Igen, igen ezt tudom. De sajos ez nem segít, mert pont a szervizmenűben tiltottak le azt amin változtatnék. A 19 menüből 8 van csak nyitva.nekem meg kellene a P1 - kijelző fényereje, ami biztos hogy 2-es a 3-as helyett, P11 - fékhatás, mert az 1-en van az tuti, P12 -ami szerintem 3-on van, azért nem megy 30-35-nél gyorsabban. De felrakom ide a listát, mert a videók alól úgy is törlik. Mintha ez szentségtörés lenne.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
dzsidzsas
aktív tag
Igen tudom, de még nem ért rá a lektor, én meg helyesírással hadi lábon állok. De javítva lesz, de bár fontos, de a legfontosabb amit leírok, mert az tapasztalat, nem fizetett reklám.
[ Szerkesztve ]
https://rollerezz.blogspot.com/
-
DigitXT
nagyúr
válasz dzsidzsas #7713 üzenetére
Köszi, hasznos volt. Egyelőre nem győzött meg a cucc...
MÁS: igazából nem értem, hogy egy "gyári" vezérlővel hogy jön ki
csúcsban 17A, amikor a roller 14-nél többet nem ír ki soha... Vmi
nem kerek. Nem mintha bánnám, de 20 km/h-hoz az 500W? Sok.
(Cserébe az emelkedőn nagyon szenved egy motorral. Azért nem
annyira, mint a 11A vezérlővel, mert 12 km/h alá nem ment, de...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #7718 üzenetére
Lehetséges: tudom, hogy a kijelző átlagolja a kapott értéket,
viszont mikor emelkedőn szenved, tartósan csúcson mehet.
Majd nézem holnap. Addig is "megfordítottam" a mérőt,
a töltést nézem: kíváncsi leszek, lesz-e bármi pici visszatöltő
hatása a BEMF-nek. Ez a cucc csak egy irányban mér elvileg,
ha lenne valami, még ha pici is, azt összegezné: meglátjuk.
(Van egy másik, az mér a másik irányban is, negatív előjellel.) -
eFeMeR74
senior tag
-
-
monchichi20
aktív tag
Sziasztok.
Én is végre eljutottam arra pontra hogy e-rollert vegyek, viszont a szabadidős kártyáról vennék szívesebben (400+k).
A gond az hogy "normális" rollert nem találtam amit abból a pénzből tudnék venni (igazából nagyon webshopot se találtam).
Amiket néztem sajnos olyan itthon nincsen (mért is lenne) Janobike t10/t85 és társai.
Mit tudok ajánlani?
Majdnem 100kg vagyok, jó volna olyan ami nem 50km tud meg tenni és azért nem 45km/s a max sebbesége. Van ilyen még ha ki iss kell potolni vagy ki lehet? -
-Gabesz-
senior tag
válasz monchichi20 #7723 üzenetére
Banggoodon elég sok a kritériumnak megfelelő roller van EU raktárból, de ezekről infót kell gyűjteni mennyire megbízhatóak és milyen a tapasztalat velük.
pl.LAOTIE ES10 -
laskr99
addikt
válasz monchichi20 #7723 üzenetére
Inokim? Mantis elvileg az újak már jobbak, de hát nem tudom, ott azért szerelni kell.
100kg-ra esetleg dualtron ami szóba jöhet talán, de csak megsúgom, egyik roller se tud gyorsan menni és nagy hatótávot egyszerre
-
-Gabesz-
senior tag
válasz laskr99 #7725 üzenetére
Most olvasgatom a vásárlói visszajelzéseket, beszámolókat. Ez a roller egy vadállat és inkább elektromos robogó kategória szerintem, bár nem tudom itthon hogy áll most ezen eszközök besorolása.
Mindenesetre nagyon pozitívak a visszajelzések, bár lehet törlik a negatívokatViszont még segédmotorként használva sem lehetne kiaknázni az erejét és sebességét.
-
laskr99
addikt
válasz -Gabesz- #7727 üzenetére
Sehogy se áll. De az a dupla rugós gányolás azt hagyjuk már.. Utána a nyakban csukod össze dolog is baromira gyengepont, egy idő után ki fog kopni és lötyögni, nem sok biztonság érzetet fog adni. Ilyenekbe felesleges feccölni pénzt, inkább ismertebb márkákat ahol ha valami megnyekken legyen alkatrész..
-
In Lak'ech
friss újonc
Sziasztok!
Megajándékoztak egy Xiaomi Pro2-es elektromos rollerrel. A problémám az, hogy az elejétől fogva nem tudok vele 19 km/h-nál többet menni, pedig a specifikáció 25 km/h-t állít. Még úgy is csak 20 km/h-t mutat a sebességmérő, ha felemelem az első kereket és úgymond totál terhelésmentesen csutkára nyomom a gázt. Ez mitől lehet vajon?
Arról már nem is beszélve, hogy eddig szumma 38 km-t tettem vele meg, de ezt két töltéssel. Igaz a specifikációban megadott 40 km hatótáv??
Köszönöm a segítségeteket. -
Skynet258
veterán
válasz In Lak'ech #7729 üzenetére
Hülyén hangozhat, de "S" módban van a roller? Páran belefutottak már ebbe ahogy olvastam néhány helyen. Illetve a német régiós kapásból le van korlátozva 20km/h végsebességre.
A hatótáv az nálam is kevesebb, igaz én 30% körül már inkább töltöm, így nem teszteltem még mit tud teljesen lefonnyasztva az akksit.Más:
Ma mentem egy pár kilométert, jó idő volt, így azért még élvezetesebb mint a hidegben. A firmware mod-dal is elégedett vagyok, a max sebesség 35km/h volt, nem is gondoltam, hogy +10km/h ennyire érezhető. Csak úgy suhantam. -
bajtokarpi
őstag
válasz Skynet258 #7730 üzenetére
Már éppen kérdezni szerettem volna, hogy meg vagy-e elégedve a firm. upgrad-del. De akkor ezek szerint igen. Nyomaték az milyen? Azt is be lehet rajta állítani, hogy mikor kezdje (%) visszavenni a roller "erejét"? Ugye a gyárinál már 50% alatt érezhető a gyengülés.
battletag: bossi#2666
-
Skynet258
veterán
válasz bajtokarpi #7731 üzenetére
Nyomatékban olyan sok változást nem érzek, nekem alapból is jól gyorsult, most is jó, csak mintha levennél egy korlátot és tovább gyorsul ugye. Amit szoknom kell, hogy az alapból meglévő motorféket is kilőttem, így ha elveszed a gázt nem lassul. Egyrészt jó mert sík úton fogyasztás nélkül is továbbgurulsz, így talán valamennyit spórolsz; másrészről szokatlan mert nekem ez egyből kézreállt, olyan mint az autóknál a motorfék. Ha elveszed a gáz valamelyest elkezd lassulni, ismerős érzés volt. Most ez picit fura, még gondolkozom rajta jó-e így vagy ezt a részt visszakapcsolom. Erre van kapcsoló. A töltöttség függvényében visszavett teljesítményre így hirtelen nem rémlik, hogy láttam volna valamit de nincs kizárva.
Rengeteg dolgot át lehet konfigolni, de a nagy részüket nem tudom mi és nem ezen akartam kísérletezni.
De amúgy a programban kifizetett 3k-s árat simán megérte a módosítás, és olyan minimálisan lett növelve az alap érték ami még biztosan nem károsítja a rollert. Ez számomra fontos szempont volt. -
In Lak'ech
friss újonc
válasz Skynet258 #7730 üzenetére
Skynet, köszönöm a gyors válaszodat. Természetesen "S" módban van a roller.
És bizony, erősen igazad lehet, mert van a roller papírjai közt egy német nyelvű, A/4-es lap, amin van egy sor ezzel a szöveggel: "Höchstgeschwindigkeit in k/h" és mögötte egy 20-as szám. :-(
Félve kérdem, hogyan tudnám ezt "felülírni". Azért félve, mert roppant béna vagyok az ilyen dolgokhoz. (Tegnap éjszaka a Prohardverre való regisztrációm is csak ötödszörre sikerült. Tudnál, tudnátok nekem segíteni? Tudom, vannak youtube videók, de nem merek nekiállni tapasztalat hiányában. -
oszy
veterán
válasz In Lak'ech #7733 üzenetére
Akkor inkább keress valakit aki segít. Ha van ilyen upgradere lehetőség.
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
monchichi20
aktív tag
Sziasztok,
Ma volt szerencsém megnézni egy Mantis de csak egy 8-ast.
Tetszik meg minden, de nem olcsó azért, föleg a dual motoros változat, viszont néztem több márkát is (nem egyszerű a választék) Kugoo G2 max, g-booster, inokim quick 4 (super).
A mantis jobban bejött (mert eddig csakt azt probáltam és láttam élöben), de jobb volna valami olcsobb beszerezési forrás. A G2 pro 276 ba kerül de kisebb a megtehető km (föleg ha azt nézük hogy majdnem 100kg vagyok igy még kevesebb lesz), G-boosterböl találtam egy 338-árt utánvételest, viszont nem tudom v. menyi vagy egyáltalán van valami eget rengető külömbségek a verziók között? Aztán még ott az Inokim Q4 anak tetszik a kijelzője, de nem hiszem hogy 400+ megér az a roller.
Szerintetek melyik legyen? A G-booster az nagy hatotáv és viszonylag stabilnak tünik (nem megyek vele terepre max kiprobálom valahol), G2 pro az 130kb szóval arra még lehet felszedni kg vagy egy nagyobb batyút a nyakamba veszek azt utána is el bír talán . A másik 2 meg már más árban is vannak és szerintem mind beázik enyi pénzért. -.- -
laskr99
addikt
válasz monchichi20 #7736 üzenetére
Inokimról tudok nyilatkozni, azoknak az építési minősége ha nem egy alsó kategóriásat nézel sokkal jobb.
G boosternek van olyan hibája, hogy a tengely nincs a váznál befogva egy csapágyba, csak a 4 felfüggesztés gumi tartja, emiatt "dől" mikor ráállsz, inokim OX nem ilyen, elvileg a Quick 4 se.
Beázás szerint a quicket nem tudom, az OX a nagytesója az mindenhol szigetelve van ahol fontos. Volt hogy elkapott egy nagyobb eső, a fellépőig ért a víz 1x mikor véletlen macska kőnél volt egy kátyú, azóta sincs baja, belül száraz volt
-
DigitXT
nagyúr
válasz monchichi20 #7736 üzenetére
Mantis 8 ugye a tömör kerekes? Érdekes megoldás: biztos nem
akkora élmény, mint a levegős 10-es kerék... (Nekem amúgy pár
videó megtekintése után bejön az a Janobike T10 is. Jópofa.)Szerk: vagy keverem vmivel?! Review-ban ott a szelep a keréken.
Viszont negatívumként írja, hogy szarul gyorsul: tényleg nem túl
acélos, ha rosszabb mint egy Kugoo S1 Dual bőven 1500W alatt.föleg a dual motoros változat
Mondom én, hogy csak a dual: hiába a csillió watt, le is kell rakni
a nyomatékot az aszfaltra, 1 db motor 800W-tal nem nagy durr...
Ha meg húzott sok kW-os/nem tapad, akkor meg másért szar.[ Szerkesztve ]
-
monchichi20
aktív tag
válasz laskr99 #7737 üzenetére
Most megint ott vagyok hogy nem tudom melyiket válaszam.
Hát azért ez a inokimok nem olcsok és max árban ott a ox super, de sírva (ha a szab kártyáról letudnám huzni a pénzt és kipotolnám nem volna gond).
G Booster is szar akkor, G Max meg felejtös legyen teljesen mert 1 motoros és kevés a hatótávja? Akkor megint ott vagyok hogy a Kaabo Mantis Dual min, de az se biztos hogy jó mert beázhat. Nem is értem hogy ilyen bdrágák ezek azt beázhatnak, az egy vicc
Még ami jólnéz ki "papíron jónak tünik" az a Lutedrive L85(Janobike T85).
Nem egyszerű ... -
laskr99
addikt
válasz monchichi20 #7739 üzenetére
Mantis kormánya is tud törni ha régebbi, nem mellesleg csavarokat 1000km után cserélni kell.
Janobike nem ajánlanám, nem annyira minőségi.
Ox is lassú ha ugy nézzük, 15km/h ig xiaomi veri kb -
monchichi20
aktív tag
válasz monchichi20 #7741 üzenetére
Na tegnap a G2 Pro ra gondoltam de már anyi rollert néztem hogy keverem öket.
Muszáj vagyok lentebb vinni az árat mert igy sose lesz semi.
Kugoo G Booster vagy G2 Pro.
Mondjuk nem tudom menyi biztonságosak sötétben ezek a rollerek.
Tudom beázik, de ahogy kivettem minden beázik enyipénzért.
Vagy ha van alternativa 400 alatt akkor jöhet.
Lényeg 100+kg legyen a teherbirás azért.
Minél meszebb tudok menni vele annál jobb de min 50 tudjon alatam.
Lehetöleg ne azért tudjon menni is 60-al max adat szerint.
Rengeteg a választék, de annál kevesebb van amiről tudni valamit -
m0h0senator
őstag
válasz monchichi20 #7742 üzenetére
Én a magyar future board-ot néztem ki magamnak. Arra 160kilós teherbírást írnak. Abból is a V10et néztem ki ismerkedni. 1 motoros 1000W kezdésnek megnézem milyen.
An odyssey through the realm of consciousness.
-
DigitXT
nagyúr
válasz monchichi20 #7742 üzenetére
Valószínűleg semennyire sem biztonságos sötétben, 60-nal.
Nyilván ki kell próbálni a világítását. Annak megfelelően menni.
Vagy, ha gyorsabb akarsz lenni, raksz rá reflektort, kapcsolóval.
(Utóbbi fontos, mert ha tényleg jól világít, valószínűleg vakít is.)G2Pro-ról vki linkelt be egy videót, hogy elég gyatra a hegymászó
képessége. Amin nem kell csodálkozni, mert 800W az 800W. Ha
emelkedőn akar nehéz pilóta gyorsan menni, az a kW tartomány.Mindeközben ugye istenítik (máshol), hogy a rollerek Teslája, stb.
Nyilván ki mihez viszonyítja. 50 km az nem kevés... Az én, vacak,
senkinek nem ajánlott dual S1-em épp tudta, de elfogyott ~25Ah,
(36V: ~900Wh) úgy, hogy a végsebesség csak 25 km/h körül volt.
Ha vmi gyorsabb, annak nagyobb teljesítmény kell: a légellenállás
sajnos jelentős. Minél gyorsabban mész, annál inkább számít.Ha tolod neki 45-tel, egy olyan kicsi 12.5 Ah (48V: ~600Wh) pakk
nem fog elvinni* 50 km-re... És akkor az hol van a 60 km/h-tól?Nekem hamarosan 24Ah pakkom lesz, s az se biztos, hogy tudni
fogja (~1200Wh), mert a végsebesség 36 km/h körül várható.
(Nem csak az számít síkon mit megy: emelkedőn is húzzon, oda
meg nem baj, ha csúcsban 2kW fölé megy, mint pl. a G-Booster.)*: amúgy a G-Booster 24Ah akkuval megy... Nagyjából ugyanazt
építem meg én is, csak más formátumban, hogy elférjen.
Volt nálam egy G-Booster akku, de túl széles volt: 13s9p, 18650.
De van akinek ez se elég, és 13s12p-t passzíroz a taposóba.
Az enyém 13s6p lesz, de 21700-ból, és a kormányon fog elférni.[ Szerkesztve ]
-
monchichi20
aktív tag
válasz DigitXT #7744 üzenetére
Ez az hogy dombokra nem hiszem hogy rollerel fogok menni, vagy kirándulni vele a Normafához pl. leginkább ismerőshőz átmenni vagy valahova elugrani vele, munkába oda-visza 15km kitérö nélkül. Szóval ezért nézek nagy hatotávosat hogy minél kevesebbszer keljen tölteni.
Már azt is néztem hogy épiteni menyi volna, de mivel foglalmam sincsen mit hogy kéne elkezdeni így maradnak ezek. A legjobb hogy ha olyan helyet találnék ahol a szabadidős kártyát elfogadnák mert akkor ki is potolnám simán és tudnék nézni 600-700k körülit is, de amig azt semmire se tudom elhasználni/átváltani kp-ra addig sajnos meg kell határolnom egy ár szintet. A G-Booster az 340 körül van és a Mantis dual 480 ezek nagy hatotávosak, de a G2 Pro 130kg a max.
Még mindig nehéz a választék így, a kínaikat nem nagyon ajángatjátok ahogy látom (bár eza Vsett 9+ - 48V - 1300W - 21Ah LG tetszik csak itthon drága alis árhoz képest)
-
BoB
veterán
-
Polir7510
csendes tag
Sziasztok. Véleményeket és segítséget szeretnék kérni!
Szeretnék venni rollert. Most próbáltam egyik ismerősömnek a Xiaomi Mi Electric Essetial típusát de csak 2-3 percet mentem vele nem rossz.
Nem akarom a legolcsóbbat megvenni de túl drágát sem szeretnék.
Körülbelül 180-190 ezer ftig mennék el árban.
Néztem a Xiaomi Mi 2 Pro-t , jónak tűnik. Más gyártók rollerjeit nem ismerem. Ezért is írtam.
Köszönöm előre is a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI FPV profi drón táska, koffer (MC-Cases)
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben +koffer +MC +extrák
- DJI FPV Racer FMC drón - Fly More Combo + Motion controller
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- DJI Mini 2 - 4k drón szett hibátlan állapotban - távirányító, akku, táska
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs