Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
laskr99
addikt
válasz -Gabesz- #7727 üzenetére
Sehogy se áll. De az a dupla rugós gányolás azt hagyjuk már.. Utána a nyakban csukod össze dolog is baromira gyengepont, egy idő után ki fog kopni és lötyögni, nem sok biztonság érzetet fog adni. Ilyenekbe felesleges feccölni pénzt, inkább ismertebb márkákat ahol ha valami megnyekken legyen alkatrész..
-
monchichi20
aktív tag
válasz -Gabesz- #7751 üzenetére
Ezeket néztem én is meg ismerösöm is (160kg+), ezek a Laotieseket Janobike ként láttam inkább vagy forditva. Tök úgyan az a két márka kinézetileg és leírásilag is.
Nem tudom hogy ezek a rugos lengés csilapitok menyire jók, mert a C formás az jobnak tünik rugozásilag legalább is ahpoz volt szerencsém. Lehet inkább beérem egy G2 proval, mondjuk nem a legjobb a mászoképesége tényleg, de nem igen találtam jobbat 300 körül még itthon. (Alin meg társain televanak mindenfélével csak a fele nincsen eu raktáron...) Hacsak valaki nemtud ténylegolyan helyet ahol lehet szab zsebböl fizetni -
dzsidzsas
aktív tag
válasz -Gabesz- #7771 üzenetére
Az 2-en inkább 20-21. 3-on 27-31. Ennek mennie kell 45-is,csak nincs engedélyezve a szervizmenüben. Sajnos a 3 fokozat inkább csak sebesség, mert erőben nem jobb mint a 2 fokozat. Emelkedőn tesztelve. A videóban a saját óráját nézik, az meg csal, meg reklám. Szerintem nem a kerékmérettel kellene játszanom, inkább a mágnesek számával. Lesz kedvem egyszer kipróbálom. Sokkal jobban zavar a szervizmenü zárása. Lehet írok a szerviznek fel lehet e oldani gari vesztéssel, mert ha tudnék egy fokozatott tólni szerintem azzal az Ostrom utcán is felmenne Budán. Így meg, nem.
[ Szerkesztve ]
https://rollerezz.blogspot.com/
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Gabesz- #7922 üzenetére
Ez egy tök érdekes kérdés. Valószínűleg könnyebb a 2x500W-ot üzemeltetni,
mivel az tény, hogy bírnak 1000W-ot a kisebb motorok is... csak hát meddig?Az olyan motor, ami folyamatosan elvisel 1000W-ot (ez 36V rendszer* esetén
közel 28A áramot jelent) jóval nagyobb kell legyen, hogy hűteni tudd: ehelyett,
ha fele teljesítménnyel megy, de 2 db, akkor kevésbé probléma a melegedés.*: nyilván a nagyobb rollereknél nem véletlenül 48-60-72V felé mennek inkább:
adott teljesítmény kevesebb árammal is kijön, ami kisebb melegedést jelent...Menetteljesítmény esetén nem mindegy, melyik kerék hajt: ha csupán az első,
ott eléggé felejtős az 1000W-os történet (nem is igen csinálnak ilyet gyárilag).
Értelmesen nem lehet vele közlekedni: kaparni fog bárhol, haladni kevésbé.
Nyilván azért lehet vele gyorsulni meg okos szabályzással valahogy kezelhető,
de szvsz nem véletlen 1000W alattiak a csak első kerék hajtású rollerek.Ha a hátsó hajt, oda mehet a kraft. Ameddig nem burnoutol, nincs vele baj.
Ha mindkettő hajt, akkor is meggondolandó, hogy inkább hátul legyen erősebb,
és/vagy megint okos szabályozás kell, mert ha csúszik az eleje, fetrengés van.
(Ha a hátulja, akkor is, viszont azt nehezebb megcsúsztatni, azon van a súly...)Ui: a motorok teljesítménye névleges. Nem ők szabályozzák: a vezérlőn múlik.
Rövid ideig mindegyik motor bőven túlhajtható. A névleges teljesítmény elvileg
az, amit akármeddig elviselnek túlmelegedés nélkül. Viszont amikor nyélgázon
mész végsebességen, általában nem is akkor a maximális teljesítményfelvétel.
Gyorsításnál meg hegymenetben fogyasztanak, így melegednek leginkább.Beraktam a szimulátorba ugyanolyan 500W motorokat, ugyanolyan vezérlővel,
csak más áramkorláttal. Értelemszerűen csúcsban az egyik az 1000W-ot veri,
de a végsebesség ugyanúgy 34 km/h, ott járatva soha nem fog túlmelegedni...
(Nem vacakoltam a rollerkerékre hajazó beállításokkal, MTB: a lényeg látszik.)
Ha viszont emelkedőn kaptatsz, a túlhajtott motor hosszútávon túlmelegszik.Nyilván, ha AKKORA motor, ami 1000W-ot folyamatosan/vígan, az más kérdés:
B-L-A-C-K videójában láttam, hogy a Dualtron felnije min. 2x szélesebb, mint az
átlagos 8-8.5"-os rollerkerék (S1, E-Twow, Xiaomi), és ennek nyilván oka van...
Hosszabb vezetékszakaszok a mágneses mezőben: nagyobb nyomaték.Amúgy még nagyobb emelkedőn a sima 500W-os is elfüstöl, csak lassabban...
Ha viszont összedolgoznak, akkor hipp-hopp felszalad, és nem melegszik túl. -
Reggie0
félisten
válasz -Gabesz- #7924 üzenetére
Szerintem ketmotoros mindenkeppen elonyosebb elektromos szempontbol, viszont vezerles szempontjabol mar kevesbe. Az egyik problema a fordulatszam aranyok beallitasa, amihez kene ismerni a kormanyszogallast. Ez nagyobb sebessegnel nem gond - mivel kozel egyenesen mesz ilyenkor -, viszont alacsonyabbnal, pl. gyalogosok kozott cikazol, mar igen. Itt viszont nem kell akkora teljesitmeny, elonyosebb lehet, h atvalt automatikusan elsokerek hajtasra.
Masik problema a jellemzoen ket vezerlo iranyitasa egy kijelzorol, ami persze nem megugorhatatlan, csak foglalkozni kell vele.Uzembiztonsag szempontjabol is jobb a ketmotoros. Ha valamiert lehal az egyik motor meg nem maradsz ott.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz -Gabesz- #7924 üzenetére
Na igen, csak ami arra van méretezve, hogy két motorral menjen,
ott probléma lehet az egy motoros használatból. Lásd G-Booster.
Hajlamos bekakukolni az egyedül (túl)terhelt vezérlő. Egyenesen
odáig fajult, hogy tulajok mondják egymásnak, hogy single tiltott.Meg hát nekem is sikerült leégetnem egy vezérlőt hasonló okból.
(Nem mondom, hogy tiltott, csak tudni kell a határait: esetleg egy
hőmérő nem ártana a motorba, meg a vezérlőbe, ésszel terhelni.)Szerk: sokat nem érnek ezek az 1-2-3 fokozatok. Van rajta gázkar:
használni kell... (Mindig hármasban megyek, de ha kell lépésben.)
Jó, nekem csak 2kW körül hajt, így valószínűleg egy 3-4x erősebb
"roller" esetén ha olyan helyen gurulnék, biztos visszavenném...
Főleg ha vmi béna gázkar van rajta, amivel idegesen reagál.Nekem a Blinkee volt ilyen, araszolni lehetetlen volt 3-ban, rántott.
(1-ben simán reagált, viszont úgy gyorsan nem ment... Kapcsolni
kellett a forgalmi helyzet szerint, de annyira ez se volt problémás,
mert fizikai kapcsoló van rajta... Viszont egy S1-et menet közben
kapcsolgatni az abszolút nem kézreálló gombjával... Életveszély.)[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz -Gabesz- #7974 üzenetére
Persze.
"Érvényes szabályok úgy hivatkoznak az elektromos rollerre és ehhez hasonló eszközökre, mint NEM járművek."
Marmint egy onkormanyzati rendeletre gondolsz? Az meg sokat nem jelent."olyan pedig nincs, hogy az egyik törvényben/jogszabályban járműnek minősül, a másikban pedig nem."
Hogy ne lenne, szamtalanszor fordulnak elo ilyen hibak torvenyekben/rendeletekben, amit csak kesobb korrigalnak vagy utolag jonnek ra, hogy hibas volt. Tulzo feltetelezes az, hogy a jogszabalyok hibatlanok.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz -Gabesz- #7992 üzenetére
Ez igy van. Indexesek is kaptak valami indoklast miert lettek megbuntetve, mikor a lime kiprobalast forgattak es jardan voltak. A buntit megkaptak, szoval tuti volt indoklas is. Persze az mas kerdes, hogy mennyire jogos az indoklas, kikuldik valahogy aztan majd lehet kanosszat jarni. Lasd: [link] [link]
Azert azt nem art tudni, hogy az ilyen piszlicsare szabalysertesi ugyekbol nagyon sokat lehet eljarasjogi hibaval ejtetni, mert a rendorok tobbsege segghulye es nem tudjak rendesen vegigvinni A-tol Z-ig.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen monitort vegyek?
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Mesterséges intelligencia topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Tudományos Pandémia Klub
- Linux Mint
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest