Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Reggie0 #11949 üzenetére
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz gergo5991 #11946 üzenetére
azt szabad tudni hogy minek?
Szabad. A sima M365-re van, amin még nincs informatív LCD kijelző, de mint írtam már nem használom. Egyébként lenne haszna PRO2-nél is, mert a fogyasztási adatokat is másodpercre tudom... A két defektem közül az egyiket még azelőtt vettem észre (lassú defekt volt), hogy a kerék leengedett volna. A másiknál meg már eléggé lapos volt, csak azt vettem észre, hogy a sebesség csökken, ránéztem, és láttam ilyen 500W+ értéket, egyből tudtam, hogy hátsó defektem van. Tehát előbb tudtam meg, mintsem megpillantottam volna a kereket!De mint mondtam pont azért, mert a vékony Xiaomi telefonnak a hátlapját rátolta a HOCO-CA73 a GG6 üvegre úgy, hogy a gumírozott pánt nyoma látszott, így már nem használom
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
sandró60
addikt
Esetleg,ha valaki nem tudja mi mennyi?
Itt egy számítás segítség [link][ Szerkesztve ]
-
PociAti
őstag
válasz GoodSpeed #11953 üzenetére
Szerintem is a Dasboard és egyéb műszerfal szerű kijelző illetve monitorozás nagyon hasznos.
Ha nem is állandóra, de ha valaki a megszokott útvonalán párszor naplózza a teljesítmény, sebesség, akku kapacitás adatokat, és vissza tud emlékezni rá mikor mit csinált (vagy van róla videója), az sokkal jobban megérti a roller működését. -
Casseius
tag
válasz gergo5991 #11946 üzenetére
Én is használok telot méghozzá egy fél milliós készüléket, de van rá biztosítás, ahogy felelősèg biztosítás is a rollerra.
Van sokszor hogy olyan helyre megyek h nem tudom hogy kell odajutni, akkor elég hasznos ha fut a google maps és nem kell ötpercenkènt megállni, levenni a kesztyűt, elővenni a telefont és megnézni hol vagyok és merre menjek.Don't Worry, Be Happy
-
gergo5991
őstag
válasz Somatom #11957 üzenetére
mennyibe kerulnek ezek a biztositasok? tiszta lehuzas ez az egesz rendszer. fizess elo netflixre csak 3k fizess erre arra elo csak 1000 forint 1500 forint havonta, lassan mar 30 elofizetesed van a honap vegen meg a fizudbol marad 100 forint mert az egeszel elviszik ezek a kis havi dijak. Jol kitalaltak ezt. Eddig sose soztak ram ezeket a supportokat. 900 euro egy iphone hozza meg a +2 ev garancia 300 euro, kijelzo biztoitas 150 euro meg lopas biztositas meg minden anyam picsaja, aztan mar lassan a 900 euros telefon 1500 ba van. Eddig eletem soran 1x tort csak szet a telo mas hibajabol, szoval nem erzem szukseget ilyen szolgaltatasoknak.
-
-
zoltanz
nagyúr
Más Xioami M365 tulaj nem szenved a bekapcsoló gombbal?
Nálam a kormánycső alul, illetve a bekapcsológomb lezáró lemeze, (és fóliázva van a gomb is) hermetikusan kitömítve van FSB ragasztóval. A bekapcsológomb fém érintkezői sűrűn (cirka havonta) elkoszolódik (ilyenkor szétszedem videó alapján megpucolom), kellemetlen mert ilyenkor be sem kapcsol az egész rendszer. Ennél szarabb megoldást keresve sem találhattak volna. (normál előírt körülmények között van használva egyébként)
[link][ Szerkesztve ]
-
Cabrio
aktív tag
Zsír új Xiaomi 1S töltője folyamatosan halk sípoló hangot ad ki töltés közben, ha rádugom a rollert. Ez így normális?
-
válasz Cabrio #11962 üzenetére
Igen. Mondjuk nekem az M365-é nem sípol, de a PRO 2-é meg igen. A Kugoo S1-é is sípolt
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Cabrio
aktív tag
Slime-ot fele annyit kell beletölteni, mint biciklibelsőbe? Bringaboltos csak annyit mondott, hogy érzésre
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #11964 üzenetére
Mi a tökömért akarnám elképzelni? Közérthetőség és gázok nyomása? Ugyan.
A lényeg, hogy ha tudom, hogy X-re kell fújni, akkor X-re fújom, és jó vagyok. Na,
ha valakinek nem esik kézre, hogy "~2.8 barra" fújja, semmilyen hátrány nem éri,
ha azt jegyzi meg,hogy 40 PSI. Nem kell disszertációt írnia mellé, hogyan jött ki!Sokkal egyszerűbb egész számokban* gondolkodni: az, hogy retard egyszerűen
előítélet. Magam sem szeretem, eddig oké. Nem is szoktam átszámolni semmit,
de itt pont nem valid az érvelés, hiszen nem kell átszámolni: rá van írva a gumira.
Az a nyomás, aminél a maximális terhelést tudja. Nyilván kisebb terhelésen elég
ennél alacsonyabb, de ezt hagyjuk meg a műértőknek, meg a versenyzőknek.*: miért elképzelhetetlen, hogy valakinek nehéz megjegyezni, hogy 2.5, vagy 2.2
bar kell a gumiba? Vannak "szakágak", ahol hagyománya van a PSI-nek: ez van.Btw. ha már retard, akkor ott van a Pounds of Thrust. Az az erő, ami egy egy font
tömegű testet (már kezdődnek a bajok) ~32 láb/négyzetszekundum gyorsulással
gyorsít. Na erre mondom, hogy elmentek a retekbe! Aztán ahogy az ember ezt
megpróbálja kibogozni, kiderül, hogy valójában az a nehézségi gyorsulás, tehát a
jelentése, hogy ekkora tolóerő tart meg egy fontnyi súlyt a gravitációval szemben:
így már van értelme. Csak ugye semmit nem mérünk fontban (legalábbis EU-ban).
Az a fránya nehézségi gyorsulás meg metrikus mértékegységben sem akar kerek
lenni, az csak (közérthető) közelítés, hogy 10 m/s2. Oké, elég jó közelítés, de ha
nagyon pontos akar lenni a ember, akkor csak emlékszik a fizikaóráról, hogy 9.81.Szerk: hatalmas meglepetésemre frissült a hátsó kerék adata... Aztán kicsit még
teszteltem, így az első is (az hamarabb szokott). Mínusz a garázsban? Ejnye...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #11967 üzenetére
Hagyjuk. Mindenesetre a tengeri mérföld az egy szép kerek szám (1852 méter):
ha tudod, hogy miért annyi, akkor tényleg szép, értelmes, noha nem egész km.A PSI mögé nem tudok ilyen érvelést tenni, az van, és kész. (Mint írtam, ez az
egyetlen, amit még én is váltok fejben, lévén egyik műszerem így van skálázva,
kénytelen vagyok alkalmazkodni hozzá. mBarban sokkal több számjegy kéne.)Amiből ki lehet kergetni a világból, az a Fahrenheit, a feet + inch testmagasság,
meg a font, de azt már mondtam LOL. Ennek ellenére pl. csomó edzőteremben
a lapsúlyok fontban skálázódnak: okoznak is fejvakarást. De legalább ettől még
nem veszik el a Mars szonda, mint annak idején. De elég az OFF-ból... -
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
Ma komplett tartalék kerék cserére került sor... Az történt ugyanis, hogy felfedeztem pár kavics ütötte lyukat... Még a havazás idején, valamelyik szilfákaljai "zseni" sózás helyett a kerékpárútra a hóra, fehér, apró, éles, hegyes zúzottkövet szórt... Amibe persze, hogy mindenki belement. Defektet - nekem legalábbis - nem okozott, de tegnap fedeztem fel, hogy meglehetősen mélyen van beágyazódva . Szóval csipesszel szépen kiszedtem még tegnap, mivel szerelés után voltam, nem volt a dologhoz kedvem. Ma viszont úgy döntöttem, hogy bevetem a tartalékkereket a jó ügy érdekében, így már elől, és hátul is erősített CST V3 abroncs van. Xtech fék, prizma, sárvédő támasszal, meg minden le... aztán régi kerék ki, új meg be :D
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
DigitXT
nagyúr
SMKP sem lehet, mert csillió feltétel nem teljesül. Egy balfasz egyszer
azt mondta, hogy szerinte az, és innentől el is kell hinnünk neki?
(Ha mégis igaz lenne, akkor természetesen mindenki motorkerékpárra
való, szabvány "E" jelzéssel ellátott bukósisakban használhatná csak...
És a biztosítók is sorban állnának, hogy náluk kösd meg a KGFB-det.
A valóság ezzel szemben az, hogy nincs rá törvényi szabályozás, sehol
nem lehet normális FB-t kötni, bukót meg kb. senki nem hord... aki még
nem esett egy akkorát, hogy meggondolja magát. A következtetés: troll
hozzászólással van dolgunk, aminek célja a hangulatkeltés. Sikerült.)kerékpár nem lehet a hajtás miatt
Már hogy a pékbe ne lehetne? Csak el kellene olvasni a KRESZ-t hozzá:
"Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és
ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti." A motor nem kizáró ok.
(Nem véletlen nem tudnak elindulni egyes rollerek a gázkarra. Hiszen a
lábbal való hajtás az emberi erő - utána "csak segít" a motor haladni.)[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11985 üzenetére
Sajnos teljesulnek a feltetelek, igy SMKP. Utanajartam.
Ami miatt azt hittuk a kezdetekben, hogy nem teljesiti, konkretan az, hogy az EU-s rendelet szerint ulohellyel ellatottnak kell lennie, a jogharmonizacio soran egyszeruen nem kerult at a magyar torvenybe. Igy a magyar rendelet szerint a jarmukategoriaknak nem feltetele, hogy legalabb egy ulohely legyen rajtuk, igy a rollerre is vonatkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #11987 üzenetére
Ez rendkívül érdekes: kifejtenéd? Megkötötted már a KGFB-det?
Milyen azonosító szám került a szerződésbe?Bicikliúton jártál-e?
Mintha azt írtad volna, hogy ott fagyott le a kezed, lakotton belül...
(Nekem csak egy ilyen hello.hu biztosításom van a roller miatt, de
akkor kötnék egy rendeset, mondjuk a K&H-nál - ott van biztosítva
a motor is, és ugye ez innentől nem fakultatív, hanem kötelező.)Szerk a szerkre: én kardoskodtam az ülőhely kérdés mellett, azóta
volt valami változás? Ha volt, akkor miért nincs ezzel tele a sajtó?!
Az is egy vicc egyébként, hogy belengették a módosítást, eltelt fél
év és nem történt semmi...Mást meg fél nap alatt megszavaznak.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #11988 üzenetére
Nem kotottem semmit, de mar honapok ota gondolkodom rajta
Elvileg a roller aljan levo szamnak kell, attol fuggetlenul, hogy az szabalytalanul van rajta.
Persze, hogy jarok bicikliuton. Nalam pont ezert is volt szempont a minel rejtozkodobb eroller, ezert nem akarok uszaly testet nagy akkuval, meg mindenfele bowdenes feket/gazt, nagy karokat, oriaskijelzot. Cserebe sokkal konnyebb osszeteveszteni egy labbal hajtos rollerrel, ami szerintem elony.Igen, regen en is kardoskodtam, aztan ratalaltam a harmonizacios magyar rendeletre, es egyszeruen azt a szakaszt az EU-s rendelet bevezetojeben - ami arrol szolt, hogy ezen rendelet az ulessel ellatott jarmuvekre vonatkozik - egyszeruen kihagytak a magyar rendelet elejerol es sehol mashol sincs benne ulesre vonatkozo kikotes. Trukkosek ezek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Reggie0 #11989 üzenetére
Nagyon OFF (ma már), de régen én ilyennel szemeztem. Ez egy
kutyaközönséges lábbal hajtós roller, aztán mégis van rajta fék:
(Mi több, az összes kerékpáron van fék, kivéve amin nincs, csak
ugye arra is kéne, de ezt leszarják, mert 50 grammal könnyebb.)aztan ratalaltam a harmonizacios magyar rendeletre
Linkelhetnéd, mert nekem addig van meg, hogy kivétel a roller... -
Dave™
nagyúr
válasz Reggie0 #11989 üzenetére
Nalam pont ezert is volt szempont a minel rejtozkodobb eroller
A rejtőzködésed jegyében nem hordod az amúgy kötelező bukósisakot, amit gyorsabban ki lehet szúrni, mint a roller jellegét?(Bocsi, erre rosszul emlékeztem). Illetve nem érzel némi ellentmondást azzal, hogy 25-tel gurulsz a rollerrel, és amikor megállítanak azzal akarsz érvelni, hogy ez csak sima lábbal hajtós?[ Szerkesztve ]
-
Berci77
tag
válasz GoodSpeed #11980 üzenetére
Azt írják ez az abroncs belső nélkül is használható. Erről mit lehet tudni? Lehet, de nem érdemes vagy lehet és úgy is ajánlott?
Mindenkinek: olvasom, hogy lehet szerelni 10"-es abroncsot a 8,5 helyett. Mit kell módosítani a rolleren a 10"-es külső gumira való átszereléshez? Kell fúrni--faragni, vagy garivesztés nélkül megoldható a dolog? Belső maradhat, vagy abból is kell a 10"-es? Slime-ból mennyit kell tölteni a kerekekbe? Ha jól látom a legkisebb kiszerelés bringához 237 ml, így kb 120 ml kell egy bicajkerékbe. Rollerkerékbe is menjen annyi kb? Köszi a választ mindenkinek, úton a Pro2 és olvasom a "kötelező" dolgokat... -
Reggie0
félisten
válasz Somatom #11997 üzenetére
Az nem a kategoriaba sorolas feltetele, hanem a jogszeru hasznalat feltetele.
Ha van egy szemelygepjarmuved, az akkor is szemelygepjarmu lesz, ha te tervezted, szerelted, csak eppen nincs lepapirozva.
A logikai sorrend pedig pont az, hogy a gepjarmu kategoria megallapitasa utan derul ki, hogy milyen engedelyekre van szukseg a kozuti hasznalathoz.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #11999 üzenetére
Olyan nincs, hogy egyszeruen nem az. Torvenyek, rendeletek vannak amelyek meghatarozzak, hogy mi hova tartozik. Az L1e-B kategoriaba egyertelmuen beletartozik az eroller. Nem par feltetel szerint, hanem mindegyik szerint. Az emelodaru pedig nem jarmukategoria.
Ahhoz, hogy egyszeruen ne az legye, ahhoz legalabb egy kitetelt nem kene tudnia teljesiteni. Melyik az? Igy nez ki a tablazat:
L1e Könnyű kétkerekű gépjárművek:
4. kerekek száma: kettő, meghajtás: a 4. cikk (3) bekezdésében felsoroltak valamelyike, valamint
5. henger űrtartalom ≤ 50 cm3, ha a jármű meghajtási konfigurációjának külső gyújtású belső égésű motor is része továbbá
6. legnagyobb tervezett járműsebesség ≤ 45 km/h továbbá
7. legnagyobb folyamatos névleges vagy hasznos teljesítmény ≤ 4 000 WAlkategóriák
Az alkategória elnevezése - További feltételek az alosztályokba soroláshoz
L1e-A Motoros kerékpár
9. elsődleges rendeltetésük szerint a pedálozást elősegítő segédmeghajtással felszerelt, pedálhajtásúnak tervezett kerékpárok továbbá
10. a segédmeghajtás teljesítménye ≤ 25 km/h járműsebességnél megsz űnik továbbá
11. legnagyobb folyamatos névleges vagy hasznos teljesítmény ( 1) ≤ 1 000 W továbbá
12. az alosztályokba sorolásra szolgáló 9–11. kritériumnak megfelel ő motoros három- vagy négykerekű kerékpárok az osztályozás szempontjából a
kétkerekű motoros kerékpárokkal m űszakilag egyenérték űnek számítanakL1e-B Kétkerekű segédmotoros kerékpár
9. minden egyéb L1e kategóriájú jármű, amely nem osztályozható az L1e-A járm ű 9–12. feltételei szerintJol lathato, hogy az L1e minden pontjat teljesiti, L1e-A -bol rogton a 9. pontot nem teljesiti, mert nincs rajta pedal, igy L1e-B kategorianak megfelel mert azt teljesiti. Tehat ezek alapjan L1e-B.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest