Új hozzászólás Aktív témák
-
-
3ndru_1
újonc
Nézd, a 350W az stimmel, ha pedig kijön a közlönyben a rendelet, akkor kap egy -E-s fw-t, amivel 25-re lesz limitálva. Annyira nem fog zavarni.
-
-
Joshi
titán
-
dzsidzsas
aktív tag
Hátha valakit érdekkel. Én 95Kg, gép: Niubility N2, 250km után. Volt egy özönvízes munkába menettel - nem ázott be. Külön öröm, egy csavart se hagytam el(Esegway 500 ekkor a csavarok nagy része mellett a teleszkóp elhagyhatatlan csavarját is elhagytam). Sebesség 50% (kb.8-10 km) aksi-ig sima 25km/h, erő van benne, gyorsul. 50% aksi alatt észrevenni, hogy fogy ki a szufla és már nem gyorsul, max sebességet se veszi fel de még 6-7 km le tud futni, mindezt 3-as sport módban. A 2-es és 20km/h sebesség szerintem csak 1-2 kilóméterrel növeli a hatótávot, szóval felesleges átváltani rá. 10" kerék nagyobb menetbiztonságot ad. Kb Xiaomi 1S, de az ára ugye jóval alatta van. Szerintem a motor és az aksi is ugyanaz. A lyukas belső miatt visszakaptam 15 Eurót, így még olcsóbra jött ki. A 10" kerékbe pedig Xiaom belső tettem ami 8,5"-os . Csendes, nem zörög, nem nyikorog, összehajtás nem koppog. A sárhányó valóban nem fog meg mindent, így saraz rendesen nagy sebbességnél, de ez igy volt a Xiaomi 1-es-nél is.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
Somatom
veterán
Sziasztok!
Kinéztem magamnak (≈100Kg) egy Segway G30 Max II -t. Jó cucc ez? Kamionban tartanám, hétvégi bevásárlásra, kirándulásra használnám. A 10 coll és a hátsó hajtás miatt választottam. Külföldön (D, CH, F) használnám, tehát fontos lenne az ottani legalitás.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Somatom #11060 üzenetére
Röviden Igen.
Nem irtad kb milyen távokra, de 25- 30km benne van a te súlyodhoz simán.
Inkább sik vidék, de kisebb emelkedők beleférnek.
Minegyik országban más a szabályozás, de szerintem nem lesz gond. Ajánlott minőségi cucc. Városi használatra tökéletes lesz neked. Jó választás.MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
Somatom
veterán
válasz eFeMeR74 #11061 üzenetére
Köszi! 65 elméletit írnak, gyakorlatban 40 -nel számolok. Az nekem bőven elég. Eddig kemping bringa volt, de körülményes a tárolása, hajtogatása. Csak azt nem tudom, hogy mit fog szólni ahhoz, hogy ha nem színuszos inverterről kapja a töltő delejt.
Reggie0:
Igen, ez 350 -es. Nemtom mi a német szabályozás (ott vagyok legtöbbet), de csak nem veszik érte a fejem. Nem linkeltem, de mondjuk EZ.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
z67
őstag
válasz Somatom #11063 üzenetére
A firmware váltható egy egyszerű androidos alkalmazással, mindegyik rajta van a rolleren, így mókolást nem igényel. Tud német fw-t is alapból, ha jól emlékszem ott 20 km/h óra a limit, EU 25, USA 30.
Ahol éppen tartózkodsz, aszerint 1-2 perc alatt váltható. Viszont pokoli nehéz, és rossz a súlypontja a cipeléshez, én ezért adtam el és vettem egy Xiaomi Pro 2-t.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Köszi! Igen, láttam, hogy van hozzá app. Az itthoni bringámat is így hekkeltem (USA régió + kerékméret = 45Km/h).
Hordozásra, tárolásra vmi vállpántos zsákot szeretnék. Utcáról nem tenném be a fülkébe becsomagolatlanul. A kemping bringámhoz külön csináltattam gyöngyvászonból.Joshi:
Tudom, de a Xiaomi első kerekes. Néztem egy videót, amiben együtt tesztelték őket. Féktávolságban több méter volt az eltérés a Segway javára. Nem vagyok különösebben árérzékeny. Bosszantana, ha nem a legjobbat venném, ha megtehetem.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
z67
őstag
válasz Somatom #11066 üzenetére
Igazából a használat közbeni cipelésre gondoltam. Összecsukva még oké, de a Xiaomiknál megszoktam, hogy fél kézzel a kormány alá fogok, a másik kezem tudom használni. Na ez ezzel nagyon gáz. Itthon a belvárosi bérházban ki kellet mindig támasztanom a kaput, egyszerűen nem ment hogy kapu + emelés. Ugyanez ha pár lépcsőn fel kellett vinni, mondjuk postára mentem, ilyesmik. Semmi plusz élményt nem tapasztaltam, tény hogy nagyon masszív az első generációs M365-höz képest, de a Pro 2-höz képest semmi extrát nem nyújt(ott nekem), persze a hatótávon kívül. Viszont ezt meg sosem használtam ki. Ennyi pénzért és súly mellett talán a lengéscsillapító(k) tudnák növelni a komfortot. De tégy szíved szerint, ezek csak az én benyomásaim.
[ Szerkesztve ]
-
-
Dave™
nagyúr
válasz Somatom #11066 üzenetére
Miért jobb a hátsó kerék meghajtása? Nálam az első biztonságosabbnak tűnik fejben, ahogyan autóknál is. A féktávolság érdekes, nekem nagyra van téve az energiavisszanyerés, már önmagában ez is nagyon érezhetően fékez, ha pedig tényleg fékezek is, nagyon gyorsan megáll. Hogy tud ebből több méteres különbség keletkezni?
-
DigitXT
félisten
Én is beleraktam 1-2000 km-t, mondhatni nekem is bejött, amíg ki
nem tört az első kerék. Kétszer. Az első után kellett volna kidobni.Lépésben haladtam. Pici padka megfogta, és jött a repülés. Utána
kielemeztem, hogy a gyenge gyári hegesztés volt a baja, átraktam
a Pro első villáját, hegesztés pipa, bíztam benne: nem is ott tört el.
(Az, hogy nem lett komolyabb* bajom, annak köszönhető, hogy az
első bukfenc bordarepedés gyanúja után protektoringet** hordtam.)*: térdem a mai napig érzékeny kicsit, azon épp nem volt protektor.
**: ja és fullface biciklis sisakot, ami el is tört a pofára esésnél...[ Szerkesztve ]
-
robita
csendes tag
Sziasztok,
Van valami BB fejvédő sisak, vagy milyen minimum kritériumoknak kell megfelelnie, hogy megfelelő védelmet nyújtson ?
Előre isHa elűzöd az összes démont, az angyalok is tovaszállnak. _No SMS, No Viber_
-
Somatom
veterán
Ecccerű fizika. A normál fék erősebb, mint a motorfék. Fékezéskor a súly előre tolódik, a hátsó elkönnyül. Így az első kerékre nagyobb fékhatás vihető át. A hátsón pedig a blokkolásgátló, vagy a csúszás szab határt az átvihető fékerőnek. Gyorsításnál pedig ellentétes az erőhatás, tehát az első kerék könnyül. Majd megkeresem a videót.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Dave™
nagyúr
válasz Somatom #11075 üzenetére
Viszont ha első kereket fékezel erősebben, akkor fejreállni is könnyebb, nem? Illetve ha a hátsót hajtod, akkor könnyebben csúszik meg a hátulja, mert nem húz, hanem tol, nem igaz?
Amit leírtál a fékezésről amúgy logikusan hangzik, de a Pro 2 esetén én nem érezném magam biztonságban, ha a jelenleginél is erősebb lenne a fékezése, a világon semmi gond nincs vele szerintem. Igaz 72kg vagyok, lehet ez is számít.
[ Szerkesztve ]
-
Putyin90
senior tag
Sziasztok!
Adott egy Mi Pro 2. A hidegebb idő beálltával szinte már csak boltba szaladgálni használom, de már arra se szívesen. Mennyire viseli meg az akksit, ha fél órát kiviszem ebbe a 3-10 °C közötti időbe? Azt észrevettem, hogy nem megy el már akkora távot, mint nyáron, hiába fel van töltve, ez nem is zavar, de nem szeretném szétcseszni az akksiját a hidegben. -
DigitXT
félisten
akkor fejreállni is könnyebb, nem?
Igen, hátsó kerék fékezésétől még nem állt fejre senki, azzal csak csúszkálni
lehet, amiből szintén lehet esés, de sokkal könnyebb megfogni.* Ellenberger,
ha nincs elegendő fékerő az első keréken, akkor nagyon hosszú lehet a fékút.Gyakorlati példa, Kugoo S1: 25 km/h-ról 20 méteren tud csak megállni, durva!
A magam részéről kevésbé félnék a fejreállástól, mint ettől, a fékerő ugyanis a
fékkarral adagolható, a konstans** erejű motorfék viszont nem jó, ha túl erős...*: szerintem gyerekként a legtöbbünk farolgatott a biciklivel, így szándékosan
alkalmazott akkora fékerőt, hogy a hátsó kerék csússzon... És még élünk.könnyebben csúszik meg a hátulja
Ha a hátsó kereket hajtod, úgy valóban megcsúszhat a hátulja rossz tapadási
viszonyok közt. Egyszer estem emiatt, sáros bicikliúton... De! Nem 350W volt
a motor teljesítménye, hanem 1500W. Szerintem 350W nem tud akkorát tolni,
hogy komoly veszélye legyen a driftelésnek... Ellenberger az első kereket már
bőven el képes forgatni ekkor motorteljesítmény, lévén azon nincs elég súly.Mi következik ebből? Első kerék hajtással is el lehet esni, ha túl erős a hajtás.
(Ugyanez összkerékhajtásnál is probléma, ha kanyarban / ledöntve túl sok erő
megy az első kerékre. Kitolja oldalra és jöhet a fetrengés. De megint mondom,
ez kb. 1000W fölött érdekes csak. Kisebb teljesítmény kevésbé tud meglepni.)**: ez sem igaz, mivel a fékezés módjától függően pont nagy tempónál tud erős
lenni, azaz pont akkor veszélyes, ha hirtelen ránt. (Viszont ahogy gyengül, úgy
lesz egyre kisebb a lassulás. Sima rekuperációs fékkel megállni nem is lehet!)nem érezném magam biztonságban
Ha hirtelen ránt, és nem adagolható, akkor teljesen érthető az aggodalmad.
Pont ezért jobb, ha ezt a fajta fékezést inkább a hátsó keréken csinálja, és az
első fék teljesen analóg módon a pilóta kezében marad. Ha elég ügyes, akkor
képes tapadáshatáron fékezni + visszaveszi a fékerőt, ha stoppie-ba kezdene:
ilyenkor minden a pilótán múlik, ill. a választott fék adagolhatóságán... Sajnos
vannak olyan bazierős hidraulikus fékek, amivel kisujjal fejre lehet állni, azokat
én sem szívesen használnám rolleren, de a G30-on nem ilyen van, hanem egy
kutyaközönséges dobfék... Az soha nem fog beharapni, abszolút biztonságos. -
DigitXT
félisten
válasz lehella #11078 üzenetére
Ezt azért így nem merném kijelenteni pár hétnyi tapasztalás után...
Nem kimondottan szeretik a lítiumos akkuk a hidegben terhelést.
Részben pl. a kapacitásvesztésen keresztül is észrevehető a dolog,
de kollégám állítja, hogy a balance elmászott hidegben használattól.
(Ebben éppenséggel lehet is vmi, mert a roller kialakításától függően
a vezérlő fűti az akku egyik felét, míg a másik fele hideg marad...)Elvileg hidegben nő a belső ellenállat, így nagyobb lesz a veszteség:
az, hogy ebből egyelőre még semmit nem érzékelsz, talán átmeneti.Úgy lehetne egzakt összehasonlítható, hogy egyik rollert csak télen
használjuk, adott távon, töltésciklussal, a másikat nyáron, ugyanígy,
és végül összevetjük a két akku teszteredményeit 1 év után. -
lehella
senior tag
válasz DigitXT #11081 üzenetére
Ma reggel mondjuk nem volt túl hideg, mert csak az átmeneti kabátot vettem fel, kb 5 fok lehetett amikor elindultam. A mai logok szerint az akksi végig 21 és 25 fok között volt, (kérdés persze, hogy hol van a hőmérő szenzor), a vezérlő pedig 15 és 25 között. Ebből arra következtetek, hogy ha meleg lakásból viszed ki a rollert akkor nem nagyon van ideje lehülni az akksiknak.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #11083 üzenetére
Szerintem is az esetek 90%-ban a felhasználük "maguk mellett" tartják a rollert épületen belül, a gyakori töltés miatt úgysem lehet megúszni. Én mondjuk nem is merem kint hagyni a kertben, szem előtt se legyen, plusz a kutya ki tudja mikor kóstolja meg
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #11084 üzenetére
Nekem mondjuk fűtetlen garázsban van, korábban meg hasonló fészerben lakott. Meg ugye ha kifejezetten boltba szaladgálsz vele, adott esetben kint kell hagyni, ott meg újra kihűlhet... De szerintem ez a kérdéskör inkább kemény mínuszokban érdekes (ahol mondjuk az elektromos autó simán használatban maradhat, és annak is probléma a hideg, míg egy kétkerekű - akármicsoda - szerintem eleve nemigen alkalmas olyankor*).
De ez legyen az én agybajom. Minap is volt élménybeszámoló FB-on, hogy egy vonatsín keresztezése nem sikerült a hideg, nyálkás időben: kettős kéztörés... Van akinek megéri ez a kockázat (mert ő majd odafigyel, aki meg elesett, az béna volt). Lehet... Én azért, ha megyek is valami extrém ok miatt hóban/fagyban (napi szinten kizárt), tuti motoros kabátban teszem majd, just in case. Nekem ennyit megér, hogy ne törjem szanaszét magam, ha éppen nem adja ki a tapadás.
*: kolléga szerintem mínuszokban vállalta be azt az egy** utat, majd később szervizeltethette az akkut (M365), mert nem gyógyult magától. Mondjuk ha a saját épített akkumon szétcsúszna a balansz, sag shon... Okos BMS megoldja.
**: korábban is jellemző volt rá, hogy szöges gumival SMKP-val jár dolgozni hóban.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na, letoltam este egy "gyors 22-est", elpasszoltam egy Kugoo S1 vezérlőt...
Bátor tett volt, mert így már nincs (működő) tartalékom. De most már csak nem fog leégni. Nincs is tuningolva, és meleg sincs. Illetve van! Beöltöztem full motoros cuccba, tekintettel a hidegre, erre basszus... melegem volt konkrétan. Hozzátartozik, hogy a 40 km/h nem ugyanaz, mint a 70 km/h. És valamennyire azért mozogni kellett, mivel elég szar lett a rollerem hátsó rugózása, szóval én voltam a rugó, és még így is nagyokat csattogott, ahogy felütöttek a gyökerek.Az, hogy mennyire szereti az akku a hideget... Passz. Féltávon már néha tiltott a hátsó motor, szóval eléggé beszakadt a fesz kövér gázra, de azért ment jól... Hazafelé az emelkedő volt szívás, mert csak nagyon limitált hátsó hajtással tud ilyenkor gyorsulni a masina, az első kerék meg a maga 600W-jával... hátszóval jó, hogy ő is ott van, de emelkedőn ennyivel kínszenvedés, tehát így játszanom kellett, hogy mennyi gázt visel még el, amivel nem tilt le. Kicsit fárasztó volt, és csak* 20-26 km/h-t tudtam belőle kicsikarni. Pedig amúgy a nyugalmi fesz még bőven nem veszedelmes, de ilyen az akku. Nagy áram, nagy fesz esés... Kicsit jobban össze kéne rakni (hegeszteni konkrétan), talán tovább bírná. Viszonylag jól fel volt töltve, szóval 25 km alatt nagyon nem kellett (volna) lemerülnie...
*: közúton rohadt kevés, bicikliúton még így is bőven elég, de az nem emelkedik. Viszont tele van falevelekkel, és gyökerekkel, kivilágítatlan futókkal, kutyával stb. még szerencse, hogy három lámpával ki lehet bekkelni a legsötétebb részeket is. A széles szakaszon meg felkapcsoltam mindent. Aztán aludtam egy jót... 45-tel.
Megjegyzés, motorral elegánsabb egy gyors bevásárlás, nem kell bevinni cuccot:
Viszont legalább magát a vasat kint mertem hagyni egy U-lakattal rögzítve...
Mondjuk nem tökéletes a megoldás, mert ugyan az U-lakat nehezebben vágható, ha épp egy erővágóval felszerelt illető jár a környéken, viszont, amin át van fűzve az messze nem olyan erős cucc. Igaz, hogy roncsolná a felépítményt, de na... Lehet, hegeszteni kellene rá valami jó erős szemet, kifejezetten a lakat miatt...Nem beszélve a könnyen lekapkodható cuccokról, mint nyomásmérő/telefontartó. Apropó nyomásmérő: defektet jelzett hazafelé 3.3 bar-nal. Aztán bekussolt, LOL.
Ja és még valami! Azért már van benne km rendesen, csak már nem egészen S1:
Az eleje fogjuk rá, ugyanaz, csak kicsit nagyobb, tömlő nélküli felfújhatós gumi, és tárcsafék, régi 15A vezérlő, 48V akku: ha ilyen lett volna az S1, máig meglehetne. Vagy hát részben ilyen volt. Így részben meg is maradt. Persze ez így megint egy limitet jelent (lásd még kompromisszum), hiszen a hátsó motort hajtó vezérlő akár 72V-on is elmenne, az úgy sokkal durvább teljesítményt jelentene. Meg ugye több tempót, de valahogy úgy érzem, hogy nekem ilyen kerekeken nem kell több. Oké, talán egy stabil 50, ha autók közt megyek, hogy ne csak lejtőn tudja. De 60+ nem. -
Lipton
őstag
Sziasztok!
Alsós gyerkőcnek "szórakozni" milyen belépő elektromo rollert ajánlanátok?
Az utcán, udvaron, környéken lenne csak hobby használat.
Jó lenne aránylag "nagyobb" kerékméret a stabilitás miatt és valami "ismertebb" modell, ha bármi van vele akkor ne egyből kuka legyen.köszi
-
zhata
senior tag
Tegnap este a Xiaomi pumpával újra felfújtam a gumikat. Kb 2 hónapja fújtam fel ezzel először, akkor 50 PSI volt mindkét gumiban. Tegnap nagy meglepetésemre 36-ot mutatott mindkettőben. Normális az, hogy két hónap alatt ekkorát esett a nyomás?
-
Somatom
veterán
Azt írják, hogy a G30 Max II tubeless. Érdemes bele tejet rakni?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
kano
nagyúr
Igen. Nekem is kb ilyen csak én 74-re fújom alapban.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #11092 üzenetére
Valamennyi óhatatlanul, de marginális. Itt ugye 2 hónapnyi eresztésről volt szó,
ami független a pumpálás módjától. (Amúgy a Xiaomi játszik ezzel, hogy minél
tovább érezd úgy, hogy nem eresztett semmit a kerék. A beállított felső határra
fújja a kereket. Értsd, ha 3.0 bar a célérték, akkor abszolút nem rögtön áll meg,
amikor azt éppen eléri, hanem túlfújja, 3.1-ig. PSI-ben még nem próbáltam, mit
művel, feltételezem, hogy hasonlót: elvileg a kijelzőjén látható, ha fölé ugrik.)Ennek lehet az is az oka, hogy pumpálás közben nehezebb pontosan mérni az
éppen aktuális nyomást, mint amikor már áll a kompresszor, és inkább kicsivel
több legyen benne, mint kevesebb, mivel olyat még nem látott a világ, hogy egy
kerék állásban fújta volna magát, viszont ereszteni (idővel) szinte mindegyik tud.Somatom: attól függ. Van olyan "tej", ami konkrétan sz.rt sem ér, olyat nem...
Én végignéztem egy teszt videót, és örültem, hogy nem rendeltem be azt, amit
elsőre megláttam (mivel az a teszt alapján tényleg a "tej" kategóriába tartozott).
A sors iróniája, hogy a tesztben elvileg jól teljesítő Slime Tubeless nekem nem
működött egyáltalán: pontosan tudtam, hol van a defekt, direkt úgy forgattam a
gumit, hogy tuti lefedje, már csak bele kellett volna mennie, s tömíteni, de nem.Nem hogy fél perc, de fél nap után is ugyanúgy meg volt az eresztés: csalódás.
Mivel nem volt tele a padlás gumijavító cuccal kénytelen voltam új gumit venni...
Pedig ezek a trutyik elvileg a kisebb szúrt sérüléseket simán meg tudják fogni,
így alapvetően hasznosak lehetnek, de ha nem működik, utána szívás szerelni:
lehet, hogy célszerűbb lenne egy szett tartalék gumit is betárazni, tuti ami fix...
(Ja és még valami: simán elrontja a kerék centrírozását, ha sok van benne...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #11094 üzenetére
Idén zéró defekt.
Ez tök jó, de még nem mondja meg, hogy a "tej" bevált-e. Simán lehet,
hogy csak mázlid volt idén, és belsővel se lett volna defekted... ha látsz a
külsőn sérülésnyomokat, ahol esetleg látszik a tömítőanyag, akkor bevált.Ezesetben esetleg megírhatod, hogy konkrétan milyen típus volt, mert két
defekt után én is töltenék bele megelőzésképpen, de a Slime Tubeless az
én esetemben nem vált be. (Okát nem tudom, de a feladatát nem látta el.)nem ragasztgatok
Jogos, egy belső filléres tétel, nem éri meg szarakodni... De azért amikor
egy külső gumiért elkérnek 12K-t, és minden második úton kilyukad na...Számomra elgondolkodtató volt, hogy inkább befektetek egy "komolyabb"
összeget, de ezeket a kisebb defekteket javítom, mint folyton újat vegyek.
(A sors iróniája, hogy azóta se érkezett meg az összeválogatott rendelés,
a rollert meg a home office intézménye miatt kevésbé használom, végül a
gyári gumi eddig még bírja: tegnap is csak ijesztegetett a nyomásmérő...) -
Joshi
titán
-
Joshi
titán
válasz Lipton #11098 üzenetére
Alkatrészellátás és úgy általában garancia szempontjából mondjuk Xiaomi Mi Electric Scooter Essential. De azért ezzel lehet zakózni rendesen, meg aztán nem tudom mennyire kényelmes a kormánymagasság egy 10 év alatti gyereknek. Ennél a rollernél a D sebességfokozat max 15km/h sebességet enged, az szerintem vállalható. Aztán ha megy neki, akkor mehet S fokozatban is ami max 20km/h.
-
gergo5991
őstag
hi, segway g30 ba mennyi psi menjen kerékbe előre házta?
most vettem xiaomi pumpát
elöl rádugtam 19 volt, 50 re fujtam
hátul 27 volt benne azt is 50 re fujtam
nemtom hol olvastam de 50et ajánlottak
80-83 kiló vagyok mindenestül ha rolleron vagyok.
elöl hátul eddig amugy kényelmesnek érződött eléggé
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó