Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Casseius #11787 üzenetére

    Oké, most leírtad azt a felhasználást, ahol én is írtam, hogy lehet értelme...
    De ha már itt tartunk, eleve a hüvelykujj gázkar vicc. Sokkal használhatóbb
    egy félmarkolatos, főleg ha a roller egy picit nagyobb teljesítményű, aminél
    már erősen számít a gáz adagolhatósága.:K Ha meg lefagy, meg belilul az
    ember keze, akkor elgondolkodnék rajta, hogy tényleg megéri-e rollerezni...
    Most lehet, hogy jó ötletnek tűnik... évek múlva az ízületifájdalmak után is?

    Ui: én is téli motoros kesztyűt használok a motoron, meg néha rolleren is...
    (Motorokon elő szokott fordulni szélfogó a markolat előtt, nem véletlenül.:B)
    Node egy kezemen meg tudom számolni, hányszor mentem mínuszokban:
    annyira sose voltam rászorulva... Markolatfűtesem, meg fűthető kesztyűm*
    sincs, de akik túráznak a hegyekben télen is, gondolom fel is szerelkeznek
    hozzá rendesen: a roller vagy felszerelhető így, vagy nem, akkuja van, lehet
    12V-os tápot csinálni, igy megoldhatók a motoros kiegészítők. Elméletileg.

    Viszont, szerintem nem sok motorkerékpárt tudsz mutatni, amin tempomat
    funkció van, nem beszélve arról, hogy egy rutinos motoros fékkészenlétben
    van, ha a városban közlekedik, azt meg aztán végképp nem váltja ki semmi.
    Igen, kint van az ujjad, igen bármikor meg kellhet húzni a féket, és esetleg a
    fékerő is azon múlik, hogy mennyire van lefagyva a kezed. Észnél kell lenni!

    *: látszik, hogy ezzel mennyire képben voltam: saját akku, bármire jó, occó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák