-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Bandi18 #83951 üzenetére
Szerintem te a nyeregvázcső belső átmérőjére gondolsz. Amennyiben a belső átmérője 30.6 mm, akkor értelemszerűen 30.6 mm-es nyeregcső kell bele. Mint pl. ez a Thomson Elite. A nyeregcső hosszát a magasságodhoz, vázmérethez célszerű választani.
Szentem az a bringa nem különösebben vészes, 4-500 GBP körül vannak most ilyesmik, igaz, ez egy régebbi széria, 26-os kerekekkel. Bár a képen nem látható minden alkatrész, mondjuk 90-et valóban nem ér, de állapotfüggő ugye.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Andrisbandi & Dottore: köszönöm szépen a tippeket, elmegyek, megtapogatok párat az ajánlottak közül!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz andrisbandi #84114 üzenetére
Én is úgy kerestem bovdenszettet, hogy legyen hozzá arany kupak, mert az úgy jól megy az arany színű fékcsatlakozáshoz.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #84118 üzenetére
Vitrin-bájk.
Amikor elkészült jól körbefotóztam, aztán majd szép lassan adagolom az on-topic képeket róla.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Atom pajtás véleményét is kikértem FR gumi ügyében, bemásolom az infókat, hátha másnak is jól jön.
Ami szempont lenne: 2.35 - 2.5 közötti (esetleg ballonosabb 2.2-es), hajtogathatós legyen, és ne nagyon legyen nehezebb 800 grammnál. Ami érdekelne, az 2.35-ös Hans Dampf, vagy 2.4-es Ardent. A két Schwalbe között az a különbség, hogy az egyik tubeless, a másik sima?
- Schwalbe Hans Dampf HS426 Snakes TL
- Schwalbe Hans Dampf HS426 Performance
- Maxxis Ardent 26x24 DC
- Maxxis Ardent 26x24 ExoHans Dampfnál egyrészt a TL, másrészt az olcsóbb a sima a "Performance" nevezetű alapanyagból készül, míg a TL-es a jobb Trail Star fedőnevűből.
Az Ardent jobban gördül, a Hans kicsit kanyarokban jobb. Méretben az Ardent lesz a nagyobb, nem 2,35-2,4 miatt, hanem a márka miatt.
A TL verzióval én nem vergődnék a helyedben. Ha heti 2-3 alkalommal elmégy bicózni, és rendszeresen gondozod (tej utántöltés) és van kompresszorod, akkor fasza, ha ezek nincsenek, akkor csak a szopás lesz vele.... Vagy belsővel használod, és akkor nincs szopás.Vagy a 2.5-ös Minion ?
Ha nagyrészt felvonóznál, meg inkább lefelé zúznál akkor fasza lenne, de amúgy nem javasolnám. Ennek a legnagyobb a tapadása, és egyben a gördülési ellenállása is ez eddigiek közül. Gecijó gumi, de te meg elvileg most pont ezeken szeretnél javítani.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz ShiTmano #84710 üzenetére
Átlagos, merev farú, 26-os montinak 310-330 mm szokott lenni a középcsapágyház magassága, ez egy 175-ös hajtókarral 135-155 mm-es távolságot eredményez a pedál és a talaj között. De ugye ez nagyban függ a geometriától, a kerékmérettől, a felhasználási területtől, hogy merev farú-e vagy telós, hogy mekkora, milyen gumik vannak rajta, mekkora a hajtókar, stb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #84721 üzenetére
Anno a Kangaroo+SM kombónál 370 mm körül alakulhatott ez az érték - alapul véve a 170-es hajtókart és az 540-es monoblokk-magasságot.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Használt bringát hol érdemes mostanában nézni? BM ás PH aprót már átnéztem, de ott nagyon drágák vannak. Vmi régi, felújított outi/városi/SS gép kellene, ami elég ótvarul néz ki ahhoz, hogy letámasszam vidéken a kocsma mellé, de azért ne essen szét az első 500 méteren. Felhasználási terület: nyaralótól a strandig, kocsmáig, pitézőig elgurulni egy kb. 5-10 km-es körön belül.
Ilyesmire gondolok, mint ez itt, vagy ez itten. Méret másodlagos nagyjából ekkora távokra, de persze előny, ha passzol a 185 centimhez. Árban egészen 30k-ig elmennék akár. Szal, ha tudtok olyan boltot, oldalt, ahol találok ilyen használt gépeket, ne tartsátok magatokban! Hétvégén átnézem majd a Vaterát, Jófogást is persze, de nincs sok bizodalmam bennük.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz bandus #85301 üzenetére
Thule Freeway nálunk maradt asszony előző autójáról, de sajnos a Subira nem megy fel sehogysem, szal annak mindenképp javasolt utánanézni, hogy az adott szállító milyen autó márka milyen típusával kompatibilis.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha lemész a Kápolnán, akkor kiérsz a Tündérhegyi útra kicsit később. Azon mész lefelé egy darabig, ahol az út élesen balra fordul, az ösvény pedig kvázi egyenesen megy az erdő felé, homokos, kavicsos út, elöl egy sorompóval (ha még ott van), ott bemész. Itten egyébként. Az a Tündér-sziklához megy, jobbról kerüli, kis sziklás, vízmosásos rész. Utána balos éles, és gurulsz lefelé, ott jobbra lesz egy gyökeres lefelé, jobbos visszafordítóval, az megy ki a Zugligeti útra, és onnan csorgás a Libegőhöz. A Zugligetin még benézhetsz a Bónuszhoz, van ott pár pici letörés. Az meg itt van, a buszmegállónál kell bemenni a fák közé. Szerk.: lehet, hogy nem buszmegálló, csak egy valami beugró.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Az SPD szokás kérdése, én világ életemben SPD-vel DH-ztam, sokkal komfortosabb, hogy bármikor át tudom húzni pedálból a gépet bármin, nem kell megfelelő szögtartományba állítani a hajtókart, mint bunnynál, jobban tudom irányítani a gépet, behúzni, kitenni a seggét, elemelni kanyarban, és a durva sziklás részeken sem rázódik le a lábam a pedálról. És egész hamar meg lehet szokni, hogy esés közben automatikusan kilépj a pedálból, és ne a bringával együtt bucskázz be a dzsindzsába.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Ha ott mentél be, amit linkeltem tegnap (Tündérhegyiről jobbra be a sorompónál), akkor az a Tündér. Mármint a Tündér szikla, meg a Tündér nevű "pálya". Az eleje finoman lejt, aztán jön egy ilyen lépcsős, leléptetős rész, ilyesmi:
Aztán meg a szikla a jobbos visszafordítóval és ilyen sziklás, vízmosásos részen kerülöd meg. Itt a képen jobbra le.
Itt a videón 3:35-nél látszik az útvonal, ahol az ombrék eljönnek balra, a könnyű úton, ott kell egyenesen menni lefelé.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz lezso6 #88037 üzenetére
Jaja, az egy Campa Super Record Grandis-ra gravírozott Ofmega nagytányérral, 1980-1982 közöttről.
Készült belőle Campagnolo-ra gravírozott is, az meg ilyen:
Bikemagos pajtik szerint értékes darab, vigyázz rá.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #95164 üzenetére
Tényleg Deca-ban vagy? (Kicsit kimaradtam mostanában a topicból.) Kéne egy kis olaj a hátsó fékembe, lehet tudni, melyik Deca-ban vagy? (Minimális rátöltésért nem vennék olajat, és nem is mennék át a városon a régi szervizembe )
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #95190 üzenetére
Azdejó, az közel van hozzánk. Jövő hétig vidéken vagyok, utána kereslek priviben.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz jjeahh #95225 üzenetére
Télit vegyél, az egyrészt melegen tart, másrészt vízálló, csak a stoplinak van kivágva hely, egyébként ezek zártak, nem fognak beázni. Ilyesmire gondolok http://www.bringaboard.hu/kerekparosruhazat_472/kamasli_480/author-rainproof-kerekparos-kamasli-vizallo (sorry, telóról nem linkel rendesen)
ShiTmano:
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Sziasztok, ha vásárolok egy Garmin Edge 1040 Solar-t, az fog tudni fiziológiai adatokat fogadni a Fénix 7x-emről?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz arcitec #250727 üzenetére
Okés, köszi, akkor kell a külön pulzusmérő pánt az Edgehez. Kényelmes lett volna, ha az edzésvezetéshez az Edgen látom a Fénix által mért fiziológiai adatokat,
de akkor ez nem műxik így, ez lett volna a kérdés.parandroid: köszi szépen, akkor ez így működik a 1040-nel.
#250738 arcitec: igen, nyilván nem telik mellkaspántra, eltaláltad egyébként van mellkaspánt, de nem mindig van kedvem felvenni
stickermajom: jaja, én is csak hosszabbakon veszem fel a mellkaspántot
Akkor szummázva, a 1040-es Edge ki tudja tenni a Fénix adatait, köszi szépen srácok!
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz arcitec #250749 üzenetére
Ne viccelj, no prob. Hosszabb tekeréseknél, futásnál (najó, kocogás), főleg melegben nagyon pontatlan tud lenni az órás mérés az izzadás miatt nálam is, ott mellkaspánt megy fel. De mondjuk pl. egy rövidebb, laza dombos tekerésnél elég nekem az óra pontossága ilyen téren, és kényelmes lenne/lesz, ha magam előtt látom, nem kell a csuklómat nézegetni, ahogy ma is.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz stickermajom #250916 üzenetére
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz parandroid #251089 üzenetére
Jelenleg felváltva használom a 29er montit, a 26-os retro endurot és egy egyszerűbb outit, így jól kiegészítik egymást. Ha egy bringa lehetne, akkor a modern 29-es monti lenne a választott persze.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Howkeddlee #251257 üzenetére
A Fox telóimat a ProBikeba szoktam vinni szervizeltetni, eddig mindig rendesen megoldották a feladatokat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz mpierre #251916 üzenetére
A régi, 800-as Saint agy/váltó kombó belemegy 135/10-es normál papucsos vázba, persze ez agycserével jár és nem is igazán beszerezhető már, csak kiegészítésként írom. A váltó az agy tengelyén van rögzítve.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz blountex #252213 üzenetére
Ha tört, akkor meg kell nézni, mi tört el (kar, fitting, vezeték), és ezt kell cserélni. Ha csak simán kijött a fitting, akkor csak vissza kell illeszteni, és mindkét esetben feltöltés/légtelenítés szükséges. A féktestet ("hátsó részt") ez nem érinti.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #253682 üzenetére
Anno amikor voltunk többször Speci sajtótáborban Kaliforniában, és sorban pakolták alánk a karbon outikat, TT gépeket, nem értettem, hogy miért ugyanolyan nehéz azokkal is felfelé tekerni.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális detox a Nokiától
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen routert?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...