Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Godimodi

    tag

    Üdv!

    A segítségeteket szeretném kérni.Tizen x év után újra megjött a kedvem a biciklizéshez,legutóbb középiskolás koromban bringáztam,most úgy döntöttem veszek egy outi gépezetet.Kezdő vagyok a témában,az első hozzászólást elolvastam,és néhány napja read only módban követtem a fórumot is,ezek alapján kezdtem nézelődni.

    Felhasználás célja:
    Hobbi célra választok,városon belüli bicikliutak,kisebb budai karikák,ha pedig otthonosan érzem már vele magam a forgalomban,akkor néha elmennék rövidebb túrákra agglomeráció szinten,nyáron Balaton,ilyesmik.Igazából egy használható alapot keresek,amit majd alkalomadtán tudok fejlesztgetni,szerszámaim,tároló rendelkezésre áll.
    182 cm vagyok és 75kg.

    Keret:
    55.000 Forintot tudok magára a biciklire szánni.Nem túl acélos,tudom,sajnos kolis vagyok, egyelőre ennél több nem igazán fér bele.Ezen felül bekalkuláltam egy biciklizárat,plusz egyéb költségeket.

    Az első hozzászólásban megjelölt boltokat,oldalakat nézegettem, első körben ezeket találtam:
    Wigabringa Bianchi Clubman
    Wigabringa Puch Mistral
    Wigabringa Raleigh Racing Equipe
    Wigabringa Atala Corsa GS

    Tudom,hogy ezeken vannak olyan alkatrészek amik nem ajánlottak,de ezen majd javítok idővel.
    Tudnátok néhány tanácsot adni azzal kapcsolatban,hogy ezeket érdemes-e megvenni,vagy mi az amit mindenképpen kerüljek el és ne adjak érte pénzt?

    ############ KIÁRUSÍTÁS ############ BMW - MINI gyári, új alkatrészek kedvezménnyel: http://bit.ly/m/kekfeher ############

  • Godimodi

    tag

    válasz Véreshurka #102535 üzenetére