-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
DjKoxi
senior tag
válasz zoli03 #36745 üzenetére
Mikor tavaly megvettem a Merida 96-ot nulla tapasztalattal, az első hét után azt mondtam, hogy megérte!
Ha valaki letenne érte 200e Ft-ot akkor sem adnám oda, pedig olcsóbban vettem. Voltak rajta karcok, kopások, de nem a szépségkirálynő választásra akarom nevezni.
Láttam belinkelve az oldalon sok új gépet, amiért nem cserélném el a fullymat. Akárhányszor látom a garázsban, mindig elégedett mosolyt csal az arcomra. -
hegyimorc
senior tag
válasz zoli03 #36757 üzenetére
Nem kell a kamerában lennie. Utólag is könnyen rá lehet tenni: Buda Maraton
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
hegyimorc
senior tag
válasz zoli03 #36760 üzenetére
Természetesen kell hozzá a gps log. A Dashware vagy a RaceRender is használható a térkép és műszerek megjelenítésére, de biztosan van más, hasonló is.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Valkűr
őstag
válasz zoli03 #36916 üzenetére
Semmi lehetőség nincs a javításra.. voltam vele kerekparszervizben is. Ilyen menetemelkedesu csavart nem árul egy csavarbolt sem ami ekkora méretű M4 csavarra megy és jó lenne.... A kokanyolast elvbol elvetemült mivel az vagy sikerül vagy nem. Ha nem válna be a gyakorlatban akkor az ne egy kamion alatt holtan fekudve derüljön ki...
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
Gézengúz
addikt
válasz zoli03 #37153 üzenetére
Még annyit, hogy erre ugyanúgy rá lehet picit feszíteni mint a régi csapágyas rendszerre? Ugye ha ott picit kotyogott akkor akár a hajtókar levétele nélkül is lehetett rajta ráhúzni-lazítani..Nem igazán látom még addig át amíg nem szedtem szét legalább egyszer..1000km környékén azért még nem akarom darabjaira szedni, mondjuk, ha meglesznek a szerszámjaim lehet ez lesz..ha már hozzányúlok...
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
perl
újonc
válasz zoli03 #37605 üzenetére
zoli03: Sikerült megcsinálni most végeztem a szereléssel darabokra szedtem aztán újra összeraktam.
Próba és ugyanúgy forog, a lánckerék a kerékkel mér összeakartam törni az egészet.
Mondom ilyen nincs, és akkor levetem a lánckereket és halottam egy kattanást. Van egy porvédő az ugort a helyére visszaraktam a lánckereket és lás csodát jó lett. Az volt a hiba, hogy a porvédő ráfeszült a fogaskerékre, és ahogy forgott a kerék vitte a fogaskereket is.
Hát ennyi.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!
Még annyi volna a kérdésem milyen zsír kell az agyváltóba? Amit szétszedtem abban fehér színű volt. -
-
nagyúr
válasz zoli03 #37991 üzenetére
A Focus saját márkája: Concept EX. Este csinálok róla képet de ahogy nézem egy egy forgáspontos fék.
Egyébként nincs vele bajom csak elcsábított hogy elég olcsón lehetne 105-ös fékre cserélni. Stelvión lefelé jövet meg kellenei fog a tartósan jó fékerő.Ha már a fék szóba került: fékbetétnek mi ajánlott outiba? Swisstop jókat gyárt? Esetleg Ultegra betétek?
Més que un club!
-
nagyúr
válasz zoli03 #37991 üzenetére
Találtam egy képet:
Concept EX brake
Brake 2[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #38049 üzenetére
Természetesen erősen felhasználó függő, meg ugye a testsúly sem mindegy. Viszont ha megtapasztalod milyen egy rendes teleszkóp, akkor már sokkal jobban kijönnek egy Suntour XCM kategóriájú teló gyengeségei. Én azt nem mondom, hogy nem lehet vele terepen közlekedni, vagy, hogy szétesik pillanatok alatt, de közelébe nincs egy rendes telónak. Mondjuk az is tény, hogy egy normálisabb villa legalább a duplája árban, vagy még kicsit több is. Az én véleményem mindenképpen az, hogy montiba nem igazán optimális választás, hiába olcsó.
-
-
D.Orion
veterán
válasz zoli03 #38723 üzenetére
Még majd azt megpróbálom, hogy a vázba rakok hézagolót az agy tengelyéhez. Na nem extrém dologra gondoltam, hogy ilyen 0.5mm vastagra. Ha egyáltalán elfér(kétlem). Hátha azzal annyival ki tudom hozni az agyat, hogy középre álljon a kerék.
Ez egy eléggé könnyű aluváz, a pontos súlyát nem tudom. Majd jövőre ha elkopik a hajtómű, akkor szétszedem megint és lemérem.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #38798 üzenetére
Igen, egyetértek ezzel, ha már zárt helyiségben van, az sokat számít. Persze jobb a fűtött, de a szabad égnél a pince is sokkal jobb. Amire én gondoltam az az udvar, panellakás erkélye stb. Azok amik igazán hazavágják a bringa állapotát. Ettől függetlenül most is azt mondom, hogy ha valaki több száz ezret ad egy bringáért, azt illene fűtött helyen tárolni.
-
-
Because
őstag
válasz zoli03 #39256 üzenetére
ha pl. esik utána mindig lemosom és így hétvégén alap (rendmániás vagyok )
nálam vicces a szerelés általában vödrökre teszem a bringát és nekitámasztom a falnak. ennél fényévekkel jobb lenne egy szerelő állvány! mondjuk ha a kerekek bent vannak bármit megcsinálok így is könnyedén.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz zoli03 #39293 üzenetére
Én most azon agyaltam hogy rövid alsó, hosszú felső aláöltözék, rövid mez, rövid kesztyű kombóban menjek-e holnap tekerni.
Hosszú aláöltözékem nincs, hosszú kesztyűm se na meg a cipőre sincs kamásli, max 2 zoknit vennék fel.Csak már nagyon csábító az idő hogy végre kint tekerjek és ne a görgőn.
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
- Építő/felújító topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- MikaVejneGI: Acer Nitro 17 - A kis asztali gép
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Apple notebookok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen