-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12828 üzenetére
de nincs kerékpárút
ezért a járdára vannak felteterlve a kerékpárosok - a járda van kijelölve kerékpárútnak (vagyis járda és kerékpárútnak) szerintem már ittsem volna szabad csengetni, mert nem alá-fölé, hanem egymás mellé rendeltség van ...a kerékpárosok abba nem gondolnak bele, amikor keménykednek a járdából avanzsált járda-kerékpárúton hogy ők hogy éreznék magukat, ha a kerékpárúton megjelennének a 700 ccm-es motorok, mert felmehetnének oda
továbbá rengeteg kerékpáros szeret keménykedni a gyalogosokkal - gyökérség
keménykedjen az autósok közt - de ott meg már bekussolez a legnagyobb szégyen rájuk nézve - a gyengébbel szemben keménykedni
továbbá ha valaki annyira sietni akar, ott az úttest .. ne a gyalogok közt szlalomozzon - kiváncsi lennék egy ilyen kerékpáros hogy érezné magát, ha ő sétálna a csajával a felső rakparton, és egy cm-re suhanna el mellette egy bringás és még szemből is jönne pár - na erre mondom, hogy nincs kultúra mert ebbe nem gondolnak bele ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
ati012
senior tag
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12893 üzenetére
egy gyalogostól nem várhatsz el semmit sem ... nem vonatkozik a járdára semmilyen kresz.
te katonásan mész a járdán, szigorúan jobbra tartva?ha két sáv a kerékpárosoké, akkor marad kb. 1 méter a gyalogosoknak ... ez aztán a remek hozzáállás úgy, hogy az 20-30-40 éve járda ... Te hogy éreznéd magad, ha a kerékpárútra felengednék a motorosokat, és 80-al mennének el melletted? Kb. így érzik most magukat a gyalogosok ...
Láttam, hogy egyszer 3 turista ment egymás mögött ... libasorban ... katasztrófa.
menj a villamossinen .. és akkor nem fog zavarni, hogy a gyalogos hogy kóvályog a járdán
mert bár a jogot megadták, hogy ott menjen a kerékpáros, de ez nem az a lehetőség, amivel élni is kellene ... ez gyalázat. ez szégyen, ami a BPi járdákon törtlénik annak következményeként, hogy sárga jelekkel bringautakká avanzsálták őket ....
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12893 üzenetére
" ...... Én inkább úgy vettem észre, hogy többnyire a gyalogosok pattognak nem a bicajosok. ..... "
hát persze ... a kerékpáros nem pattog hanem lecsöngeti a szerencsétlen gyalgost, aki ilyedtében félreugrik ...
vagy becélozza és 20-al elmegy 2 cm-re tőle ... nem ő kap agyf.szt, minek pattogna? a gyalogod meg már mire megszólalna, a kerékpáros rég eltünt ...mondd, Te sétáltál már a rakparton? Vagy próbáltad már?
3-4 kpmh-val tudod milyen sz.r amikor 15-20-25-tel elszáguldoznak melletted?
vagy amikor szemből is jönnek meg mögötted is és nem tudtok ketten egymás mellett menni a ___járdán__? állandóan hátranézegetni, hogy jön-e egy baszom kerékpáros aki gyökér mind a kocsik közt menni, gyökér mind a villamossinen menni, de a gyalogost bezzeg tudja terrorizálni ... mint írtam korábban is ... ez a legnagyobb gyökérség ... a gyengébbel szemben keménykedni ....ahhoz kell erő, hogy a kerékpáros előzékeny legyen a gyalogosokkal szemben
és ahhoz kell erő, hogy a kamionossal-busszal szemben kivívja az elsőbségadástnem a járda.kerékpárúton terrorizálni a gyalogost.
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12897 üzenetére
a kerékpár út igen .. jobb lenne ... de az nem kerékpárút.
és ha kritikát kapsz a gyalogosoktól,akkor az csak azért van, mert óvatosabban mész el mellettük, és akkor ők meg megtalálnak Téged a dühükkel, amit az előtted elhaladó 20-30 kerékpáros keltett fel bennük.
amúgy a kerékpár jármű - nem járdán a helye
az autósok közé kellene kiterelni mindenkit - engem is - nem a gyalogosok közé be - mert ez megint az autósok malmára hajtja a vizet ....az autósoknak mindent - 2x3 sáv, a gyalog meg kerékpár meg férjen el a járdán" .... Már ne is haragudj, de a gyökér az, akinek lehetősége lenne egy élhetőbb Budapestet kialakítani, .... "
az ___is___ ... szándékosan csinálják ... állandó feszültség kerltés a céljuk ... nagyon jól cisnálják sajnos ... szerintem a kátyuk is ennek a tervnek a szerves részét képezik .. az alacsony bérek ... a bedobott ál-rémhírek (rendszám kerékpárra, adó kerékpárra, autósok fizessen havi 10.000 et a bkv-nak) ... trafikmutyi (ez egy ördögien zseniális ötlet volt ... mert mindennap látod, szembesülsz vele, előtted van) ... mind-mind azt a célt szolgálja, hogy az idegeid pattanásig feszüljenek, lefoglaljanak, lekössenek, és ne juss el addig, hogy az akutálpolitikával foglalkozzpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12897 üzenetére
" ... mert téged zavar a 3 méter széles járdán a kerékpáros .... "
engem az zavar, hogy ezzel élhetetlenebbé tették BP-et ...
3 méter soknak hangzik így ebben a kontektusban, hogy "3 méter" és hogy "kerékpáros"
de ebből 2 méter az oda-vissza haladó kerékpáros ... és akkor mi marad a járdából? 1 m?sétáljál már a csajoddal egy 1 m széles járdán )))))-. melletted meg a kerékpáros forgalom ...
k.rvaromantikus ... így aztán nyugodtan lehet andalogni ....pláne mikor egy retardált f.sz még 3 sávot csinál mert ő még a szembejövő ellenére előzni is akar
ahogy munkatársam mondaná: "sonak ott akarják megdönteni a tour de france-t"
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #12914 üzenetére
" .. meg kell próbálni kulturáltan egymás mellett meglenni ... "
tökéletesen egyetértek, nekem is ez hiányzik ... majd 40 év múlva ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #12914 üzenetére
Érezni, persze, hogy a Kelly's Quartz nem igazán erre lett tervezve, főleg a filléres Suntour XCM telóval, össztelóssal akkor nagyobb élmény lenne?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #12919 üzenetére
Köszönöm, tavasszal nézek majd valami bringát, normál hegyi terepre kell, 50-50% fel és le, de nagyon egyenetlen, féloldalas, köves, nyomvályús erdei ösvényekre. A mostani a lelkem kirázza ha nem emelem fel a hátsóm a döcögős részeken. Esetleg márkákat, típusokat ajánlanál, újakat, 300-350k körül legfeljebb?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #12925 üzenetére
Akkor ez teljesen felesleges.
En nem ertek hozza azert is linkeltem be.Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #12927 üzenetére
Mondjuk ránézésre ennek a mongoose-nak a hátsó felfüggesztése nem tűnik olyan rossznak, de ez nem jelent semmit, meg ha hozzáveszed azt az összeget amit rá kéne költeni a fejlesztéshez, hogy rendes Am gép legyen belőle, annyiból már normálisabb márkából is választhatnál.
-
TripleB
senior tag
válasz Runner_fxr #12923 üzenetére
anorche1
Milyen méretű biciklire lenne szükséged?
[link][ Szerkesztve ]
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
Zola007
veterán
válasz Runner_fxr #12945 üzenetére
hosszú távon meddig bírj a hátsó rész?
nekem kicsit olyan szaga van hogy ez a bringa inkább a szemnek épült mint a lábnakMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #12945 üzenetére
Akkor úgy érzem, nekem nem az AM való, nekem a teljesítmény számít, nem akarok vele ugrani, csak haladni minél többet, minél gyorsaban. Ezesetben jó a csak első teleszkópos bringa is? Mert akkor pl a meglévőbe rakatok valami értelmes telót, meg egy jobb féket és olcsóbban megúszom.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #12976 üzenetére
Persze lehet venni ilyet is 130-ért, 1499g [link]
Vagy eladod a bringád úgy ahogy van és megveszed az enyémet és raksz rá tárcsaféket. Odaadom 160-ért, szerintem az jó ár érte.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Runner_fxr #12983 üzenetére
Mondjuk engem közúton kevesebb atrocitás ér, mintha bringaúton megyek...Közel lakom a városhatárhoz, gyorsan kiérek, aztán ott már nincs annyi autó, lehet haladni normálisan.
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #12983 üzenetére
Azért az emberek többsége nem megy 40 km/h fölött terepen. Meg ahhoz kell már egy kis őrültség is.
-
Moric
aktív tag
válasz Runner_fxr #12987 üzenetére
Szerintem a létező leggagyibb, Tektro Lyra.
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #12991 üzenetére
70 kmh-nál már van lendülete a kerékpárosnak. Még a legkisebb bukkanó is hatalmasat dob. Ugrani merev bringával kényelmetlen. (a nyereg miatt nem tudsz rendesen rugózni lábból)
-
Moric
aktív tag
válasz Runner_fxr #12991 üzenetére
Néztem most a bringát. Azt hiszem marad a 180-as.
200-as nem biztos, hogy elférne. A mostani 160-as teteje 1-1.5mm-re van a villa belső szárától.
Elvileg a villában van kialakítva hely nagyobb tárcsának is. Én úgy nézem, hogy felfelé ahogy tart össze a villa már kevés lesz a hely.
Szereznem kell egy 200-as tárcsát próbának. -
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #13002 üzenetére
Azért vannak átmenetek össztelós-merev között is.
Nagyjából ez volt nálam a szamárlétra:
2" alig terep gumi -> 2" félterep gumi -> 2.125" terep
Erdőben nagyon lehet érezni a különbségeket.Azt azért hozzátenném, hogy én pont azt élvezem, hogy lábbal is mozogni kell.
-
lecsokolbi
aktív tag
válasz Runner_fxr #13002 üzenetére
A merev bicajról annyit, hogy karbon vagy semmi. Amióta megvan nem szakad le a derekam meg semmim. Vettem még bele egy karbon nyeregcsövet is az még tovább tompítja a dolgokat. Első osztályú.
- Mindenki hazudik! -
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #13012 üzenetére
A Suntour 2011-es csúcsmodellje, nyilván nem RS vagy Fox minőség, de az én igénybevételemet bírnia kell. Most így a képet elnézegetve annyira tényleg nem gáz a fehér villa.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Runner_fxr #13014 üzenetére
RS Recont márciusra tudnának hozni, annyit nincs kedvem várni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Runner_fxr #13008 üzenetére
"kb. 540-545mm-es felső cső hossz a jó a te testmagasságodhoz, azt mérd le csőközéptől csőközépig, és ez alapján dönts."
[Ennél] a váznál 2 méret van megadva 58 cm magasság és 54 cm hossz. A hosszban jó lenne, de tuti hogy túl nagy lenne az 58-as magasság.
Lehet hogy inkább eladom egyben az egész biciklimet és a végkielégítésemből veszek egy újat.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
eddie1978
aktív tag
válasz Runner_fxr #13075 üzenetére
Vízszintes felsőcsőhossz sokkal fontosabb. Pár éve jól aknára mentem, mert az országútiéval megegyező felsőcsőhosszal rendelkező mtb-t vettem. Piszok kicsi volt. 4-5cm-rel minimum hosszabb kell nekem.
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #13069 üzenetére
Az utolsokent linkelt Cube ultra kemeny.
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #13082 üzenetére
Az árára kíváncsi lennék de nagyon mutatós egy darab az már biztos
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #13091 üzenetére
Szuper biciklik.
Én most gozerovel sporolok a Malira meg a bicikli felszerelesre. Remelem marcius vagy aprilisra megtudom majd venni.Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #13126 üzenetére
A baj nem annyira a csonttal van mint az ízületi felszín sérülésével.Hacsak nem vagyok az átlagnál szerencsésebb és jobban gyógyuló,elég jó esélyem van későbbi porckopásos panaszokra.Örök életemben ropogtak térdeim,de most a balnak megadtam rendesen.
A szarvakat,nekem ilyen van,nagyon kényelmesnek tartottam,úgy éreztem jó erőt tudtam mindig a tekerésbe vinni ha beléjük kapaszkodtam.Felszerelésüket egyik legjobb döntésemnek tartottam...eddig.Most gondolkodom,hogy végleg leszerelem őket."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Daniel Alves
őstag
válasz Runner_fxr #13126 üzenetére
SR suntour XCR RL és SC 29 XCM HLO 100 között mi a lényegi eltérés?
Ma találtam rá KROSS LEVEL B3 2014Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #13126 üzenetére
"...A csontod helyre jön attól nem kell aggódni, erősebb lesz ott mint a törés előtt..."
Hát én erre sajnos nem vennék mérget. Így kellene lennie, de a gyakorlatban sohasem lesz olyan, mint törés előtt. -
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #13159 üzenetére
mint minden más foglalkozásnál, az orvosok között is van jó, és rossz is. csak az a baj, h náluk a tévedés sokszor igen komoly és maradandó következménnyel jár, nem úgy, mintha pl a postás rossz házhoz viszi a levelet, vagy beázik az új tető. és mivel hiány van belőlük, kb nincs semmi minőség-ellenőrzés közöttük. pl allergiateszten egy főorvosnő (!!!) nem tudta a 2x12 cseppet a kezemre cseppenteni, úgy, hogy ne keverje össze, holott egy csimpánz megtanítható erre 1 hét alatt amúgy nem vicces sajnos. ha hülyét fogsz ki, akkor buktad...
meg rezidens ismerőstől tudom, hogy nagyon védik egymást. ha látnak egy műhibát, akkor hallgatnak, mert cserébe ha ők hibáznak, akkor is csönd lesz, nagyon ritka a felelősségre vonás.
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #13162 üzenetére
Úristen ez a sztori egy horror
-
pengemetal
aktív tag
válasz Runner_fxr #13162 üzenetére
Nagymamának a Jánosban ambulánsan, a rendelőben húzták ki az egyik rögzítő drótot a vállából, mert átszúrta a bőrét (lökte ki a szervezete). Ezek után kapott egy olyan szepszist, ami majdnem az egész karjába került! Sajnos 10 éve még ennyi győztes műhiba per sem volt, mint most, ezért nem is indítottunk. Politikától függetlenül úgy gondolom, hogy az egészségügyet is a szolgáltató piaci szektor részévé kellene tenni. Lennének szabott árak (most is van csúszópénz formájában), az elvégzett munkáért garancia, megfizetett orvosok, nővérek, érdekük lenne a jól és gondosan elvégzett munka! Az ehhez kapcsolódó társadalom biztosítás és magán biztosítók kérdéskör is megér egy misét, de ez mégiscsak egy bringás fórum.
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
pengemetal
aktív tag
válasz Runner_fxr #13168 üzenetére
Nehéz ügy ez valóban. Teljesen nem lehet az állami szerepvállalást megszüntetni (pl. hajléktalanok, létminimumon élők miatt) De miért fizetek TB-t, amikor nem használom? Miért fizetek nyugdíjjárulékot, amikor 30 év múlva nem lesz nyugdíj? Hadd döntsem el én, hogy kinek és miért szeretnék az egészségemmel kapcsolatban fizetni, ne legyen kötelező járulék! Ha már itt tartunk: baleseti adó, miért fizessek, amikor nem okoztam balesetet?? Nem úgy kellene, hogy ha okoztam akkor fizessek? Szóval rendesen több sebből vérzik a rendszer ...
Visszatérve a fórum témára: el tudok képzelni olyan biztosítási konstrukciókat, hogy aki kerékpározik speciális csomagot választhat (nagyobb a sérülés veszély), de kedvezményekben is részesül a sport miatt. És aki dohányzik, alkoholista, ne adj isten drogfüggő fizessen több biztosítási díjat.
Mondjuk, ha kiszámolod mennyibe kerül most egy műtét Neked feketén: doki, nővérke csúszópénz, szállítás ha nem akarsz fél napot várni, előtte végigjárva 3-4 orvost, ami idő alatt nem tudsz dolgozni, kb. ott vagy mintha nem fizetnél TB-t és a kórházi "pénztárnál" fizetnél a szolgáltatás után teljesen legálisan. Ha pedig biztosítókat is bevesszük a pakliba talán még jobban is járnál."Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
pengemetal
aktív tag
válasz Runner_fxr #13194 üzenetére
Nem vagyok én már olyan fiatal!
Idős ember egész életében fizetett TB-t, tehát neki jogosan jár az eü. szolgáltatás.
Esetleg egy bonus-malus szerű rendszer kialakítása is megoldás lehet: kötelező eü. járulék fizetés esetén fizeted a tb.-t, de adott évben csak x-szer vettél igénybe szolgáltatást kapsz vissza pénzt. És aki pl. alkohollal, dohányzással összefüggő betegség miatt volt orvosnál, a következő évben magasabb TB járulékot fizetne.
Ötletek vannak bőven, de sajnos, ahogy Te is írtad bűzlik az egész rendszer.[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
lorcsi
veterán
válasz Runner_fxr #13219 üzenetére
jó helyről, megbízható eladótól kell venni és akkor nincs akkora gond
odaírtam, hogy xt szettel egyenértékű..szóval az sramot sem zártam ki, sőt!
az lehet hogy az újat birtokolni nagyon cool..de bazi nagy kompromisszumokat kell ilynekor minőségben kötni
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #13254 üzenetére
185-ösök. de szerintem egy autó messze lövi a hayes stroker trail-t is, azaz ha pár méterrel mész mögötte és ráfékez, akkor azzal is bemutatod a matrica készítést
csak azt mondtam, h ne a forgalom közepén száguldozzon 70-nel, mert az ottani viszonyok között kevés
mod: bár ha belegondolok, ha autóval megy az ember pár méterrel a másik mögött, azzal is nekimegyek, ha komolyat fékeznek előttem
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #13325 üzenetére
Általában nem lehet mindent szétszedni, így én nem általánosítanék. Szegény fizikusok kvantumszinten nem sok mindent tudnának így csinálni. Mondjuk kísérletileg nem árt néhány dolgot bizonyítani. (pl. hogy az atomok valóban kvarkoknak nevezett egységekből állnak.)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #13330 üzenetére
Igen de vannak további nehezítő körülmények is.
Szóval attól hogy van egy alapvető képességed, érzéked, tapasztalatod is mit hogy kéne a teleszkópon belül javítani, még mindig bele lehet olyanokba futni, hogy mint egyszerű halandó kerékpárszerelő, nem férhetsz hozzá a dokumentációkhoz, mert csak dealernek vagy csak a gyár által kiképzett szerelőnek adnak accountot, vagy egyszerűen nem létezik dokumentáció és csak a tudásodra lehet hagyatkozni..
Másik nagy baj, hogy nem lehet beszerezni alkatrészt, mert vagy megint csak a dealer kaphat, vagy egyáltalán nincs az itthoni nagykerben, vagy előfordul hogy épp forgalmazója sincs egy márkának, és külföldről kéne beszerezni, onnan meg van hogy nem szállítanak Magyarországra.. Volt hogy közvetlenül a gyártót próbáltuk megkeresni alkatrész ügybe, és ők sem tudtak segíteni... pedig elég triviális alkatrészről volt szó, végül megoldottuk azt is egy kis segítséggel, de következő bekezdésemre utalva, ide is olyan szerszám kellett.. ismerősnek volt építve, igen komoly hidraulikus prés, autó futómű szilent cserékhez használták pl...
Harmadik hogy speciális szerszámok garmadája kell hogy meglegyen, amiket vagy méregdrágán beszerez az ember innen onnan, vagy legyártat esztergályossal, mindkettő elég sokba kerül ahhoz képest, hogy mondjuk mennyit fizetnek majd ki az embereket a szerelésért itthon..
Egy komoly persely kiszedő, berakó szerszám villához, tudod mennyibe kerül és milyen nehéz beszerezni? Könnyebb tervezni egyet és leesztergáltatni..[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #13361 üzenetére
Én is hasonló cuccban bringázok - alul téli futónadrág, fölötte sima nadrág, felül téli aláöltözet, polár pulóver, softshell dzseki, futós nyakmelegítő, eddig vékony sapka rá sisak, polár kesztyű -. Egyedül a polár kesztyű kevés idáig, de térdmelegítőt is be kéne szerezni. Egész télen bringával tervezek tekerni, oda-vissza napi 30km, kivéve ha nem seperték el a bringaútról a havat.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #13367 üzenetére
Igen, a menetszéllel van a gond. Télen a legnagyobb mínuszokban is elég volt önmagában a téli futónadrág, ha futottam, ott nem volt menetszél. Ez itt a gond.
Egyébként az Lidl-is 4k-s softshell dzseki nagyon bevált, aláöltözet függvénye, de kb szeptember óta folyamatosan használom."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #13377 üzenetére
Én most télre beszereztem egy ilyet is: [link]
Melegít is és télen még szennyezettebb a levegő. -
dlaccc
aktív tag
válasz Runner_fxr #13378 üzenetére
Olvasom az aktuális térdmelegítés témát, én napi szinten 10-12km-t bringázok melóba télen nyáron évek óta. Egyelőre nem fáj semmim, nem is szoktam fázni max füleim de arra ott a sapi. Érdemes a térdre is valami melegítőt venni?
-
sanzi89
addikt
válasz Runner_fxr #13378 üzenetére
Én még futáshoz vettem egy ilyet, bringázáshoz is ezt használom. Ha nagyon melegem van, csaj letolom az arcomról és sál lesz belőle.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
superecneB
őstag
válasz Runner_fxr #13383 üzenetére
Valóban fontos, hogy meddig vagy kitéve a hidegnek. Én legrosszabb esetben is 15 perc alatt beérek a munkahelyemre. (15kmh-s átlaggal télen nem megyek gyorsabban mert a hideg szél valóban sokat számít)
Egyébként nem vékonyabb sokkal mint egy neoprén térd melegítő a farmer plusz rétegével pedig pláne nem. Tudom, mert volt itthon olyan is. -5-8-ig melegem van benne, -8-10 körül se nem meleg se nem fázós. Ez alatt sínadrágot használok. Ha hidegebbnek érzem a levegőt mint amit a hőmérő mutat, akkor is a sínadrágot veszem fel. [link]
Érdekes, pont holnap megyek el egy ortopéd orvos ismerőshöz mert valami van a térdemmel, de nem porc eredetű és semmi köze az ízületekhez Egyenlőre nem tudják mi okozza a "panaszt".[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz Runner_fxr #13361 üzenetére
nagyon köszönöm!
elkezdem beszerezni.piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Zola007
veterán
válasz Runner_fxr #13391 üzenetére
én már nem erőltetem ezt a hidegben bringázást
egyrészt vehetnék 30-40e értékű cuccot a téli tekeréshez most hogy kifogytam mindenemből
bringát is kb 5x jobban ölöm vele
10 perc mire gatyába szedi az ember magát, ugyanennyi levetkőzni
hátizsákkal megfejelve meg úgy nézek ki mintha hegyet mászni mennékMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #13393 üzenetére
Bár azt hozzáteszem, a zebrás jelenetnél már megérte volna megvárni a rendőrt, elmondani, hogy ezek a szerencsétlenek mit műveltek itt, meg hogy kis híján kinyírtak a zebrán. Viszont a késés miatt inkább mentem tovább.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen