-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz BomiBoogie #22926 üzenetére
Két nap az komoly azért.. nekem országútiban a belsők ~2 hétig bírják és ennyi idő alatt eresztenek le 8 barról ~5 barig. Ekkor már pumpálni kell a belsőt, amúgy nincs gond vele.
-
válasz BomiBoogie #22926 üzenetére
ott vagy a külsőbe beleállt egy tüske, ami kiszúrja a belsőt is amikor felfújod, és amikor leenged 2bar-ra, akkor már tömít a belső annyit, hogy nem engedi el tovább a nyomást, vagy szelep.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
sssent
senior tag
válasz BomiBoogie #22930 üzenetére
4-4,5 bar-t még meg kéne, hogy tartson egy jó belső pár napnál tovább is. 5 bar-on gurulok, és 1 hétnél korábban szerintem még sose kellett ráfújnom, ha épp nem történt valami.
Egyszer megesett, hogy benzinkúton fújtam rá, ami után mindkét kerekem elkezdte ugyanezt a nyomásesést produkálni. Nem tudom mi a frászt fújt az a kompresszor, mert végül a szelepek szétszedése és kitakarítása oldotta meg a dolgot. De attól, hogy nem ereszt le teljesen még tényleg lehet defekt is. Bár ha mindkettő egyformán csinálja (ez nem volt egyértelmű), akkor ez szerintem kevésbé valószínű.
Selejtes gumi is létezik. Amióta egyszer a vadi új Conti belsőmről a semmi közepén derült ki, hogy bizony ereszt, azóta a pótbelsőim csak kipróbálás után kerülnek a szervizpakkba. Ezzel egyébként a különösen szórakoztató az volt, hogy először nyilván a köpenyben maradt tüskét kerestem vagy 20 percig hiába. Otthon a pancsikolós módszerrel derült csak ki, hogy az új belső a szelep tövében eresztett.
(#22932) kacsyx:
Az még hagyján, hogy a technika pusztul, de egy ilyenbe valaki futócipőben beletrappol... -
ludsimon
veterán
válasz BomiBoogie #22935 üzenetére
De nem az.
Ha épp kicsúszik alólad a bringa, átszúrja a tüdőd, vagy hasad, vagy bármelyik lágy részed.
Ez azért elég durva!
Gondolj bele, ha egy ilyen rozsdás vacak kiszúr valakit az ott helyben belehal.[ Szerkesztve ]
undefined
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
válasz BomiBoogie #35421 üzenetére
Akkor már talán az Alboin 300 Pro, mert ott már Hydroforming a váz.
-
joeid
tag
válasz BomiBoogie #35422 üzenetére
Nekem van a közelembe egy Alboin 300 Pro CRS 2014-es, eddig még nem volt rá panasz (bár nekem kicsit fura a váza), viszont pont kb. 1.5x annyiba kerül mint amit az eredeti kérdező nézett ki
-
Maximum1
őstag
válasz BomiBoogie #35427 üzenetére
Attól függ mi a hobbid, ha nem a szerelgetés és megteheted akkor inkább a 300 pro crs-t vedd.
Octalinkes hajtás, jobb felni, jobb csillapító, jobb fékrendszer stb....
Hátránya annak a váznak, hogy hátulra nem tudsz pálcás sárvédőt tenni, elől a villától függ.
Én rágányoltam, de nem az igazi.
A 200 crs-nél nem tudom megoldott e a sárvédő felszerelése.(#35425) cynric próbáld meg a WD-40-et, ahol csak rés van ott nyomjad neki, hátha reggelre megmozdul.
[ Szerkesztve ]
-
TSanya
aktív tag
válasz BomiBoogie #35427 üzenetére
Szia!
Nekem 200 Crs Pro van, annál így néz ki a hátsó villa.
Jól gondolom, ide mehet a pálcás sárvédő?
Üdv:
S[ Szerkesztve ]
-
glacious
addikt
válasz BomiBoogie #35436 üzenetére
Az sks velo sárvédők pálca nélkül is elég merevek, és még sportos is marad a bringa. Csomagtartót nehzebben találsz rá a tárcsafék miatt.
-
glacious
addikt
válasz BomiBoogie #35440 üzenetére
Nekem azt mondták, hogy csak jobban néz ki
-
Maximum1
őstag
válasz BomiBoogie #35440 üzenetére
Sokkal merevebb, nem úgy mint mondjuk egy acél váz a középrésznél.
Gondolom egy mezei aluváz és egy Hydroform között is lehet különbség merevségben. -
anorche1
őstag
válasz BomiBoogie #35447 üzenetére
Riasztónak nincs értelme, értelmes nyomkövető talán csak a spybike volt, de a régi szériát nem lehet kapni, új meg nincs.
Inkább egy jó U lakat, meg még valami erősebb cucc az első keréknek.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
LonGleY
veterán
válasz BomiBoogie #35468 üzenetére
Ezt nem értem. Ha a sodronyt átfűzöd a felnin, akkor teljesen mindegy, hogy milyen záras, nem igaz? Az U-lakat meg szépen a hátsó felnit és a vázat fogja.
[ Szerkesztve ]
-
LonGleY
veterán
válasz BomiBoogie #35532 üzenetére
Én az ilyet összteleszkópos szóval nem is illetném. Ez nem abból a gyenge minőség, hanem ez az, ami még egy merevvázas szintjét sem éri el. Vannak ezek a lötyögőfarú izék, a merevvázas bicajok és az összteleszkópos megoldások.
[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
válasz BomiBoogie #35532 üzenetére
Persze, akkor marad a rége kevésbé szar merev vázas, köszönöm az oktatást mindenkinek
Xbox One: bandymnc
-
joeid
tag
válasz BomiBoogie #35549 üzenetére
Arra írtam, hogy a kolléga lámpája 25 percig bírja ...mondjuk annak a lámpának tuti nem 3000-es az aksija...
Az enyémnek nem tudom mennyi a pontos működési ideje, mint mondtam eddig 1.5 órát kellett használni egy menetben, azt bírta...
Mondjuk páran megjegyezték, hogy ne világítsak rájuk, mert olyan mint egy halálsugár
-
LonGleY
veterán
válasz BomiBoogie #35555 üzenetére
Rendes monti, ráadásul 29er, persze. Könnyű és gyors terepgép. Slickesebb, vékonyabb gumival jó városi is.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz BomiBoogie #35555 üzenetére
Ezzel még fémhulladékot, és tűzifát is lehet szállítani .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
venember83
nagyúr
válasz BomiBoogie #35558 üzenetére
Meridából is van sima 29er monti, illetve komoly versenytechnika. Ez nem márkakérdés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Futás, futópályák
- Okos Otthon / Smart Home
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Politika
- További aktív témák...