Hirdetés
- Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
- World of Tanks - MMO
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile (ARPG)
- Nintendo Switch
- Star Wars Outlaws teszt
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz zoli03 #73785 üzenetére
Köszönöm!
Gyári terep mintás gumi van rajta. 4.5 barra szoktam fújni. Sík terepen használom. (Békéscsaba)
Ami még eszembe jutott, a pedál. Gondolom aki 30 feletti sebességgel megy tartósan, klipszes pedált használ.
A súly érdekes kérdés. Leadtam 15 kilót május óta, de nem lett könnyebb tekerni. Ellenben a futás az sokkal jobban megy.Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #73785 üzenetére
Abban egyetértek, hogy sík úton nem jön annyira ki a bringa tömege, maximum csak amikor felgyorsítod, de ha már megy akkor tartja a tempót. Viszont emelkedőn felfelé sokat számít, rohadtul nem mindegy, hogy egy 13 kilós bicajjal mész fel a hegyre, vagy egy 15-16 kilóssal. Eléggé meg lehet érezni a különbséget. Mondjuk egy 1000m-es szintet lenyomva úgy gondolom bárki simán megmondja melyikkel volt könnyebb mászni. Az erőnlét abból a szempontból mellékes, hogy a maga szintjén mindenki meg fogja érezni, hogy lassabb volt, a kevésbé edzett is és az edzettebb is.
IMIIKE1998: Nem a kerékpár márka a lényeg, hanem a vázad típusa, fejcső mérete. Kb innen indul a történet: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest