Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunddog

    tag

    válasz syler123 #50059 üzenetére

    Ilyen ez a popszakma :D mindenkinek el kell döntenie meddig döntsenek helyette az "itteniek" :D

    Komolyra fordítva, ha a felszereltsége jó vehet gepidát akinek tetszik mindenki maga dönti el. Meridákat nem szokták fikázni de tényleg túlárazott, szerintem most tényleg a ctm a nyerő pedig nem is német :D

    Ha 210 lett volna a ctm tuti azt veszem ;)

    [ Szerkesztve ]

  • zoli03

    őstag

    válasz syler123 #50059 üzenetére

    Hidd el, nem véletlenül kezelik úgy a Gepidát. Pár példa, hogy én miért utálom:

    Az olcsóbb városi biciklijei nagyon túl vannak árazva. A Csepel meg a Neuzer sokkal olcsóbb, pedig kb ugyanaz a felszereltségük. És ez nagyon árérzékeny kategória, itt 2000 Ft is sokat számít, nemhogy 5-10000 Ft.

    A 29"-os montijainak Runner_fxr szerint (ebben adok a véleményére) parasztbicikli geometriája van. Pedig csak egy katalógust lapoznak fel, aztán onnan választanak vázat. Elég lenne megnézni mondjuk a nagyobb gyártók tavalyi sikermodelljeit, aztán keresni egy olyat a katalógusból (geometria táblázat fent van a gyártók honlapján). Most akkor vagy csak hasraütés szerűen választanak vázat, vagy valamilyen nagyon nem hozzáértő személy hozza a döntést. Egyik opció rosszabb, mint a másik.

    Fél perc Google keresés után a Gepida 2012-es kínálatával kapcsolatos sajtóhír:
    "Az összes bringa hajtóműve négyszögtengelyes FAG monoblokkot használ, amely minőségben fényévekkel jobb az eddig alkalmazottnál."
    Még az ellenségemnek se kívánnám ezt a monoblokkot. El sem tudom képzelni, hogy adhatta ehhez a FAG a nevét. Több, mint 2 óra volt, mire ki tudtuk szedni haverommal az egyik Gepida Bandon-ból ezt a semmitérő teljesen műanyag FAG monoblokkot, mivel a műanyag menet egyszerűen nagyrészt a vázban maradt, a monoblokk meg nem jött kijjebb. Persze utána még ki kellett kaparni a menetből a bennemaradt műanyagot.

    A városunkban levő, legidősebb bicikliszerelő is kegyetlenül leszólta őket, valószínűleg be se engedi már a műhelyébe őket, vagy legalább dupla szerelési árat mond rá. És eléggé jó bicikliszerelő, csak egy példát mondok: mindenki írja, hogy kerékfűzés után rá kell húzni még a küllőkre egy idő után. Szegecselt felnit megfűz úgy, hogy ahhoz akár soha nem kell hozzányúlni. Haverom kerekét is ő fűzte, 3 év alatt nem kellett hozzányúlni, semekkora nyolcas nem ment bele.

    Szóval lehet a felszereltségi listáról egy-két elemet kiragadva jó vételnek tűnnek, meg jól néznek ki, de sajnos mint a példa is mutatja, attól még messze nem lesznek jó vételek.

  • ivana

    Ármester

    válasz syler123 #50059 üzenetére

    Nagyon lapos a fejcsőszög ez látszik a képen, ez lassú irányítást okoz amit egy szokásosnál rövidebb stucnival próbálnak kompenzálni, pont ahogy egy túra csepelen. Nem viccből hasonlítottam ahhoz. Az ülés pozíció pedig nagyon beállítás függő nem az miatt jó egy geo vagy rossz (mondjuk van annnyira idióta geo amivel nem lehet mit kezdeni, de itt nem ez a probléma).

Új hozzászólás Aktív témák