- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Steam topic
- Diablo IV
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
- EA Sports WRC '23
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EAFC 24
- PlayStation 5
- Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Három nap alatt 5 millió eladott példány
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #198437 üzenetére
Lehet a belső oldalon van valami lépcső, ív, akármi az átdobón, és bizonyos sebességi fokozatokban a láncot tovább tolja, mint kéne, mert alacsonyabban/magasabban fut a lánc, hátsó sebességi fokozattól függően. Ez szerintem lehet attól pl, mert nem olyan sebességhez van tervezve, mint ami hátul van, vagy túl magasan van.
Nekem volt egy 3x8-as átdobóm, 9-es lánccal, 10-es 2x hajtóművön, és ott pl nem tudtam már alacsonyabbra tolni, túl magasan volt, emiatt elöl nagytányér, fogaskoszorú legkisebb keréknél beleért a lánc az átdobóba, és nem tudtuk jobban belőni.'92 Honda VFR 750
-
INTELligent
senior tag
válasz
Hasaggymeg #198437 üzenetére
Passz, ahogy írtam, csak akkor jön elő, ha kis fogaskeréken van hátul. Amúgy ez előfordult velem 2x9-es Sorával outin is. Elvileg gyári a hajtás (mármint hogy ha cserélte is az előző tulaj, tuti nem változtatott).
#198438 bardi : itt is valami hasonló lehet. Múltkor a 2x11-es első váltót próbáltam belőni a nekem új xc-n, de ott is az van, hogy a nagy lánctányér, kis fogaskerék kombónál picit beleér az átdobóba, és sem a határolóval, sem a bovdennel nem tudok már rajta változtatni.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok