Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz Hasaggymeg #170292 üzenetére

    "amikor a technika ördöge kifog a legjobb szakembereken"
    Főleg akkor, ha hozzá sem kezdenek a javításhoz. De, nem nehéz a dolgok mögé látni. A RockShox két javítást határoz meg a csere előtt. Miért?
    Mert első esetben csak "kisszervízt" kap, átvizsgálják, bezsírozzák, hátha ennyivel meg lehet úszni. Ha nem, akkor jön a szervíz kit. Ha ez sem hoz javulást, akkor csere. Amikor az első után visszakaptam, ugyanúgy eresztett. Kérdem én, miért kell ehhez a vásárlóval kísérleti nyulat játszatni? Egy rugóstagokra specializálódott szervízben nincs erre egy nyomkodógép? Azonnal kiderült volna, hogy az első próbálkozás nem jött be, jöhet a kit. Tíz nappal a szervíz előtt bejelentkeztem, plusz két hétig volt ott a bringa. Huszonöt nap nem elég egy teló szakszervíznek? Nemáááá!

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák