-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Egy kollégám nézeget országútikat, kezdésnek ez tetszett meg neki:
Merida Scultura 200 Ahogy néztem máshol sem nagyon kapni jobb felszereltéssel bringát ezen az áron.
Néztem pár hasznát bringát neki 52-54-es méretben. Nektek mi a véleményetek róluk?
Giant Defi, 105-ös szett
San Remo, Ultegra
Merida SculturaEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Használt országúti keresésben vagyok. Ajánlottak egy számomra ismeretlen típust:
[link]
Ránézésre ez a hajtás mennyit mehet még?
sor
Hajtómű
A karbon támvilla, nyeregcső és kormány mennyit számíthat a komfortérzetben? A sima Alumíniumhoz képest valamennyire elnyeli az ütéseket? Illetve a Campa alkatrészcsaládot egyáltalán nem ismerem, ez a felszereltség kb hol helyezkedik el a termékpalettán?
Illetve itt van még egy alternatíva ugyanabból a boltból:
[link]
Ezen kompakt hajtás van, amit már régóta ki szeretnék próbálni mert a pörgősebb áttételeket szeretem.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #82033 üzenetére
Remélem jó lesz. Fejből nem tudom a mostani váznak a méretét, ha jól emlékszem akkor 52 cm a nyeregcső és 54 vagy 55 cm hosszú a felső. Ilyen rövid stucnival használtam és még mindig túl hosszú volt a váz. Alpinbike-ban voltam body scanning-en és ott mondták, hogy maximum 53 cm hosszú lehet a felsőcső.
Viszont ha 2-3 centivel rövidebb a váz és ugyanennyivel hosszabb a stucni, akkor ugyan ott vagyok ahonnan elindultam.
Ez a Mosert viszont méretre pont jónak éreztem, nem kellett nagyon nyújtózkodnom. Bár az, hogy hosszútávon is jó lenne-e az csak idővel derül ki.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #82081 üzenetére
Nekem mindkettő tetszik és szerintem egyikkel sem járnék rosszul. Megveszem mindkettőt az a biztos
De azért a méret miatt aggódom, ez már a harmadik bringa lesz amit rossz méret miatt vennem kell.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #82582 üzenetére
Ez nem súly függő. Nekem is lazán elfogy az energia 40-45 perc alatt 170 feletti pulzuson ha nem tolom magamba folyamatosan a CH-t, pedig én csak 60 kg vagyok. Bár az állóképesség hiánya miatt nem is tudok nagyon alacsony pulzuson menni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz flash- #83124 üzenetére
Azért az sem mindegy, hogy a 110 kg mellett mennyi a testzsír százalék.
60 kilósan trekking bringával síkon szerintem olyan 24-25 km/h tempót tudok tartósan, ebből 50 km-en lesz jó esetben 22-es átlag. Országútival talán 25-ös átlag, de akkor már nagyon kevés helyen kell megállni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
"mennyire vállalható az Esztergom - Komárom közötti szakasz?"
Magyar oldal:
Esztergomtól a 117-es út kereszteződésik a 11-es úton kell menni kb 4 km hosszan, kissé keskeny és közepes forgalom van rajta. A kereszteződéstől egészen Lábatlanig végig egész használható kerékpárút van, de Nyergesen pont most újítják fel, szóval ott lehet fennakadás. Lábatlantól Komáromig végig a főúton kell menni ami elég forgalmas, sok kamionnal, cserébe Almásfüzitőig keskeny is. Almásfüzitőtől Komáromig az 1-es főúton kell menni, egy idő után lesz egy borzalmas minőségű kerékpárút Komáromig.Szlovák oldal:
Párkánytól Karváig a 63-as úton lehet menni, onnantól végig új és jó kerékpár út van Komáromig. Van valami földút végig a Duna parton Párkánytól Karváig, de azt nem ismerem.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Szerintetek bringa eladás előtt érdemes azt rendesen megcsinálni, esztétikailag rendbe hozni, vagy nem éri meg a fáradtságot és a beleölt pénzt mert annyival nem adnak érte többet?
Gondolok például a hátsó felnim kicsit fel van ütve az minimum 10000-15000 Ft újrafűzni a legolcsóbb felnivel, kell egy új külső, új bowdenezés és új kormánybandázs illetve a festékleverődéseket javítanám.
Hamarabb el lehet adni azokat a bringákat amelyekre csak rá kell ülni mint amire még egy csomót kell költeni?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Nem tudjátok, hogy Szentendrén mikor fogják engedélyezni a 11-es úton a biciklizést? Ma le volt zárva a Dunakorzó és a főútról kiszedtek a rendőrök. Elengedtek figyelmeztetéssel de nyáron a túristaszezonban is eléggé használhatatlan az a szakasz és nem akarok megint problémát. A macskaköves utcákat messzire kerülném ha lehet. Jó lenne valami alternatív útvonal.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz flash- #89972 üzenetére
Szerintem jó lesz az a 26,5-ös átlag, én országútival sem tudok ilyen átlagot menni síkon sem. Pedig nem most kezdtem, de én valahogy megrekedtem a mostani szinten. Úgy látszik kevés az évi 2500-3000 km a fejlődéshez.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz atok666 #90042 üzenetére
Nekem már nem fura, mert megszoktam. Egy ideig hajtottam a 30-as átlagért, de már elmúlt. Azért azt is figyelembe kell venni, hogy ez az átlag a városi szakaszokat is tartalmazza, ahol a gyakori megállás, gyalogosok és lassú bicósok kerülgetése eléggé le tudja húzni az átlagot. Amikor kiérek a városból akkor azért javul valamit de pl a 30 km/h-ás átlaghoz simán kellene folyamatosan 35-ös sebességet tartani.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Hirdetem egy ideje a biciklimet és a minap írt nekem egy srác Ukrajnából, hogy őt nagyon érdekelné. Paypallal fizetne és egy futár cég jönne a bicikliért. Csak adjam meg a címem, Paypal számlámat, stb.
Ez így nekem erősen átverésnek tűnik. Szerintetek is?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Én is pont ettől tartok, hogy elviszi a biciklit, aztán futhatok a pénzem vagy a bicikli után ha valamit reklamál.
Ebben az esetben kötelező lenne neki visszaszállítani a bringát vagy oldjam meg ahogy tudom?(#92031) atok666,
Akkor jól sejtettem, hogy nem szabad belemenni az ilyen ügyletbe.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
A mai stucni szépségverseny győztese pedig nem más mint:[kép]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #94510 üzenetére
Na jó Deicide-t ne is említsük. Ő az aki leteker úgy 60 km-t 30-as átlaggal, hogy közben 90-es átlagpulzusa van.
Azért az átlagsebesség nagyban függ attól is, hogy városban vagy azon kívül teker az ember illetve mennyire hajt. Mert azért ha kell én is tudok 30 feletti átlagot menni 180-as pulzussal, de az már eléggé kívül van a komfortzónámból."de lehet csak az órája sz@r."
Vagy nem számolja bele az állásidőt.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Helló
Én tervezem, hogy elindulok a 100-as távon, de csak szép kényelmesen nem sietve. Nagyjából ismerem az útvonalat, végig aszfalton vezet, országútival is járható, igaz vannak szakaszok ahol oda kell figyelni a kátyúkra és a kavics felhordásokra. A legrosszabb szakasz a Király-kút - Pilismarót szakasz és Dobogókő - Király-kút.
A szintidőkről nincs valami infó?Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Jester01 #94904 üzenetére
Köszi, közben én is megtaláltam ezeket.
Azt hittem lesz nyitvatartási idejük a frissítő és ellenőrző pontoknak is mint pl a BRM túráknak.
7-8 óra talán elég lesz pihenésekkel együtt, feltéve ha nem készülök ki hamarabb mint ahogy szoktam.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Napfénysüti #95318 üzenetére
Ez nekem is ismerős bár nekem a 39-26 elég hamar elfogy.
Múltkor ezen a 30 százalékos emelkedőn próbálkoztam vele felmenni, kevés sikerrel. Az utolsó 10 méteren tolni kellett.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #96702 üzenetére
Én már lassan egy éve hírdetem az országútimat de még jelentkező sincs nagyon rá. Se tavasszal se szezonban nem volt több mint 1-2 érdeklődő.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
-
Szakbarbár
aktív tag
Erre a távra én sem venném elő a bringát esőben, időben nem sokat nyernél a sétához képest. Hideg ellen egy alap kesztyű és kabát elég.
Hasaggymeg: Én 2km- tekerek télen BUBI-val és le lehet izzadni ennyi idő alatt is. Utána megizzadva várni a buszmegállóban nem kellemes.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Bence01 #97980 üzenetére
Az Alboin 300-ról tudok nyilatkozni, feleségemnek van ilyen.
Nehéz (17 kg). A miénken már kazettás agy van, 3x8 sebesség, Alivio hátsó váltóval. A menetes kormányszár nem szimpatikus illetve a hátsó lámpa elektromos bekötése is hagy némi kívánnivalót. A felnik illesztése elég pontatlan. A hátsó kerékcsapágy túl szoros volt, ezt beállítottam. A kulacstartó helyet nem tudom ki találta ki, hogy oda kerüljön, de semmit nem lehet beletenni annyira kicsi a hely.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ZolkoW #99175 üzenetére
Tavaly én is jártam 2 hónapot Spinningre mert marhára untam otthon az elliptikus trénert. Hiába ment bármilyen film vagy zene, egy - másfél óránál többet nem tudtam megmaradni rajta. Spinningen meg simán végigtoltam 2-3 órát is. A csoportos órán ráadásul az is hozzátesz a motivációhoz, hogy látod a többiek is csinálják akkor én sem hagyom abba. Viszont az ellene szól, hogy 2 tél alatt a bérlet árából már egész komoly görgőt lehetne venni.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Lassan itt az év vége,kinek mennyire sikerült megvalósítani a kitűzött célokat? Nekem az 5000 km-ből összejött a fele, illetve az 50 db Hármas-határhegy mászásból kb 7-8. Bringával munkába menni is csak negyed annyiszor sikerült mint terveztem.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Hasaggymeg #99541 üzenetére
Az 5000 km szerintem vállalható, csak idén május végéig el voltam tiltva a biciklizéstől térdsérülés miatt. Az 50 alkalmas HHH már húzosabb de nem lehetetlen. Kb 20.000 m szintemelkedés. 7-8 hónapra leosztva nem olyan sok,
(#99545) 6030D
Mondanám, hogy az a terv, hogy jövőre bepótolom, de már most tudom, hogy a Crosskovácsi és a Mátra maraton kimarad esküvők miatt.Családi okok miatt nekem is elég sok hétvége kiesett idén, jövőre szerintem még kevesebb időm lesz tekerni baba mellett, de hát ugye első a család.
Túra nekem is maradt el esüvő miatt, de arra kötelező volt elmennem elvégre, a sajátom volt[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz belaazallat #99836 üzenetére
Nekem pl a reumatológus javasolta, hogy kicsit billentsem előre a nyerget mert akkor a csípőm is előre billen és jobb lesz az alsó csigolyák helyzete.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Helló
Ilyenkor jobb nézelődni, mert tavaszra gyakran elfogy az összes jó vétel.
Én ezt is megnézném:
Gepida Alboin 200
Még érdemes megnézni pár használt kerékpárokat árusító üzletet, Maxi-bike, Ecobike, biztos tudnak ajánlani valamit. Bár ennyi pénzért nem szabad csodát várni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ZolkoW #100017 üzenetére
Használd az Endomondo-t, ott be tudod állítani a mezőket, hogy milyen értékeket mutasson. IOS-en nincs átlagpulzus, Androidon viszont van az is. Vagy biztos van még 1000 ilyen alkalmazás ami tudja mutatni a pillanatnyi pulzust. Arra viszont készülj, hogy hamar lemeríti az akkumulátort a folyamatosan világító képernyő.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz bringasisti #100022 üzenetére
Nem kell, én is az ingyenes verziót használom és tudom módosítani a mezőket
[kép]Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Szerintetek mennyire elvetemült ötlet trekking vázba országúti alkatrészeket tenni? Konkrétan a kerékszettre, koskormányra és a fékváltókarokat és a hátsó váltót gondoltam átépíteni. Mivel másfél éve hírdetem az országútimat és a kutya sem jelentkezik érte, gondoltam felhasználnám az alkatrászeit a melóba járós bringámon. Úgy is jobban bejön az országútis kéztartás, viszont a csomagtartó meg jól jön a túrázáshoz, melóba járáshoz.
Az egyetlen dolog amiben nem vagyok biztos, az a fékváltókar V-fék kompatibilitás. Működhet a dolog? Ha jól tudom a V fékes Cyclocross gépeken is így van megoldva.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
A név kötelez Sokmindent az eredeti rendeltetési céljától teljesen más helyen is tökéletesen lehet használni.
Mondjuk a "hivatalos" definíció nem ilik rám:
Szakbarbár főnév (1945 után, gúnyos)
Az az egyébként magasabb képzettségű és iskolázottságú személy, aki saját szakjának kérdésein kívül semmi más iránt nem érdeklődik, semmi mással nem foglalkozik.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
A kerékszett kompatibilis, ezt már teszteltem.
Váltás már trükkösebb mert a trekking 3x7 sebesség és racsnis, az outi 2x8 sebességes és kazettás agyas. A váltó 7 sebességet mindenféle állítgatás nélkül tökéletesen működtetett a 8-as agyon. Ha marad a jelenlegi 12-26-os sor hátul, akkor a hajtóművet kell lecserélnem 50\34-es kompaktra vagy három fokozatú bal fékváltókart kell vennem. A hátsó váltó maximum 28-as lánckereket visz el.
Ha hátra veszek egy 34-11-es sort, akkor elöl maradhat az outi hajtómű, de kell hosszú kanalas hátsó váltót vennem.
Minden a matekon múlik.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Napfénysüti #101288 üzenetére
Én kb másfél éve próbálom eladni a Bianchi országútimat de eddig volt 3 telefonhívás és egy aki személyesen is eljött megnézni.
2x8 sebesség, alu-karbon váz, ezen kívül belépő szintű cuccok vannak rajta. Egyszer kaptam rá 50.000 Ft-os ajánlatot. Annyiért inkább megtartom magamnak vagy odaajándékozom valakinek a családban.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Nem tudjátok, történt már valami előrelépés az Eurovelo 6 Budapest-Szentendre-Dömös szakasz építése kapcsán? Tavaly ősszel láttam, hogy Szentendre-Leányfalu között felújították a kerékpárutat.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz zolnagy #101495 üzenetére
Spinningen nincs lazsálás, ott tekerni kell. Nekem is 160 körül vagy valamivel felette szokott lenni az átlag pulzus.
Kérdezzétek meg Deicide-t, hogy neki mennyi szokott lenni a pulzusa. Múltkor 30-as átlagot ment 100-as pulzussal.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz 6030D #101512 üzenetére
Spinningre nem állóképességet szerezni megyek, hanem az intenzív edzés miatt amit kint a hidegben nem lehet. Ha állóképességi edzést csinálok akkor vagy elliptikus tréner vagy Margit-szigeten körözgetek 130-140-es pulzussal pár órát. Sajnos kevés ilyen edzést csinálok.
Helyette vannak ilyenek amiknek azon kívül, hogy a belemet kihajtom nem tudom mi értelme van:
Heart Rate Analysis
Z1 Endurance < 110 0s 0%
Z2 Moderate 110 - 146 6:45 12%
Z3 Tempo 146 - 164 6:25 11%
Z4 Threshold 164 - 182 21:54 39%
Z5 Anaerobic > 182 21:33 38%
A grafikon hozzá:Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #101530 üzenetére
Az Ensport-ban nekem is javasolták a heti 2x90 perc maximum 140-es pulzussal edzést, csak sosem tudom betartani. Vagy megunom a "tötymörgést" vagy a domborzat-forgalom miatt nem lehet tartani a pulzust. Az ellipszis trénertől meg már rosszul vagyok ha csak ránézek.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #101536 üzenetére
Nyugalmi 1,25 mmol/l, Laktát küszöb 1,58 mmol/l 140-es pulzusnál, maximum: 12,5 mmol/l 189-es pulzus
Eddig a meló miatt, most a baba mellett elég ritkán jutok el edzeni. Hétvégén meg mindig van valami egész napos program ami miatt nem tudok elmenni sehová sem. De ezek már csak a kifogások, hogy leplezzem mennyire lusta vagyokEz a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz deicide #101539 üzenetére
Kicsivel 4W/Kg felett vagyok. 60 kg/250W.
Kerékpárra elölre rakható gyereküléssel kapcsolatban van valakinek tapasztalat? Melyik a jobb, ha elöl ül a gyerek és lát valamit vagy ha hátra ültetjük? Igaz erre még van párünk, hogy eldöntsük.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz cozmo #101940 üzenetére
Én arra a résre tippelek, ami a felsőcső és az alsócső között van az L betű környékén.
[kép](#101854) Solad
Én is voltam az Alpinbike-os Bikefit-en, ott derült ki, hogy 3 centivel hosszabb a vázam mint kellene. De az új bringát is beállították, és olyan apróságot is észrevettek ami nekem fel sem tűnt, pl a fékváltókarok nem egy magasságban voltak.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz flash- #102120 üzenetére
Szerintem már olyan hely sincs ahol görgőzni tudsz, nemhogy bringa is legyen. Én bérelni szerettem volna görgőt, de nem találtam. Szerintem jobb ha elmész Spinningre, én azt csinálom. A jobb helyeken van az edzőteremben is 1-2 db, így nem csak az órán használhatóak.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs