- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz INMOTEP #16801 üzenetére
Hát nekem soha nem tetszettek, egyszerűen értelmetlennek tartom, egy dög nehéz vaskupac.
Persze nem vagyunk egyformák.
Kiegészítőket lehet rá venni, csak éppen értelmét nem látom a fehér felninek, meg guminak, ez a kerékpár a fellelhető leggagyibb alkatrészekből áll. Semmivel nem lesz jobb, szebb egy fehér felnitől vagy gumitól, inkább jó minőségű lámpára költs, annak több értelme van. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #16798 üzenetére
Jó egészséget kívánok! Nagyon helyes, hogy bicajozol, az nagyon jót tesz a lábnak, nagyon fontos, hogy innentől kezdve folyamatosan edzésben legyél. Amikor ilyen trauma ér egy ízületet, nagyon fontos, hogy megeddzük rendesen és ne hagyjuk eltunyulni, mert annak nagyon súlyos következményei lehetnek, pl porckopás, sok szenvedés. Porcerősítőket mindenképpen szedjél.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #16813 üzenetére
A kinézet egy dolog, de a súlyadatok is számítanak. Hiába szép egy bringa ha "nehéz". Amit linkeltél kicsit olyan Banshee fílingje van. Azok pedig általában erősek, viszont nehezek. Az a végig 1.5-ös fejcső sem tesz jót a súlynak és a hátsó része is túl robosztusnak tűnik.
Nekem azért is tetszenek az enduro bringák, mert lenyűgöz a technikai tudása, az, hogy lassan olyan súlyban vannak mint profi xc gépek, amellett majdhogynem a DH gépek lejtőzési teljesítményét tudják.
Bár az igaz, hogy hiába az alacsony súly, azért a hosszú rugóút korlátokat szab.
A legjobban használható mindenes gépek kb a 140mm-es AM kategóriában vannak. -
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
Kint voltam a hétvégén a bringaexpón, csináltam pár képet, ha valakit érdekel.
Sajnos a fényképezőm nem egy profi gép, a minősége nem a legjobb, de ez van.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz schumy1 #16965 üzenetére
Ha a nyakad megfájdul, az lehet attól is, hogy a magasságodhoz kicsi a kerékpárod váza, görnyedten ülsz rajta. A nyeregbeállításnál nem csak a magasság hanem a dőlésszöge is számít. Ez a nyereg valami elég gagyinak tűnik, nem csodálom ha nem kényelmes. Egyébként meg ahány fenék, annyi féle nyereg, ebben tökéletes tanácsot nem lehet adni, próbálgatni kell, hogy a te ülepednek melyik kényelmes.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz schumy1 #16972 üzenetére
Vízszintesnek is kell lennie, ránézésre jónak tűnik, gyakori hiba, hogy kicsit előre billen a nyereg és nem a nyereg párna részén van az ülőgumó, hanem kicsit előre csúszunk a nyergen, az baromi kényelmetlen.
A helyes vázméretet testmagasság és a váz felső csövének hosszából lehet kiszámítani.
Csőközéptől csőközépig kell mérni, támpontnak jó az alábbi táblázat.160cm: 520-530mm
168cm: 530-540mm
175cm: 545-555mm
180cm: 555-565mm
185cm: 570-585mm
190cm: 585-600mm -
Runner_fxr
Ármester
válasz belaazallat #16983 üzenetére
Szerintem ez csak beállítás kérdése. Láttam én is olyan bringákat a kiállításon, hogy a bovden végek sem voltak rendesen levágva, csak úgy össze volt dobva pár gép a kiállításra.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #16985 üzenetére
Azért ez durva lenne, ha ilyet nem vettek volna észre, pláne ilyen kategóriában. Persze nem lehetetlen.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tomi_Sci #16992 üzenetére
Ez a speci az "olcsóbbik" alu változat, az igazán értékes a specialized carbon enduró gépe. De ha jól láttam, az nem volt a kiállításon.
Egyébként ezt a 29-es enduro koncepciót nem igazán tudom értelmezni, de ők tudják, kíváncsi vagyok mikor látja be a Speci, hogy jó az a 27.5. Mindig később kapcsolnak, szerintem ezzel is így lesznek.
Meg van a 29-nek is a létjogosultsága, de az nem az Am/Enduro.Én egyébként az összes outit, időfutam gépet utálom, nekem aztán biztos nem kéne egyik se, maximum az ára, viszont technológiailag érdekes számomra, hogy a carbonból milyen extrém formájú vázakat is tudnak készíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tyler Durden #16998 üzenetére
Engem még szerencsére nem vettek elő prizma miatt, eddig se volt, ezután se lesz. Lámpám viszont mindig is volt. Én amit rohadtul idegesítőnek tartok, az, hogy a kerékpározók 99%-a villogtatja az első lámpáját, a f.szért nem lehet azt normálisan használni, folyamatos fénnyel. Ez már már ilyet divat szarság is szerintem, amikor már nagyon felidegesít, bekapcsolom az 1200 lumenes cree ledes lámpámat villogó funkcióra, hogy szokják kicsit az érzést. De amúgy mindig folyamatos fényen használom, elvégre azért van a lámpa, hogy lássunk is vele, nem azért, hogy idegesítsük vele a többi közlekedőt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17002 üzenetére
Biztos még életükben nem hallottak a tölthető elemekről. Én a rendőrök helyébe inkább ezért büntetnék, ez valóban idegesítő és zavaró.
Tyler Durden: Én azt sem értem, hogy mernek egyesek bukósisak nélkül kerékpárra ülni. A nőknek is fontosabb az, hogy néznek ki, mint, hogy esetleg nem loccsan szét a fejük, de a férfiak között is akad szép számmal. Nem tudom, hogy miből gondolják, egyesek azt, hogy városi közlekedéshez nem kell bukósisak. Arról már nem is beszélek, hogy bringás szemüveg, anélkül se ülök kerékpárra, egy orvos ismerősöm is mesélte, hogy nem egy bringást hoztak már kórházba, olyan szemsérüléssel, hogy orvos legyen a talpán az aki azt összerakja. Mondjuk ez inkább erdőbe veszélyes, tüskés bokrok miatt, de mindenképpen jobban érzem magam ha szemüveg van rajtam.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csabi94 #17005 üzenetére
Rendes lámpát kell venni, az a baj, hogy a kerékpározók többsége olyan "lámpákat" használ, amiket inkább kulcstartónak szokás hordani, hogy megvilágítsd vele a kulcslyukat sötétben, de nem arra való, hogy kerékpáron világíts vele, ne adj isten, az utat is megvilágítsd. Ma már fillérekért lehet szerezni nagyon erős fényű lámpákat.
Most lehet sokan nem értenek velem egyet, de én azt vettem észre, hogy a hegyi kerékpározók, sokkal igényesebbek a kerékpárjukra, felszerelésükre, mint a városban kerékpározók. Nyilván van kivétel, de a többség, pislákoló, agyi lámpákkal, láthatóan, elhanyagolt bringákkal, nyekergő hajtással mennek. És nem feltétlenül pénztelenség miatt, hanem egyszerűen igénytelenek a kerékpárjukra, úgy gondolják, hogy arra minek költeni, amíg szét nem esik alattuk. Felszerelésről nem is beszélve.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tyler Durden #17007 üzenetére
Nekem egy ilyen szemüvegem van, egyszerűen imádom, az egyik kedvenc kiegészítőm. Szinte észre se veszem, hogy rajtam van, a lencse rendesen kitakarja a szem környékét is, hogy ne menjen be por, a lencse fényre sötétedős változat, hogy bármilyen fényviszonyhoz alkalmazkodjon. Nem kell lencséket cserélgetni, 2 szemüveget magunkkal vinni. Városban is vannak bogarak, por stb. Én mindig hordom ha bringára ülök. Tény, hogy ez nem olcsó szemüveg, de sokáig kiszolgál.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #17014 üzenetére
Igazából nekem sincs semmi bajom az alu vázakkal, egy carbon valóban luxus, meg aztán ha megsérül akkor már soha nem lesz az igazi. Ha ki is javítják, az már nem lesz olyan, egy alu váz egy horpadástól még nyugodtan szalad tovább.
Nálam montiban csak össztelós jöhet szóba, én már nem tudnék merevet használni. Egyrészt a térdem megfájdul tőle, érzem, hogy nem tesz jót, másrészt korlátok közé vagyok szorítva, fékeznem kell ott ahol, amúgy nem szeretnék. Persze ha valakinél leginkább az emelkedők számítanak, ott kétségtelenül a merev a leghatékonyabb, bár egy össztelós gép hátsó kereke nehezebben kapar el mint egy merev gépé.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17008 üzenetére
Ezzel egyet értek én is, lenne itt sírás rívás ha ezt bevezetnék. Pedig valóban nem lenne rossz.
Itt sokszor tényleg olyan összegekről van szó, amit a legtöbb ember megengedhet magának, elég megnézni hány ember kezében van 100 ezres vagy még drágább telefon, ha arra van pénz akkor a kerékpárra is legyen, vagy ne kerékpározzon, végül is nem muszáj. -
Runner_fxr
Ármester
Persze a szerencsén is sok múlik, meg aztán sisakkal együtt is meg lehet halni, de szerintem nem annyira megszokhatatlan egy bukó, hogy inkább lemondjunk róla. Motoron sisak nélkül meg aztán... Hát nem tudom milyen kis motorod volt, de nekem is volt kis motorom, egy ilyen. Aki erre sisak nélkül fel mer ülni, annak csak gratulálni tudok.
-
Runner_fxr
Ármester
Természetesen jogod van hozzá, hogy felülj kerékpárra sisak nélkül, mint ahogy régebben kismotorra is felülhettél, ha emiatt súlyos sérülést szerzel, nem az én dolgom. De ettől ez még nem egy felelős gondolkodás. Vitatkozni ezen én sem szeretnék, nyilván mindenki maga dönti el, hogy mennyit áldoz a saját teste védelmében.
Amit előtte írtál, a hisztériával, havazással kapcsolatban, azzal én is egyetértek, vicc. Egyébként szerintem a facebook betegség miatt van ez is, az a viselkedési stílus átragadt sok ember hétköznapi életébe is, szerintem ez ezért van. Ilyen világot élünk, hogy folyamatosan szenzáció van, mindenki gengszter, mindenki modell....
Ja és mindenki sztár.
Szerintem ebben az országban lassan több a sztár, meg az énekes mint az asztalos, autószerelő, pék stb.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #17064 üzenetére
Hát 1 milliót biztos nem ér. Legalább is nekem nem érne ennyit. Hogy mit tudhat? 130mm rugóút 29-es kerékkel. Nem próbáltam még ilyen masinát, de a 29 merev vázzal nekem nem jött be. Biztos nem lehet azért rossz, de engem zavarna a 29-es kerék lomha irányítása, mert akármilyen szuper geometriát építenek, egy 29-es kerék soha nem fog úgy fordulni mint egy 27.5 vagy 26. Túrázásra biztos jó, vagy marathonra.
-
Runner_fxr
Ármester
Azért mert nem mindenben egyezik a véleményünk még nyilván nem fogok megharagudni.
Nem mondom, hogy semmiben nincs igazad, például endomondo-s dolgokkal kapcsolatban, nekem is kicsit már sok, nem csak itt a fórumon, hanem facebook-on is stb. A kedvencem az amikor valaki épp csak elkezd edzeni, kb nevetséges távokat és már a karjára van szíjazva a telefon, úgy beöltözve mint aki egy ironman-re készül, közben meg egy 10 éves kislány komolyabb állóképességgel rendelkezik. Sok ilyen divatmajom van, én épp ezért nem használok ilyen programokat, főként nem szíjazok mobiltelefont a karomra, van annyi edzésmúltam, hogy ismerjem a szervezetem, szívem, teljesítőképességem határait, eddig is ment, ezután is menni fog, endomondo nélkül is.
Itt a fórumon többnyire a komolyabb teljesítmények vannak belinkelve, de az is olyan dolog, hogy párszor oké, megcsodáljuk, nagyon edzett, erős, komoly teljesítmény, de állandóan az ember valóban nem kíváncsi rá. Erről az a véleményem, hogy aki ennyire teljesítmény orientált, az menjen versenyezni és ott próbáljon meg kitűnni, ne az átlag bringások között.
Én se akarok ezzel megbántani senkit és elismerem a kitartást, teljesítményt, de talán kéne egy külön endomondos topik ha még nincs és ott lehetne erről komolyabban diskurálni.Amit a szakmai kérdésekről írtál, szerintem más topikba is ha elmész, előfordulnak olyanok, hogy egy egy kérdésre nem jön azonnal válasz, ne adj isten egyáltalán nem reagálnak rá, ott is nyilván azért mert milliószor elmondták, nagyon alap dolog, visszaolvasással, vagy első hsz olvasással kérdezés nélkül is megkapná a választ. Nekem is volt ilyen, hogy lusta voltam visszaolvasni, első hszt olvasni, egyáltalán bárminek utánanézni és benyögtem egy full alap kérdést, amit simán átugrottak. Ez van. Azért értelmes kérdésekre szerintem jönnek a válaszok.
A telefon kontra bicikli kérdéshez pár szót szólnék, természetesen abban igazad van, hogy minden ember más, más dolog érdekli, van akinek egy mobiltelefon fontosabb dolog az életében mint a kerékpár, vagy lehet akár egy hifi, számítógép, bármi, ő dolga, ennyi.
Viszont én úgy gondolom, ha valaki benéz egy szakmai topikba, tehát valamilyen szinten érdekli a téma, hogy ne a leghitványabb terméket vegye meg, még is úgy gondolja, hogy a tesco színtű kerékpár jó lesz neki, holott nem a pénz szab határt, mivel ugye telefonra akár több száz ezret is előteremt ha arról van szó, az mégiscsak röhejes. Persze ő dolga, szíve joga, csak ne akarja megmagyarázni ,hogy átlag használatra az is jó. Mert akik ismerik a kerékpárokat tudják jól, hogy ez nem így van. Vannak sajnos olyan hitvány minőségű kerékpárok amiket nem lenne szabad forgalomba hozni, ennyit kéne megérteni, ettől még nem kell több százezerért bringát venni. Van köztes megoldás is. Én azt tudom mondani, hogy első hsz-be az ITT letölthető írást be kéne tenni és ennek elolvasása után kérdezgetni, ami nem világos, így el lehetne kerülni sok felesleges párbeszédet.
Az első hsz-ben is sok hasznos információ van, de azért a fentebb linkelt írás magasabb színvonalú.A sisak dologhoz pár szó. "fölösleges a 3-5 km-re felvenni a bukósisakot is 15 km/h-val haladó átlag kerékpárosnak. Mert kb. ennyit megy egy átlag ember egy városban és kb. ennyivel, ezért is fölösleges felhozni az olyan szélsőséges eseteket, hogy "ha fénysebességgel megyek le lejtőn akkor bizony meghalsz ha nincs bukód, viszont ha van akkor csak felszántod a betont"
Na ezzel nagyon nem értek egyet, ez egy nagy BULLSHIT! Röviden ennyi.vzaza:Az előző évi modellek ár/értékben mindig jobban megérik, szerintem érdemes erre törekedni, hacsak nem céltudatosan kell valakinek az újabb modell, mivel mondjuk azon van valami jelentősebb újítás.
Amiket belinkeltél felszereltségben valóban nagyon hasonlóak, váltórendszerben a bergamont lehet jó, fékben talán a shimano vagy hayes fékkel szerelt gépek a jók. Tektro fékkel az a gond, ha légteleníteni kell és megbontod, a fékkar tömítése előfordul, hogy összerakás után nem fog rendesen tömíteni, tehát azt is be kell szerezni, shimano erre nem annyira érzékeny, meg a hayes se. De az igazat megvallva bármelyiket választod, szerintem meg leszel vele elégedve, ezek már jó minőségű bringák, hobbi használathoz.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz INMOTEP #17085 üzenetére
Megkérdezhetem, hogy hol olvastál olyat a hozzászólásomban, hogy én a tesco bike helyett több száz ezres bringát ajánlok? Pont ezt írtam le, hogy van köztes megoldás is, kb 60-65 ezertől indulnak az elfogadható minőségű, abszolút belépő kategóriás kerékpárok. De mindenképpen 100 ezer alatt megúszható, amennyiben tényleg csak átlagos városi használatra kell.
Tesco bike-ot venni ostobaság, akkor is ha csak a-ból b-be mész 5 km-t.
A Magyarországon élünk dolog meg mégiscsak vicces, ha valaki ájfón 5-öt vesz, ne ezzel példálózzon.
Semmi közöm hozzá, te dolgod, de azt lássuk be, egy ájfón 5 igazi luxus termék Magyarországon, egy flancolás, többszörösét kérik érte mint amit valójában ér, jóval olcsóbb teló is kiszolgál, persze van aki ennyire igényes rá, szíve, joga, de ne jöjjön nekem a csóró Magyarországgal mert nevetséges.
Azt sem mondtam, hogy a kerékpárod szét fog esni, csak annyit mondtam, hogy minimum egy 60 ezret rá kell szánni, ha valaki új kerékpárt vesz. És ezt nem csak konkrétan neked írtam, bárkire igaz, aki nem hajlandó belátni ezt a tényt, hogy 60 ezer alatt nincs értelmes, új kerékpár, ugyanakkor pénze meg lenne rá, mert másra is megvan. Többet tényleg nem tudok és nem is akarok hozzászólni ehhez a témához.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Lássunk már túl ezen a telefonos példán, lehet az bármi más, akármilyen más termék. Én nem akarok senkit sem megbántani, meg mindenki arra költi a pénzét amire akarja. Viszont kerékpárt a kerékpár boltból kell venni, nem perizereket és rotációs kapákat is áruló boltból! Aki ezt nem érti meg azt tudom sajnálni, nincs is értelme további kerékpáros szakmai kérdésekről beszélni.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz D.Orion #17116 üzenetére
Tervezek venni egy Sony HDR AS30 kamerát, majd töltök fel én is pár videót. Ezek inkább DH/Enduro jellegűek lesznek, ez a kamera az aktuális sebességet is ki tudja írni gps segítségével. Már tudom is hol lesz az első teszt. Van egy elég durva szakasz itt nem messze az erdőben, úgy kell feltolni a bringát, mert feltekerni képtelenség, azon legurulva olyan 70km/h lehet jönni simán és ez nem beton, hanem terep.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #17121 üzenetére
De nem mindegy, hogy 220 vagy 350.
Használt országúti meg csak akkor éri meg ha keveset használt, ami nem annyira jellemző az országútikra.
Szerintem aki nem versenyez, csak hobbi szinten használja, el tud lenni a sorával. Aztán majd fejleszti ha csere érett lesz.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #17128 üzenetére
Persze, hogy nem mindegy, de az sem mindegy, hogy 220-at fizetek vagy 350-et.
Értem én, mindig van jobb, ilyen erővel dura-ace-t is lehet venni, mert biztos sokkal jobb lesz mint a 105-ös.
Viszont úgy gondolom, hobbi használatra elég az alu váz és a sora is. -
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #17172 üzenetére
Konkrétan milyen ökölszabályra gondolsz? Én még nem láttam szervizest aki valami különleges technikával húzta volna a gyors zárakat, érzésre, rendesen legyen meghúzva, ennyi.
Egyébként meg gyors zára válogatja, hogy melyiket mennyire nehéz meghúzni, ha már tiszta rozsda, nem csoda ha alig bírod rendesen meghúzni, de ha jó minőségű akkor nem nagyon kell megtépni és szorít rendesen. ha nagyon nehéz meghúzni, egy kis wd40-el rá lehet segíteni, vagy valamilyen lánc spray-el.Én idáig leginkább olyan fixis csajokat láttam, akik eléggé bizonytalanul kezelték a kerékpárt. Leginkább divatbringások ezek, kerékpár kezelési technika nagyon kevés van. Tisztelet a kivételnek.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17176 üzenetére
A csajok védelmében szólnék! Egy nő nem baj ha vékony, persze ne legyen anorexiás, azért szerintem a mai byalex utánzatú fiatal srácok sincsenek éppen a helyzet magaslatán, a debil szemüvegeikkel, a köcs.g sapkáikkal, meg a nyeszlett fizikumukkal. A másik kategória aki meg lejár 3 hónapja edzeni, azt hiszi ő már testépítő, közben halvány fingja nincs arról milyen egy rendes edzés. van rajta 5 kiló víz meg zsír, egy vonal nincs rajta, mert szarul kajál, iszik valami szar cukros tömegnövelőt és feszít végig. Ezek sokkal szánalmasabbak mint a kis ügyetlen fixis csajok.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17182 üzenetére
Szerintem semelyik véglet nem jó, az se, ha betegesen fogyasztja magát egy lány és az általad is említett csont soványságúra fogy, mert szinte alig eszik, de azt se jó ha túl sokat edz. Manapság ez a két véglet nagyon népszerű sajnos. Azért az edzőtermi csajok is kezdenek átesni a ló túloldalára, nekem nem jönnek be ezek az izmos csajok, és most itt nem a bodys csajokra gondolok, már az is túlzás ha nagyon kockás a hasa.
Egy nő akkor szép ha lágy, természetes alakja van, nem pedig betonkemény izom. -
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #17226 üzenetére
Ember legyen a talpán az aki egy pedált túlhúz. Mármint normál szerszámmal, nem úgy, hogy egy méteres erőkar van. Izomból meg kell azt húzni, én azt tapasztaltam, hogy a gond inkább az, hogy nincs meghúzva rendesen és ezért szakad ki a menet.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Teasüti #17268 üzenetére
Nem azt mondom, hogy vadállat módjára kell megtépni, de meg kell húzni rendesen. Szerintem lehet azt érezni, hogy egy menet mit bír, mennyire kell meghúzni, soha nem szoktam nyomaték kulcsokat használni, de még soha nem szakítottam meg menetet kormányszárba, hajtókarba, vagy bármibe. Ha megszakadt egy menet, akkor az csak azért volt mert szar volt, valami anyaghiba.
Pedálnál még az fontos, hogy egy kis zsír kerüljön a menetre mielőtt betekered, de gondolom ez senkinek sem újdonság. Ha nincs rajta zsír könnyebben berohadhat, meg recseghet is használat közben. -
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #17289 üzenetére
Volt már a kezemben nyomatékkulcs. Össztelós bringáknál a forgáspontok meghúzásánál szoktam azért használni. Egyéb esetben nem igazán, meg, hogy őszinte legyek még nem nagyon láttam egyik szervizes kezébe se nyomatékkulcsot amikor meghúzott egy pedált, hajtókart, vagy kormányszárt. Én aláírom, hogy úgy biztos precízebb, jobb, ebben igazad van, de szerintem nem kell annyira ezt túllihegni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az a baj, hogy ha valakinek gyengébb egy ízülete, például régi sérülés miatt, vagy csak egyszerűen gyengébb mint az átlag, nem mindig elég a sima bemelegítés. Kombinálni kell például nicoflex-el. Én is így vagyok a könyökömmel és a térdemmel, nekem a nicoflex bevált, a többi sport krém sz@rt se ér a nicoflex-hez képest.
Hiába melegítek be, a legnagyobb óvatossággal, krém nélkül nem az igazi. -
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #17327 üzenetére
Bringázáshoz én se használok krémet, bodyhoz szoktam. 100 kilóig fel megyek guggolásnál. (mondjuk ez régen 140 volt. )
Egyébként meg hiàba fiatal valaki, ha sérült egy izülete, utána az már érzékenyebb lesz. Én se vagyok még öreg... -
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #17345 üzenetére
Azt aláírom, hogy a lustálkodásnál egészségesebb a kétkezi munka, és hozzátartozik egy egészséges ember hétköznapjaihoz, de ugyanakkor ezt külön kell választani az edzéstől. Ha a kinézeted, egészséged és az arányos izomfejlesztés is számít, akkor azt nem lehet lapátolással, meg cementes zsák cipeléssel helyettesíteni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17459 üzenetére
Uvexben is van sok aminek van napellenzője, egyébként nem tudom mennyire sürgős neked, de kb 1 hónap múlva érkezik hozzánk a nyári szállítmány uvex-ből, legalább 40-50 féle típus közül lehet válogatni, nem sok üzletben van ekkora választék sisakból. Sísisakaból is kb hasonló készletünk volt.
Nekem ez tetszik baromira, bár igaz, hogy ez drágább kategória.A casco sisakok csatja és méret állítója viszont egy vicc, ilyen bohócságokat találnak ki, hogy cserélheted a díszcsíkot rajta különböző színekben, amiket külön 2000-ért megvehetsz, kit érdekel őszintén? Uvex sokkal jobb. Én cascot nem vennék az biztos.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17462 üzenetére
Mindenképpen érdemes felpróbálni, mivel nincs két egyforma fejforma, különböző típusok vannak, mindenkinek más lehet kényelmes. Minőség tekintetében akármelyik uvex sisakot választod, nem lesz panasz. Illetve ha ne adj isten meghibásodna egy csat, méret állító tekerő, garanciális időn túl, be tudjuk szerezni hozzá az alkatrészt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Zola007 #17474 üzenetére
Ez úgy van, hogy mi hivatalosan a téli uvex szekció disztibútorai vagyunbk, mert külön van a nyári és a munkavédelem is. na most ettől függetlenül az uvex nem csinál gondot abból, hogy legyen nálunk nyári cucc is, egyébként a neuzer a hivatalos uvex nyári disztribútor, viszont sok esetben szegényesebb a kínálatuk és drágább is mint nálunk. Napszemüvegből is több száz féle típus van nálunk, nem is tudom, van e még ilyen bringás bolt ahol ekkora választék van napszemüvegből és sisakokból.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz A_ScHuLcZ #17502 üzenetére
Használt bicajhoz érteni kell, különben simán csinálhatsz egy nagyon rossz üzletet. Az új kerékpárok belépő ára kb 65 ezer ft. Ezért a legalapabb modellt kapod. Működik, de csodát ne várj tőle. Az elvárásaid alapján, amit élvezet hajtani, nyilván nem a legolcsóbb modell. Tehát ahogy a fórumtárs is mondta kb 120- tól.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz pengemetal #17481 üzenetére
Kifejezetten napszemüveg akció most nincs, de a héten van egy 8%-os kedvezmény.
Egyébként nincsenek rossz árban a szemüvegek. -
Runner_fxr
Ármester
válasz pengemetal #17522 üzenetére
Ki lehet fogni, jelenleg is vannak ilyen nagyon akciós darabok, de ezek többnyire több éves darabok, amik régóta itt vannak, ezek valóban ilyen 5-6 ezer körül vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen