-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #92965 üzenetére
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Caldera1
tag
válasz Hasaggymeg #92925 üzenetére
Köszi az eddigi segítséget, egyéb elfoglaltságok mellett lassan, de haladok.
Sikerült a beragadt dugattyút kiszednem. Most már túl vagyok a légtelenítésen, zsírtalanítottam mindent, elvileg mennének be a fékpofák, de hiába feszítem szét a dugattyúkat, nem akarnak teljesen szétfeszülni a két oldalra, ergó. ha a fékpofát beküzdöm, nincs semmi hézag a fékpofák között. Ezzel mit kell csinálnom?
Ettől eltekintve a két dugattyú most már szépen egyszerre jár. -
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #92953 üzenetére
Nekem valahogy nem jönnek be a bringàs kertésznadrágok.
Nagyban függ, hogy betétes nadrágnál valóban milyen minöségü a betét, mekkora a mérete, kiterjedése hozzá jön a nyereg milyensége a bringás segalkata valamint, hogy felvesz -e alsót a betétes gatya alá még ami nem ildomos max. hideg fagyosbidöben.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
3shae
aktív tag
válasz Hasaggymeg #92988 üzenetére
Köszönöm
Az őrségi útvonal hogy volt neked?
Bármi kérdésed van a meghirdetett termékeimmel kapcsolatban, nyugodtan írj PÜ-t vagy hívj! Mi legyen a nicked? 2shae! Az már foglalt.. akkor legyen 3!
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #93016 üzenetére
Lassan felépül. Még talán 1 hete van kötésben utána már csak felkötve lesz a keze. Legnagyobb szívás hogy teljesen elsorvadt 3 hét alatt a lekötött karja, és alig bír vele szorítani.
Utólag amúgy tisztázódott, hogy nem váll törése volt, hanem ínszakadás, nos én még egyiket sem éltem át, de mindkettőről az az elképzelésem hogy rettenetesen fáj, ő meg néhány sziszegéssel lesétált a 150métert a pályán.Az is eredmény lesz ha idén még akár csak 1 lightos túra erejéig visszaülhet majd a dh gépre, még ha meg is engedi az orvos, ennyi kínlódás után nem tudom hogy lehet újra felépíteni az önbizalmat, hogy ne feszülj be minden leejtőnél.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #93053 üzenetére
Nem, ez most véglegesedett.. Octane One Flare lett a befutó, fent 44 széles, van egy kényelmes kihajlása. Az egyenest dobtam. Drop bar miatt most sokkal kényelmesebben nyomom, érzésre a nyomaték is jobb
Hál' istennek, most elsőre sikerült az amit akartam
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #93059 üzenetére
Ez nálunk is kb így van Viszont felfele brutál tud jönni, én már-már visszavennék de ott jön mögöttem 3 centivel és így nem lehet, néha érzem hogy feltolna. Aztán a nagyon meredek részeken már jobb vagyok, de addig...
Én amúgy nagyon örülök, hogy együtt tudunk menni, párom nem is magát a MTB-ozást szerette meg, hanem azt hogy erdőben. természetben távol az emberektől és nyüzsgéstől tudunk tekerni.
Ő óvatosan megy, többször be kell várnom, de semmi gond ezzel szerintem, miért is lenne, tavasszal vette meg élete első montiját, nincs terep tapasztalata abszolút.
Próbálom ritkán mondani csak neki, hogy mit és hogyan kéne kicsit máshogy, nem kell hogy legyen rajta nyomás, addig jó amíg élvezetből csinálja, úgy ahogy neki biztonságos. Én max hamarabb leérek néha... -
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #93059 üzenetére
az én párom síkságon szocializálódott, szóval náluk kilépett a ház elé, és oda is, vissza is szinte gurulni lehetett. ideköltöztünk a Vértes tövébe, itt meg gyakorlatilag minden irányban csak emelkedő van ez nekem jó, de ő nem élvezi, hogy mindenért meg kell dolgozni ;-) azzal még ki is egyeznék, hogy a köves utakat nem szereti, nem az a vadóc fajta. csak így a sportolási lehetőségek elég komoly százalékától elzárkózik, de már puhítom...
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
veterán
válasz Hasaggymeg #93062 üzenetére
Nekem miert nem volt soha ilyen tekeresem.egy nonemu szemellyel se?
Everybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #93065 üzenetére
Akikkel voltam, mind szuperembernek gondoltak magukat az elso par szaz meteren vagy 2-3 km-en, aztan meg mar tolni tamadt kedvuk. Hup hup.
Everybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #93071 üzenetére
Sokakat kiküldenék rá, a sorkatonasággal példálózás helyett inkább menjen ki mindenki túrázni, hátha egy kis kitartás szorulna az emberekbe.
Everybody lies.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #93073 üzenetére
Vicc?
Hofi mondta, hogy nem akarja megvárni, míg kötelezővé teszikAmúgy meg kép: [link]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
#27813376
törölt tag
válasz Hasaggymeg #93093 üzenetére
Jól van, de én folyton úgy látom, hogy sokkal gyorsabbak outival. Sokkal. Ment előttem múltkor egy, meglehet valami versenyző volt és épp edzett, de az olyan negyvenet tartott a nem túl sík terepen is, hogy meg is ijedtem én mennyire béna vagyok most akkor. Megálltam benzinkúton, kocsival voltam, nem siettem, aztán megálltam bevásárolni és jött. Ez olyan 30 kilométeres történet, nem siettem, csak laza 60-70-el, bámészkodtam is. Utolért a bevásárlóközpontnál. Félelmetes.
Nekem is 29-es montim van, aszfalton 3 baron, ami már jó kemény ennél a guminál, harmincat tudom tartani ha kell, persze nem sokáig és lájtos emelkedőnél azt se. Gyerekként mentem outival utoljára, még az orosz hagyományossal Az emlékem ugyanez amit lentebb írtak, hogy soha többet, kezelhetetlen, instabil, nem lehet kormányozni 😂 Mondjuk ugyanez az érzésem van egy gyorsasági motor vezetése közben is
-
veterán
válasz Hasaggymeg #93097 üzenetére
Km ora torzitasat vedd le, aztan maris ott vagyunk, hogy nem vette eszre a lokhariton kapaszkodo biciklist
Everybody lies.
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #93097 üzenetére
Nos ez így van, de ettől függetlenül fura/kényelmetlen érzés, hogy nincs ujj közelben a fék, és dombokon lefele ahol gyorsan gurulok kanyargós az út, szóval "még" ijesztő másképpen fogni a kormányt
Nos az alap hogy ezeket leejtőn értem el, halandó ember nem képes síkon megfogni ekkora tempót.
Roadbike ~9kg +én70kg + táska 3kg, abszolút nem aero felszerelésben29es 12-13kg - én pedig mez/táska nélkül
Amúgy valaki levezetné hogy az outi honnan jön, mert nem tudok rájönni. Az országouti szó végéből? : ))
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #93068 üzenetére
Nem a bringa volt a fő szempont, barátnő választásnál. De azért nyilván nem hátrány ha szeret bringázni.
trialboj: Attól is függ, hogy milyen outit próbáltál? Gondolok itt a felszereltségre és a geometriára. Én is próbálgattam párszor. Volt egy két teszt outi a boltba, ezek mondjuk inkább verseny geometriásak voltak, tehát nem a kényelmesebb fajta, 105-ös szettel, aluvázzal. Annak ellenére, hogy csak egy középkategóriás gép volt, érezhetően sokkal gyorsabb volt mint bármilyen monti. Én is inkább 30-35 körüli tempót mentem vele, de azt sokkal tovább mint montival lehetséges lett volna. Illetve volt pár km, amikor becsatlakoztam pár gyorsabban haladó outis mögé, balatonkörön, 40 feletti tempót mentünk, az átlag bringásokat nagyon durván nyomtuk le. Ennél gyorsabban még a villanyos montival sem szoktam menni sík úton, nem hogy hagyományos hajtásúval.
Egyébként én is nagyon elfáradtam, a sokkal sportosabb testtartás, és az, hogy nyomod neki mint az állat, hamar megteszi a hatását. 100km után úgy éreztem, hogy a combom mindjárt széthasad. Hozzá kell ehhez is szokni. Nem rossz dolog az outi se, de nekem inkább marad a monti.A koskormány és a betonra fújt virslik miatt, nekem is nagyon kellett figyelnem. Nem estem el vele, de lényegesen nagyobb koncentrációt igényel mint pl egy montival aszfalton (vagy akár terepen) gyorsan tekerni, de nyilván ez is megszokás kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
válasz Hasaggymeg #93174 üzenetére
Fene essen bele, még 1 éves sincs a bringa. Azt hitttem megnyúlt a láncom.
Az a fura, hogy ha megállok és úgy hajtom akkor nem, csak gurulás közben.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #93171 üzenetére
Egyik barátom használ már egy ideje ovál tányért és ezt ő mondta nekem. Meg azért például Chriss Froome is olyannal megy. Maradni szerintem tuti fog főleg azért mert vannak akiknek bejön. Egyszer szívesen kipróbálnám én is hogy felfelé vajon tényleg segít-e?
Més que un club!
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #93171 üzenetére
A kölcsön országúti bringán ovál tányér van, mondjuk eddig azt hittem hogy kicsit meggyötörték és azért deformálódott Shimano Biopace, a képek alapján gyárilag ovál Akkor lehet nem is a bringa hanem a tányér miatt tudok kicsit gyorsabban mászni : ))
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #93193 üzenetére
Kaptam 180-as tárcsákat egy kollégától (neki már nem kellett), így már tetszik a fékerő, eddig nem éreztem hogy elfogyott volna. Csak az a baj, hogy nem shimano tárcsák, hanem egy formula és egy hayes, amik állítólag kicsit szélesebbek, illetve van bennük egy kis hullám is amit még nem sikerült kiszedni belőle teljesen, valószínűleg tökéletes már sosem lesz. És mivel szélesebb a tárcsa, egy új betéttel pl már könnyen beleér a tárcsa, most is hozzáér pedig hátul már elég kopott...
Csak azon gondolkozom, hogy RT56 tárcsák helyett RT66-ot veszek, amihez már lehet fémes betét is, de ha fölösleges, akkor nem költök rá pluszban.
-
Zebu
addikt
válasz Hasaggymeg #93191 üzenetére
Igen már levelezek velük. Itt mindössze a pár 1000 km a nehézség Kiváncsi vagyok mit javasolnak majd.
-
skroy
senior tag
válasz Hasaggymeg #93228 üzenetére
Jaja. Közszolgálatiban hihetőbb lenne...
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #93228 üzenetére
Nemtom, valami üzenet sms-ben vagy e-mailen. Állítólag még kamerafelvétel is van az elkövetőről, de Bochkorék is csak rázták a fejüket, hogy ezzel sokra nem fog menni.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZTE_luky
aktív tag
válasz Hasaggymeg #93234 üzenetére
-
Zebu
addikt
válasz Hasaggymeg #93191 üzenetére
Jah azt javasolják, hogy küldjem vissza a kereket nekik... nah ez érdekes. miként ics csináljak ilyet
-
ZTE_luky
aktív tag
válasz Hasaggymeg #93237 üzenetére
értem köszi. és az első váltónál mit jelent a 7/8 sebességes rendszerekkel kompatibilis-ság? nem gond h az enyém 6 sebességes? vagy csak a kategória miatt linkelted? hazsnáltan tudnátok valami oldalt ahol tudnék ilyen régi, de minőségi alkatrészeket venni jó áron?
-
Zebu
addikt
válasz Hasaggymeg #93257 üzenetére
Köszi a tippet. Jelenleg Svájcban taposnám a km-eket még a szezon végéig, remélem jövő hét elején rövidre zárom az ügyet. Találtam egy srácot itt aki bringa szervizben dolgozik és van otthon egy kis műhelye. Vele megnézetem és meglátjuk.
Köszi a tippeket. Otthon is kell majd egy megbízható szerviz!
-
Vasy09
őstag
válasz Hasaggymeg #93356 üzenetére
Pedig bikázva szorul rendesen!
Amúgy a felső csak valami műanyag persejes, az alsó pedig csapágyas! Mondjuk a csapágyas is korcogva forog ha megtekerem önállóan!
[ Szerkesztve ]
Gamertag: Vasy09
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #93368 üzenetére
Ez egy Trail/AM villa, hobbi endurora is lehet használni.
Ha az ember betartja a 100-150 üzemórás szimmering/persely/porlehúzó/olajcserét, nem nagyon szabadna ilyet művelnie..."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #93350 üzenetére
Mondom én, XT agyakat felejtsd el. Mikor megkotlott, az akkor még frissen megjelent M8000-es, akkor döntöttem úgy hogy nem adok neki több esélyt. Alkatész is alig volt hozzá, ráadásul kónuszos, amit amúgy is után kellene állítani, így hosszas anyagbeszerzés után összeraktuk, és szettként elment. Azóta csak DT Swiss vagy Fulcrum szetteket lesek, azok esetleg beáznak, de ugye a hátulját is 10-15 ezer forintból meg lehet csinálni, új csapágyakkal, bár most mindkét oldalra porvédős került (gyárilag csak az egyik oldala az), elvileg tovább bírja majd.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #93376 üzenetére
Egyik haverom most cserélte Fulcrumra a kerekét, mert a zsír új DT kerékszettben folyton törtek a küllők (80 kg alatti srác, karbon bringa, nem vadulós lefelé). Csak hogy segítsek a döntésedben.
Rodi Blackjack?
Tothgera30, próbáltatok már Rodi-t? Tapasztalat?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #93376 üzenetére
Az 1900-asok nem vészesek árban, de még ha fűzetsz is, megéri. Sun Ringlé Black Flag/Charger sem rossz, esetleg Fulcrum Red Power széria. Ezekkel van tapasztalatom, egyikkel sem volt problémám, csapágyakat persze időnként ki kell cserélni.
#93377 6030D: Országútiból a Vision felniket, ami elég könnyű, de nagyon vékony a falvastagsága, és eléggé csavarodik. Nekem az alacsony, belépő szintű kategória ugrik be róla, de persze aki szereti, hát használja.
Egyik haverom most cserélte Fulcrumra a kerekét, mert a zsír új DT kerékszettben folyton törtek a küllők (80 kg alatti srác, karbon bringa, nem vadulós lefelé). Csak hogy segítsek a döntésedben. - Abszurd, nem mindegy milyen szett, van amelyik súlylimites, az XR331-es is szétpattant 75kg srác alatt köves lefelében. De tudom hogy használta, szóval nem lepődöm meg. Szét lehet nyírni egy atomkemény szettet is, ha minden kőhöz odacsapod, bezzeg nekem CX sem szakadt még szét, pedig 1500g-os szettet is próbáltam már, öklömnyi kavicsokon kónuszon eresztve.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Zebu
addikt
válasz Hasaggymeg #93259 üzenetére
Meglett a megoldás! Elhoztam a Dt Swiss-hez és garanciában megcsinálták. Tengelyt cseréltek, csapágyakat, valami kerámia cuccra ha jól értettem és kompletten a szabadonfutót is. Azt mondták most hibátlan új kerekem lett! Tök jó! A helyi Rose emberke javasolta. Este beteszem, és holnap kipróbálom.
Van valami titka a direct mountnak? Szenvedtem mire kiszedtem, a vissza sem lesz könnyebb gondolom.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #93350 üzenetére
Ez konkrétan szvsz mérnöki hiba, kínai racsnik jobbak Az a kis bigyó a végén persze hogy nem bírja a strapát. Nem is értem miért van ennyire túl bonyolítva. Egy tisztességes agyban a kalapács közepén megy a rugó nem egy ilyen kis izén.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #93402 üzenetére
Igy lehet megoldani, hogy "kisebb" legyen a reteszelések közötti távolság, a kvázi holtjáték, de a külső kör "fogainak" méretét ne kelljen csökkenteni.
Gondolom a gyorszaras rendszereknel inkább a tengely meretebol adódik a problema, illetve a nagy méretű szorító erőből, amit néha rádobnak az okos tulajok, nagyon sokan úgy vannak, hogy ha alig tudja ráhajtani, akkor jó, nem fog kiesni.Everybody lies.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #93400 üzenetére
szóval elmúlt az idő, amikor az XT agyas szett még akkor is az egyik legjobb ár/érték arányt képviselte, ha úgy fűzetted... tudom, a kónuszos kivitel miatt eleve valakinél kizárt, de már kétszer voltam úgy, hogy "most végre tényleg iparis kerekeim lesznek", aztán csak győzött az ár.
Egyébként nem is volt gondom soha velük, bár keveset megyek, egyedül egy Deore hátsó agynál lazul le örökké a kónusz.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Vasy09
őstag
válasz Hasaggymeg #93402 üzenetére
Igen, ahogy írtam, szétszedés és tisztítás után jobb lett, de szerintem azért nem százas! Ezért is kérdeztem, hogy érdemes-e és ha igen, milyen görgőket venni!
Amúgy köszi szépen a választ, akkor lehet, hogy ezt a szezont még megvárom, és majd jövőre lesz ez is javítva!
Gamertag: Vasy09
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #93395 üzenetére
Pedig általában úgy vásárolok bringát hogy elkezdem bontani, és a saját elképzeléseim szerint szerelem fel. Őszintén szólva, egyedül a bringa színe nem érdekel, a többiből viszont megveszem a számomra vélt legjobb alkatrészeket. Esetedben egyben elpasszolnám a kerékszettet, és vadásznék egy másikat.
#93389 planbmokus: Persze, ha bevált, minek cserélnéd. Esélyes hogy csak rosszabbat kapnál.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #93400 üzenetére
Valószínűnek tartom, hogy az átütőtengelynek azért van köze a mechanikához, mert egy sokkal merevebb tengelyen fekszik fel az egész alap, ergo a csavarodás minimálisra vagy közel 0-ra csökkenthető. Így a racsni mechanika minimálisan sem tud szögben állni az agytesthez képest. Mivel itt nagyon precíziós mechanikáról beszélünk, akár 1-2 fok eltérés is "nem ideális helyzetet" teremt.
Vannak olyan gyártók, akik ezt megpróbálják gyorszáras agyaknál is csőtengellyel áthidalni (Mavic, Fulcrum, DT, Roox, Novatec, A2Z,....), viszont ugye bizonyos méretek adottak, így a végtelenségig nem növelhető az átmérő, maximum az anyagokkal tudnak játszani...(#93408) Tothgera30 : Nagyon sok mindent kipróbáltam már életemben, szerintem ezt Te is tudod, de azt kell mondjam, hogy a régi, 4X versenyzésre használt hegesztett Singletrack/Roox/DT kerékszettjeim, amiket akkor a legbrutálisabbnak éreztem, közelében sincsenek a jelenleg használt 29-es Mavic Crossone-nak. Könnyebb, erősebb, szebben fut. Régebben is használtam Mavic felniket, de ez az első komplett kerékszettem. És a 24 küllő is elég szexi!
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #93415 üzenetére
Igen, igen! Erről beszéltem!
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #93415 üzenetére
Ezen a képen a 3 legelterjedtebb szabvány látható a DT-től.
Első sima gyorszár, második 10mm-es bolt-on, a harmadik az újabb (boost) bolt-on.
Az első kettő csereszabatos egymással, a tengelynél szemmel látható a (komoly) különbség."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Hasaggymeg #93430 üzenetére
A legtöbb vázba a 10-es tengely belemegy, így ott nincs para QR-ről cserélve, cserébe sokkal merevebb lesz.
A 12mm-es (és a nagyobbak) már más tészta..."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #93477 üzenetére
Erre a részére gondoltam:
ne nedvesedjen meg percek alatt,majd kényelmetlenül,vizesen üljön arcomon.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #93494 üzenetére
Asszem megtörtént, azért archív Csak szeretek utólag gondolkodni. Asszonynak lesz természetesen. Bár úgy látom, jobb bicaja lesz, mint nekem. Elég volt már belőle, hogy a túra vége abból áll, hogy fogja vállam én meg tekerek. Ez a parasztpedelec Most húgom ezer éves, 26"-os, acélvázas rémségével jár, terepgumikkal.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #93494 üzenetére
Köszi! Akkor húzok rajta egy kicsit. Szerencsére nincs bennük 8-as, vagy legalábbis nagyon minimális.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #93498 üzenetére
Majd próbálok ugyanannyit húzni rajtuk, mondjuk egy negyed fordulatot.
(#93499) -=RelakS=-
Köszi a tanácsot! 67 kiló vagyok, úgyhogy nincsenek kitéve túl nagy igénybevételnek a kerekek.
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #93506 üzenetére
A legtöbb küllő valószínűleg lazább, mint amilyenek kellene lennie. Szervizbe akartam vinni, de inkább veszek egy kulcsot, és megpróbálom magam meghúzni, max. ha nagyon elrontanám, akkor marad a szerviz. Most úgyis szabin vagyok, most kell letudnom a dolgot, mert ha beadom szervizbe, akkor jó pár napig közlekedési eszköz nélkül maradok.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #93513 üzenetére
Papíron jobb a rezgéselnyelő képessége. Mint pl. itt is írják a Rock Machinenál, cápagerinc fantázianéven. Csak a Haibikenál hangsúlyosabb a púp.
És ugyanúgy megvan a felsőcső nyeregvázcső csatlakozásnál a merevítés.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #93515 üzenetére
Érdekes, fullyknál meg gyakorlatilag nem találsz egyenes felsőcsövet. Érdekes, fullyknál (főleg lejtőzősöknél) elterjedtebb a girbe-gurba felsőcső Ki érti ezt!?Az egyenes olyan mint egy bot, talán merevebb, a görbített meg mint egy rugó, talán jobb a rezgéselnyelő képessége. De te vagy a gépész.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #93533 üzenetére
Azért is gondoltam, hogy a görbeség rugalmasabbá tesz mert a hátrahajló nyeregcsőre is azt írják, hogy komfortosabb mint az egyenes. Mondjuk a rugalmasság alumínium esetében szerintem más értelmet nyer, mint acélnál vagy karbonnál. Pl. hiába egyenes a karbon nyeregcsövem, hajladozik mint egy laprugó. Egy hátrahajló alunál biztosan komfortosabb. De mindegy is, a vázakat kipróbálni nem tudjuk, megfelelő tesztberendezés hiányában, így szerintem egyéni ízlés kérdése. Utcai és XC fronton úgy látom az egyenes az elterjedtebb, lejtőzősöknél meg inkább a görbe. Nálam pl. a fatbike-é (Trail) hajlított, a Cube (Cross) meg egyenes. Mindkettőt szeretem, habár a geo, meg a kerékballonosság miatt nyilván más érzés.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs