- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #252761 üzenetére
Nem, te attól félsz, hogy elesel a karbon outival és eltörik.
Egyébként pont outinál esés, aszfalton? Terepen meg azt mondom jól van, de én soha az életben nem estem el aszfalton vagy városban. Pedig régen mentem ócska biciklivel még jégen és hóban is. Most még általában gyorsan megyek, de nem esek el. Ha olyan a viszony akkor óvatosabban megyek és nincs esés.
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252792 üzenetére
Hát tényleg elég trógerül néz ki. Ismerősömnek van régi Troger MTB-je, szereti. Befogta már rég gyerek-cipelős biciklinek.
-
Fall-N
veterán
válasz rétisün #252796 üzenetére
Megbízható és korrekt bolt. Nekem múlt hét pénteken jött meg a teleszkópom. Packeta csomagpontra is lehet kérni a dolgokat akár utánvéttel. Szlovákiából jön az áru így kábé egy nappal később kapod meg mintha itthonról rendelnéd.
Korrektül be volt csomagolva a teló, kaptam mellé ajándék Muzikeres matricákat. (Lehet választani mit szeretnél).
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #252799 üzenetére
Megértem, én is gondolkodom rajta, hogy leszedem a matricákat a felniről, mondjuk a márkájával kár is "villogni". Nekem amúgy is az tetszik a legjobban ha a vázon sincs semmilyen matrica, sajnos a én biciklimről macerás lenne leszedni. De ha egyszer szinterezni vinnék vázat, tuti semmilyen matrica nem kerülne rá a vázvédőkön kívül. A szolíd matrica nem zavar, pl. Cube logo.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252839 üzenetére
Szigszalag nekem sem jön a bicikli közelébe. Ahogy kap egy kis hőt a ragasztó elkezd olvadni és olyan ragacsos lesz, hogy öröm lesz egyszer letakarítani. Bár a féktisztító leszedi seperc.
Ideiglenes jelölésre szoktam használni csak, például hol vágjam el a bowdenházat stb. Akkor már inkább gyorskötöző.
-
Fall-N
veterán
válasz Csokicsibesz #252869 üzenetére
Nagyon helyes. Elment pofátlan módba a használtpiac.
-
Fall-N
veterán
válasz kutga #252946 üzenetére
A jelenlegihez képest írom a Deore integrált hajtóművét. Hivatalosan az előző 3x hajtóművem láncvonala 47,5 mm volt, de amikor megmértem akkor kábé 48-49 mm volt az valójában. A jelenlegi Funn Ridge Solo Comp pedig 50 mm. Semmi negatív nem lett abból az 1-2 mm eltérésből. Egyébként is, sosem teljesen egyenesen áll a váz síkjához képest a lánc. Akkor még 1x7 volt, most 1x8 és szépen végigmegy a váltás és nem csak az állványon.
Ezt a Deore FC-5100-at néztem én is, de azért nem vettem meg, mert csak 32T első tányért lehet hozzá kapni, nekem meg 36T a Funn out of box.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz kutga #252954 üzenetére
Attól függ miről áll át az ember. Ha eleve integrált monoblokk van, akkor tényleg olcsóbb a Deore. Én négyszög tengelyes hajtásról álltam át integráltra, így kellett monoblokk is. A Funn Ridgehez adnak gyárilag BSA integrált monoblokkot is, így azért drágább (létezik PF változat is). Deore mellé pluszban meg kellett volna vennem (akkor +7ezer Ft volt egy Shimano monoblokk), így egy árba jött volna ki kábé.
Viszont én a Funn és a Deore mellett a SunRace FCMX0-át is néztem, amihez szintén jár monoblokk, de lánctányér nem, így az is plusz költség lett volna és majdnem egy árban volt a Funnal. Deore meg kiesett a lánctányér fogszám miatt. Gyárilag csak 32T van, de a hajtóműhöz sem kapni nagyobb fogszámú lánctányért ezzel a BSD-vel.
fulton: Hülyeség, egyáltalán nem rövidebb élettartamú a 12s lánc. 9 sebesség fölött csak annyi a különbség, hogy érzékenyebb a váltó beállítására a hajtás. Kisebb tűrések vannak, kisebb távolság a fogaskerekek között a kazettán, keskenyebb a lánc stb.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz flash- #252951 üzenetére
Ha elég ha nem ki kell találni új szabványokat, hogy ne legyen meg a kompatibilitás. Vannak jó fejlesztések, nem azért írom, hogy minden újítás rossz.
De ott van például a tapered. Átlag XC-re bőven elég lenne a sima egynyolcad, extrém durvulásokra meg erősebb lenne a Cannondale féle végig 1,5" (Hány villanyak törésről hallottatok 1 1/8" DH villánál? Mert régen az extrém ágon is az volt!). A kettő közt van a tapered mégis egyeduralkodó lett. Kormánynál is külön van a 35 mm befogó DH/trail/Enduro ágra, XC-re elég a 31,8 mm. Csak kormánynál maximum a szár bánja, tapered esetén a váz is cserés. Persze van adapter, de az csak félintegrált váznál opció, meg ha 44 mm a fejcső átmérője (van kisebb 1 1/8"-nál).
Átütőtengely jó dolog, de szerintem el lehet lenni amatőr szinten a QR-rel is.
A boost meg a technika haladása miatti kényszer, mert máshogy nem férnek el a 11-12 sebességes fogaskoszorúk. Mondjuk első keréknél a 100 mm O.L.D.-nál az a +1 cm megint sokat számít. De legalább nem kompatibilis a régebbi agyakkal. Pedig van bivalyerős 15 mm thru axle agy is 100 mm papucstávval...
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #252961 üzenetére
Ez hülyeség, 0,7-nél ajánlott cserélni. Az a lényeg, hogy ne kopjon 1.0-ig, mert akkor kibír a fogaskoszorú több láncot is. Simán olvastam már 10ezer km körül 12-es lánccal és 0,7-es kopásról van szó. De olvass vissza Hasaggymeg szokott sokáig használni egy láncot, azaz sokáig bírja nála.
Legendásan sokáig bírja például a SRAM XX01 lánc, mondjuk a régi SRAM láncok is jók voltak.
Egyébként is a 12s láncok azért is tartósak, mert más kategória. A 6/7/8/9 már inkább alap, de a kisebb gyártási pontosság miatt olcsóbb gyártani és ezért birják viszonylag sokáig. De van rengeteg szar 6/7/8 lánc is, ami 1500-2000 km után kuka, még Shimanóban is.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Fall-N #252962 üzenetére
Egyébként a 0,5 onnan jött, hogyha van például egy 200ezer Forintos SRAM XD sorod akkor nyilván ki akarod tolni az élettartamát, így ott lehet érdemes 0,5-nél láncot cserélni. Magam részéről inkább maradok a 9s vagy alatt, jóval olcsóbb fenntartani. De ha 12s lenne, akkor (is) SunRace-t vennék (amúgy is azt használok ).
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #252973 üzenetére
A biciklis ruha engem sem érdekel. Nekem mondjuk sisakom sincs, ezért rossz volt olvasni a bukási történeteket. Hiába megyek városban, ha valami barom egyszer elüt, akkor a sisak hiánya szó szerint fájó lesz. Úgyhogy marad a körültekintő biciklizés.
Fultonnal az a baj, hogy mindent túlgondol. Szerintem vett volna már outit, csak millió adat meg elmélet miatt nem tudja mit vegyen. Pedig ezt csak úgy lehet biztosra megtudni, ha elmegy egy olyan boltba vagy kiállításra, ahol fel lehet pattani a vasakra és tekerni velük. Mivel nekem sem volt országútim, ezért én sem tudnám hirtelen mekkora vázméret kell. Tippre L-XL, de a hosszú végtagjaim miatt inkább a nagyobb. Utána meg kell jópár kilométer mire kialakul, hogy elég hosszú vagy rövid a kormányszár, jó-e a nyereg stb. Pedig egy outi vagy egy Endurance gravel biztos, hogy sokat hozna neki a céljaihoz. Vagy kiderül, hogy nem is outi kellett volna hanem cross trekking (kiosztások miatt például) vagy fitness.
A nem engedheti magának is relatív, mert én sem egy összegben vettem biciklit hanem mindig legóztam. Sokak jobb így nekem, így kevesebb kompromisszumot kell kötni. Az alkatrészek meg jönnek mennek, most például a Suntour XCM megy apróra.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #252979 üzenetére
Én is ezt írtam neki. Vegyen egy trekking Gepida vázat (tök jók vannak BikePro shopban) és mindent át kell pakolni. Egyedül a villa, ami új kellene, mert A-Heades a legtöbb váz már. A kerekek, váltó(k), hajtómű simán mehet át a többi cuccal együtt. Esetleg a nyeregcső még ami vastagabb lehet, de az filléres tétel. Később tehet rá alap hidrós tárcsaféket, én a V-féket már nem erőltetném. MT200-at olcsón kapni.
Az a vicc, hogy még így is jobban járna az outival kergetett álmok helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #252984 üzenetére
Lehet, hogy neked nem is akarok megfelelni? Egyébként nem tudom mióta vagyunk olyan jóban, hogy személyeskedj mindig. Ha nem kedvelsz/nem szereted/érdekel amit írok akkor ignoráld, de nem vagyok kíváncsi erre. Tudom minden topikban van egy ügyeletes megmondondó ember, de ne engem fárassz. 🥱 Írgattad volna csak szimplán azt, hogy muszáj használni. Tudom akkor nem lehet arcoskodni.
Amúgy városban nagyon kevesen használnak sisakot. Azt is tudom, hogy komoly hiba. Ha terepre mennék akkor vennék én is, de városba fölöslegesnek tartom még. Azért mert több mint 10 éve napi szinten mindenhová biciklivel járok és vagyok annyira körültekintő, hogy 0 rizikós helyzet volt, ezért még nem láttam szükségességét. Lehet ez idővel változik majd.
Szerk.: Majd nézek valamilyet. Beleáshatom magam a témába az ár/szellőzés/védelem témában.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz szimpláncsak #253001 üzenetére
Körülnézek milyenek vannak. A kinézet zavar a legkevésbé. Az izzadás és a szellőzés hiánya tartott eddig is vissza.
-
Fall-N
veterán
válasz mauimagic #253005 üzenetére
Igazad van, mert az ember ilyenkor a tűzzel játszik, csak ott a negatív példa, hogy városban szinte senki sem használ, csak terepen. Amúgy is izzadós vagyok, így kell keresnem egy normális bukót.
Eddig is próbáltam úgy menni hogy ne kerüljék balesetbe, de ha hátulról ütnek el, akkor cseszhetem. Ha van bicikliút, akkor ott megyek, kerülve az autókat. Szerencsére sok helyen van, így kevés az a helyzet, hogy autókkal kell mennem egy úton. Illetve a kevésbé forgalmas utakat választom, így kisebb az esély erre.
-
-
Fall-N
veterán
válasz gordonfreemN #253018 üzenetére
Abus lesz valószínűleg, amit Mezga Aladár írt, köszönöm is neki. Helyi boltban sokszor van Abus sisakokat akció. Múltkor például -50% volt vehettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz balintbaba #253023 üzenetére
Az ágyúval veréb esete, meg ő sokat commuter bringázik, oda hogy vinné. Becipelné a boltba? Kitámasztó sem megy fel rá. Egyébként ritka randa jószág.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz stickermajom #253027 üzenetére
Akkor nincs mese vennem kell. Amúgy sem akartam már fejleszteni a gépen, úgyhogy marad a sisak vétel. Addig nézek teszteket, de az Abus szimpatikus.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz ZavaBalazs #253160 üzenetére
Annyiban igazat adok neki, hogy engem sem hatnak meg az ilyen régi biciklik, de ez természetes, mi más világba születtünk. Nekem maximum a 2000-es évek, ami még nem annyira régimódi. Elismerem vannak nagyon szép régi, acél, muffolt vázas országútik (főleg olasz), de például egy menetes kormányszáras, vékony csöves régi MTB/trekking sem tetszik, főleg a jó öreg cantilever fékkel. Minden csak nem szép. Építeni meg felújítani pláne nem kéne egyik sem.
A kötegelőzött fékvezeték is ritka ronda megoldás.Sisak témában az a MET Crossover bejön, másik amit néztem az az Abus Macator.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #253163 üzenetére
Hát muff nélkül nincs simogatás (jobb esetben).
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #253175 üzenetére
Azért szeretem elsősorban az ebike-ot, mert van Foxpost csomagautómata (999 Ft a szállítás vele). Persze ha befér az autómatába (kormány kerekek, teló nem fér be). BikePro meg GLS csomagpontot használ, az drágább is. Annál jobban nem utálok semmit, mint amikor csak házhozszállítás van. Például az Alza, amikor hozta a csillaganya beütőt. Ilyenkor a munkahelyen veszem át, mert nem vagyok mindig otthon. Alza autómata nincs a déli országrészben.
A linkelt német webshopok mivel szállítanak? A Muziker a telómat Packeta pontra hozta, szintén nem kellett személyesen átvenni. De lett volna GLS, DPD stb. is.
Még nézelődök sisak témában, ez a Met is ott a listán.
Szereléssel egyetértek. Aki már fogott alap szerszámokat a kezébe az meg tud oldani dolgokat. Például a villa nyakát sablon és satu nélkül is le tudtam szép egyenesen vágni. Satu jól jött volna, de jelenleg nincs. Jól jön sok dologhoz, így veszek majd. Most ráraktam a székre és ránehezedtem.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #253200 üzenetére
Ezt nem akartam írni, de nálam is csak ebédlőasztal van. Mondjuk a a satu és az asztalap közé maximum beteszek egy kartont. De van olyan satu is, amit nem kell rögzíteni, hanem megáll magában a súlyánál fogva.
A villanyak vágást is a konyhában kellett megejteni, mert lakásban nincs más. Szobában csak nem tudom a szőnyegen. Asszony úgy sem volt otthon.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Engem gyerekkoromban amúgy is úgy neveltek, hogy amit tudok magam csináljak meg. Úgy is lett. Én újítottam a lakást (glettelés, festés), én szereltem a villanyt, vizet (csapok cseréje, szifon csere), az internettel kapcsolatos koax kábeleket, splittereket szereltem/cseréltem, hálózatot én építettem itthon (WiFi router beállítása), rengeteg dolgot én szeretem össze/meg.
Bicikli úgy kezdődött nálam, hogy sokáig egyáltalán nem érdekeltek. Utána a munka miatt kellett valami amivel előbb odaérek a munkahelyre. Ekkor vettem egy vacak Lofty Cruiser egysebis vackot. A vázon kívül mindent ki kellett cserélni végül, később át lett festve profival. Ekkor szerettem meg a biciklizést, kezdtem el BikeMag és a hasonló oldalakat olvasni. Szerelő ismerőshöz vittem állandóan a biciklit. Megtetszett az MTB és a normális biciklik. Később lett egy vacak olasz, acélvázas MTB (gyerek születése miatt kevés volt a budget), amit minden szarért szerelőhöz kellett vinnem, várni mire kész lesz. Pár év múlva meg lett meg a jelenlegi vázam, erre mentek át a dolgok. Egyedül XCM telót vettem akkor még (merev karbon villával akartam eredetileg, de nem kaptam sehol). Ezt még szerelő rakta össze, de már elhatároztam, hogy megtanulok szerelni és beszerzem apránként a célszerszámokat. Végül semmi sem maradt a régi bicikliről átrakott cuccokból, így folyamatosan fejlesztettem és én szeretem össze a biciklit. A jelenlegi konfigurációt már én szereltem össze 100 %-ban. A karbantartást is én végzem már, egyedül a kerék centrírozást amit elviszek szerelőhöz. Egyszer megtanulom azt is, de centrírozó állványt kell majd szereznem hozzá. Közben folyamatosan olvasok a témában, szerelős videókat nézek YouTubeon. Rengeteg szerszám van már, csak azt nem veszem meg, amit nem éri meg, mert csak 1x vagy 2x kell. Például tök fölösleges a villanyakvágó sablon. Lidl állvány alap, lakásban megoldom a szerelést, de jobb lenne egy garázs vagy műhely.
Teló szervizt biztos meg fogod tudni csinálni, nagyon jó videók és leírasok vannak hozzá. Ha az alapján csinálja az ember akkor nem lesz nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #253250 üzenetére
Nekem is pont az ugrott be.
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #253280 üzenetére
Még szerencse, hogy nem a fórumok alapján fejlesztenek a gyártók. Az viszont igaz, hogy annyira ki lettek már hegyezve a biciklik, hogy nehéz újdonságot kitalálni és akkor jönnek a kevésbé fontos fejlesztések. Például nagyon szép a teljesen rejtett vezetékelés, de még lennénk nélküle.
Az XC meg átmegy más valamibe pl. downcountry. A gravel is egy új találmány, így megint lehet fejleszteni egy kategóriát, ami évekig biztosítja a fejlesztéseket.
Az viszont igaz, hogy átlag biciklisnek vajmi kevés szüksége van ezekre. Persze sokan mennek bikeparkba, ez is egy nagyon jó hobbi és fejlődnek ezek is a biciklikkel.csokicsibesz: Én is erre gondolok. Nekünk ezek fölöslegesek, bár ha valakinek van rá keret miért ne? Ha lenne fölös 5 millám, simán vennék egy Scott Sparkot.
fulton: Ki kell szedni télen az akkut és be kell vinni a lakásba. Pót akkut meg érdemes beszerezni, így vész esetén csak csere. Bár van alkalmazása a Shimano Di2-nek is az kijelzi ha merül.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #253298 üzenetére
Ez az Orbea b*szott jól néz ki. 👍 Színe is dob rá egyet.
Carbon cockpitot te is tudsz rá venni.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Friczy #253311 üzenetére
Nem engem érint, a kérdezőnnek írtam. Viszont jó, hogy leírod, mert outi téren kevesebbet tudok ezekről. Általában mini V-féket ajánlanak canti helyett, ezért kezdtem úgy, hogy fékkar csere, biztos ami biztos. Csak outinál a fvk miatt nem olyan egyszerű, mint montin.
Én a magam részéről mindenhová tárcsafék elve mellett vagyok.
-
Fall-N
veterán
válasz ZolkoW #253321 üzenetére
Nekem a Shimano BR-375 mechanikus bevált. Ha jól be van állítva (ami nem annyira nehéz), akkor szépen ezzel is fejre lehet állni. Igaz én egyből 180-as tárcsával kezdtem elsőre. Persze beállítás során kompenzálni kell, hogy csak a külső fele mozog a belső oldali fix. De nem vészes a dolog, nem csinált a tárcsába 8-ast.
Létezik olyan mechanikus fék is, amelyik mindkét oldalon mozog, valamelyik Tektro is ilyen. De semmilyen hátrányt nem tapasztaltam, hogy ez nem ilyen. BB7 is jó legendásan, pedig annak is csak az egyik fekpofája mozog. Ne ameg persze a legfontosabb, hogy a bowdenezés minőségi legyen és a legrövidebb szakaszon fusson, mert a surlódással csökken a fékerő. Ezért csak teflonos bowdenház és bowden jöhetnek szóba.
Azt nem mondom, hogy egyszer nem kap el a gépszíj és nem cserélem le valami hidraulikus fajtára. Bár egyelőre nem tervezem, mert sokkal kényelmesebb karbantartani.
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #253342 üzenetére
Persze, nem nagy dolog. Karbantartást szoktam csinálni, itt is elég két évente a vezetékelést kicserélni. Annyival többet kell csinálni, hogy a hidraulikus magától állítja a fekpofák távolságát ha kopik a betét, itt én állítom, bár nem egy agysebészet (5-ös imbuszon kell csavarni).
Egyelőre városba elég a fékerő, ezért sem vettem hidrós féket, mert amúgy egy alap Shimano nem drága. Sőt egy Avid BB7 drágább egy MT200-nál. Bár ha egyszer veszek, akkor legalább MT400 alá nem megyek.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #253360 üzenetére
Egyébként az honnan jött, hogy a GRX nem kezeli azt a kazettát? A maximálisan kezelt fogszámnál kisebbet simán kezel minden váltó. Vagy arra gondolsz, hogy a GRX 12s és nincs ilyen kis átfogású kazetta?
Dark Achron: Lehet azért, mert akkor több súly nehezedik a kezeidre, mintha a vállizom is átvesz belőle?
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #253368 üzenetére
Nekem meg kezd hosszú lenni a nyereg, mert jobban előredőlve van a pozícióm. Főleg, hogy az új teló nyakát is lejjebb vágtam, mint az előzőt. Más gond nincs a pózzal, mert hosszúak a végtagjaim. Viszont nekem is ilyen rövidebb nyereg kell úgy látszik.
A kezem nekem nyújtva van, a vállam viszont izomból tartom, mert a kondizás miatt megszoktam, hogy ott kötelező. Ha lazán tartom úgy jobb lenne, csak meg kell szokni.
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #253454 üzenetére
Nem értelek. A teljesítmény (minél nagyobb sebesség) és a kényelem egymás ellen dolgozik. Minél kényelmesebb egy bicikli annál lassabb leegyszerűsítve. Be kell vállani valamennyi kényelmetlenséget, de csak annyit, hogy ne fájjon semmi. Engem például egyáltalán nem érdekel, hogy kényelmes legyen a bicikli, legyen hajtásra merev és hatékony. Persze ésszerű határokon belül értem, de engem egyáltalán nem zavar, ha hátul merev a gép és dobál a rossz úton. Egyedül elől legyen annyi komfort, hogy ne rázza szét a csuklómat, ezért lett merev villa helyett levegős teleszkóp.
Ha neked ez nem jó, akkor nem outi való neked, hanem valami fitness vagy gravel gép, az "megengedőbb" a merevségben és nem ráz szét. Attól hogy karbon a váz nem egyenlő azzal, hogy rögtön kényelmes lesz. Attól függ mire tervezték meg a mérnökök.
Terepen még bonyolultabb a dolog, főleg ha nem hardtail. Ott egyszerre több dolognak kell teljesülnie. Hatékony legyen, pontosan lehessen irányítani, magabiztos legyen ha lefelé ereszti neki az ember. Ezért sem könnyű megtervezni egy fullyt.
Ezt csak azért írom, mert olyat nem fogsz találni ami kényelmes és rögtön csúcsokat fogsz dönteni sebesség téren (magadhoz képest).
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #253490 üzenetére
Én összevettem sok olcsó szemüveget. Van egy Lidl-ös cserélhető lencsés, ami 2ezer Ft volt, lehet használni, de nagyon hajlékony. Van egy Aldis fotokróm, az még nem rossz, 6ezer Ft volt, meg a legújabb szerzeményem, egy KTM polarizált szemüveg, ezt 11ezer Forintért vettem. Simán megérte. Összehasonlítottam egy 4x ennyibe kerülő szemüveggel amikor az asszony új szemüveget csináltatott, semmivel sem rosszabb ez a KTM náluk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs