-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #276338 üzenetére
Tiagrán jobbak a kerekek, nem? DT Swiss. Amúgy hidrós. De csak +100€ a 105-ös, igaz az Fulcrum kerék. Bár én azt venném.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276354 üzenetére
Ha már veszed azt vedd amit a szíved vágyik, kicsit inkább tolj bele többet most. utána csak megbánás lesz..meg hiányérzet.
persze "játék" határokon belül#276369Hasaggymeg: nekem a középcsapágy ha a bal oldali hajtókart 12 óra állásba állítom, akkor egy nagyon kicsit kotyog (levettem visszaraktam stb stb helyzet változatlan). Egyéb helyzetben nem még használom. most van benne: 8900 km
Rendeltem készletre 3 db-ot.#276366jjeahh: ezzel én is így vagyok. Engem nem az edzés motivál, hanem a tekerés szabadsága, a természet, a táj, az érzés amit ad menet közben. Edzés az.. sokadlagos nálam, meg a forma hogy ki ne essek, ilyenekkel sose foglalkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #276354 üzenetére
Én eredetileg a 12 sebiset vettem volna, jobb kerék, 105-ös váltó. Mert a kerékszett önmagában 200€ felett van gumival, akciósan. De most, hogy 11 sebességes a Nulane, már a 11 sebiset venném, a Fulcrum kerekekkel. Jó az is, nekem van már DT Swiss kerék, és így minden kompatibilis mindennel, és van egy tartalék kerék télre, ami mindkét bringához használható. Plusz a 11 sebis alkatrészek olcsóbbak. Egy dolgot buksz: egy könnyebb fokozatot.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276378 üzenetére
Hát a geó miatt. Ha számításaim pontosak akkor az Agree-nál a lábam sem fog beleérni az első kerékbe az én spd beállításommal (nekem ez ilyen fontos dolog). Továbbá a legszimpatikusabb alapból a geója, amit úgy érzek jó lesz nekem. A reach pl ugyan annyi mint a Giant TCR ML vázméretnél, és azt tudom hogy az L méret(amit próbáltam 15 percre) 110mm stem-el nagy volt nekem. Tehát jó eséllyel az ML már jó lett volna (azt nem próbáltam), ám ott a stack lenne mély a maga 562mm jével. Agree -nál a stack viszont 591mm. Plussz alapból 100mm a stucni, tehát ez is jó kiinduló alap nekem mint rövid törzsnek.. anélkül hogy ismét költeni kellene rá (nem mintha nagy összeg lenne egy stem, de akkor is). És ha nagyon vágynék és bírom majd az agresszív pozit, még mindig ledobhatom a kormányt távtartók nélkül, és ott tudok lenni mint egy Giant TCR ML geó. anélkül hogy költenék rá, valamint továbbra sem fog beleérni a láb az első kerékbe.
meg szerintem az Agree az egyik legjobb ár érték arányú bringa a piacon.
"hátránya" hogy " nehéz".[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276387 üzenetére
Én mikor városban mentem a 2014-es Agree-val annál ugye nem kicsit beleért, és okozott meglepetéseket (zavart is). Nem mondom hogy nem szoknám meg idővel, de én aki sok ezer km-olyan bringán szocializálódtam ahol ilyenekre sosem kell figyelni, jobbnak látom így ha már lehetőség van rá.... egy millás bringán.
Anno az spd-re átállásnál is inkább vettem meg a Click'r pedált és tanultam meg vele a használatot aztán mentem SPD re mikor éreztem hogy akarom. Nem is borultam egyszer sem spd vel. Kop kop kop.#276388lsebestyen: Lemértem am a csepelem első+hátsó kereke (DT Swiss 460 felnik, 32ly, DT 350 első agy, és Shimano FH T610 hátsó: 2273 gramm. belső és külső nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276407 üzenetére
Szerintem csak a Tied lehetett az uccsó (köztiek), és utána elfogyott, biztos rendben lesz.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #276378 üzenetére
Én először épp a hype factor miatt akartam a 12-est, meg hogy ugye eggyel könnyebb fokozat, és az milyen jó, de a Nulane-en sincs meg az 1:1, marad az erősödés, vagy a tolás, ha hurka vagyok. De az olcsóbb alkatrészek, meg a két bringa között csereszabatos alkatrészek miatt jobban megéri. Viszont vigyázz, és nézz után, hogy a középső modellt milyen első tányérral szerelik, mert én nem találtam infót róla. Viszont a cseredarabok oldalon a 12 sebességesnél az 50-es és 34-es első tányérokat hozza, de a 11 sebességes (középső) modellnél az 52-es és 36-ost. Az 52/36 első hajtómű nekem már cseppet sok lenne, és azért rögtön egy cserével indítani is csak plusz költség, szóval ennek nézz utána.
Kerék az ráér. Ez esetben én is azt tenném, hogy elhajtanám a garis kerékkel a szezont, aztán év végére lenne belőle téli kerék, és akkor jövő tavaszig ráér az új kerék vásárlása. Addig biztos lesz akció, behúzod, pincében elfér, ahogy nekem is.
A 30 napos visszaküldés meg... hát igen. Ahonnan én rendeltem a bicajt, ott találtam erről korábban valami "GYIK"-szerű választ, hogy ha nem akarsz levonást, akkor szép tiszta időben menj egyet a ház körül, mert nagyjából ennyi fér bele. Minden, ami afelett van, már látható kopást okozhat, és azt ők le fogják vonni, hiszen cserélniük kell. Ezért is nem vittem ki a házból, mert ráülni itt is tudok, állítgatni és ellenőrizni is, a végső tesztet meg úgyis akkor akarom megcsinálni, amikor minden "kész". Egyébként így sem rossz dolog ez az elállás, hiszen a nyilvánvaló dolgokat, mint pl. a méret, vagy a hibák, ki tudod szűrni. Ha meg van trénered, akár magadra is be tudod lőni a bringát.
-
balintbaba
tag
válasz Dark Archon #276411 üzenetére
Jó, de ha keresztben fut a lánc az hajtásveszteség és jobban is kopik a hajtás - aztán majd lehet 200 km-enként cserélgetni a felhalmozott 5 waxolt láncot.
Én most ezt a ZTTO kazettát nézegetem 11-28-as méretben. Főleg síkon megyek, picit felesleges a kompakt hajtáshoz a mostani 11-34, főleg, hogy elvileg a Force AXS hátsó váltó csak 33-as max fogaskereket fogad.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #276407 üzenetére
"Remélem, nem szívatnak meg egy "bocsi, de elfogyott" levéllel"
ilyen még sosem történt (velem legalábbis), ez a bringa már a tiéd. igen, kapsz egy e-mailt a fizetéshez, 24 órád lesz rá.
szerintem pillanatok alatt elkapkodják, ha elérhető egy-egy modell, amikor én rendeltem, rendelés után 1-2 órával már nem volt elérhető, amilyent vettem. ehhez képest most 2 napig is volt
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #276424 üzenetére
Akkor már alea iacta est?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #276424 üzenetére
Emlékeim szerint én simán kifizettem kártyával (revolut) és arról kaptam számlát. Szerintem ezzel a részével nem lesz gáz.
-
őstag
válasz Dark Archon #276378 üzenetére
Jó lesz az....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz Dark Archon #276407 üzenetére
a Canyon-nál kisebb gyártóknak is le van festve a vázuk előre, képtelenség on-the-fly gyártani valamit, főleg több százezres mennyiségben, ahogy a Canyon teszi
a festés megszáradása még kamrában festett vázak esetében is plusz egy nap, nem beszélve a matricázásról, lakkozásról, stb.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276477 üzenetére
fekete mellett döntöttem. Nem szép a narancs (nekem), nem megy semmihez. Bár ezen a vidin baba nagyon .
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276496 üzenetére
Na igen a kosz, ettől én is tartok. Vettem a MucOff nak ezt a Matt Finish Detailer cuccát, hátha valamit "ad" neki. Pontosabban attól tartok mennyire lehet majd törölni nedves ronggyal át a vázat, az fog e "karcot adni neki". mert ha igen, akkor babrás lesz nem kicsit a takarítása.
narancs meg.. azon szerintem kevésbé látszik meg a karc (gondolom én..fene tudja), meg este is szerencsésebb- bár ott a lámpa ez az láthatósági dolgok.....Volt némi hezi hogy melyik legyen aztán fekete lett.Az egy gyárilag ehhez a modellhez (valamint SLX és SLT hez) (alsóbb modellhez opcionálisan) járó tároló "doboz" direkt az Agree modellekhez. gyári cucc vázhoz igazítva. Abba tehetsz belsőt ezt azt...ugyan arra szolgál mint nekem a csepelen a kis táska.
A di2 aksija a középcsapágy háznál van alul, a vázcsőben.[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
válasz Dark Archon #276501 üzenetére
Milyen a decathlonos? Lehet már nem kapható? Nem találom az oldalukon.
meg
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #276411 üzenetére
Ismerős graveles hajtással vette főképp városba a bringáját, és nagyon hiányzik neki a "gyors" vége. Nekem a mostani 48/36/26 + 11-34, de az 50-es nagy tárcsának örülök, a mászó végen viszont örülnék az 1:1-nek. De mivel ugye a "nép" (muglik) kompakt hajtóműve az 50/34 + 11-32, ezért nekem valószínűleg tökéletes lesz. Viszont az 52/36 már sok lenne nekem, mert itt felénk sok a domb. Csak azért írtam az áttételt, mert nincs a honlapon, hogy biztosan ne nézd be.
Bike fitting az már kopást okoz. A trénert nem használatra értettem, hanem rárakod a bringát lánc nélkül, és megpróbálod beállítani magadra. Szerintem ott már azért egész jól be lehet lőni, és akkor az utcán már csak finomhangolni kell. Szóval úgy gyakorlatilag kopás nélkül ki tudod próbálni, hogy jó-e neked.
#276413 fulton: én azért választottam az Ultegrát, mert a parasztgyerek ezt érdemli Amúgy nem, nekem a 400-as GRX változat is elég lett volna, csak ezt a modellt leszámítva az összesen Tektro fék van, az meg ebben az árkategóriában nem jó. Ennél meg gondoltam, hogy a hajtás "etalon", az ára is jó, így legalább tudni fogom, mi az elérhető szint.
Di2 nekem, hát, jó kütyü, a te szinteden valószínűleg értelme is van, hiszen sokat mész, és kvázi "végleges" setupot akarsz, én meg ettől még rohadt messze vagyok. Majd egyszer.
#276440 .LnB: az én bringámon ilyen barna szélű gumi van, bár lenne fekete. Ennek a kékesszürkének nem áll jól. A pánt viszont jó cucc. Elvileg +1 év gariért lehet regisztrálni, ha van leírás a dobozban, de fontos, hogy el ne felejtsd hozzá elfogadni a reklámokat, különben nem adják meg!
-
peugeotmate
őstag
válasz Dark Archon #276535 üzenetére
Az igen, szép találat, köszi! Elvileg UK-ben is van még egy darab.
Most végül rendeltem aliról, úgy tűnik megszerezték a Shimano fröccsöntő szerszámát, mert ugyanazt árulják.meg
-
őstag
válasz Dark Archon #276741 üzenetére
Jó az nincsen vele gond.... de ugye a kisördög mindig ott van...
szerettem volna , hogy mindkét gép tárcsafékes legyen, meg hogy legalább a 30-s gumi beleférjen, nem mondja az Asszony, hogy az ő bicaja rosszabb
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz Dark Archon #276749 üzenetére
De az contend ar 2-s és abba belefér a 38-s gumi , talán még a 40-s is...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz Dark Archon #276756 üzenetére
amúgy én ezt adnám, sárvédő, és csomagtartó nélkül...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
nagyúr
válasz Dark Archon #276756 üzenetére
ugyanitt bojler eladó!
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276756 üzenetére
már késő nem mondom vissza
Valamiért elfogyott volna.. nem úgy fest, nem engedi kosárba tenni ezt pl.
[ Szerkesztve ]
-
jófejsrác
senior tag
válasz Dark Archon #276909 üzenetére
Na basszus, koszi! Hivatalos oldalt én is megnézhettem volna .
Viszont a 32–>35re érezhetek érdemi fejlődést komfort tekintetében?
koszi.
-
jófejsrác
senior tag
válasz Dark Archon #276913 üzenetére
Koszi a tippeket !
Mindig tökig nyomtam levegővel a gumikat amit engedett , mert, hogy “minél gyorsabban” könnyebben haladjak (jelen esetben 7 bar). A linkelt oldal meg azt mondja inkább 4 körül legyenek a kerekek .
Szimplan lehet, hogy szar kondiban vagyok. Hiztam is, edzések is abba maradtak .
Összegezve: azért be próbálom a 35os gumikat és változtatok életmódot. Meglátjuk hova jutok.
Mégegyszer koszi 😊
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #276947 üzenetére
iparis. Boltban hiába próbálod, az nem jó semmire. Azzal menni kell pár km-t.
--
Ez az itt forgó alis prés, nálatok is 9000 ft a posta? összesen 18.000 hoz fizetésnek
Vagy megint szabolcs[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Dark Archon #276975 üzenetére
Természetesen erre is van dedikált GCN videó. Egyébként az a flepni elég hasznos cucc, nekem hiába van sárvédőm, a kamáslim teljesen szétázott múltkor, mert az út nedvességét mind felhordta rá...Gondolkodtam, hogy én is gányolok vele, de aztán elvetettem, annyit nem megyek ilyen rossz időbe.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #276975 üzenetére
A sárvédő nem sokat jelent, szintén GCN videó arról, hogy mennyit lassít.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #276981 üzenetére
Persze, egyetértünk, én is veszek sárvédőt az új bringához. A Hyde-on az első perctől fogva fent volt, sose vettem le, miközben fél évig egyszer sem mentem vizes úton. De ősztől kezdve sokszor, szóval jól jött.
Nekem bejött a Cube gyárija, csak elsőre elég sokáig tart felrakni. Sajnos eléggé elcsúnyítja a bringát, és a fel-leszerelés is macerás abból a szempontból, hogy a kerekeket ki kell venni, a tartókat pedig belülről csavarozni, szóval sajnos nem az a felpattint-lepattint dolog. Amik meg olyanok, hogy felpattint/lepattint, azok meg még rondábbak, nem beszélve arról, hogy nem is annyira stabilak, meg hát a fényezésnek sem tesz jót.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #277019 üzenetére
Igen, ezeket néztem, de ezek ilyen erősen kényszer-megoldások, olyan bringákra, ahol nem fér el a sárvédő a kerék felett a villában. Az enyémhez ilyen a gyári (a képen az FE változat van csomagtartóval együtt, de a sárvédő anélkül is feltehető. Pont ugyanilyen van a Hyde-omon is, soha semmi bajom nem volt vele.
Egyetlen hátránya van, és nem, az nem az első felszerelés. Az is szívás, ez tény, mire beigazítod az összes csatlakozási pontot, felrakod a közölőket, méretre vágod a tartópálcákat, de ha ezt egyszer megcsinálod, utána már tökéletesen fog állni.
A szívás a le- és felszerelés. Az első kerék még oké, mert kívül van az összes csavar, így hozzáférhető, oda pár perc alatt felszerelhető. A hátsó kereket viszont mindenképpen ki kell szedni, mert az első és a felső csavart is a kerék felől kell becsavarni, és nincs elég hely, ráadául lent az agynál is belülről kell rögzíteni a vázhoz tartót. Bár ez sem több mondjuk 15 percnél, ha az ember tudja, mit csinál.
Csak hát előtte kell egy kisebb lemosás a csavarok miatt, ami mondjuk nekem, akinek nincs saját udvara, macerás, szóval messze nem az a "na megyek gurulok egyet" kategória, hanem minimum fél óra szarakodás tekerés előtt. Ezért ez a fix sárvédő inkább a tél elején felrakós és szezon előtt levevős fajta, az nem sok szereléssel jár
Amit te linkeltél, azt sem találom lényegesen egyszerűbbek, az első sárvédő ráadásul pont az alsó kormánycsapágyat áztatja. Szezonban esőre mindenképpen jobb, mint azok a nyeregcsőre rögzíthető vízszintes megoldások, azok viszont tényleg fél perc alatt felrakhatóak, és nem leszel nyakig dzsuvás hátul.
Én mindenképpen veszek majd egy gyári szettet, mert hosszú távra tervezek a bringával, és ez a sárvédő már bizonyított nálam. Szezonra viszont egy az általad linkeltnél kevésbé macerás felszerelésűt keresek majd, amit tényleg 1 perc felrakni.
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #277027 üzenetére
"a Speedrockernál meg ott a hézag a villánál,"
ezt én egy régi sárvédő darabbal hidaltam át, a Speedrocker mindkét darabjához csavarral rögzítve, igaz, így csak az első kerék kivételével tudtam felrakni, viszont merevebb lett az egész. pluszban gyorskötözővel megakadályoztam a lecsúszást, mert azért az a tépőzáras rögzítés nem annyira stabil.
és itt van megint igazad ebben: "Vicc amúgy, hogy tényleg nem találni egy épkézláb megoldást sárvédőre így 2024-ben."
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #277027 üzenetére
Tudom, emlékszem, hogy írtad, de hidd el nekem, hogy ha egyszer összerakod a megfelelő méretű sárvédőt, akkor tökéletes lesz. Először nekem is rosszat adtak, visszamentem a boltba, kaptam jó méretűt, tartalék alkatrészeket, és összeraktam azzal. Igen, elpöcsöltem vele pár órát, de gyerekkoromban repülőmodelleztem, szóval szeretek eltökölni ezekkel. YT videók, próbálkozás, utánanézés, és siker. Többezer km után sem lazult le egy csavar sem, úgy áll a helyén, ahogy kell, és tökéletesen megvéd a víztől. Nagyobb vízben az első végére szerintem kell valami ilyesmi, mert az kicsit felveri a vizet, de amúgy soha semmi gondom nem volt vele. Szóval a Cube-ra igenis lehet kapni megfelelő, jó minőségű sárvédőt, ami hosszú távon is jól szolgál.
De, mint írtam, ez állandóra, vagy évente 1-2x való le-felszerelésre való. Nekem a Hyde-on fent volt nyáron is, de azon úgysem a sárvédő vesz el néhány wattot, hanem gyakorlatilag minden. Az új bringára szezonba olyan keresnék, ami tényleg gyorsan felszerelhető, az meg szerintem valami nyeregcsőre vagy nyereg alá rögzíthető, pl ilyen, vagy a Cube-nak is van hasonló.
#277035 Hasaggymeg: jobban érdekelne, hogy mi az a bebugyolált valami a függőleges kulacstartódban? Forró házi kakaó?
#277036 MC Pite: nem tudom, nekem ezek a küllőpálcikák nagyon bazárinak néznek ki. Igaz, hogy mivel nagy csomagban árulják őket, az emberek hajlamosak túlzásba vinni, és az összes küllőre rakni.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #277067 üzenetére
A lényeg látszik beletekergettem..a video vegen.
Szép kis gép (láttam)
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Dark Archon #277364 üzenetére
Igen, tényleg, igazad van, rágugliztam és 622 a 29" is. Az ember mindig tanul valamit.
171-172 centi vagyok attól függően, mikor mérem.
78 centi az átlépőm.
Szerintem kicsi lenne az XS méret. -
nagyúr
válasz Dark Archon #277413 üzenetére
van ilyen. nekem (180 cm) pont annyi, mint az asszonynak (170 cm).
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #277416 üzenetére
Na az legalább jó. Kolléganőm Merida Crossway XT Edition biciklijln, nem sok sárférőhely van. Ahogy írtam, elvileg be kéne férnie, mert nincs akkora nagy méretkülönbség. Ha még felnifékes a gép, az sem baj, mert a felni azonos (622 mm).
-
Lacerta
aktív tag
válasz Dark Archon #277413 üzenetére
A testmagasságom egy ideje elég jól tudom, de a biztonság kedvéért rámértem, és annyi.
Az átlépő friss mérés, mivel 28 éve nem vettem bicajt, előtte meg szimplán nem érdekelt.
A lényeg, hogy a lábam közé vettem a méteres vízmértéket, és 780mm. 785-tel már eléggé kényelmetlen, de ha megmorzsolom a mogyoróimat még talán 800mm-ig fel tudom húzni.A helyzet az, hogy rövid a lábam a felsőtestemhez képest.
Egy réges-régi, és sokat látott barátnőm anno meg is jegyezte egyszer, hogy ha ezzel a felsőtest hosszal 178-180 centi magas volnék, milyen délceg, arányos testalkatú férfiállat is lennék. -
nagyúr
válasz Dark Archon #277591 üzenetére
Nem kell, a Cubenál megoldották már okosban:
Kérdeztem is fultont hogy az övében is van ilyen?Més que un club!
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #277591 üzenetére
még hiszel a mesékben (?) nincs olyan hogy "fultonless" szóval a film forog tovább
komolyra fordítva a szót: egy patikás (pláne)új bringának úgy kell mennie hogy abba sehol ne tudjak belekötni, se hang se semmi... Amit tudok összehozom.Egyébként jó dolog ez az auto trim funkció. Sose ér bele a lánc ha keresztbe dobod a láncot akkor se szóval.. jó cucc. Kivéve hogy indexelni kellett az első váltót me rosszul volt beálítva, hozzá ért a lánc a 50/11t-n,, nem értem a szervizeket azért ez nem idő igényes, így kiadni egy kerékpárt 1 milla feletti áron...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #277626 üzenetére
[link] ...nem is tudom hogyan tudna másképp hatékonyan működni, hisz egy kis ütés, elállítódás után össze-vissza váltana ha nem tudná korrigálni. Vagyis "látja" a lánckereket, úgy trimmel. Amúgy ha megnézed működés közben is olyanokat csinál, hogy vált, majd esetleg korrigál is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
válasz Dark Archon #277746 üzenetére
3d nyomtatásnál azért lehet jópár anyag közül választani
Pl. a PLA törik, morzsolódik, alkalmatlan bármi hasonló dologra.
De pl. az ABS már sokkal jobb, főleg ha normális körülmények között nyomtatják. -
dom1n0
senior tag
-
Csokicsibesz
tag
válasz Dark Archon #277782 üzenetére
A készüléken tudod beállítani, a connectben nem tudod.
-
Friczy
senior tag
válasz Dark Archon #277815 üzenetére
Jobban jársz, ha felteszed. Utána csak megtervezed Komootban az útvonalat, bejelölöd, hogy offline is akarod használni, és ha a Garmin wifin van, akkor le is tölti.
-
fulton
addikt
válasz Dark Archon #277815 üzenetére
Tedd fel a telódra a Connect IQ . onnan tudsz letölteni plussz dolgokat, adatmezőket stb hozzá. Nagyon jók is vannak, én is használok onnan többet.
Az vaóban morbi hogy 2024 ben ilyen cég mint a garmin, nem tudja/nem oldotta még meg hogy párhuzamosan 2 vagy több kerékpárt is használhasson az ember a feleszerelések menűpontban. Ez kritikán aluli. Már többször írtam nekik, mások is írtak.. nem hiszel el hogy nem tartják fontosnak...most mehetek át stravára ami kezeli, de az is hogy? webről **ki tiszta kabaré
#277814SteveAd: de ha már így szóba került, minek a függvénye, mi dönti azt el hogy befűzhető e az adott agyba vagy sem? mindenkinek szól a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Dark Archon #277815 üzenetére
Az lehet, de az a hardver, meg a benne lévő firmware már sokéves. Az új órák már tudják ezt, meg is lepődtem (fenix5 még nem tudta).
Amúgy már béta-tesztben van az új connect, iszonyat sok minden változik egyszerre, azt várjátok meg. Teljesen érthető, hogy a jelenlegihez nem nyúlnak, hülyeség is lenne, az új ui-val kb minden kuka kesz, ami most benne van. Bugokra felkészülni…
Egyébként meg sok rosszat el lehet mondani a garmin connectről, de én közel 10 éve használom, tudom, milyen volt, meg milyen lett, iszonyat sokat fejlesztettek rajta. És ami most jön az nagyobb váltás lesz, mint amit eddig összesen kaptunk, már amennyit látni lehetett eddig belőle.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #277869 üzenetére
És sajnáltál 200€-t a jobb kerékszettért? Vagy átrakod a mostanit?
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #277872 üzenetére
Kicsit reszelgetsz rajta itt-ott, befér az
-
rétisün
veterán
válasz Dark Archon #277872 üzenetére
bocs, biztos írtad már, (csak szokás szerint lusta vagyok visszakeresni) meglett már az új bringa (Canyon Endurace ?)? vagy arra írtak februári szállítást?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!