- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- EA Sports WRC '23
- Xbox Series X|S
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Nintendo Switch
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- World of Tanks - MMO
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #180826 üzenetére
nekem mivel alivio mást mutat és a mikor felfelé húzom akkor a terelő görgő a sorhoz ér, de látni mikor nyomom és mikor nem nyomom
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180824 üzenetére
Nekem is ez lesz a megoldás szerintem, sajnos kompresszió oldalt nem tudom állítani puhábbra. Úgy tűnik ilyenkor jönne ki a 4 utas lengéscsillapító előnye.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180843 üzenetére
Ezen mindíg csodálkozol, de ha megszokod, megérted miért. Egy túra spd-ben ugyanúgy lehet gyalogolni, mint egy normál cipőben (egyik srác mutatja, ahogy önti ki a homokot a cipőjéből és jól látszik, hogy túra Shimano MT7) és ha szokva vagy a kicsatolással, semmivel nem természetellenesebb vagy nehezebb kicsatolni, mint leemelni a lábad a flat pedálról. Innentől kezdve szinte csak előnye van, ráadásul ha hozzászoksz a becsatolóshoz, nagyon nehéz elképzelni, hogy újra platformot hajts, mert teljesen megszokottá valik, hogy nem csak taposod, hanem húzod is a pedált. Személy szerint én már városi trekkingre is spd-t raknék akkor is, ha 5 percenként kell leraknom a lábam és nem, nem vagyok spd fan, csak egyszerűen nagyon hozzámnőtt, platform már kellemetlen lenne, mert folyton húzni akarnám és már furcsa érzés ha nem vagyok összekapcsolva a bringával. De amúgy nem nagyon lehet ezt jobban elmagyarázni szerintem és sajnos nem olyan dolog, amit 1-2 próba alapján meg lehet ítélni, időt kell szánni rá, hozzá kell szokni. Ha nyitott vagy rá, használj egy évig spd-t, majd ha megszoktad, próbálj meg platformmal tekerni és meglátod melyik fog természetesebbnek tűnni (99.99% biztos vagyok benne, hogy az spd, kivéve ha nagyon keményen nyomod lefelé valami trailenduro DH bringán).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #180843 üzenetére
Szerinted más gyártó prototípusai hogy néznek ki?
Csak azokról nem látunk képet...Patentpedál után a sima taposó olyan érzés, mint bukó nélkül tekerni, ha már nagyon hozzászoktál, hogy van valami a fejeden..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz Hasaggymeg #180843 üzenetére
van képem egy nagyon első generációs Cube ebike-ról, majd előkotrom valahonnan
meglepődnél, hogy néznek ki dolgok a prototípus/teszt fáisban“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180849 üzenetére
A csajt senki nem kritizálja? Máskor az az első . #nincsmelle #biztospasi
Más, visszaszereztem az uralmat
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
stefi81
tag
válasz Hasaggymeg #180859 üzenetére
Csak vicc volt hogy most van a kijárási tilalom...
-
sz_abika
addikt
válasz Hasaggymeg #180858 üzenetére
Gondolom, sokszor ez van, viszont ajándék lenne és egy ilyen "díszdobozos" megoldás csak igényesebb lenne
PSN: xszabikax
-
martin66
senior tag
válasz Hasaggymeg #180832 üzenetére
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180877 üzenetére
Az a rész, ami a váltótartó fülhöz van csavarozva, annak nem kb vízszintesnek kéne lennie?
Abból gondolom, hogy a felső görgő nagyon messze van a lánckeréktől, vagyis inkább túlzottan előre felé van, ahelyett, hogy a fogaskoszorú alatt mozogna. Én egyszer a sajátomat szerelve eléggé elgondolkoztam, hogy mégis hogyan kell ezt felrakni, hogy jó legyen.Szerk: ha nem is vízszintesnek, sőt, közelebb van a függőlegeshez, de hátrafelé nyúlik képeken amit találtam.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #180921 üzenetére
ez most talált, süllyedt. Viccet félretéve, jó lesz az
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
maximilian4
addikt
-
FerNandor
őstag
válasz Hasaggymeg #180943 üzenetére
40ezer. Nagykanizsa.
Mézga Aladár: 1100km-t kb.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #180946 üzenetére
Már ne haragudj, de nem is ismered a Hölgyet, és hogy bólinthatsz rá egy alivio, acera kombóra 329ezrért?
Bár ez a poszt mindent elárul mennyire felhígult ez a fórum IS. -
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #180951 üzenetére
Szerintem inkább arról van szó, hogy ennyi pénzért ez a felszereltség kicsit kevés. Persze lehet a váz meg villa nagyon jó, de na, leírás alapján nem olyan személy fogja használni, aki megérzi a váz merevségét, stb.
'92 Honda VFR 750
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #180951 üzenetére
"Hát úgy, hogy tekerek évente hét-nyolcezret, 2 nővel élek 1 fedél alatt, és még nem láttam senkit csak azért "csúnyán lemaradni" mert azt írta a váltón, hogy Acera."
Mostanában a vizibiciklinek nevezett téli bringával tekerek. Van sárvédő is. Tök jó mert nehéz, és ha visszaülök az outira akkor az repül. Szóval nem baj ha gyengébb a cucc."az meg, hogy valaki szerint egy kerékpárosnak érdekesebb a véroxigén, vagy a laktát szint mint az, hogy esetleg beállítsa éppen vacakoló váltóját vajmi kevés köze van a híguláshoz."
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #180959 üzenetére
Nálam ez úgy működött eddig ha elértem egy kitűzött célt akkor váltottam drágább alkatrészre vagy carbon bicajra....pl utóbbit a 30km/h-s átlaghoz kötöttem 100 km-en Szóval engem már akkor motivál amit szeretnék amikor még sincs Idén kiérdemeltem egy könnyebb kerékszettet ....hiába tökéletes az is ami van
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #180961 üzenetére
Azt a piros pöcköt lehet külön kapni?
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #180974 üzenetére
Az nemteccik, nehezebb mosni róla minden tekerés után a sarat és zörögnek benne a cuccok .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #178447 üzenetére
Meg tudnád nekem is mutatni, hogy milyen tartó is volt ez? Nekem is be kellene szereznem valami erősebb tartót a két taktikai jellegű lámpámhoz. Az egyik egy convoy s2+-os. A legjobban olyannak örülnék, amit oldal irányban is lehet állítani, hogy pontosan a kerékpár elé világítson a lámpa. Valami, ehhez hasonlóra gondolok:
[link][ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #181041 üzenetére
Engem alapból nem zavar ez, erről szól a fejlődés, ezért nem járunk 1 sebi libakergetőkkel. Csak azért néha bejönnek ezek a hülyeségek, és mérlegelni kell az embernek. De nincs ezzel gond, valaki a régi 26"-t fejlesztgeti, valaki meg 1-52 évente cseréli újabbra a bringát, de mindkettő boldog vele. Jó ez így.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #181043 üzenetére
Azért nem jó a hasonlat, mert az új a felsőcsőre is fogatható gyárilag, forgatható az alap, amin a gumipánt van, max. a nagy méret miatt előbb elszakad.
Egyébként pár év alatt az ember is sokat változik, tavasszal még trailbicót akartam, aztán lett, és már nem akarok .
2 éve meg azért vettem direkt nem boostos vázat, hogy használni tudjam a meglévő kerekeim (tehát lényegében spúrkodásból), aztán meg bántam, hogy nem tudom élvezni a ducigumi nyújtotta előnyöket. Ugyanakkor ha abban az időben már a boostost választom, biztos nem vettem volna idén újból vázat, ami pedig szerintem jobban a méretem... sok összetevős ez, nem muszáj minden trendet követni, de van amit úgyis ránk kényszerítenek. Bizonyos fokig érdekelnek is az újdonságok, ha jó ötletnek tűnnek...jjeahh, még mindig menők a képeid, és áruljátok már el, akkor most komolyan van waxa a Decathlonnak, vagy valami félreértés van? A Soudal nekem is bevált, csak a Squirt sűrűbb, és én kevésbé bénázok vele a felhordásnál (kicsit ügyesebb a kupakja is).
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #181075 üzenetére
milyet, EZO-t vagy valamelyik cég hybrid ceramic termékét?
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
bringasisti
őstag
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #181092 üzenetére
Ezt sose értettem. Mikor gyerek voltam egy csapágy csere beruházás volt, így érthető hogy ahová lehetett kónusz ment. Ma 500 forint egy csapágy a gyerek koromban szerintem 100* ennyi volt a jövedelmet nézve. Miért nem álltak át eddig? És akkor arról nem beszélek hogy a tengely menet vagy törik vagy különleges minőség, és ha rosszul van a hézag állítva akkor annyi
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #181092 üzenetére
Szerintem ez nem egy hagyományos kónusz, inkább egy ipari ferde hatásvonalú golyós csapágy
BENEFON DELTA--------N8
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #181099 üzenetére
igen, de két fityinggel olcsóbb/db, tehát év végén több jut yahtra. minden nagyüzem erről szól.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sticky35
tag
válasz Hasaggymeg #181103 üzenetére
Mikor új kereket vettem volt ipari csapágyas és kónuszos is a kalapban, a bicajboltos egyértelműen a kónuszos Shimanot javasolta, azt mondta a tapasztalatai alapján sokkal tartósabb és kevesebb a probléma vele. (Pedig úgy rémlik a másik volt a drágább. )
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Hasaggymeg #181096 üzenetére
mióta mondom már, hogy nem véletlen a Shimano kónuszozása, de ti soha nem hallgattok rám a jól kivitelezett állítható kónuszos rendszer technológiailag az alkalmazásnak megfelelőbb a zárt csapágynál.
és meg is válaszolom ivana kérdését: 1) mert ez nem motor, nincs akkora terhelés és ebből következően 2) mert a motorokon ugyan ez annyival többe kerülne, amit ember nem fizet ki.szerk: egyszer már futottunk itt egy kört ebben a kónusz VS. csapágy témában, akkor is megemlítettem, hogy egy csapágy ki-be préselése csak egy túlméretezett agynak nem probléma, minden más tágul (azaz lógni fog benne a csapágy), mire az volt a konszenzusos válasz, hogy de ha meg kikopik a kónusz felfekvő felülete, akkor nem cserélhető és b*szhatom. persze mire elkopik, addigra mentél vele 40-50 ezer km-t, de azt senki nem számolja
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
xy.zsolt
őstag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181175 üzenetére
Szerintem ezek a csapágyak rengeteget tartanának (cup&cone és iparis is), ha nem jutna be a víz. Szal ha legkülső porvédő sapkát az agy két végébe beragasztanád, lehet túlélné a biciklit . Kár, hogy a tengelynél bejuthat a víz bármit csinálsz... de ha megcsinálnák a porvédőket mindkét oldalt rendesen és normális minőségű a csapágy, akkor is sokáig elfutnának. Nálam legalábbis eddig a kerékcsapágyak és a középcsapágy is sarazás, mosás közben beszivárgott víz miatt mentek tönkre. Szerintem ha valaha lesz olyan bringám, amit csak aszfalton használok, nálam is nagyon sokat fognak tartani a csapágyak, függetlenül attól, hogy milyen szabvány. A Shimanoval amúgy nekem is az volt a legnagyobb gondom, hogy képtelen voltam beállítani rendesen, vagy kotyogott, vagy szorult, de sosem lett tökéletes.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #181175 üzenetére
Igazából a régi XT-k is jók voltak (756-ig), talán a 785-ös szériánál ment félre a dolog. De 756-ossal bármikor vennék szettet, azok szinte megölhetetlen darabok. Fulcrum meg beázik, szinte mindegyik, mindegy melyiket veszed. Meg kell tömni zsírral, évente szervizelni, és tartós lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Hasaggymeg #181175 üzenetére
majd ha egyszer megnézed a Hope Bulb / XC agyak kalapács mechanizmusát... 3 pici tollrugó nyomja vissza a kalapácsokat, de oldalra lehúzható az egész kazetta test kézzel, mint mondjuk egy Hügi. namost ha rosszul húzod le, akkor elgörbü a rugó, és soha nem lesz jó, de nem kell vele 10.000 km-t menni, hogy az a pici rugó eltörjön leszedés nélkül is....
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #181190 üzenetére
Volt Fulcrum kerékszettem, OEM is, egyedül annyi gondom volt velük hogy beáztak. Szerintem ez nem felhasználás vagy user kérdése. Egyszerűen ez előfordul velük. Bár nekem sem adja a kónuszos megoldás, de 756-ig még tartósak voltak, Parallax agyaim is ki tudja mikor voltak átkenve, de tökéletesen működnek a mai napig. Csak ugye a súlykönnyítés, spórolás itt is tetten érhető.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
őstag
válasz Hasaggymeg #181191 üzenetére
ez igaz, de ha a Shimano saját belső mechanikás gyorszárát használod, akkor nehezebb túlhúzni
de ott is be kell tartani a szabályokat“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #181191 üzenetére
Annyi azért számít hogy ahol a pára be tud menni ott a féltégla már elakad. Ami az anyag keménységét illeti ami itt felmerült hogy a konyhakés is rozsdamentes. Tény hogy az Árpád híd Budai oldalán van egy kút ahol van kerékpár mosó. Bár rendszeresen szoktam ott frissíteni de bringát csak fürdőkádban mosok. Nem szereti a gőzborotvált
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #181196 üzenetére
Van néhány akvárium. Hetente 500 liter vizet nyomok szivattyú segítségével a kádba. Átmossa a szifont utána 1 méter vízszintes és jön 10 emelet lefelé
BENEFON DELTA--------N8
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #181193 üzenetére
Elhiheted, ennél sokkal nagyobb bajok is vannak. Mikor a Crest mk3 felnik sorra repednek el. Ha pattanósra húzod a küllőt korábban, ha lazára hagyod, talán kicsit később, de idővel mindegyik sorra reped.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bringasisti
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #181173 üzenetére
Szerintem annyira nincs értelme csapágy márkához ragaszkodni, bármelyik szétmehet hamar meg bírhatja sokáig is.
ZolkoW: Én még mindig azt mondom, hogy a kónuszos agynál nem találtak ki jobbat, csak a legtöbből kispórolják a minőségi anyagokat, ezért szarok. Az biztos, hogy kell rutin a kónuszos agy pontos beállításához. Illetve ezt csak akkor tudod kivitelezni ha tökéletes állapotban van az agy minden része.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #181239 üzenetére
De, csak a feléd néző oldalé. A másik oldalé a jelen állás szerint alul van, háttal, a kis sarkantyús rész mögött. [link]
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181249 üzenetére
Nekem csak a szín sokkoló
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181259 üzenetére
Én a féket nem igazán tudom elképzelni, hibrid autókon is, legalábbis amiről tudok, alapból össze van kötve a fékpedál és nyereg, csak egy mágnes szelep szétkapcsolja menet közben, hogy az akksit töltse először fékezésnél.
A váltó viszont simán lehet vezeték nélküli, dropper is.'92 Honda VFR 750
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #181249 üzenetére
Sajnos az új generációs pedelec motoroknak van egy kis mechanikai zaja lefelé menet, ilyen a Shimano EP8 és az új Bosch gen4 CX is. De ezt nem a bringa rovására írom, ezeket a motorokat még 100 másik bringába bele fogják tenni, ahol ugyan ez lesz a jelenség. Az, hogy nem mászik a legjobban, szintén nem feltétlen akkora gáz. Azért ez mégiscsak egy Super Enduro. Az agresszív lejtőzős geonak megvannak a korlátai. Persze azt is lehetett volna csinálni, hogy a láncvilláját hosszabbra veszik (mint ahogyan az sokan teszik is), akkor biztos jobban mászna, kevésbé emelgetné az elejét, de akkor meg lefelé lenne rosszabb.
6030D: Az a baj, hogy tudtommal nem.
bardi: Lehetne, de nincs. Egy Santa Cruz-nak meg tudom bocsájtani.
parkr: Már miért is lenne átbaszás? Ez a jövő! Szerinted az egy normális dolog, hogy egy váltó bovdenház cseréhez kiütök egy pressfit-es középagyat? Meg az egyre bonyolultabb össztelós vázakba tekereg össze vissza, rontja a váltás minőséget stb. Azt aláírom, hogy mindenkinek és mindenhova nem kell, de a felső kategóriában egy áldás! A 12 sebességes váltó rendszerek amúgy is baromi érzékenyek, egy kicsit szoruló bovden elcseszi a váltásod. A vezeték nélküli váltás fantasztikus dolog! Egy mai modern bringa technikai fejlettsége már meghaladta a bovdenes váltást, én így gondolom. Illetve országtiban is megvan a maga előnye.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181261 üzenetére
Az, hogy működjön nem bonyolult. Az viszont, hogy, minden körülmény között működjön, már kevésbé egyszerű, egyértelműen nem a kerékpár ipar az, ami ezt meg tudja oldani, egy pressfit csapágy gondot okoz... Szerintem wireless fék még sokáig nem lesz.
'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #181269 üzenetére
Nagyker áron, nettóban talán meg tudnám oldani
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #181273 üzenetére
Utána néztem jobban, van belőle a puruttya verzió, de azon minden belépő Sram, szóval a következő lépcső kellene, az meg már jóval drágább. Majd keresni kell egyet az olaszoknál, valami levetett orvosbringát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #181269 üzenetére
miért? a vezetékes nem pontos? veték nem igényel karbantartást, nem rohad el.
mellesleg ha nem 1x a rendszer, a több akksi még több súly lesz mint egy központi akksi vezetés rendszernél. ráadásul.... kurva ocsmány is lesz a váltó#181268 Toobee hívd aminek akarod, az etap egy többnyire nem létező probléma megoldása + marketing
nem kábelezhető vázakhoz szükségmegolsként jó lehet, meg talán fully-knál van értelme. máshová felesleges. AXS-ről meg nem sok jót hallottam még.az új Dura Ace-en sem azért lesz vezetéknélküli a váltókar mert szükség van rá.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #181273 üzenetére
Az a baj, hogy mozgó node-okról beszélünk, amikből akár nagyon sok is lehet nagyon kicsi helyen. Borzasztóan problémás ezt skálázhatóra csinálni. Ha egyedül mész az erődőben akkor ok, de pl. egy versenyen ahol mindenki ilyennel indul lehetnek problémák. Nehéz csatorna megosztási algoritmust kitálni ilyen esetekre.
Mivel semmi nincs róla publikálva, így azt sem lehet tudni milyen frekvencián dolgozik. Pl. 2.4Ghz-n a wifi, bluetooth miatt problémás. 900Mhz környékén van még egy szabadon használható sáv, ott viszont szintén sok minden lehet, távirányítós autó, drón stb.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #181273 üzenetére
Meg ha már olyan terepre kell, akkor előbb veszek egy használt, 26-os fully-t. Szerintem 120+120-as teló jobb lesz terepen, mint 1 db 140-es elől és hátul zéró. SZVSZ, de kíváncsi lennék olyanok véleményére, akik használták midkét típust.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- DJI FPV DRONE, GOGGLES V2, MOTIONCONTROLLER, DJI BESZÁMITÁSA Ára:289.900Ft Újszerű, hibátlan állap
- DJI FPV controller 2
- 18" Merida One Twenty Pro ( M ) eladó
- Új/bontatlan KuKirin S3 Pro (Kugoo Kirin) elektromos roller. 30km hatótáv. 25km/h.Gyorstöltés! 12kg
- Fujimi Mitsubishi Lancer Evolution V GSR 1/24 makett
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs