Hirdetés
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
- SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Mindenes bringát szeertnék építeni magamnak; 70% aszfalt, 30% enyhe terep.
(77 kiló vagyok, ha ez számít.)
Jelenleg egy V-fékes trekking vázam van hi-ten acélból, ami festésre szorul, és alig pár alkatrészem van még csak hozzá.
A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e valami jobb acél vázra cserélni?
Max 30-at tudnék erre szánni, de akkor már szuperjónak kell lennie.
Mivel jóféle acélvázat csak országútiban látok, ezért felmerül pár további kérdés (jóféle országú ti vs. a régi trekking vázam):
- szilárdság szempontjából egy jóféle országúti váz tartja-e a lépést egy kőnehét trekking vázzal?
- kényelem, rezgéscsillapítás szempontjából mi a helyzet?
- agyak, középrészek egyáltalán nem kompatibilisek?
- egy jobb fajta országúti fék összehozható-e egy pl. 37-40-es guival?Köszi előre is minden tanácsot.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz ludsimon #4074 üzenetére
30at a vázra szánnék.
Az a gáz, az egyben árult bringákkal, hogy (eddigi tapasztalataim szerint) mindegyik alu vázra épül, sok számomra felesleges alkatrészt tartalmaz, és nem olyan alkatrészekből épül fel, ami nekem tetszik.
Ilyesmi kormányt szeretnék, megfelelő fékkarokkal, színes fék- és váltóbowden házzal, alsó csőre szeretném a váltókarokat, stb, stb.
Ha tudtok olyan helyet, ahol egyedibb bringákat lehet venni acélvázzal, akkor ne kíméljetek, az sem kizárt, ha megtetszik.(#4073) rétisün: Köszi, pont ilyesmi válaszra gondoltam. Esetleg kromo acélvázat be lehet szerezni valahol? Figyelem az apróhírdetéseket, ezen nem múlik.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Nyugdíjas #4077 üzenetére
Heló!
Köszi az infót, ezzel megerősítettél abban, hogy ilyen kell. Pont a megszokott dolgokat szeretném elkerülni.
Egyébként a trekking váz csak azért fontos, hogy a 37-40-es gumit tudjak használni.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Azon töröm a fejem, hogy érdemes-e a trekking vázamhoz Shimano 2300 típusú hajtóművet venni az Alivio helyett. (Még az Alivio-t sem vettem meg.)
A nagyobb fogaskerekek miatt lenne jó, illetve a két tányér is elég számomra.
Minőség, és egyéb technikai dolgokban mire számítsak?
A váz egy régi acél trekking, amiből az adódik, hogy mtb agy van hátul, ehhez való 8 sebességes kazetta - ha ez befolyásolja a választást. A láncvonallal, és a lánc típusokkal kapcsolatos dolgokkal nem nagyon vagyok tisztában, ezért is kérdezek. (a kazetta és lánc sincs még meg)Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Erre esetleg valaki?
Másik kérdés, hogy a vezeték nélküli bringa kompjútereknél a jeledóban is cserélgetni kell az elemet?
Mire kell figyelni ilyen vásárlásakor? Megvehetem a 3000Ft-os noname-et is, vagy ezek nem ajánlottak?Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz venember83 #4851 üzenetére
Köszi szépen!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Pár kérdésem lenne a 8-9-10 sebességes láncokkal kapcsolatban.
1.) - A 9 sebességes hátsó váltóhoz jó a 8-as lánc?
2.) - mekkora a különbség terhelhetőségben, élettartamban, a SS, 8, 9, és 10 sebességes rendszerhez tervezett láncok között? Gondolom egyre keskenyebbek.
Ez azonos árcédulát nézve gyengébb láncot is jelent ahogy megyünk az egyre több sebességes rendszer felé?
Vagy valahogy kompenzálják ezt a "gyengülést"?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Köszi a választ!
Ez elég gáz. Nem értem, hogy akkor miért erőltetik folytona több és több sebességet... jó, tudom; pénz.
A SS lánc szélesebb, mint egy 8-as?(#4901) belaazallat: Köszi! Bár ismereteim szerint a 6-7-8-as lánc azonos szélességű...
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz rétisün #4906 üzenetére
(#4904) venember83, (#4906) rétisün: Köszi a válaszokat!
Akkor már "csak" pár kérdésem maradt:
- a nyeregcső mérete a váz cső belső átmérője, igaz? 28,6-os a vázam, de belül csak 25,x mm a hely, mivel jó vastag hi-ten acélból van.
- hogy tudom megállapítani, hogy miylen a kormányom mérete? A kormánycsapágy és a stucni kiválasztásához kell. Annyi tuti, hogy a régi fajta diós megldással műxik, de azon belül nem tudom a méretét. (ebike.hu szerint 1 és 1,1/8 col lehet, illetve 22,2 és 25,4mm)
- az outi külsők mérete mm-ben összehasonlítható a monti gumik colból átszámított méretével? pl egy 40-es outi gumi egyforma széles egy ~1,6-os monti gumival?
- ajánljatok nekem légyszíves egy hajtásláncot eg ytrekking vázas bringához! Mindennapi munkábajáráshoz kell, és néha hosszabb túrákra, enyhe terepre is.
Elsődleges szempont a strapabíróság, és az alacsony ár.Ami megvan:
- trekking váz
- régi XT első agy
- négyszögtengelyes monoblokk
- deore LX első váltóAmi még nincs, de ezekre ogndoltam első körben:
- 08' Alivio hajtómű 48/38/28
- 01' Deore LX silent clutch hátsó agy
- 08' Sora hátsó váltó SSAmivel kapcsolatban tanácstalan vagyok:
- váltókarok (leginkább a alsócsőre szerelhetőt szeretnék, de meggyőzhető vagyok)
- fogaskoszorú
- lánc
- másik hajtómű? netán nem négyszögtengelyes? Megéri?Nekem elég lenne 2x8 sebesség. Fontos, hogy legyen jó gyors áttétel. 11-26, vagy 12-28 körül gondoltam. Elöl minimum 48 legyen a nagyobbik fogaskerék.
Köszi, előre is a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
2010-es Deore agynál mennyivel lehet rövidebb élettartamú egy 2011-es Alivio (első+hátsó)?
Vagy vegyek B+ iparis agyakat? Városba, túrázni kell sok használathoz hosszú távra.Másik kérdés, hogy kormánycsapágyból és stucniból megéri megvenni a legolcsóbbakat? Milyen buktatók lehetnek ezeknél?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Van ötletetek, hogy hol lehet kapni olcsón színes minőségi küllőt és/vagy anyát? Ahogy néztem, elég zúzós áron vesztegetik ezeket, de hátha van kivétel.
Leginkább fehér, kék, zöld, narancs, citromsárga jön szóba, végszükséglet esetén fekete.
Nincs szükségem drága típusra, de valami alap DT minőséget azért szeretnék.Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Nyugdíjas #5201 üzenetére
Köszi a választ!
Tudom, hogy sokkal drágább, de a kérdésem arra vonatkozott, hogy van-e hasonló minőségű színes (akár más márka) nem sokkal drágábban.Viszont azóta megszültem a b.) tervet, ami az, hogy sima fémszínű küllő, és fekete anya.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem, hogy a küllőanya húzásakor hamar le fog jönni a festék róla. Van arról tapasztalat, hogy ezeknél mennyire strapabíró a festés?
Erről van szó.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Nyugdíjas #5206 üzenetére
Okés, köszi az infót!
Asszem utolsó kérdés, hogy kátyús útra, vagyes talajú túrákra, enyhe terepre milyen 622-es felnit ajánlotok?
Vuelta airline 4-re gondoltam, de ha van jobb, akkor szóljatok.
Az a fontos, hogy hosszú életű legyen, és nehezen menjen bele nyolcas, és lassan kopjon a fékfelület is.
37-es vagy 40-es külsővel használnám.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
183 centis magasságomhoz keresek acél-, vagy kifejezetten rugalmas aluvázat és merev villát 622-es (28-as) kerekekhez.
Azért trekking, hogy beleférjen a vázba+villába+fékekbe a 40-es gumi.
Kényelmes, de oldalirányba nem túlzottan hajlékony vázat szeretnék.Jelenleg egy kőnehéz hi-ten vázam van, amit festeni kellene, de csak akkor költök rá, ha végképp nem találok jobbat.
Köszi a tippeket előre is.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Cathfaern #5962 üzenetére
Okés, akkor lehet csak úgy simán alu váz is.
Ha olcsón veszek aluvázat, akkor drasztikusan növelem az elfáradásból adódó törés veszélyét, ugye?
Minden nap használnám munkába járáshoz, hétvégén pedig egy elég rázós földúton (77 kiló vagyok) szintén gyakran.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz sz_abika #6054 üzenetére
Én ezt úgy oldottam meg egy régi bringámon, hogy csináltattam matricát (nem volt olcsó) és így már hajlandóak voltak a több színű festésre, igaz felárral, mert 3 réteg festékre volt szükség.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Heló!
Van tippetek arra, hogy hol tudok 20k körül jó minőségű ciklokrossz vagy trekking vázat venni villával együtt? Neten nem nagyon találok ebben az árkategóriában... :S
Új és nagyon jó állapotú használt (festés nem probléma) is érdekel, de kizárólag 28-as kerékméret jön szóba.
Inkább a ciklokrossz geometriát részesítem előnyben.Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
-
félisten
Sziasztok!
Még mindig a váz választásnál tartok.
Az lenne a fő kérdés, hogy ha 37-es gumit akarok használni 622-es kerékkel, akkor csak trekking vagy ciklokrossz vázban gondolkodjak, vagy lehetséges esetleg outi váz is, amiben ez elfér.
Illetve outi fék is kellene, ami jól fog, és amibe belefér a 37-es gumi.
Azt már mondtátok régebben, hogy a 40-es ne fér bele az outi vázba/fékbe, ezért engdtem belőle.
Ha még a 37 és túl vastag, akkor mi az a max. gumi szélesség, ami outi vázba/fékbe belefér biztonságosan?Köszi,
BiciEladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz rétisün #6584 üzenetére
Ha van v-fék tüske, akkor kanti fékem lesz, de nem találok oylan vázat, ami jóféle acélból van, és a geometriája is jó, és még bele is fér a széles gumi.
Ilyet csak hi-ten-ből találtam, amilyenem most is van, tehát nem érdemes váltani.
Egy olyat találtam, ami cr-mo és még jó is lenne a geoja, meg minden stimmel, de az 48-as... Én meg ~182 vagyok.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Egy régi alap kategóriás (shimano altus + sunrace alkatrészek) trekking bringához keresek első és hátsó kereket és fogaskoszorút (7 vagy 8 sebesség).
Minél kevesebbet akarok rákölteni, de ugyanakkor félek a nagyon olcsó kerekektől.
Itt nézelődtem egyelőre: [link]
A súly nem érdekel, és akár sima csavaros is lehet, a lényeg, hogy ne menjen szét túl hamar.
Érdemes ilyen olcsón venni, vagy inkább nézzek drágábbakat?
Mire figyeljek?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Teasüti #7690 üzenetére
Köszi!
Az itteni olcsó kerekekkel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? 2-3 év munkábajárást és némi enyhe terepet kibírhatnak?
Az új fogaskoszorúval nem lesz baj, mert a lánc és a hajtómű is új. Mindkettő Sunrace. Az a típus, ami az ebike.hu-n a legolcsóbb. Már megvette a bringa tulajdonosa, így ezen nem tudok változtatni.
Egyébként mi a tapasztalat ezekkel kapcsolatban? Nagyon gáz minőségűek?Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Arra van valami trükkös megoldás, hogy a gyorszáras kereket csavarral fixen rögzítsem a vázhoz?
A gyorszáraz nem tudom úgy szétszedni, hogy a nyitós felét csavarral helyettesítsem, így csak a csavarbolt maradt, mint megoldás, de ha van erre való jobb megoldás, akkor örülnék neki.Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Négyszögtengelyes hajtóművet szeretnék venni.
Mivel Acera/altus alkatrészekből áll a bringám, úgy döntöttem, hogy első körben ezzel próbálkozom: Shimano Altus/Acera '08 (FC-M311)
Viszont nem hagy nyugodni a gondolat, hogy van kevesebb, mint fele ennyiért is papíron nekem megfelelő hajtás, pl.: [link] [kép].Ezek a nagyon olcsó cuccok menniyre használhatóak? Gondolom, kompromisszumosak, de miben?
Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz szatocs #8320 üzenetére
Köszi, az Acerával nekem is jó tapasztalataim vannak, de a kérdés inkább arra vonatkozott, hogy az annál olcsóbb 2-3 ezer Ft-os, pl. Sunrace hajtóművek mennyivel rosszabbak.
Van valakinek ilyenekkel tapasztalata?
Köszi szépen![ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Olyan trekking vázam van, amin az alsó csövön vannak a váltóbowden pöckei, azaz alulhúzós első váltó kell hozzá.
A baj annyi, hogy a középrész alatt lévő műanyag bowden-vezető elveszett, így sem alul, sem felül nem tudom vezetni a bowdent.
Ennek mi a becsületes neve, hogy rá tudjak keresni neten?
Esetleg valami alternatív megoldás?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Ted_Beneky #9792 üzenetére
Igen, arra!
Köszi szépen!(#9796) Xantomas: Neked is köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
A leendő bringámra szeretnék olyan gyorszár-helyettesítőt venni, vagy csinálni, amit csak szerszámmal lehet nyitni. Gondolom, így picit több esélyem van, hogy nem veszikle róla a kereket.
Milyen megoldások léteznek erre?Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Ted_Beneky #10045 üzenetére
Köszi a tippet, de ha ilyen árban vannak a gyári megoldások, akkor inkább a csavarboltot veszem célba.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz anaqer #10047 üzenetére
Ez nem is rossz ötlet...
Egyelőre még azt sem tudom, h kapok-e gyorszárat a megrendelt kerekemhez, de ha nem, akkor majd veszek olyat, ami megfelelő a célra.
Köszi a tippet! Tudtam, hogy a legegyszerűbb megoldás fog a legjobban tetszeni.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Fékbetétet keresek V-fékhez.
Olyan típust szeretnék, ami a lehető legkevésbé koptatja a felnit.
A piros Ritchey-ről azt olvastam, hogy puha anyagú: [link]
Ez meg állítólag csúcskategóriás: [link] Ez mit jelent azon kívül, hogy jól fog?Mit ajánlotok? Nem csak a felsorolt kettő közül akarok választani, bár nem lenne hátrány, ha színes lenne ( ), de ez nem komoly feltétel.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Dirtyz #10183 üzenetére
Köszi a tippet, de sajna most nincs raktáron.
Arról van tapasztalata valakinek, hogy azoknál a fékbetéteknél, ahol azt írják, hogy csak bizonyos típushoz jó, azok belemennek más típusba is?
pl. ez: [link]Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Vasinger! #10199 üzenetére
V-fékeim vannak, SRAM 9.0 fékekhez való cserélhető betétes féksarukkal.
A gyárilag bennük lévő Kool Stop betétek elkoptak, de ugyanolyanra semmiképp nem szeretném cserélni, mert szanaszét koptatta a felnit is.
Most új felnijeim vannak és valami kíméletes betétet keresek. A Shimano és az Avid betétek belemennek (ha nem is tökéletesen illeszkedve, de stabilan) a SRAM saruba, de most egyik sincs raktáron az ebike-nál, pedig jó lenne a rendelés többi részéhez csapni a betéteket is.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Sziasztok!
Fékbetétet vagy fékpofát keresek V-fékhez - imbuszosat.
Mindenki a "piros ricsi"-t ajánlja, mert az jól fog, de arról senki nem beszél, hogy mennyire eszi a felnit. Erről van valami infótok?
Kifejezetten felni kímélő típust keresek. Nem a húdenagy fékerő a lényeg, de azért esőben is jól használható legyen. Nem baj, ha gyorsan kopik, csak a felni maradjon sokáig ép.
Lehet 72, 70, 63, stb. méretű is.Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
-
félisten
Sziasztok!
Trekking külsőt szeretnék venni.
pl. ez megtetszett: [link]Azt írják, hogy B kategóriás.
Le is írják, hogy ez mit jelent, de egy másik terméknél mást írnak a B kategóriához.
Egyik:
"B kategóriás köpeny: kisebb esztétikai hibák előfordulnak rajtuk, pl: fakóbb, elcsúszott vagy elmosódott felirat stb. ugyanolyan keverékből, defektvédelemmel készülnek, mint a drágább, első oszályú gumik."Másik:
"B kategóriás köpeny: A gyári minőségellenőrzésen másodosztályúnak minősítették. Leggyakrabban ez a szövetszerkezet rendellenességét jelenti, tehát a gumi futás közben "üt". Reflexcsíkos kiviteleknél előfordulhat a fényvisszaverő csík körkörösségének hibája. Ezek a hiányosságok nem befolyásolják a használhatóságot, ugyanolyan keverékből, defektvédelemmel készülnek, mint a drágább, első oszályú gumik."Tapasztalatok szerint melyik az igaz? A második esetén az zavar, hogy lehet, hogy üt a kerék forgás közben...
Köszi szépen!!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Heló!
73-77 kiló között vagyok évszaktól és szabadidőtől függően, és mindenre használnám a bringát; munkába járás, túra, laza talaj, város, stb..
Hetente 3-4 alkalommal van időm bringával munkába járni. A munkahelyig vezető út részben erdős ösvény, részben aszfalt (30-70% az aszfalt javára).
Sportosan szoktam tekerni általában, de ha másokkal megyek, akkor persze lazulok.Eddig 37-es Schwalbe Land Cruiser-t használtam, aminél szélesebbet szeretnék, mert a bányatónál haverok jobban boldogulnak még a tesco-montikkal is ugyanilyen csak szélesebb gumival.
Előre és hátra is kell gumi.
Nincs bajom a Schwalbe Land Cruiser-rel, de nem érzem úgy, hogy megérné az árát - nem is tapad olyan jól poros talajon és esőben, ráadásul nem is elég gyors száraz aszfalton.
Nem tudom, hogy van-e ennél jobb, de pont ezt akarom kideríteni.Ha nem találok jobbat, akkor megint ilyenből veszek egy párat, viszont már 42-est.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
Tamoo, szki: Az a lényeg, hogy betonon suhanjon, de a földúton és esőben is irányítható maradjon. A ballonos gumi a kényelem miatt és a felütések elkerülése érdekében kell, illetve a laza talajon is jobban gurul tapasztalatom szerint.
Ha nincs jobb, akkor marad a 42-es Land Cruiser.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Cathfaern #11143 üzenetére
Cserére mindenképp szükség van, mert lassan egy 37-es slick gumival járok.
Abban reménykedtem, hogy valami olyan gumival találkozom, ami középen a land cruiser-hez haonlóan kis felületen érintkezik a talajjal (tahát jó betonon), de laza talajon viszont kapaszkodik a recéknek köszönhetően.
Mindezt a Land Cruiser is megteszi, csak gondoltam, hátha van (még)jobb is annál.
Egyébként szerintem nincs szükségem annyira mély redőkre, mint ami a land cruseren van.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen