Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KAMELOT

    titán

    válasz zolika39 #10215 üzenetére

    Az, hogy egy kezdőt hogy tanítanak be nagyban függ a betanító sofőrtől és attól, hogy te mennyire érzed a kamiont. Próbáld meg a Hubíkot vagy bármilyen kisebb céget. Ez a wabi elég bizonytalan a jövőre nézve. Igazán akkor tanulsz meg vezetni, majd ha egyedül mész.

    V1200 - 18CORE - SUPRIMX

  • fesii

    aktív tag

    válasz zolika39 #10215 üzenetére

    Itt volt egy még talán kolega aki nemrég kezdte az ipart gyorsan be is járt 1-2? céget aztán a wabihoz ment és rá is világított egy nagy problémára, mégpedig hogy nem megy kétszer ugyan oda. Olvass vissza picit....

  • chop

    őstag

    válasz zolika39 #10215 üzenetére

    Huhh, eleg sok mindenre kene reagalnom.

    Asszem en vagyok csak innen a Wabinal, tavaly oktoberben kezdtem, szoval meg kis fika vagyok a tortenetben, az, hogy jo-e vagy sem, nezopont kerdese. A kamionosdi embert probalo feladat, szerintem nagyon sokan nem is alkalmasak ra, ez persze nem nekem piros pont, hanem inkabb nekik fekete. Itthon szerintem tok felesleges mashova elmenni, nem sokat nyersz vele, plane a mostani helyzetben. Mindenhol napidijat hazudnak (Hubik, Rudi), aztan meg km lesz belole. A Wabinal nem es megkapod a penzed. En legalabbis eddig megkaptam, remelem aprilis 10-en is csonget a postas... :) Sajnos az egesz fuvarozasi szektor egy hazugsaggyar, aminek a legalso szintjen ott van sofor. O mar nem tudja tovabb pumpalni a problemat, igy meg kell valahogy oldania.

    A Wabi azert van - szerintem - szarban, mert annyira sok a gepe, hogy egyszeruen muszaj minden rossz melot elvallalnia csak azert, hogy guruljon a flotta. Jellemzoen a magam neveben tudok beszelni, 90-95%-ban ott vagyok idoben a lerakon es felrakon, de 90-95%-ban varni kell. Amig allsz, addig a ceg egy petakot nem keres. Es itt bizony sokat kell allni. Nekem ez nem gond, mert lefoglalom magam, de sok kollegam nem birja es panaszkodnak, hogy nem tudnak menni. En 3 het alatt meg nem mentem 7500-8000-nel tobbet. En azt gondolom egyebkent, hogy elemi szinten van a problema, mert egyszeruen keptelenek jol optimalizalni a flottat es megfelelo mertekre novelni a futasteljesitmenyt. Egy ekkora szervezetnek oriasi a tehetetlensege, ahogy fentebb irtam, sok olyan melot is bevallalnak, ami szerintem netto nem eri meg (2 tonnanyi cuccot vinni 400 km-re, meg ilyenek), de a nagy bukonal a kis buko is jobb. En biztosan drasztikusan lecsokkentenem a flottat, mert a jovedelmezoseg nem azon mulik, hogy hany geppel szallitasz, hanem azon, hogy ezek a gepek milyen kihasznaltsaggal mennek es elkuldtenem a roman/ukran/szerb soforok nagyreszet. Nekem persze a napidij miatt az a jo, ha minel tobbet allok, de ez persze ceges szinten egy ongyilkossag.

    Ha visszakeresel, akkor lathatod, hogy nekem nagy problemam volt, hogy mindig uj helyre kellett menni, ez a legtobbszor szivas. Egy ideje fixet hordunk, szoval ez a gond a mi csoportunknal megszunt, de most, hogy lealltak a gyarak, lehet, hogy megint ossze-vissza kell menni. Eleg sok mulik azon, hogy hova kerulsz, van olyan kollegam, akik rengeteget sziv, en szerencsere nem. De ez csak szerencse es lehet, hogy holnap mar nem lesz meg ez a melo es mehetek megint folyamatosan uj helyre.

    Az viszont biztos, hogy amennyiben hosszabb tavon is foldbe all a gazdasag, akkor nem fognak felvenni embereket, nemhogy ide, sehova. A sofor a kamion tartozeka es ennek megfeleloen csereszabatos. Majd ha jobban porog a piac, akkor lesz felvetel. En azt tapasztaltam, hogy amennyiben kellett az ember (nemcsak a kamionosdirol beszelek, hanem ugy altalaban), akkor ugy is felvettek, ha fel labad volt, ha meg nem kellett az ember, akkor leszartak, hogy nem iszol/dohanyzol/akarmi. Penz beszel, kutya ugat.

Új hozzászólás Aktív témák