Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
-
chop
őstag
válasz Somatom #9441 üzenetére
Azt irja, hogy folyamatos nyugati munkakkal. Ha te egy honapban csak 2 hetet melozol, akkor azt nem lehet osszevetni azzal, ha valaki allandoan nyomja az ipart.
Ha magyar cegnel nemzetkozi, akkor pl. a Wabinal 4 hetre megvan a 600-650 (Rudinal sztem tobb, de ok tobbet is mennek), mig egy osztraknal 2 800 + 13-14. havi.
Ez egyaltalan nem "eppen" tobb. Nekem akkor erne meg kimenni, ha meg tudom oldani, hogy ne kelljeb lakast berelnem. Mert kb. a lakber a pluszpenz.
[ Szerkesztve ]
-
chop
őstag
válasz Somatom #9446 üzenetére
Ebben az esetben arra lennek kivancsi, hogy miert meloznal teli honapot, ha aranyaiban jobban megeri kethetezni?
En - ha nem lennek raszorulva, akkor - nem csinalnam. Most pl. azon gondolkodom, hogy jobb lenne nekem ezt 4/2-ben csinalni, a penz picit kevesebb lenne, de ket het alatt faszan fel lehet toltodni.
KAMELOT: Nem a lakas a lenyeg, hanem a lakcim. Anelkul nem nagyon akar se a nemet, se az osztrak foglalkoztatni.
[ Szerkesztve ]
-
chop
őstag
válasz Somatom #9462 üzenetére
Pontosan, itt a munkaidot - en legalabbis - a tevekenysegi idovel azonositom, tehat amikor barmikor ugranom kell, hogy epp vezessek, rakodjak, papirozzak, targoncast kergessek, ugyintezore/kompra varjak, stb. Ez hetente 84 ora lehet. Maximalisan. Ez nyilvanvaloan egyik heten sincs meg, viszont eleg, ha atlagosan csak a 75%-a megvan, mar az is 63 ora.
De egyebkent igazabol az van, amit irtal (marmint Kamelot) egy korabbi hozzaszolasodban, itt 0-24 h munka van. Amikor odavagy, akkor a kamion tartozeka vagy, mint a porolto, vagy epp a kerekek. Es felreertes ne essek, nem panaszkodasnak szanom mindezt, csak tisztanlatas vegett, hogy - minden szepsege es pozitivuma mellett - ez a melo azert masszivan leepit szinte minden szocialis kapcsolatot. Talan a szulo/testvert nem (bar ha nincs kontakt, akkor azt is), de ezenkivul nem sok minden tart ki.
Egyebkent hallgatom Moldovatol a Penz szagat, ami a 80-as evekbeli kamionozasrol szol, na, a mai ahhoz kepest gyakorlatilag lofasz, akkor voltak csak igazan szarra zsigerelve az emberek.
-
őstag
válasz Somatom #9467 üzenetére
Kiszabott jó író szerintem is. Én ezekbe a "tényfeltáró", már ahogy lehetett akkoriban, műveiben szerettem bele a stílusába.
Szerintem sokat segített neki, hogy Kádárral személyes jó viszonyban volt, állítólag sokat sakkoztak is, ezért nyúlhatott érzékeny témákhoz is. De mindegy, remek a faszi ettől függetlenül is.XXX
-
őstag
válasz Somatom #9472 üzenetére
A jellem is fejlődik rendesen. Én (mi) megoldok egy bonyolult helyzetet egyedül, idegen közegben, ez qrva jó érzés hosszútávon, építő jellegű.
Míg egy pronyó már attól is kattog, ha át kell ugrani a szomszédos városba, vagy a hülye főnöke a seggében áll egész nap,haha.XXX
-
chop
őstag
válasz Somatom #9474 üzenetére
Nekem azert rengeteget segit, hogy korabban eveket mar eltoltottem kulfoldon, igy mar megszoktam, hogy a dolgok tulnyomo tobbseget meg kell tudni valahogy oldani, nem fog jonni apuci. Ha hivom is az iranyitot (amit nem annyira szeret), akkor inkabb olyanok miatt, mert admin hiba van, vagy epp le akarom magamrol tolni a felelosseget, ne engem bsztasson, en szoltam. De aki a huszas evei elejen kezd ebbe bele ugy, hogy meg szemelyautoval se ment tul sokat..hat, annak azert ez kibszott nehez lehet es a sok hiba miatt baromi dragae.
Az pedig, hogy fejlesztheto vagy adottsag, en azt gondolom, hogy is-is. Kell hozza talpraesettseg, ez biztos, de a rutin is sokat segit. Igazabol en azt latom, hogy a dolgok nagyresze automatizalhato, rutinszeru (ahogy egyebkent egy repulogep vezetese is...), viszont amikor valami varatlan tortenik, akkor kell a human eroforras.
En is csinalok baromsagokat, hat meg akkor egy full kezdo...de az tuti, hogy ez a melo az eletre es onallosagra nevel. Van ismerosom, akinek a felesege kesziti ki a ruhait reggelente...WTF?!!!!
[ Szerkesztve ]
-
chop
őstag
válasz Somatom #9478 üzenetére
Ne legyunk alszentek, ez alapvetoen igy van. Viszont azzal, hogy latja, hogy pontosan hol vagyok, mennyi idom van, stb., ezzel gyakorlatilag osszesen ket fek van, ami lassitja a tempot: maguk a cegek, pl. nem raknak meg, varakoztatnak, vagy csak holnap raknak meg/szednek le, illetve az, hogy idoben meg kell allni, maskulonben nincs parkolo.
-
chop
őstag
válasz Somatom #9481 üzenetére
Otcsillagos KMK lennel
Egyebkent az erdekelne, hogy pl. nemetben honnan tudom, hogy melyik kuton tudok zuhanyozni? A parkolason felul (amibol ugye ez a problema is szarmazik) ez volt meg nagy problemam, mivel ha csak 6 utan allok meg, akkor benzinkuton mar akkor sem lesz hely. Hugyosban lesz, de ott csak budi van. Szoval azon gondolkodom, hogy a kovetkezo turnusban akar delutan 3-4-kor is megallok valami kuton (akkor is, ha van meg boven idom), mert volt, hogy 3 napig nem tudtam furdeni es a cicamosdas krva maceras a fulkeben, meg egyszer boritom magamra a vizet, onnantol kezdve nem kell tobbet jonni.
Szoval van erre valami hack vagy otlet? Meg az ipari park is erdekelne, hogy mondjuk szaguldok a palyan, akkor honnan tudom, hogy a kozelben van-e ipari park, ahol lerakhatom vegre a szekeret? Menetkozben nem egeszseges guglizni.
-
chop
őstag
válasz Somatom #9485 üzenetére
Nem tudok iranyt irni, mert az utobbi 3 hetben 8 (Szlovenia, Olaszorszag, Franciaorszag, Hollandia, Nemetorszag, Svedorszag, Csehorszag, Szlovakia) orszagban voltam, szoval...
Kamelot: hat, igen, ponyvason azert mas a helyzet, elegge meg lehet izzadni a kotozesnel, foleg nekem, aki - meg - duplan dolgozik. Amugy meg a legszarabb az, hogy a krva targoncas is hajt, mint az orult, multkor Hollandiaban rakodtam papirt, ket raklap egymason. En a raklapok kozott alltam, elvedozni kellett, kotni, meg minden. Utolso raklap volt hatul, berakta a targoncas, modntam neki, hogy varjon mar, hadd huzzam at a gurtnit, mutat az orajara, hogy vege, bement, bmeg, becsukta a kaput, en meg ott ultem 3 meter magasan a potkocsin levo dupla raklapon. Es, bmeg, obegattam, meg szentsegeltem, hogy azonnal jojjon vissza, mert nem tudok lemenni (Hollandiaban TUDNAK angolul), szart ram. Tenyleg alig tudtam lejonni, a mocskos krva anyjat.
Amugy megertem a huto elonyet, de en konkretan a hutostol kettovel arrebb is nehezen alszom, azaz nekem ez nem palya.
Engem is raknak, eddig egyszer sem kellett pakolnom, de amugy is max bekazni kell, itt a melo a kotozes, ami azert eleg kemeny tud lenni, amikor 7 tonnas feltengelyeket kell lerogzitgetni.
"Azért a délutáni leállással nehogy gondod legyen, másik meg azzal magadnak csinálsz jót, hogy többet mész így másnap kevesebb marad."
Nem teljesitmenyre megyek, odaerek, amikorra odaerek. Ha kesek, akkor sincs para, csak epp nem jar a bonusz.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #9491 üzenetére
Nem feltétlen jobb. A pót elején lévő aggregátor nem olyan vészesen hangos a kipufogó meg felfelé tolja a hangot. Nekem a régi Carrier Genesis volt a kedvencem, az épp hogy búgott.
A konténeres pótokon alul van a genset és a kipufogó lefelé tolja a hangot a betonra. Ez sokkal hangosabb, mint a fülke mögötti aggregát pedig méterekkel hátrébb van. Engem sokkal jobban zavart, mint körábban a fülke mögötti aggregát.<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9519 üzenetére
Hát na.. ezt sem egy haszontalan dolog tudni, hogy ünnepnap full stop van. Köszi az infót.
Az egyik nyári szombati gurigázás tök poén volt anno. Időm is volt, kedvem is volt, elkanászodtam az osztrák határig, utolsó német kisvárosban Füssenben ledobtam a szekeret, hétfőig turizmus volt bringával. Akkor nyerték meg a németek a focivébét, nem kis partik voltak a városban. -
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #9531 üzenetére
Hát, nem csigát az biztos!Bourgogne-i törköllyel ízesített, Morvandelle-i (tájegység) pástétom.
Ha csigát akarsz, akkor az escargot szót keresd!
Létezik csiga pástétom is.[ Szerkesztve ]
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #9539 üzenetére
Múltkor nekem is egy hűtős mellé jutott hely, ráadásul folyamatosan ment.
Utóbbi időben úgy alszok el, hogy halkra teszem a rádiót, telefon automatikus ki-bekapcsolással, a Volvó magától lekapcsol 2 óra után 0-ás kulcs állasnál. Most egy picit hangosabbra hagytam, hogy azt halljam és ne a berregést. Simán összejött 10 percen belül.De, hogy a kérdésedre is válaszoljak: elég egy gombnyomasnyi erő.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
őstag
válasz Somatom #9556 üzenetére
Múltkor nekem is 2 db " lejárt " poroltóra az volt a válasz: " szerezz valahonnan " . Kösz bazge, Németországban.
Aztán szerencsére kiderült, hogy a palack másik oldalán volt az új hitelesítő matrica, csak rosszul volt berakva a tartóba, a régi matrica volt kifele. Én meg lusta voltam kivenni a rakodás előtti kontrollnál, szerencsére időben rájöttem.XXX
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #9563 üzenetére
Amikor átjöttem nemetbe tegnap este, tele volt a parkoló a határon. Nem is kívántam ott megállni éppen a budi meg az internet miatt. Rápróbáltam a két mezítlábasra, de a második előtt láttam, hogy szemben a kúton van még hely. Csak ahhoz Mulhouse felé kellett mennem. A francia határon se akartam hétvégézni, ott sincs fürdési lehetőség.
Még nem voltam a kúton, de bízom bennük, hogy lehet tusolni. Tisztán fogom a francia rádiót, a net nem fantasztikus, de tudtunk chatelni párommal. Nekem ezek lenyegesek.
Lehet, hogy ha Rheinfeldet vettem volna célba, akkor is itt kötöttem volna ki, csak több csámborgással. Elég sokáig voltak szabad helyek.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
HoTaZo
addikt
válasz Somatom #9588 üzenetére
Odáig biztos nem mentem volna most fel. De köszönöm az infót, elmentettem. Sajnos Strasbourg környékén nem könnyű, megfelelő, parkolót találni.
De nekem továbbra is ez a parkoló a csúcs. Sajnos csak 2x volt lehetőségem oda menni. Másodjára még a masszázs foteleket is rendelkezésünkre bocsájtották.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
zsid
senior tag
válasz Somatom #9598 üzenetére
Ide nem kell több - bár volt olyan hogy a 10 óra épp kiadta. Viszont amíg nemzetköziztem addig a 4,5 óra nekem baromi rossz volt. Pont olyna fuvarjaink voltak, hogy a 4,5 vagy kiadta normálisan vagy nem. Akkoriban az 5 órás vezetési limitnek jobban örültem volna, viszont utána a 45 helyett minimum 1 óra pihi kellene. A 45 perc ( főleg az osztott 45 perc) az semmire nem elég.
Én simán engedném a napi 10 óra vezetést minden napra, de napi pihenpőnek semmiképp nem engednék 10 óránál kevesebbet.
Nálam a 24 órás pihenő sem jön össze sehogy. Megállsz teljes műszak végén, alszol mondjuk 7 órát ébren vagy mondjuk 12-t és akkor 5 óra alvás után kezded ismét a teljes műszakot? Lehet az én napi ciklusommal van a baj, de szerintem a 24 óra az túl rövid, inkább csak felrúgja a normális ciklusodat.
Amíg nemzetköziztem addig én ezt így totális baromságnak találtam. Itt-ott szerintem engedni kellene, máshol szigorítani és jobb na meg főleg egyszerűbb lenne ez az egész.<tRucKdriFteR>
-
#27070592
törölt tag
-
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9621 üzenetére
Akkor mit szólsz azokhoz a helyekhez ahol nemhogy a tengerparton de simán az út szélén is pálmák nőnek?
Kanadai cégnél hűtőzik egy srác, de [rendszeresen átjár az USA-ba is fuvarban] , ez a yt csatornája. Ő pl családdal ment ki, hosszú távra terveznek. Ha meglesz a kanadai állampolgárságuk, azzal már leköltözhetnek nyugger korukra az USA-ba is. -
#27070592
törölt tag
válasz Somatom #9631 üzenetére
Ok, nem azt mondtam hogy csak az a jó. Az csak egy lehetőség, amiből van millió.
Elche nem rossz hely amúgy a fotók alapján. Nekem is bejön.KAMELOT: Hát az menjen oda aki ott akar élni és hajlandó elviselni a negatív dolgokat is, pl a telet. Ez a srác is azt mondja, tisztában van vele hogy azt a pénzt máshol is meg lehet keresni, de ők kifejezetten Kanadában akartak letelepedni. De az itthoni haveri kör neki is hiányzik.
Franc tudja különben, mi lenne a tuti. Nincs erre bevált recept. Meg közbejöhet bármikor bármi, pl egy baleset, ami után esetleg nem is tudsz kamionozni. Válás. Mittudommi..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen