Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
-
zsid
senior tag
Mindenki el van havazva?
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Az érvényben lévő köhém rendelet nem korlátozza a fényszórók számát. A tartó csőnek rendelkeznie kell tüv bizonylattal. A miskolci kpm nemzetközi vizsgán köcsögöl ezekkel,itt pest környékén nem foglalkoznak vele. Szerintem frissiteni kellene az ide vonatkozó rendeleteket mert régiek... Gyárilag sok autót szerelnek +2-4 fényszóróval.. Amúgy jó is ez,nekem is készül a magnumra:-P
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #396 üzenetére
F1 gumikkal aszfalton? Simán:-)
jah,egész pest 12tonnás,persze amíg nem volt M0,addig mehettél bárhol,most amikor már csak az megy be aki oda visz/onnan hoz... Vicc az egész. Majd a pestiek kifizetik a pluszköltséget.
Ma autószerelés volt. A volvonk vhol fossa az olajat. Önindítót cseréltem rajta,nyakig retkés lettem...
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Egy másik mondeo az áldozat,hétfőn kiderül mit mond a bank. Ha rábólint,akkor pénteken már azzal megyek haza. Szerdán próbáltam ki újpesten,szerelem elsö látásra.
http://www.hasznaltauto.hu/2965637_ford_mondeo_1999modelóról nem megy a linkelés
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Holnap egy fuvar és megyek haza. A kocsi már meg van rakva.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Itthon is van csőrös Scania (Bihariék huznak vele rövid billencseket) és csőrös NH12 Volvot is láttam már magyar rendszámmal. Szokott itt az M5ön cirkálni egy amerikai fülkés dupla húzós zöld NH12es német rendszámmal. Na az az autó!
Nekem a hűtős szerelvény 18tonna.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Wazze,ma mennyien összetörték magukat az M3ason. Pedig se meleg,se hideg nem volt. A 49esen én is majdnem lezúztam egy ignist... Mi van az emberekkel?
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #432 üzenetére
Ha van Bd akkor a C olyan 140től felfelé,majd 2év mulva E,az olyan 100tól indul. Orvosi 5évente 6-8k(már nem emlékszem),árufuvarozói sztem min 30k,páv 8k,vezetői kártya 8k. A tapasztalat,ami az első 30-40 000kmen nagyon hiányzik:megfizethetetlen,a többire ott a ...
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Itt áll mellettem egy fekete am.fülkés duplahúzós volvo. Besz@rás mekkora király. Én is ilyet akaroook.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
A kutya nem foglalkozik vele ki ül melletted.
Az meg nem árt ha nem vagy müszakilag full sötét,jól jöhet néha ha pár apróságot meg tudsz oldani.Én 9éves géppel 12éves póttal nyomulok,lehet néha a pót alá kell mászni,de vigasztal,hogy 1,5x annyit keresek mint haver az 1 éves szerelvénnyel XD
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #457 üzenetére
A mádi kollegával? Asszem vele beszélgettem nemrég. Vmelyik hajnalban 2en voltak a kocsiddal a gyáli tecsóban, az 1es rampára tolt rá a driver, én jól körberacsingoltma a magnummal.
Sztem nem az a gáz, ha egy kezdőnek tanítod a Volvo váltóját, hanem amikor egy 50 körüli, 25 éve nemzetköziző nem tud szétakasztani. Láttam ilyet ...mod: ma du 2 körül csak 70nnel dugigázott a nulláson az autóddal. Én meg nyomtam mint süket a csengőt, siettem haza
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz #27070592 #459 üzenetére
Én meg Mátészalkáról mentem vissza. Mivel 3 hete melóztam és eljött a hazaút ideje, kicsit állat módjára közlekedtem. Bocs mindenki, akire ráhúztam a pótot, vagy egy sávval arrébb tessékeltem
Mondom a csávó kajak nem tudta szétakasztani a Stralist, utána meg beletolatott egy Magnumba a géppel.
A nyerget már nekem is fel kellene zsírozni, majd jövő héten időt szakítok rá.
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Hjajj nemsokára megyek vissza melózni.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
-
zsid
senior tag
válasz concret_hp #482 üzenetére
Én hűtős pótot húzok,mehetek akkor is ha stop van(kivéve mélyhűtöttel).
Ha lerohad az autó akkor nemzetköziben azért mentenek,vagy megy másik vontató.<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #492 üzenetére
Sztem a V8 Scania az 16400 köbcenti. Régen a 360-380LE volt a tendencia hosszútávú fuvarnál, ez a 90es évek végére felment 420lóra, most meg a sima átlag 12literes common rail motoroknál a 440 ló a divat, ez a tümegcucc. Vannak a 11 literesek 400-410 lóval ( Iveconál 430 ), mer belföldre középfülkével jó az ( lásd TGA/TGX). Hosszútávon szvsz megéri a V8as 560+ lovas motorokkal dolgozni mert az átlagfogyasztás adott össztömegnél nem több sokkal, viszont az átlagsebesség az jóval magabb.
Nekem a Magnumban óra szerint 848e km van óra szerint. valóságban 1,2milla+ körül. Nekem 1650 a zöld zóna vége, 1600nál feljebb nem pörgetem, bár nekem több sebességem van ( +4) mint az FHban és rövidebbek az áttételek( kevesebbet viszont nem eszik ).
Ha odafigyelünk a Mack motorra, remélem még olyan 3-400 000ret elmegy.( A hengerfej 950 000, az újabbra az injektorsor 1 500 000).
Nekem csak B/C/C+E van.
Mivel most a kocsmából jöttem és megyek is tovább, ezért nem írok egyebet
mod a Magnum úthibáknál néha kidobja a 8.at, ha a tempomat ON akkor kipörög 3000ig. Van ám hangja XD
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #499 üzenetére
A Volvónkban 2 barig van skálázva a műszer, a fölé simán ki lehet nyomni( műszer szerint), hogy mi a valós azt nem tudom. De itt 2 db 2 literes hengert kell tölteni, nem egy 1.9TDIt...A fordulatszám kb fele a személyautóknak, szal dupla idő alatt kell 4 szeres térfogatot tölteni, akár valós is lehet ez a töltőnyomás. ( De nagy király vagyok így kocsmázás után XD ). A kipörgetésről meg : nekem 1650ig "zöld zóna", 1900-2200 a kék, ahol optimális a kioufogófék teljesítménye, asszem a Volvónál is Kb ennyi a VEB, szal lassításnál 2200-2400 rmp reális, gyorsításnál sztrem kizárt, hogy valaki addig huzatná, akkor tuti beküldene vagy 60 litert 100on.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
Egy havernak csütörtökön megált a Scaniában a felső sor. Ő a traktorral elindult Gyálról a biatorbágyi Scania szervízbe, M0, 25km/h
Én is meg fogom nézetni a váltómat, mert az egyik szelep nem kapcsol, és néha nem igazán akar váltani. Látom mindnekinek bejött a hét.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #503 üzenetére
A turbó nagyobb méretéből adódóan lassabban pörög fel és áll le , ez természetes, de nem "fél óra", sztem nem lassúak a nagy turbók. Nyomáskiegyenlítő szelep van minden turbóban, a felesleges töltőnyomás kiegyenlitésa miatt, csak ez a kipufugóba enged le.
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #506 üzenetére
Nekünk van egy ilyen mercink, MB1420as 7 sebességes kézi váltó, 2 rohadt nagy kürt rajta, szal full extra XD.
Nagy általánosságban azért a hivatásos gépkocsi vezetők közt is megvan a rangsor sztem, na a legalja népség azok akik billenccsel dolgoznak( azért vna kivétel ), ott nem kell semmire figyelni, nyomják mint süket a csengőt ... Azért a ponyvás/hűtős az már igényel egy kis IQt, mert egy elkúrt rakodás elég zsebbenyúlós dolog lehet. Az ADR meg már egy külön világ. ( Lehet hülyeséget írkálok, az lett volna a lényeg, hogy a billencsezők jó része nagy gyükér, főleg aki teherautóval jár ).
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #515 üzenetére
Nem akarom lehúzni az Aviát, de ahogy néztem a 7,5 tonnások önsúlya 4 tonna körül van, az A75/D75ösöknek, a 815ös közép hálófülkés Ategónak 4400kg, de az 150 lónál indul, az Avia csak 103. El lehet lenni akármelyikben, de ha napi 13 órát lehúzol benne, akkor sztem nem mindegy és érezhető a különbség. Árban a különbség használtan 500e HUF, akkor inkább az Atego, Daf LF, MAN.( lehet, nagyok az elvárásaim)
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs