Új hozzászólás Aktív témák
-
Killing
addikt
válasz tatabánya #11283 üzenetére
44 óra után már probléma nélkül kellene kezelni a kuplungot, igaz van aki kicsit nehezebben tanulja meg. Ezt meg kell tanulni, gyakorolj suttyóba valaki más autóján (vagy ha van már sajátod akkor azon). Még a forgalomba sem kell kimenni, érezd a fogáspontját a kuplungnak, csak 1-2 cm-eket gurulj előre-hátra, meglátod menni fog
Dízel autón sokkal könnyebb kuplungolni, azt felejtsd el, amúgy is a traktorok mennek gázolajjal.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
bzoley
veterán
válasz tatabánya #11285 üzenetére
Az első fél mondat csak kifogás akar lenni, de annak nem jó. 35 évesen kezdtem tanulni, szintén nulla gyakorlattal, de az első órán negyed óra indulj, áll meg után, mentünk ki a forgalomba. Az ilyen esetekre is jobb lett volna, ha megtartják az első rutin órákat. Igazából ez olyan dolog, hogy vagy ráérzel, vagy nem. Semmi esetre sem sorolnám a lehúzás kategóriába. Kivéve, ha szar a kuplung, de két oktatónál is próbálkoztál már. Az első saját autóm kuplungja viselkedett érdekesen, "szögletesen" fogott, nagyobb gáz kellett hozzá, mert problémás volt tartani. Aztán idővel "bekopott".
Az nehezíti a dolgot, ha ritkán, kevés ideig tudsz gyakorolni, mert mire valamihez kezdenél hozzászokni, abba is kell hagyni. A legnehezebb, lehetetlen helyzet, ha problémát okoz, hogy két lábbal, két pedált kell nyomkodni. -
bzoley
veterán
válasz tatabánya #11287 üzenetére
Ezesetben lehet, hogy neked jóval nehezebb dolgod lesz, mint az átlagnak. Lehet, hogy megpróbálnék minél gyorsabban túllenni rajta, akár kenőpénzzel is(nem te lennél az első), aztán saját autóval ráérnél gyakorolgatni.
Ezzel nehéz bármit kezdeni, van akinek több, van akinek kevesebb érzéke van a dologhoz. Tény, hogy a sok szünet, két óra között nem túl hasznos, volt hasonló érzésem egy-egy óra elején, de átlag tíz perc alatt sikerült visszarázódni, de néha még a napi két órát is keveselltem. Viszont az első 9 óra után nyugodtan, simán vettem a rutin vizsgát. Azt nem tudom, hogy talán folyamatosan nincs szerencséd az autókkal, és oktatókkal, de ezek csak valamivel nehezítenék a dolgot. Az én oktatóm elég nyers volt, szerintem kevesen viselték el, viszont hatékonyan elmagyarázta, mikor melyik lyukon kell kilesni, mihez kell viszonyítani, de közben nem kellett másra koncentrálni, csak a feladatra, mert a pedálok, és a váltó kezelésére nem kellett figyelni.
Volt egy ismerősöm(nem tudom volt-e jogsija, gondolom igen), többször is mentünk ide-oda. Menet közben nem is volt semmi gond, de az valahogy kimaradt, mit is kell csinálni megálláskor. Addig nyomta a féket, míg az autó le nem fulladt rángatózva. És nem volt képes megtanulni. Mentségére, nő volt -
mephi666
nagyúr
válasz tatabánya #11298 üzenetére
én most vagyok 30, 28évesen kezdtem szintén, lassan 1éve van meg a jogsi, de az a bajom, hogy nem tudok már eleget gyakorolni szeptember óta mentem kb 3szor 40-50km-t a céges dízel skoda praktik-al (1szer fulladtam le talán) meg párszor barátnőmék benzines f astrájával... dízelen tanultam és a benzines astránál érzem azt, hogy baromi kevés a rutin... főleg indulással van bajom meg szokatlan kicsit a szervó hiánya is (ez a 2 együtt elég idegenné teszi a kocsit) ...dízelnél az oktatóm nagyon jól megtanította szerintem velem a kuplung csúsztatását: tescoparkolóban a forgalommentes részen szlalomoztunk eleget a felezővonal csíkjai között csigatempóban meg aztán rutinpályán is kerülgettünk bójákat becsülettel (komolyan jót tett, hogy másik kocsinál is pillanatok alatt ráérzek már, hogy hol fog a kuplung)
nincs valaki ismerősöd, akinek tudnál fizetni, hogy vigyen ki mondjuk benzinessel hasonló elhagyott helyre, gyakorolni? ha egy benzinesen simán mennének már az ilyen rutinműveletek, akkor szerintem nem lenne gond... nekem meg az kell, hogy minden héten gyakorolhassak, mert legutóbb több hónap kiesés után vezettem egyik faluból másikba, közben 30-40km főúttal, körforgalmakkal és rendesen dolgozott bennem az adrenalin a gázadagolást kell sokkal jobban megszoknom indulásnál és más óriási problémám nincs, csak rutin kellene (1hónap múlva tervezünk barátnőmmel egy 240km-es utat nővéremékhez, autópályát kerülve, kis utakon... ott majd felváltva vezetünk, biztosabbnak akarom érezni magam már akkorra)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz tatabánya #11312 üzenetére
valahonnan nem tudsz szerezni lepukkant, akár műszaki nélküli polskit/ladát/trabantot/bármit? magánterületen azt csinálsz vele, amit akarsz és elég lenne tankolni: alapvető dolgok (kuplungolás, elindulás, megállás, parkolások, megfordulások, stb) gyakorlására ideális lenne és nagy hely sem kell hozzá... ha pedig bitang technikán megtanulnád rendesen az alapokat, akkor lehet, hogy sokkal könnyebben menne a forgalomban is minden
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz tatabánya #11315 üzenetére
sokan ingyen is megszabadulnak szívesen a lepukkant verdáktól, ha kifizeted az átíratást... mondjuk érdemes olyan emberrel megnézni azért, aki ért hozzá, hogy jó lesz-e gyakorlásra a gép, vagy 200méter után széthullik közúton azért nem ajánlom a gyakorlást, mert ha balesetet okozol, vagy megfog a rendőr, akkor pár évre elbúcsúzhatsz a jogsi gondolatától is (plusz jókora büntetés, ha nincs semmi papír a kocsira) ...valami magánterület (kert, szántó, bármi) lenne az igazi, ahol véletlenül sem veszélyeztetsz mást és legálisan gyakorolhatsz
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Zewa
senior tag
válasz tatabánya #11317 üzenetére
Igazán nem akarlak megbántani de ha nagyon nem megy akkor szerintem ne erőltesd a végtelenségig. Haver csaj is hasonlóan volt; egyszerűen a kuplung volt a mumusa. Nem érzett rá soha, 8x óránál elege lett és automatára váltott. Így már frankón megy neki a közlekedés.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
harry
veterán
válasz tatabánya #11339 üzenetére
Én sem érezném problémának - legfeljebb amiatt, mert tényleg még egy anyagi lehúzási lehetőség, bár azért az 5k nem annyira földhöz vágó 5 évente, ha megnézed, ennyi idő alatt mennyit költesz benzinre / kocsira -, de sokakra ráférne, hogy számon kérjék tőlük időnként. Főleg annak fényében, hogy változik is folyamatosan.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz tatabánya #11350 üzenetére
Pedig jó az, ha egyszer ráérez az ember, én kifejezetten szeretem használni - úgy értve, hogy talán hiányozna, ha automatás kocsim lenne, bár biztos kényelmes lehet. De én szeretek váltani, motorféket használni, stb.
Igazából ha megtanulja az ember, hogy hol a fogáspont, és ott szépen lassan engedi, akkor más gond már nincs is igazán vele. Ez is csak álló helyzetben érdekes, menet közben nyilván nem bonyolult használni.Az viszont biztos, hogy nem tanultam volna automata váltós kocsin, mit ér az a tudás? Tetszőleges kocsit nem tud elvezetni az ember (meg talán ilyen jogsival nem is lehet). Nem is praktikus, eléggé korlátok közé szorítja az ember.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
bzoley
veterán
válasz tatabánya #11355 üzenetére
Esetleg, ha csak a kuplungra koncentrálnál(már ha megteheted valahol)? Tehát nem nyomod a gázt, csak egy lábad mozog, és arra figyelsz, fülelsz. Egy időben "hobbim" volt, hogy a sarokig gáz nélkül mentem el. Okát ne kérdeztd, talán, hogy hajnalban kevésbé zajongjak. Egyes, kuplung lassan fel, majd vissza, kettes, kuplung megint lassan fel, a harmadikra nem emlékszem, talán belefért, messze volt a sarok. Mondjuk nekem elég rövid váltóm van, de egyesben indulgatni lehetne, ha lenne mivel.
-
Mikso
tag
válasz tatabánya #11359 üzenetére
Ne aggódj!
Én másodszorra mentem át, 200e km volt a tanuló autóban ami egy dízel Hyundai Accent volt. Nem szerettem, zörgött, csúnya volt, és még nem is ment jól. Lényeg hogy a 200e km alatt nem volt cserélve egyszer sem kuplung tárcsa!!!!!!!!!!!!! Tehát nem lehetett azzal az autóval szépen indulni.. Egyszerűen rángatott, nem volt meg a fogási pont, az első vizsgámon ezért le is fulladtam. Aztán a második vizsgám idejére megjött az oktatómnak a dugi pénze, aztán kicseréltette, na onnantól az a kuplung... Olyan volt mintha vajon csúsztatták volna Gyönyörűen lehetett vele indulni.
A jobb oldal miatt ne aggódj, én a vizsgáim alatt sem éreztem, a tükör sokat segített Mióta megvan a jogsim, hajtom az itthoni autókat, és a parkolások jól mennek, pedig amikor vizsgáztam attól fostam a legjobban Minden idő kérdése.Üdv!
-
harry
veterán
válasz tatabánya #11365 üzenetére
Nem kell a sírás, van, akinek nehezebben megy, nincs ezzel semmi gond, persze attól még kellemetlen, de idővel menni fog úgyis. Tényleg sok mindenre kell figyelni, meg hát új élmény ez vélhetően bármihez képest, amit korábban próbált az ember, persze, hogy nehezebben megy.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
jerry311
nagyúr
válasz tatabánya #11369 üzenetére
Ha szarul is megy, ne hagyd abba telre. Tavasszal meg szarabbul fog menni.
Kikellene talalni, hogy egyaltalan nem megy vagy csak a gyakorlas hianyzik. Probalj leszervezni az oktatoval (meg esetleg a munkaadoddal ha amr dolgozol) egy olyan hetet, amikor mondjuk minden nap vezetsz 1 orat vagy valami ilyesmi. Ha igy sem megy, akkor komolyan elgondolkodnek, hogy automatan tanuljak/vizsgazzak bevallalve, hogy utana csak automatat vezethetek.
Ha meg nincs meg a kocsi jobb oldala vagy mondjuk inkabb tererzetnek es az auto terbeli elhelyezkedesenek, meg hogy mekkora hely kell neki... Haaat lehet a vezetes nem neked valo.
Ne ertsd felre, lehet hogy eletedben egyetlen balesetben sem vennel reszt (sem okozo, sem aldozat), de aki beul melled az sikitofraszt kapna az elso 100 meteren. Van ilyen ismerosom, csak rola meg azt is nehezen kepzelem el, hogy sosem lesz baleset reszese.Egyik kedvencem tole: Ma sikerult megpadkaznom az alufelnit. Nem vettem eszre egy korforgalmat es tul gyorsan hajtottam be es neki csusztam a padkanak.
...nem vettem eszre egy korforgalmat... -
harry
veterán
válasz tatabánya #11371 üzenetére
Szerintem továbbra is hülyeség automatán tanulni, és olyan meg nincs, hogy valakinek nem való, ez nem agysebészet, nézz csak szét, mennyi szerencsétlennek is van jogosítványa, gondolhatod, hogy vélhetően azok sem remekeltek eleinte (sőt), mégis kaptak valahogy jogsit. Ez egy tanulható dolog, nyilván van, akinek könnyebben megy, másnak nehezebb, nincs ezzel gond alapvetően.
És ha legalább már lesz, akkor el lehet járni tanulgatni benzinköltséget amennyit szeretnél, míg biztosan érzed a kocsid, akkor lesz időd kitapasztalni valami nyugis parkolóban, vagy tudom is én.
Én sem azt mondom, hogy ténylegesen elégséges tudás hiányában ugorj majd bele a közepébe, nem kell eleinte nagy utakat meg fuvarokat vállalni, csak magadban, amennyit kényelmes.
És ha már belekezdtél, most kellene befejezni, később csak nehezebb lesz, ha újra kell kezdeni kresztől mindent, rengeteg időd és pénzedet kidobnád. Télig még sok idő van, addig simán belefér több vizsgaalkalom is, nem kell az elsőn átmenni. Azért a 60 óra vezetés nem olyan sok, hogy egy ilyen újszerű dolgot teljes biztonsággal megtanuljon az ember.Mintha lett volna már szó róla: esetleg másik kocsi, oktató?
Nekem is mesélte az oktatóm, hogy az egyik tanítványának bár mentek a dolgok, a parkolásokat valahogy sehogy sem sikerült megoldani. Így jött a megoldás, és megkeresték a legkeskenyebb kocsit (talán Wagon R+ volt?), és azzal könnyebben mentek a dolgok.
Tehát ha valami nagyon nem megy, akkor nem kell ugyanúgy tovább erőltetni, biztos van, amin lehet változtatni, csak azt mondom, nem érdemes feladni, keresni kell valahogy a megoldást.Vezetés gyakorisága: én eleinte 3*2 órát mentem (3*1 alkalom), de kicsit soknak éreztem utólag, nekem kellett idő ahhoz, hogy ülepedjenek a tapasztalatok, így szerintem nem biztos, hogy jó megoldás sűríteni. Persze lehet van, akinek ez segít.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Barcelona95
tag
válasz tatabánya #11357 üzenetére
Szia!
Ha nehezen megy az indulás, akkor adj egy kis gázt, érezni fogod, hogy az autó már elindulna és akkor szépen lassan felengeded a kuplungot.
Nekem is ezt javasolták, mivel eleinte én sem éreztem a fogáspontot, de mióta így csinálom, egyáltalán nincs gondom az indulással.Szeretek élni - és ez sok időt elvesz.
-
máyköl
veterán
válasz tatabánya #11373 üzenetére
Én negyedszer mentem át forgalmin.
Már majdnem feladtam én is, de jó, hogy folytattam...El ne hidd azt, hogy nem neked való az autóvezetés.
Ez egy baromság.
Ha meglesz a jogsid és vezetsz folyamatosan, rövid idő után a km/h -át kell nézned, hogy ne lépd túl a megengedett sebességet.
Eleinte szinte senki nem tudja bemérni tükörből a hátsó autótól való távolságot, de ez teljesen normális. Nyugodtan nézz hátra sávváltásnál, sőt, a vizsga biztosok ezt kimondottan értékelik.Menni fog!
-
Snooker
senior tag
-
Snooker
senior tag
válasz tatabánya #11432 üzenetére
Értem. Én elég jól kijöttem az oktatómmal. Nem sokkal volt idősebb nálam, 24 v 25 éves lehett, (én 17 évesen raktam le a jogsit). Egyébként tényleg rengeteg pénzt bele öltél, de hidd el, van aki többet. Szerintem pihentesd a dolgot egy kicsit. Nem tudom hol vezethetnél újra, mert ha kikapod megint ezt a biztost szerintem garantál a bukásod. A papírokat legalább megvártad?
nálunk úgy volt, hogy én mondtam meg mikor akarok menni vizsgára. tehát mondtam neki, hogy jelentsen be vizsgára, megkaptam az időpontot, utána a maradék órákat elosztva vezettem le. kb 4 órát vezettem egy héten, de votl oylan is mikor egyet. egyébként nagyon rendes volt, mert vizsga előtt is vezettünk, illetve képzeld el,... a város ahol vezettem kb 30 km-re volt a lakhelyemtől, és az oktató felvitt, én vezettem, hazahozott. 1 tanórának volt számítva. ami 1 óra volt az 50 perc helyet. ami 20 óránál már 200 perc plusz, illetve ha elbeszélte az időt, vagy bement egy helyre, volt rá példa, hogy annyival többet vezettem. Szerencsés voltam, jó embert fogtam ki!
[ Szerkesztve ]
-
albiosz
őstag
válasz tatabánya #11417 üzenetére
Sajnos hibáztál, be kell vallani, bár vannak ennél vészesebb hibák is. Ha nem ezért, akkor másért húzott volna meg a biztos, ha olyan napja volt.
Kicsit meggondolatlan voltál ezzel az otthagyunk csapot papot dologgal, de ez van, adott helyzetben nyilván ez jött magától.Én azt mondom, hogy most nem szabad leállni. Ha van lehetőséged más városban folytatni, akkor gyerünk! Tatabányán sajnos elterjedhetett a ,,híred", de legközelebb akár ki is foghatsz korrekt vizsgáztatót. Ha más nincs, akkor folytasd ott! De ahogy írtad most kezdtél belejönni (rutin pl. ment stb.), ezért én azt mondom, folytasd! Pár pótóra és hamar újra vizsga. Ha leállsz, akkor kijössz a gyakorlatból és kb. kezdheted elölről.
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz tatabánya #11463 üzenetére
nekem oktatóm azt mondta, hogy a legnagyobb hülyeségnek tartja: "mi értelme van? úgyis városban mászkálnánk, ahol van közvilágítás, vagy városon kívül kapcsolgatnánk a fényszórót és majdnem ugyanúgy látnánk, mint nappal... a forgalom is kisebb lenne... mit tanulnánk így? csináljunk helyette hasznosat"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz tatabánya #11465 üzenetére
próbáltam vizsgán ilyenekre figyelni, ott találkoztam először járatos busszal is, ami épp indult volna és lassítottam, előre engedtem oktatóm meg is dicsért vizsga után, mert simán elvágtak volna rajta, ha nem adom meg az elsőbbséget...
ui: egyébként ha széles az út, meg lehet előzni úgy a biciklis, hogy sávon belül maradsz... a záróvonal meg: vizsgán kell rá nagyon figyelni... ki lehet kerülni ezeket mindenhol... utána meg ha senkit nem veszélyeztetsz és néha rámégy? (mert mondjuk kátyút kerülsz ki) kit érdekel?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Bati0501
őstag
válasz tatabánya #11474 üzenetére
Ha elkapnak nem hinném,h helyszíni bírság meg ejnye bejnye lenne csak...Eltiltás a jogsiszerzéstől azt hiszem 2 évre meg jó kis pénzbüntetés meg még ki tudja...Na sztem egyiket se szeretnéd,főleg ha csak eltiltanának,akkor az eddigi 250e tényleg menne a kukába.
Nem hinném,h ezt könnyedén veszik és sztem jogosan. -
bzoley
veterán
válasz tatabánya #11477 üzenetére
A rutinszerzéssel még nem változik meg az, hogy a sikeres vizsgához szerencse is kell. Volt itt is, akit kamu indokkal húztak meg, mert csak. A le kell fizetni őket, és megszabadulni tőlük minél hamarabb. Jogosítvány nélkül nem igazán kéne parádézni. Elég egy véletlen baleset még akkor is, ha nem te voltál a hibás.
-
Bati0501
őstag
válasz tatabánya #11477 üzenetére
De szted mennyire büntetnek meg,ha elkapnak?10e-re?Én nem tudom,de nem hinném,ha ha egy gyorshajtás manapság min.30e,akkor egy jogosítvány nélküli vezetés sztem ennek többszöröse+eltiltás.Viszont itt is csak 3-20e-ről ír,viszont ha feljelentenek,akkor 100e is lehet:[link]
Ez sztem tök értelmetlen,mert ha van jogosítványom,de 50 helyett 65-el megyek és készül egy fotó,akkor az min. 30e-sztem itt még ennyi-,de ha nincs jogsim és elkapnak-mehetek szembe a forgalommal-persze ez túlzó,de ki tudja...,mehetek ugyan úgy gyorsabban,mint a megengedett-,akkor valószínűleg max.20e... -
Bati0501
őstag
válasz tatabánya #11480 üzenetére
Hát mi annyit csináltunk,h itt tőlünk pár száz méterre van egy olyan út,amit kb senki nem használ és van egy parkoló,na ma ott gyakoroltunk,de forgalomban nem.És nem is akartam volna.Sztem te is keress egy ilyesmi helyet,és gyakorolj ott.Tudom,ott olyan nincs,h busz kijön,akkor mit csináljak,de talán jobb is,mert egy,ha nem oktatóval és vizsgabiztossal vagy,akkor úgyse fogsz már beletaposni a fékbe,ha úgy jön ki,mert akivel mész,az úgyse fog megbuktatni+nem örül,ha leradírozod a gumiját meg netalántán hátulról belétek mennek,akkor meg már jön,h ki is vezetett+fizetheted a javíttatást,vagy ha nem,mert van biztosítás és sikerül megdumálni,h nem te vezettél,akkor meg rosszabb kategóriába sorolják a biztosítónál,az meg nem egy-két ezer Forintot jelent évente pluszba,kettő mi van,ha váratlan történik és nem tud belenyúlni,meg persze más kocsi,szóval a mumusod a kuplung megint más lenne.
Szóval ha vki oda adja a kocsiját Neked egy ilyen kalandra,akkor sztem először ilyen hipermarketek parkolóinak félreesőbb részein gyakoroljatok,ha meg annyira ki akarsz menni a forgalomban,akkor inkább hétköznap délelőtt,mint mondjuk péntek este vagy hétvégék délutánján... -
bzoley
veterán
válasz tatabánya #11480 üzenetére
Nézd, dühönghetsz magadban, hagyhatod a fenébe az egészet, de akkor kidobtál egy rakás pénzt, később meg kezdheted megint a nulláról. Nem vagy "különleges", sokan megbuknak okkal, ok nélkül, van, aki már a 3.4.5.vizsgára készül, ezek egy része lehet csak azért bukott meg, mert nem volt hajlandó fizetni. Mondjuk egy elinduló busz mindenhol kihagyhatatlan. A alap gondjaidat is ismerve ajánlottam már az elején - fair, vagy nem - a vb lefizetését. Eleve nyugodtan indulsz neki a vizsgának, mert tudod, hogy ha csak nem borítasz fel egy mentőt, valószínűleg egy óra múlva túl leszel az egészen, így a vezetés is jobban megy, nem kell idegeskedni. És nem utolsó sorban, nem fogsz azon agyalni, hogy jogosítvány nélkül ülj autóba.
Bati0501:
Ilyesmire pl. a melóhelyem is alkalmas terület, kár, hogy nem használtam ki. Utcák minden irányba, kereszteződések, ott aztán lehet tekeregni. Bár néha mennek, mint a bolondok.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Amazfit T-Rex - óra a dínóra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- EAFC 24
- Filmvilág
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen