Új hozzászólás Aktív témák
-
Templ@r
tag
Nem
Lásd Németórszág bizonyos autópályaszakaszai (nincs sebességkorlátozás), vagy Olaszország (csomó helyen csak 110-el lehet menni autópályán).
Alitak:
Szerintem se felesleges, legjobb példa erre az előzés 2x1 sávos úton, sokkal messzebbről észreveszed a szembejövőt...
[Szerkesztve][VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
jerry311
nagyúr
Szokás kérdése. Amikor bevezették, hogy lakott területen kívül kötelező, akkor is sokan elfelejtették ki/be kapcsolni. És mint mondtam, nem a sűrű forgalomra gondoltam
De mindegy, aki a mostani szürkületben is teljes díszkivilágítással (tompított+távolsági+ködlámpa) az ezek után is azzal fog, aki meg nem kapcsol fényt csak teljes sötétségben, az azután sem fog korábban. -
tildy
nagyúr
Remélem nem úgy gondolod, hogy az autós volt a hibás Éjszaka, kivilágítatlan úton, élegalább egy bicajos villogót viselnék, akkor is ha gyalog megyek. Nagyon brutál ám, mikor a szembejövő elvakít (még tompítottnál is) , valószínűleg én sem venném észre a gyalogost.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Templ@r
tag
Valószínűleg ezért találták ki (legalábbis amikor még én tanultam a kreszt, akkor úgy volt), hogy ha nincs járda, a gyalogosnak a szembe jövő sávban kell közlekednie, így ha az autós nem is, a gyalogos biztosan észreveszi a szembe jövő autót.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
Boxiné
tag
Dehogy gondolom, hogy az autós a hibás. Épp ezért mondom, hogy jó ötlet a mellény! Szerintem a kollégáim nem készültek arra, hogy este majd arrafelé fognak menni. Én sem vettem volna őket észre. Ismerem a helyet, ahol ez történt, sőt én is jártam ugyanígy ott este. Mi négyen voltunk, jobban tudtunk figyelni egymásra. És persze mázlink is volt!
"A mosoly a legrövidebb út az emberek között!"
-
tildy
nagyúr
válasz EQMontoya #1742 üzenetére
1. Én meg vezettem már éjjel, és ment előttem kivilágítatlan biciklis. Szerencséje volt, hogy lakott területen, se prizma, se villogó, se smemi nem volt rajta. A legbrutálisabb azonban a szomabt este, mikor diszkóba menő fiatalok gyalogolnak át a szomszéd faluba.... Na azt vedd észre főúton, ha jön valaki szembe.
2. : na mi az beszólogatunk, beszólogatunk? Miért gondolod azt, hogy ne engedtek volna el kirándulni? Az iskolabusz meg kb arról szlt nekünk, hogy álltunk, mivel a 6.30as busz a kórház felé ment, így teli volt idős emberrel....
Egyébként a buszos dolgo perpill nem érint, de nem tudom miért nem lázadozol akkro a gépkocsiba kötelező gyereküléstől? Ja, hogy az más?
Céges buszon minden ülésen van biztonsági öv, általában használom is.
Boxiné: huhh, akkor megnyugodtam. Már kezdtem mást hinni.
Egyébként nem feltétlen kéne ez a mellény téma, ha pl. olyan kabátokat, vagy olyan cipőket stb, lehetne csak eladni, amin van fényvisszaverő csík. Tényleg jó ötlet amúgy a mellény, és nem is drága. Aki éjszaka bicajozik, az meg legalább ezt a kis szívességet tegye meg. (A kis piros villogó is sokszor csak közelről látszik... )
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
jerry311
nagyúr
1, ezért kell a gyalogosnak a menetirénya szerinti bal oldalon közlekedni, szemben az autósokkal. Ha esetleg elvakítja az autóst a szembejövő, ami azért közel sem olyan vészes mint ahogy írod, akkor is lássa legalább a gyalogos, hogy ha esetleg ugrania kell az árokba.
2, Nem ellenzem a buszra gyerekülést, csak nem tartom ésszerűnek. Én is felnőttem gyerekülés nélkül, mert a szüleim vigyáztak rám. (Sőt, akkor még biztonségi öv sem volt hátul.) Nem voltak olyan hülyék, hogy állambácsi szabályai kelljenek a védelmemhez. Sajnos kezd elbutulni Magyarország is...
[Szerkesztve] -
jerry311
nagyúr
Well, gyorsulhat, attól a gyerekülés sem véd. A törésteszteket 64 km/h sebességnél végzik.
Egy frontális ütközésnél kb ennek a duplája de inkább háromszorosa a sebesség. Ugyanígy az útról letérő autók esetében is általában nem tud lassítani a vezető. Nem azt akarom mondani, hogy 64 km/hh a biztonságos, csak azt, hogy a fizika alapján, a mozgási energia, amit el kell nyelni négyzetesen arányos a sebességgel. Az előbb említett 2x-3x sebességeknél ez 4-9x energiát jelent, amit a gyűrődő zónák nem fognak elnyelni.
Azt is tegyük, hozzá, hogy a több autó mellé több ''vasárnapi vezető'' is társul, meg a vizsgakövetelmények is gyengültek, apáink/anyáink még sokkal szigorúbb vizsgakövetelményeket teljesítettek.
[Szerkesztve] -
addikt
válasz jerry311 #1759 üzenetére
Hát igen, van egy pár vezető, aki azt se tudja merre akar menni (legáltalánosabb körforgalom (te tudod hol kell ott indexelni, mert szerintem sok embernek fogalma sincsen, a napi tapasztalatok során)).
Vizsgakövetelményekről annyit, hogy most végeztem kb 3 hónapja, rengeteget módosult az utóbbi években a kressz (szigorúbb lett a forgalmi vizsga), szóval korábban ''könnyebb'' volt átmenni, mint most. -
jerry311
nagyúr
Maga a vizsga valóban szigorúbb, viszont a követelmények enyhébbek. Tehát kevesebbet kell teljesíteni, de azt szigorúbban nézik. (Legalábbis ahogy én látom az öregek beszámolói alapján)
Hagyjuk a körforgalmat, sokat járok madaras teszkóba (3 buszmegálló vagy 5 perc autóval), szóval rendszeresen látom mire képesek ott az emberek. Van aki simán bekanyarodik balra(!) körforgalomba...
[Szerkesztve] -
Eagl3
veterán
válasz jerry311 #1762 üzenetére
Dekomoly... (2. link) Tegnap pont akkor jöttem Feketehegyfelé a körforgalomnál és nem tudtam elképzelni, h. miért áll ott az a motor a rendőrautó előtt... mostmár tudom. Akkor a srác már nem volt ott de miért bilincselték meg? Ha belémjön egy motoros a parkolóban eztis megbilincselik?
-
jerry311
nagyúr
Jobbra fent a képek mellett olvasható a rövid esetleírás. Azért volt bilincsben és azért állították elő, mert a motor rendszámának egyik karaktere módosítva volt. Ez bizony legalább szabálysértés, de lehet, hogy bűncselekmény, nem ismerem pontosan az idevonatkozó törvényi rendeleteket.
-
tildy
nagyúr
válasz jerry311 #1757 üzenetére
1. Maga a ''szembemenős szabály jó volt, ez talán még jobb lesz. Egyébként hgoy kit , mennyire vakít el a szembejövő sokszor rosszul beállított lámpája, vagy xenonja, az egyéni érzékenység kérdése. Engem és a páromat is nagyon, és ezt nem nagyon lehet orvosilag kiszűrni
2. 20-25 évvel ezelőtt nem hajtott mindenki, mint az őrült, kevesebb gépkocis volt forgalomban. Ladák, zastavák, wwartburgok, trabantok. Igaz menni ezek is tudtak, d eúgy gondolom, közel sem volt az a nagy rohanás, ami manapság jellemző."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
válasz jerry311 #1762 üzenetére
Ugye olvastad azt is, hogy nem a mocisok voltak hibásak?
''Az Alsóörs felől Balatonalmádi felé tartó Opel Corsa személygépkocsi előzésbe kezdett, és frontálisan ütközött két szemből érkező motorral. Az egyik motoron egy alsóörsi fiatalember ült, utasa egy budapesti nő volt, a másik motort egy balatonalmádi fiatalember vezette. Mindhárman életüket vesztették. Az Opel 32 éves sorfőrje életveszélyesen sérült, őt mentőhelikopterrel szállították kórházba. A balatonfűzfői tűzoltóság tájékoztatása szerint a sofőrt a tűzoltók szabadították ki a roncsok közül.''
Szerintem a nő egyszerűen nem vette észre a motort.
Ahogyan pl. párom motoros munkatársát se az a taxis, aki le aki elékanyarodott balra (főúton ment a mocis srác is, meg a taxis is, egymással ellentétes irányba, majd a taxis balra akart kanyarodni, csak nem vette észre a motorost, amikor meg észrevette, akkor meg satufék... ) .Ja és még azt akarta a srácba beledumálni, hogy biztos nem volt kivilágítva (ismerem azt a motort, ha elindítod, automatikusan kapcsolja a tompítottat)"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
jerry311
nagyúr
A szembemenős szabály megmarad, a mellényes csak segít az autósnak, már amennyire érdekli őket. Majd az idő megmutatja, mennyivel csökkennek az ilyen jellegű balesetek. Remélhetőleg sokkal.
Persze, manapság mindenki siet. Már a gyalogos zöldön is figyelek, nehogy egy ilyen siető autós elüssön. No comment...
Persze a nagy sietségben általában 5 perccel előbb ér oda mint aki nem siet. Próbálkoztam már én is városban is meg azon kívül is, az előzgetős nyomulós egyrészt fárasztóbb, másrészt több benzint igényel, harmadrészt meg legfeljebb 5-10 percet nyer vele az ember, ami lényegtelen, főleg hosszabb utakon. Le is szoktam róla, nincs értelme. -
jerry311
nagyúr
Persze, hogy olvastam. És gondolom te is olvastad azt a rövidke hsz-t. Nem írtam, hogy a motorosok voltak a hibásak.
A taxis pedig észrevette párod munkatársát, csak éppen emberszámba nem. Tudom, én is estem már így keresztül taxin biciklive, kijelölt gyalog- és kerékpátkelőhelyen ahol nekem lett volna elsőbbségem. Sőt mivel 2x2 sáv volt és a külső sávban lévő autós megállt, hogy elengedjen, KRESz szerint a taxisnak a belső sávban is kötelező lett volna megállnia és elengednie. Taxisofőr. Ennyi. Ez az egy szó elmond mindent.
[Szerkesztve] -
dabadab
titán
válasz jerry311 #1757 üzenetére
''Én is felnőttem gyerekülés nélkül, mert a szüleim vigyáztak rám''
Azt azert reszletezhetned, hogy amikor egy balesetnel egy gyerek fejjel elore tavozik a szelvedon at, akkor konkretan hogyan vedik meg azok a szulok, akik nem a Kryptonrol szarmaznak?... Egyebkent meg ez az ''en is felnottem'' erveles teljesen ertelmetlen, ugyanis azok, akik annak idejen belehaltak a gyerekules hianyaba, most nem irnak ide a forumra.DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz jerry311 #1759 üzenetére
''A törésteszteket 64 km/h sebességnél végzik. Egy frontális ütközésnél kb ennek a duplája de inkább háromszorosa a sebesség.''
Erdekes az felvetes, miszerint a tipikus baleset ugy nez ki, hogy valaki ~200 koruli sebesseggel, fekezes nelkul hajt bele a masikba.
''a több autó mellé több ''vasárnapi vezető'' is társul, meg a vizsgakövetelmények is gyengültek''
Erosen gyanitom, hogy manapsag aranyaiban kevesebb a ''vasarnapi vezeto'', vagy legalabbis az tuti, hogy az autok atlagosan tobbet mennek. A regi vizsgakovetelmenyeket (amik nem nagyon kulonboztek a maiaktol) meg azert nem kellene nagyon peladual allitani, mivel a sok kalaposskodas atjutott azokon.DRM is theft
-
addikt
Tételezzünk fel egy olyat, hogy ma csak Trabantok lennének, kiváncsi lennék hány ember, menne úgy (eszetlenül), mint ma a jobb kocsikkal
Szóval röviden jobb autó, nagyobb sebesség, ámde viszonylag nagyobb veszély, nemcsoda, hogy egyre-másra tesznek az autóba ilyen-olyan biztonsági felszerelést, mert számolnak az őrültekre is, aki nem tartja be az alapvető szabályokat (minden esetben meg kell győzödni arról, hogy biztonságos-e saját és a másik félnek az adott helyzet) -
dabadab
titán
''ilyen-olyan biztonsági felszerelést, mert számolnak az őrültekre is, aki nem tartja be az alapvető szabályokat''
Azert nem csak orulteket erhetnek balesetek: az autozas alapvetoen veszelyes uzem.
Egyebkent meg nagyon csunya baleseti statisztikak lennenek, hogy mindenki Trabival robogna: regebben sem volt szignifikansabban lassabb a forgalom (sot: a varosi max. sebesseg pl 60 km/h volt), a biztonsagi felszereles meg kimerult az (ovfeszito nelkuli) ovekben, meg egy vacak fejtamla se volt, hogy ne torjon ki az ember nyaka egy kisebb koccanasnal.DRM is theft
-
jerry311
nagyúr
válasz dabadab #1771 üzenetére
Szüleim pl úgy védtek, hogy ésszerű szabályokat hoztak az autós viselkedéssel kapcsolatban. Pl. nem áll a gyerek a két ülés közt, hogy kinézzen előre. És hasonlók. Nyilván értelmes ember nem gondol arra, hogy majd baleset közben elkapja a szülő a gyereket, hogy ne repülön ki a szélvédőn, miküzben épp maga is azt teszi.
Frontális ütközésről beszélünk. Lehet én gondolom rosszul, de ilyenkor vagy nem fékeznek, mert hirtelen kerülnek egymással szembe a járművek, vagy csak az egyik fél fékez, a másik meg szinte az utolsó pillanatig gyorsít, hogy befejezze az előzést. Ha a járművek egymással szemben közlekednek, akkor a sebességeket össze kell adni. (Gyak. az egyiket állónak vehetjük és a sebességét a máskihoz hozzáadjuk. Fizika) Országút: 2 autó szabályosan közlekedve, kicsit fékezve kb 150 km/h. De ha nem fékez akko már 180. Ha mind a kettő jó magyar szokás szerint is 100-130 közt autózott országúton akkor már 200 km/h felett vagyunk...
''vasárnapi vezető'' így idézőjelben, arra akartam utalni, hogy gyakorlatlan vagy nem magabiztos az úton, esetlegesen városon kívül. A régi vizsgaszabályokon átment a sok kalapos skodás is valóban, szerintem velük inkább az a baj, hogy más vezetési stílushoz forgalomhoz szoktak az elmőlt 20-30 évben és nem sikerült megszokniuk az utóbbi 6-7 év vezetési morál változását. -
jerry311
nagyúr
válasz dabadab #1773 üzenetére
Az a baj, hogy ezeknek a biztonsági kütyüknek van egy olyan mellékhatása is, hogy a vezetők azt hiszik többet megengedhetnek maguknak, mert majd segít az elektronika. Csak nem mindig van így. Egyáltalán nem vagyok meggyőzve róla, hogy egy önjelölt Schumacher képes lenne elvezetni az elektronikamentes változatát az autójának. Arról sem, hogy 4-500 LE autókat vezessenek sima B-s jogsival, közúton. Nem sajnálom túlük, mert aki ilyen autót képes megvenni, az képes lenne a vele járó jogosítványt is megfizetni, csak legalább úgy Schumacherkedne, hogy van mögötte tudá is és nem az elektronika uralja az autót, amíg tudja, hanem a sofőr, aki nemcsak előre programozott esetek és reakciók közül választhat.
-
dabadab
titán
válasz jerry311 #1774 üzenetére
A gyerekules azert kell, mert a sima biztonsagi ov nem fog megfogni egy gyereket, egyszeruen nem hozzajuk van meretezve, ha gaz van, siman kirepulhet belole.
Frontalis karambolnal egy-ket ritka kiveteltol eltekintve senki sem olyan bator, hogy tovig nyomja a gazt, ott mar fekeznek rendesen, raadasul a sebessegeket sem kell osszeadni, ha ket auto osszetalalkozik (azonos sebessegesket, stb-t feltetelezve) annak (legalabbis egy ilyen elnagyolt modellben - a valosagban nyilvan rengeteget szamit, hogy pl milyen alaku az a valami, aminek nekimegy, stb) pont ugyanaz a vege, mintha az egyik szaladna bele egy falba (ami a NCAP teszteken is tortenik).
A kalaposokkal az a baj, hogy altalaban fogalmuk sincs, hogy mi zajlik korulottuk es nem kepesek egyuttmukodni a kozlekedes tobbi resztvevojevel, egyreszt, mivel nem is tudnak roluk, masreszt meg fogalmuk sincs, hogy ki mit es miert csinal.DRM is theft
-
AMD Power
titán
Ma eléggé megszívtam! Mondja az oktató menjek a piros kocsi után! Mondom OK. De én állat nem néztem a STOP táblát!
Volt is ám fék csikorgás!Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dabadab
titán
válasz jerry311 #1775 üzenetére
Biztos van valami ebben az ervelesben is, de pl az USA-ban az elmult 40 evben jelentosen csokkent a halalos kozuti balesetek szama es eros a gyanum, hogy ha valahol talalnank egy magyar statisztikat a baleseti halal / vezetett km szamrol, ott is jelentos javulast latnank.
''és nem az elektronika uralja az autót, amíg tudja, hanem a sofőr, aki nemcsak előre programozott esetek és reakciók közül választhat.''
Ha lehetne valasztani, akkor en megis inkabb maradnek az elektronikanal, egy human sofornek eselye sincs megcsinalni azt, amit mondjuk egy modern ESP rendszer csinal (mondjuk kezdve onnan, hogy nincs kulon fekpadal minden kerekhez), raadasul az elektronika soha nem fog bepanikolni, nem ugy, mint egy sofor (es nem csak a mazsolak, de mondjuk pilotak is, akiket pedig tenyleg alaposan kikepeznek), valamint az elektronika allandoan fejlodik, az emberek meg maradnak ugyanolyanok, mint regen.DRM is theft
-
jerry311
nagyúr
válasz dabadab #1778 üzenetére
Nyilván kevesebben halnak meg segítő elektronikákkal felvértezett autókban, mint nélkülük. (bár erről nem vagyok meggyőződve) Szerintem sokkal többet segített az utastér és a gyűrődő zónák megfelelő kialakítása.
Az elektronik nem rossz, mert segít. CSak az a baj, hogy az önjelölt Schumacherek még többet vállalnak be vele mint nélküle. Viszont képesek ugyanúgy bepánikolni, mint a bárki más. Ezen az elektronika sem segít, nem kormányozza vissza az autót a saját sávjába. Ebből adódik, hogy ezek a balesetek súlyosabb véget érnek. Biztosan van olyan eset is ahol pont az elektronika ment meg valakit...
Fogalmazásból sosem voltam, jó, szóval lehet, hogy ezért kell sok hsz-en keresztül magyarázni mit és hogyan gondoltam. -
Hellas
senior tag
Na a biztonságról ennyit...:este állok a lámpánál, 2x2 sávos úton...én a külsőben, mellettem horvát kamion a belsőben..lámpa piros..egyszercsak a kamion elkezd átjönni az én sávomba..nem vett észre....nekem jött, tolt le az útról...dudálok mint egy hülye, mire nagynehezen észrevett....hát k**** jó érzés volt...kiszállok, csávó is...én meg ráköszöntem szerbül.. kicsit meglepődött, aztán rendes volt....természetesen kifizette, csak az indexem tört be. Még jól is jártam, mert volt mitthon egy régi index búrám, ami rossz volt..most megcsináltam, és már bent is van...úgyhogy ebből jól jöttem ki...de azért igazán figyelhetne egy-két ember, hogy mit csinál...
-
Vekiboy
tag
Velem múlt héten majdnem ez az eset esett (de béna szóváltás) meg... Egy kamion meg egy buszos is majdnem letolt az útról..... A buszosnál már eldurrant az agyam és egy balsól előzés közben masszívan megmutattam neki a középső újjamat.... Sajnos még csak arra sem reagáltak hogy ráfeküdtem a dudára..... Kellene szereznem valami batman-es reflektort hátha azt észreveszik, vagy egy kúva' nagy hajókürtöt... Tényleg odafigyelhetnének a népek, egyre több baleset van.
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
-
jerry311
nagyúr
válasz Vekiboy #1781 üzenetére
Sajnos előfordul, elpg jó nagy holtterek vannak teherautónál és busznál is...
Persze ehhez az is hozzájárul, hogy sokan őgy közlekednek egy szép nagy járművel, hogy tuadtosan kihasználják a méretet és a félelmet amit mondjuk egy személyautóban ülő érez mellette. Neki elgörből egy kicsit (vagy kicsit sem) a lökhárítója, személyautó meg totálkárra törik... -
shteer
titán
meg tudja vki mondani most mennyibe van cakkpakk egy B jogsi? zéró bukóval számolva
..szerintem jónak tűnik
-
-
Vekiboy
tag
Ma reggel akaratom ellenére lehet kicsesztem egy tanulóvezetővel (akikkel egyébként előzékeny vagyok, mert emléxem milyen volt).. Jöttem be szegedre a bajai úton 90es tempóval, amikor egyszer csak kikanyarodott elém egy tanulóvezető (ott szoktak megfordulni, ő és ipp ezt tette). Már a szembejövő is majdnem belecsattant, nekem meg satut kellett fékeznek és így sikerült kb egy méterre mögötte megállni..... Reflexből ráfeküdtem a dudára, mert tiszta ideg lettem (féltem nagyon az autóm, elég sok munkám, és pénzem van benne). Aztán láttam, hogy valszeg még ráadásul vizsgázott is (hátsó ülésén vizsgabiztosnak látszó objektumot fedeztem fel). Szerintem meg is buktatták.. Kicsit lelkiismeret furdalásom lett, de szerintem ha megbuktatták, nem azért tették mert rádudáltam... Nektek erről mi a véleményetek??
Üdv"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
-
-
Vekiboy
tag
válasz Vekiboy #1794 üzenetére
De tudod mit mondok?? Ilyen esetben az oktatót legszívesebben kiszedném az autóból az ablakon keresztül. Az én oktatóm belenyúlt ha kell, vagy csak jelzett nekem, de nem engedte hogy ilyen helyzetekbe belemenjek. Múltkor egy fekete 5ös golf (tanulóvezető) a sulink elé jött parkolni, és nem belekoccant az én autómba???? Ott ült mellette a dagadt, tepedt f@sz oktatója és nem csinált semmit.... Odamentem, elküldtem az oktatót a kúva' anyjába. Szerencsére az autónak nem lett baja. Legalábbis ezt hittem egy héten keresztül, amikor is letört a kipuffogóm..... (pont ott tolta meg a kocsim)... 3000 forintomba került visszarakatni.. Nagyon örültem neki. De ilyen esetekben EGYEDÜL az oktató a hibás
"The meaning of war is not to die for your country, it's to make the other bastard die for his!" - Gen. George Patton
-
joey7
őstag
válasz AMD Power #1789 üzenetére
nekem 1100 ft-ba fáj egy óra.
a napokban beültem a párom VW Passat-jába,kiváncsiságból,h milyen.baszus,sokkal jobb vezetni mint egy Matizt! vhogy minden egyszerűbb, kézreállóbb,a pedálok is másként reagálnak.ha újrakezdeném akkor egy nagy autót választanék az tuti!
[Szerkesztve] -
jerry311
nagyúr
válasz Vekiboy #1794 üzenetére
Ha meghúzták ezért a manőverért az teljesen jogos. Kikanyarodni egy főútra úgy, hogy az ott elsőbbséget élvezőnek vészfékezést kell végrehajtani a baleset elkerülése érdekében, legyen is bukás. Inkább tanuljon még közlekedni, monthogy megnyúvassza magát meg egy másik autóst... (vagy többet)
-
Templ@r
tag
Mondjuk ha vizsgázott, akkor az oktató szerintem nem nyúlhat bele a vezetésbe.
[VeNY]-=SoG=-Templar by BF2; [VeNY]Templar75 by BC2
-
EQMontoya
veterán
válasz Templ@r #1799 üzenetére
balesetveszély esetén köteles belenyúlni, és ott azonnal bukó. Múltkor itt is igy bukott egy srác, balra kanyarodó 2 sáv, belsőbe ki, index balra ki, majd ment volna tovább egyenesen, a külsőből lehet ugye menni egyenesen és balra is, a busz a külsőből fordult balra nagyiven... ha oktató nem nyúl bele, srác belezúg a busz oldalába
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...