Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stellaz

    addikt

    válasz vicze #153 üzenetére

    Szerintem az a probléma, hogy nem a nulláról építi a céget a saját elképzelése szerint, hanem már egy létező céget akar a saját elképzeléseihez igazítani, lehetőleg azonnal. És ezt nagyon bénán csinálja. A twitter azért nem olyan, mint a tesla, vagy a space x, innen nagyon gyorsan elpártolhatnak a felhasználók, hirdetők, stb

    Illetve hát szerintem meg sem akarta ezt ő venni és most kétségbe van esve az elherdált 44 mrd dollár miatt.

    Eleve, ha ennyire át kell szervezni a céget, ki kell rúgni az összes szakembert válogatás nélkül és twitter 2.0 -t kell csinálnia a jelenlegi szolgáltatásból, hogy nyereséges legyen a vállalat, akkor mi a fene került ezen az egész kócerájon 44 mrd dollárba? Ennyi pénzt jól működő, értékes tudást/eszközállományt/koncessziót/stb biztosító cégekért fizetnek, vagy ennyit még azokért sem.

    A fentiek tükrében sem írnám le a dolgot, mert azért tett le már ezt azt az asztalra, de simán benne van, hogy most nem a zseniális cégvezért látjuk, hanem az enyhén begárgyult milliárdost.

    [ Szerkesztve ]

    Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt

  • Ringman

    nagyúr

    válasz vicze #153 üzenetére

    Twittert böngészve hány hirdetést látsz jelenleg? Már nincs hirdető, nincs bevétel csak a Twitter Blue havi 100e előfizetővel, 0 ellenőrzéssel.

    [link]
    In 2021, Twitter generated 4.46 billion U.S. dollars in advertising revenue worldwide. During the first week after the acquisition of Twitter by Elon Musk on October 27, 2022, the platform saw an exodus of users – some 877 thousand accounts were deactivated. Forecasts released shortly after the change in ownership projected that Twitter's ad revenue would increase some five percent in 2022 to reach 4.67 billion dollars but would then remain nearly flat for two consecutive years.

    tavaly óta *mindenki* beszüntette volna a hirdetést?

Új hozzászólás Aktív témák