Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz whitezo88 #93100 üzenetére

    az első évben feltétlenül, és továbbítani kellett volna a szerviz irányába.
    igaz, sokszor gyorsabb az ügymenet, ha már az első évben is kihagyja az ember a szolgáltatót és direktben a gyártói/szerződéses szervizbe viszi a készüléket, már ha olyan a helyzet, hogy nem jár külön nagyobb kitérővel idő, távolság...stb. tekintetében utóbbi módozat.
    a telekom több/sok céggel áll szerződésben a t-pontok üzemeltetése kapcsán, és sajnos nem egyre van panasz, hogy nagyon elmentek a csak értékesítés irányába és sok más ügyintézést lepasszolnak, amiből nincs anyagi haszon, hanem csak munka van vele.
    bár nekem is van ilyen irányú negatív tapasztalatom - nem kimondottan szervizes, de eszközök leadásával kapcsolatos, amit meg is panaszoltam, mert a vonatkozó ászf szerint is nekem volt igazam -, de nem általánosítok, néhol nagyon korrektek, máshol meg kimondottan sok a panasz, bizonyos üzletekben kifejezetten a szerződéses cégek vezetőire panaszkodnak, hogy így irányozzák elő a dolgozók munkáját - már ha lehet hinni az ügyintézők által elmondottaknak -, máshol meg csak ügyintézője válogatja, hogy milyet fog ki az ember...

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák