Új hozzászólás Aktív témák

  • Zsolaf

    addikt

    válasz leroyclub #51188 üzenetére

    3000–3999-es (3004-es, 3013-as, -es, 3018-as, 3164-es, 3194-es stb.) hiba: A 3000-es tartományba eső hibakódok általában azt jelzik, hogy az iTunes nem tud csatlakozni a frissítési szerverhez (gs.apple.com) a 80-as vagy a 443-as porton keresztül.
    Frissítse az iTunes programot a legújabb verzióra.
    Bizonyosodjon meg arról, hogy a számítógép dátum- és időbeállításai helyesek.
    Ellenőrizze, hogy a biztonsági vagy tűzfalszoftver nem akadályozza-e a 80-as vagy a 443-as port használatát, illetve a gs.apple.com címen elérhető szerverhez való kapcsolódást.
    Kövesse a Biztonsági szoftverekkel kapcsolatos problémák elhárítása című cikkben leírt útmutatást. A probléma sok esetben megoldható a más gyártóktól származó biztonsági szoftverek eltávolításával.
    Előfordulhat, hogy a hosts fájl bejegyzéseinek valamelyike átirányítja a gs.apple.com címre irányuló kéréseket (lásd a fenti, „Nem lehet kapcsolódni az iOS szoftverfrissítési szerveréhez (gs.apple.com)” című szakaszt).
    A problémát az internetes proxy beállításai is okozhatják. Ha proxyt használ, próbálkozzon a folyamattal nélküle.
    Próbálja meg a visszaállítást kipróbáltan jól működő hálózatra csatlakozva elvégezni.

Új hozzászólás Aktív témák