Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • q2w3

    senior tag

    Sziasztok!
    Ma elkezdtem nézegetni ismét a laptopokat, és leragadtam a HP dv6 6150 SL-nél.
    Az lenne a kérdésem, hogy mennyire hordozható a gép? Azt olvastam hogy elég masszív, viszont van rendesen tömege. A méretei nem túl zavaróak hordozáshoz? Nekem egyetem mellé kéne egy olyan laptop, ami megbízható, nem romlik el, hordozható és teljesítményben is meglegyen az i5, 8gb ram és egy közép kategóriás vga.
    Néztem kisebb , 13-14"-os laptopokat, de mivel ez a dv6 most 200.000 a notebookstore-on ezért nem szívesen adnék kit annyit értük.
    És végül még annyira lennék kíváncsi, hogy az akksija mennyi ideig bírja? Főként az érdekelne, hogy csak böngészéssel, vagy film nézéssel. Játszani csak otthon játszanék töltő közelében.
    Előre köszönöm a válaszokat.

    ui: Természetesen Spyduck megkereslek, ha sikerült döntenem a laptoppal kapcsolatban. :)

  • q2w3

    senior tag

    Sziasztok!

    Nem tudom van-e itt a fórumon, aki hasonló problémában érintett.
    2019 decemberében vásároltam egy használt HP 840G6-ot, 3 év garanciával. Kicsit hibás volt a kijelzője, de úgy voltam vele, hogy jó áron tudok hozzájutni, garanciában pedig, mivel üzleti gép, gyorsan cserélik. A HP gyorsan ki is küldte a szervízes kollégát, aki elvitte a gépet dec 13-án, azzal a mondattal, hogy megpróbálják karácsony előtt visszahozni.
    Először december 20-a környékén beszéltem velük, azt mondták nincs alkatrész, ezt követően január elején, amikor azt mondták rossz alkatrészt küldtek és most megint rendelni kell. Rá 1 hétre azt mondták, hogy azt sem tudják megmondani mikorra tudják megcsinálni a gépet. Én ezt január végén megelégelve jeleztem, hogy akkor cserét szeretnék kérni, mert nem tudják ésszerű időn belül javítani. Erre azt a választ kaptam, hogy protokoll szerint 56 nap után lehet cserét vagy visszafizetést kérni.
    Megvártam a jelzett időpontot és jeleztem, hogy lejárt a határidő cserét kérnék. Erre rá 1 hétre szó nélkül visszaküldték a szervízből a gépet javítatlanul, ráadásul úgy, hogy be sem lehet kapcsolni akkumulátorról. Az aksit valszeg elfelejtették bekötni.
    Aztán 2 hétig mindennap hívtam őket telefonon, először azt mondták menjek viszonteladóhoz mert a vásárlást követő 3 napon belül vettem észre a hibát. Amikor kifejtettem telefonon, hogy ez nem fog működni mert azóta eltelt 2 hónap, akkor bocsánatot kérve jelezték, hogy a kolléga hibás választ adott és már csak jóváhagyásra várnak az ügy kapcsán ami 1-2 napon belül meglehet. Ez volt február 17én. A további hívásokra csak annyit mondtak hogy nincs visszajelzés. Február 27én írtam nekik, hogy jogi útra terelem a dolgot ha nem csinálnak valamit, erre annyit írtak vissza, hogy nagyon sajnálják, ők dolgoznak az ügyön és legyek türelemmel.
    Most Március 10-e, a gép szar, ők meg nem jelentkeznek. Az ügyem a panaszkezelési osztályon van, akiknél nincs telefon, ezért felettessel sem lehet beszélni, egyedül telefonon a garanciális ügyintézők kapcsolhatók, akik futárként kérdezgetik a panaszosokat hogy mi a helyzet. Semmit sem tudok tenni, hogy előre lépés legyen. A ptk-ban pedig csak annyi van rögzítva hogy ésszerű időn belül kell javítaniuk a gépet.

    Esetleg más is van most hasonló cipőben?
    Van ötletetek mit tehetnék?

  • q2w3

    senior tag

    válasz SeniorTilla #50689 üzenetére

    Rendben, köszönöm a válaszotokat!

    Most írtam ismét a HP-nak, hogy van-e fejlemény. Ezzel párhuzamosan próbáltam felhívni a fogyasztóvédelmet, de nem veszik fel, talán délután.

    A békéltető testülettel volt egy nagyon hosszú és eredménytelen esetem, így azt hanyagolnám, mert olyan lassan jön visszajelzés, hogy ha az ember rosszul kezd bele akkor bukja.

    Szeretném tudni, hogy pontosan kivel szemben kell érvényesíteni a jótállási jogom, a HP-val vagy a kereskedővel szemben. Egyébként egy kis üzletben vettem használtan 0%-os áfával, nem gondolom, hogy érdemben segítene, ha odafordulnék. A szervíz, akiknél a gép volt, segítőkészek voltak, gyorsan reagálnak, csak ők meg a HPtől kapják az utasítást és az alkatrészeket is, így ők nem voltak hatással az ügyre. Egyedül a HP-t látom megoldásnak.

  • q2w3

    senior tag

    válasz SeniorTilla #50695 üzenetére

    Szia!

    Használtként vásároltam a gépet, de az én szemszögemből a 0%-os áfa miért hátráltató jellegű? Rajta van a kereskedő összes adata. Ha ő ezt így eladta, akkor neki származhat belőle baja. Mi alapján tagadhatná meg a HP a garanciát, ha mindenhol látszik, hogy a gép garanciális?

    Csak érdeklődöm, mert nem tudtam arról, hogy erre is figyelni kellene vásárlásnál. Sok helyen még számlát sem adnak. Itt most egyébként el is kérte a számlát a HP.

  • q2w3

    senior tag

    válasz SeniorTilla #50700 üzenetére

    Nem pont 36 hónap, én decemberben vettem és valamikor októberben lett vásárolva, vagy legalábbis a garancia onnantól indult.

Új hozzászólás Aktív témák