Új hozzászólás Aktív témák

  • mustad1

    tag

    1 RÖVIDKE TÖRTÉNET.

    4 hónapja vettem egy 1020ast. a hard drive protectoin nem működött. (a saját vistámmal igen) 4 hónap és 32000!!! ft telefonálgatás után sem tudodd segíteni az ügyfélszolgálat. ígérgettek meg stb, hivnak, visszaírnak ilyenek. mindig nekem kellett hívni őket (érdekes de az utóbbi időben ha kiirta a számom a mobil akkor sohasem tudtak kapcsolni munkatársat, de ha letiltottam láss csodát). Nah 3 napja beszéltem egy kedves hp-s hölggyel, mondtam h van e lehetőség valami jogi lépésre, reklamációra. Mondta igen, és elindította az ügyet. Másnap hívott is egy emberke HP-től. Kérdezte mi a gond, én elmondtam, erre Ő mondta h látja az esetet, tudnak a hibáról a vista sp1 el nem jó a hp progija dolgoznak az ügyön, és ha kész a frissítés szól. (ebben az a szomorú ha ezt 3 hónappal ezelőtt elismerik akkor nekem rengeteg pénzt megspóroltask volna, de arra hivatkoztak h egyedi hiba, hiába mondtam h nem az mert ittis van másnak is)
    nah ennyi lett volna az én kis történetem.

    pana fz 28. abszólúte kezdő, de! lelkes!

Új hozzászólás Aktív témák