Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz vadászcsiga #637 üzenetére

    Nem, az úgy van, hogy az éjjeli utazásnak van sok előnye és pár hátránya.
    Nagyon sokan inkább napközt utaznak, így a szervezett buszos utazóktól eltekintve a többség napközt utazik, éjszaka mindig kisebb a forgalom. Ez igaz Pestig, Pesten át, és főleg az M7-re is. Zágrábnál kezdene sűrűsödni, a Lučko kapunál katasztrofális tud lenni az áthajtás 20-40 perces ácsorgással. Nappal. De éjszaka 1-2 perc maximum.
    Másrészt vegyük azt, hogy a szállás 14:00-tól foglalható el. Logikus lenne hajnalban indulni, délelőtt utazni, 14:00-ra odaérni, csakhogy ha ismeri valaki a helyet, és tudja, hogy egy délelőttöt el tud tölteni autóból strandcuccot kipakolva a strandon, akkor tulajdonképp ingyen kap egy fél nap strandolást pluszban. És utána mehet szállást foglalni. Nekem az a fél nap is sokat jelent.
    És ott van a klíma. Napközt ha mondjuk 28-32 fok van, akkor elkerülhetetlenné válik a hosszú úton a klímázás, és akkor sem teljesen komfortos. Éjjel nem szokott szükség lenni a klímára, Karlovačko utántól fölfelé a hegyeknek meg van hogy 10-12 fokig lemegy, na akkor fűteni kell :)
    De Pula-Isztria innen a lakásunktól 730 km.

    Ja hátrány: fáradtság mindenképp, és a többség nem szeret éjszaka sötétben vezetni. Előtte kicsit meg kell erőszakolni a bioritmust, és még akkor is fárasztóbb éjszaka 500-600 km-t lenyomni. Nekem az M7 szokott gyilkos lenni Kb. Fehérvártól Kanizsáig. Meg a legunalmasabb rész odaát határtól Zágrábig.

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák