-
GAMEPOD.hu
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
válasz Dashes #38081 üzenetére
Kicsit játszani kell vele. Az új típusú egyrészt kicsi sarus (jobb helyeken adnak átalakítógyűrűt is hozzá), másrészt az alsó talpából vágni kell óvatosan, mert kilógna a tálcából...
Én is megvétel után vettem észre, de már nem akartam visszaküldeni, keresni másikat...
Alul, a hosszabbik oldalán elől és hátul is van 1-1 műanyag perem, ami kb fél-fél cm-ert lóg ki. Ezt kell levágni pl. egy éles sniccerrel, nagyon ügyelve, hogy véletlenül se találj be a savas közegbe...
-
nagyúr
válasz Dashes #42220 üzenetére
Az elején nem volt hang, már majdnem megvédtem ezeket a lámákat Aztán gyanús lett előröl kezdtem nézni...
Én sem szeretek mindig határon menni, legutóbb gokartban is majd beszartam a 2x8 perc után annyira izomlázam volt Csak vagy élvezed az autókázást, vagy versenyzel
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
zolynet
addikt
válasz Dashes #42592 üzenetére
Láttam, figyeltem. Martinnal most beszéltem, neki már a gumik nem voltak túl jó állapotban, és így is milyen szépet ment. Itt már valószínűleg az is bejátszott h ideálisabb volt a hőmérséklet. Az a 21-22fok, annál ideálisabb nincs is!.
Azt gondolom hogy majd új gumikon és nagyobb féken nekem is meglehet a 2:19 eleje, meglátjuk.Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
senior tag
válasz Dashes #42849 üzenetére
Úgy emlékszem 185/65 14" váltóméret a gyári 15" 195/55-höz képest.
Nálam amik beváltak télire: Nokian és kumho, bár a mintázat majdnem mindegyik típusnál változik, így a jelenlegi kínálatot úgysem tudnám ajánlani, kb. 3 éve vettem utoljára téli gummát, akkor a Kumho kw23-at újonnan. Előtte 4 évig a nokian volt újonnan, előtte 1 éves Falken, azt nem ajánlom inkább, előtte pedig a kocsihoz kapott Uniroyal ami sajnos gondolom a kora miatt is már eléggé fos volt, csúszkáltam vele ha akartam ha nem.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Fkris
őstag
válasz Dashes #44168 üzenetére
Nekem D15Z8 van (MB3), ott 10Nm el kevesebb a nyomaték, pedig elvileg csak a motortér elrendezése más kicsit.Fura.
De biztos, hogy nem 5500rpm a VTEC, hanem négyfél, délutáni autó ez, ahogy szokták mondani.Ecoba meg 1800-2500rpm ig van kb, illetve 5ösben 3000 vagy 120km/h.
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
nagyúr
válasz Dashes #44620 üzenetére
cikkből idézve:
Ha benzines autónk van, akkor indítsuk be, 20 másodpercig ne nyúljunk a gázpedálhoz, ez után induljunk el az autóval. Elindulás után ne nyomjunk nagy gázokat és folyamatosan 2000-es fordulat környékén utazzunk, ne alatta, de semmiképpen ne 3000 fordulat felett.
A dízelmotor csak egy kicsit más. Itt beindítás után kb. egy percig ne adjunk gázt, ne csináljunk semmit, hagyjuk ketyegni, majd azután induljunk el.
most akkor miről is van szó?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Yettel topik
- Steam Deck
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bittorrent topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Automata kávégépek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...